سازندگان سابق Halo، Batman Arkham و Doom استودیوی جدیدی را تاسیس کردند
تعدادی از توسعهدهندگانی که سابقهی کار روی بازیهای Halo Infinite، Batman Arkham Trilogy و DOOM 2016 را در کارنامهی خود دارند، با همکاری شرکت چینی NetEase استودیوی جدیدی را به منظور ساخت بازیهای اکشن AAA داستان محور تشکیل دادند.
معرفی استودیوی تازه تاسیس Jar of Sparks، کمتر از دو ماه پس از جدایی جری هوک (Jerry Hook)، طراح بازی Halo Infinite انجام شد. آقای هوک رئیس و مدیرعامل این استودیوی جدید است و با دیگر بنیانگذاران استودیو از جمله پل کراکر (Paul Crocker) که سابقهی کارگردانی روایت سهگانهی اصلی Batman Arkham را دارد، همکاری میکند. همچنین میتوان به حضور توسعهدهندگانی دیگری از جمله گرگ استون (Greg Stone)، تهیهکنندهی DOOM 2016 و استیو (Steve Dyck)، که سابقهی کار روی سری بازیهای Halo و همچنین عنوان NBA Streets را دارد، اشاره نمود.
به گفتهی جری هوک، ماموریت استودیوی Jar of Sparks را ساخت نسل تازهای از بازیهای اکشن روایتمحور در دنیایی جدید است. وی با انتشار توییتی در این باره گفت:
ما با تیمی که آزادی خلاقانه برای نوآوری و تحقق رویاهای خود را دارد، عناوینی را توسعه خواهیم داد که برای بازی کردن بسیار جذاب هستند. ما بهتازگی به عنوان یک استودیو دورکار و هیبریدی، شروع به کار کردهایم و شغلها و نقشهایی را برای این استودیو در سراسر جهان باز خواهیم کرد.
جری هوک سپس در یک بیانیه اظهار داشت:
زمانی که به دنبال تشکیل یک استودیوی جدید بودیم، مهمترین بخش یافتن شریک مناسب، همسو شدن با اهداف اساسی، داشتن آزادی در ریسکهای نوآورانه و در اولویت قرار دادن اشتیاق سازندگان بود. کمپانی NetEase با اولین رویکرد خلاقانه قوی روی میز آمد. آنها همان شور و اشتیاق ما را به بازیکنان خود نشان دادند و تجربیات جدیدی ساختند که معتقدیم بازیکنان به دنبال آن هستند.
آقای هوک در مصاحبهی جدید خود با IGN، پیش بینی کرد که اولین ساختهی Jar of Sparks حدود ۳ تا ۴ سال دیگر منتشر خواهد شد. در حالی که هوک سابقهی کار روی پروژههایی مانند Xbox Live و Destiny را دارد، اما وی تأیید کرده است که اولین پروژه این استودیو یک بازی سرویس محور نخواهد بود، چراکه این موارد بر روی یک استودیوی کوچک در مراحل اولیهاش فشار زیادی وارد میکنند.
یکی از چالشهای اصلی که به نظر میرسد همهی ما با آن دست و پنجه نرم میکنیم، این است که در یک استودیوی جدید نمیتوان ریسک زیادی را متحمل شد. شما در حال تشکیل یک تیم کامل از افرادی هستید که یکدیگر را نمیشناسند، هرگز با یکدیگر کار نکردهاند یا IP جدیدی را نساختهاند. عنصر لایو سرویس بر پیچیدگی بیشتر میافزاید و من براساس تجربهی خودم از بازیهای سرویس محور فکر میکنم میزان کاری که باید انجام دهید تا یک عنوان سرویس محور را بسازید، بسیار زیاد است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
درسته این استودیو جدیده و تا حالا ipندادن اما چون کار کنانش با تجربن و تو استودیو های بزرگ کار کردن امیدی به استودیدوشون هست
این استودیو بهترین شوتر های تاریخ را خواهد ساخت
عجب تیمی 🤔
اینها اگر نیروهای کارامد یا بدردبخوری بودند که شرکت حفظشون می کرد .شما بیا مارک سرنی از سونی جدا کن
درکل گیمفا باید مقاله مفصل در مورد این جدا شدنها و تاسیس استودیوهای جدید تهیه کنه که این نیروها بخاطر پول بیشتر یا عدم تمدید قرارداد جدا میشوند یا موارد دیگه
بله!دووم ۲۰۱۶ بهترین شوتر نسل هشت. سه گانه هیلو متا زیر ۹۳ نداره که بیشترین متا این سه گانه هیلو کامت… هستش با متا ۹۷ یکی از انقلابی ترین شوتر های تاریخ گیم،بتمن ارخام هم بهترین ابر قهرمانی تاریخ
سازنده دووم و هیلو؟ حماسه دیگری در راهه