جدول پرفروشترینهای گیمینگ ماه ژوئن در آمریکا؛ Elden Ring همچنان در صدر
از زمان عرضه در اوایل امسال، بازی Elden Ring در جایگاه اول پرفروشترین بازیهای آمریکا قرار داشته است و با توجۀ به اطلاعات منتشر شده از سوی NPD، در ماه ژوئن نیز یکهتازی آن ادامه پیدا کرد.
Elden Ring در میان ۱۰ بازی برتر پرفروش تاریخ آمریکا
با ادامۀ موفقیت در ماه ژوئن، بازی جهان آزاد جدید فرام سافتور (From Software) و باندای نامکو (Bandai Namco)، یعنی Elden Ring، از زمان عرضه در ماه فوریه، ۴ ماه پرفروشترین بازی ویدیویی در آمریکا بوده است و تنها در ماه آوریل جای خود را به LEGO Star Wars: The Skywalker Saga داد و در رتبۀ دوم قرار گرفت. نه تنها تا به اینجای کار Elden Ring پرفروشترین بازی آمریکا در سال ۲۰۲۲ بوده، بلکه طبق اعلانات سازمان NPD، بازی در میان ۱۰ بازی پرفروش برتر آمریکا در طول تاریخ قرار گرفته است.
بازی Mario Strikers: Battle League کار خود را از رتبۀ سوم آغاز کرد، در حالی که F1 22 در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است. به لطف راهاندازی بتای Overwatch 2، بازی Overwatch 1 فروش خوبی را تجربه کرده و در مقام پنجم قرار گرفته است. Monster Hunter Rise نیز به لطف انتشار بستۀ الحاقی Sunbreak در جایگاه سیزدهم قرار دارد.
از سوی دیگر، Final Fantasy 7 Remake نیز رشدی قابل توجه را تجربه و از رتبۀ ۱۵۹ به جایگاه ۹ صعود کرده است. به احتمال زیاد، دلیل اصلی این رشد مراسم سالگرد Final Fantasy 7 و رونمایی از Final Fantasy 7 Rebirth است.
پلی استیشن ۵ بیشترین فروش دلاری را از آن خود کرد
نکتۀ قابل توجه دیگر که از آمار فروش ماه ژوئن دریافت میشود، عملکرد بهتر پلی استیشن ۵ نسبت به ماههای گذشته است. طبق جزئیات منتشر شده، این کنسول بیشترین درآمد دلاری را در ماه ژوئن و نیمۀ اول ۲۰۲۲ دارد، در حالی که نینتندو سوییچ تعداد بیشتری را به فروش رساند.
در ادامه، جدول پرفروشترین بازیها در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ را مطالعه میکنید:
رتبه در ماه گذشته | رتبه این ماه | بازی |
---|---|---|
۱ | ۱ | Elden Ring |
۲ | ۲ | Lego Star Wars: The Skywalker Saga |
ورودی جدید | ۳ | Mario Strikers: Battle League* |
۵ | ۴ | MLB: The Show 22 |
۵۷ | ۵ | Overwatch |
۸ | ۶ | Mario Kart 8* |
۳ | ۷ | Nintendo Switch Sports* |
۶ | ۸ | Kirby and the Forgotten Land* |
۱۵۹ | ۹ | Final Fantasy VII: Remake |
۱۱ | ۱۰ | Minecraft |
۱۷ | ۱۱ | Call of Duty: Vanguard |
ورودی جدید | ۱۲ | F1 22 |
۳۰ | ۱۳ | Monster Hunter: Rise |
۵۶ | ۱۴ | Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba: The Hinokami Chronicles |
۱۴ | ۱۵ | Super Smash Bros. Ultimate* |
ورودی جدید | ۱۶ | Fire Emblem Warriors: Three Hopes* |
ورودی جدید | ۱۷ | Sonic Origins |
۱۰ | ۱۸ | Pokemon Legends: Arceus* |
ورودی جدید | ۱۹ | The Quarry* |
۲۸ | ۲۰ | Marvel’s Spider-Man: Miles Morales |
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
برای یک بازی سخت و هاردکورد پسند واقعا عملکرد الدن رینگ چشم گیره
هر چند دوست ندارم فرام سافتور بعد از فروش بالای الدن رینگ رویه ساخت و توسعه ی بازیهاشو تغییر بده ،به عنوان فن این استودیو دوست ندارم نسلی یک بازی از طرف فرام سافتور ببینم و دوست دارم این استودیو ریسک پذیری خودشو از دست نده
Rise , tarnished
.
این بازی لایق تمام موفقیت هاش هست و امیدوارم موفقیت هاش بیشتر هم بشه در دوره ایی که ویدیو گیم راهی اکشن و سینماتیک و البته از نظر من جذاب در آثار موفقش در پیش گرفته به صورت سریالی در طی نسلها الدن رینگ در نقطه مقابل قرار میگیره و چقدر که از نظر من ویدیو گیم به موفقیت همچین آثاری نیاز داره ، با ارائه یک گیمپلی شاهکار و داستانی فانتزی و به شدت زیبا و ماجراجویی کم نظیر در دنیای شگفت انگیز سرزمین میانه ، امیدوارم شاهد دی ال سی داستانی هم باشیم.
اگه از بازی سخت،داستان گنگ و…بدت نمیاد عاشق این بازی میشی.
اگه تو ام مث من هنوز در حسرت تجربش هستی لایک کن 🙂
قطعا شایسته این همه توجه هست👏👏
اتفاقا همین امروز با ۱۴۷ ساعت بازی و level 171 تمومش کردم
تو این ۱۴۷ ساعت حتی یک دقیقه ش خسته کننده نبود برام و تا تونستم تمام جاهای مخفی و رفتم و باس های فرعی و کشتم.. البته برای تموم کردن مراحل فرعی از یوتیوب کمک گرفتم ولی بازم لذت بخش بود..
.
از افتخاراتم تو الدن رینگ این بود که malenia رو همون بار اول بدون مردن شکستش دادم.. ولی مابقی باس ها… :/
دوست عزیز! این افتخار شما نیست که تونستی باسها رو دفعه اول شکست بدی!!!! این تغییر تاسف اور سیاست فرام سافتور هست که در اولین نیوگیم و با یک لول بسیار پایین و یک اسلحه ضعیف بتوتی دهها باس رو شکست بدی. این شرم اوره. بله این بازی خیلیها رو جذب کرده اما اگر به کامیونیتی های فن های سری سولزبورن نگاه بندازی خواهی دید که متاسفانه فرام سافتور خیلی از سیاست های خودش دور شده. بعنوان یک فن عاشق فرام سافتور باید بگم این بازی بدون تردید از نظر چالش ؛ آسون ترین بازی میازاکیه و متاسفانه دارای کمترین ارزش تکرار. پس از تجربه اول بازی و تموم کردن اون واقعا فکر میکنی چقدر مشتاقی تا دوباره بری و در دنیایی که دیگه هیچ و مطلقا هیچ چالشی برات نداره وقت صرف کنی؟؟؟؟ در ضمن متاسفانه وسعت بالای این بازی سرشار از محیطهای زیبا اما مطلقا خالی و خالی و خالیه. و تعداد معدود دشمنان پراکنده در دنیای بازی هم به سرعت تکراری و ضعیف میشن وقتیکه با یک لول متوسط باهاشون روبرو بشی…..بدترین اسکیل آپ در کل بازیهای فرام سافتور. بدترین پی وی پی و بدترین باس ها. بازی ک حدود صد باس داره و تنها پنج شش باس ارزشمند ؛ متاسفانه جای کار داره.
بعداز الدن رینگ دارک سول ۳ بازی کردم ودر مقابل باسabyss چهار بار شکست خوردم بار پنجم تونستم شکستش بدهم بدون هیچ کمکی از شخصی یاnpc فقط با یه شمشیر معمولی بدون هیچ آیتمی با lvl ۲۹ خیلی راحت بود در حالی که الدن رینگ مقابل موهگ بدون میمیک با lvl 102 بیشتر از چهل بار شکست خوردم بدونن استفاده از میمیک ولی با استفاده از میمیک و هزار یک ایتم بازی آسون میشه اما از میمیک استفاده نکنی و کمتر فارم کنی و از سلاحهای op استفاده نکنی به شدت سخته میشه حتی چند برابر سختتر از ds3 حالا نمیدونم منظور شما از محیط خالی چیه!!! ولی برای من وجب به وجب محیطش لذت بود به همراه هدیه های با ارزشی که خیلی وقت بود توی هیچ بازی ندیدم تقریبا بیست سال بود چنین محیطهای شگفت انگیز باسهاو موسیقی به یاد ماندنی ندیده بودم. اگه میازکی نبود صنعت گیم توی کویر برهوت بود
اینکه سختی کلیش نسبت به بقیه سولزا کمتره خودمم قبول دارم ولی ارزش تکرارش بسیار بالاست ادم هر چقدر تو مپش بگرده سیر نمیشه فقط بعضی باساش ارزش تکرار ندارن و اینکه خود بازی بازم سخته اما نسبت به بقیه سولزا اسونتره
باسی که لولش مثلا ۱۰۰ باشه راحت میشه با lvl 170 شکستش بدهی اونم با میمیک کلی ابزارهای مختلف ای کاش بازی دست بازیکنان دست میبست که بازیکنانی با لول بیش از حد سراغ باس های ضعیف تر نرن اینجور فرقی با چیت نداره کلا بایستی یه تابلوی میزدن بر سر هر چهار راهی که با لول بیش از حد درگیر نشوید ولی باز میتونستن منطقه های مختلف بازی لول بندی کنن که اگر مثلا بازیکنی با lvl 60 نیاد به منطقیه که lvl 30 میخواد یا سیستم خود بازی بصورت اتوماتیک لول بازیکن با اون منطقه هماهنگ میکردن نمیدونم خوبه یا نه
هشدار اسپویل زیرپوستی!
.
.
باس ها نه
فقط این باس رو تونستم با یکبار روبرو شدن شکستش بدم
اونم درحالی که لولم فک کنم ۱۶۹ رسیده بود و همچنین از میمیک استفاده کردم..درسته از سری بازی های دیگه میازاکی راحت تره ولی درصورتی که دونه به دونه باس های فرعی رو پیدا کنی و شکست بدی تا لول آپ کنی بعد بری سراغ باس اصلی اون منطقه..اینکه ashes های مختلف و همچنین ابزار لازم برای لول آپ اونا رو بدست بیاری..بهترین سلاحی که فک میکنی باهاش راحت تری و به استایل مبارزت میخوره گیر بیاری و برای اون هم ابزار لازم برای لول آپ بدست بیاری..اینکه عجله نکنی و سعی کنی مسیری که بازیساز واست در نظر گرفته بری و با توجه به لولی که داری وارد مناطق مختلف بشی نه اینکه همون اول وارد مناطق سخت بشی.. خب حالا فک کن این همه کار انجام بدی بعد بازم بازی بصورت غیر منطقی سخت باشه واست! اونوقت لذت بازی چی میشه پس..من از لحظه به لحظه لول آپی که میکردم (از tarnished بگیر تا سلاح و ashes) انگیزه میگرفتم و لذت میبردم چون پاداش کارمو میگرفتم..
.
در نهایت اینکه بازم ارزش تجربه مجدد داره چون هنوز خیلی جاهای مخفی هست که ممکنه جا انداخته باشم ولی کلا من تو تجربه بازیا اینجوری ام که قبل از رسیدن به مرحله اخر حد امکان باید کل مپ رو جارو بزنم و مرحله اخر ینی خداحافظی از بازی که البته دیروز تا حالا دچار افسردگی پس از اتمام بازی شدم.. معمولا ۲۴ ساعت طول میکشید ولی الدن رینگ چون خیلی لذت بخش بود فک کنم تا یه هفته طول بکشه :/
جزو بهترین بازی هایی که صنعت گیم به خودش تا حالا دیده
پلی استیشن بالاخره داره یک سر و سامونی به موجودیش تو امریکا میده
سخت است
سخت نیست. بی کیفیت است و یک فرد بیکار میخواهد تا ساعات عمرش را هدر دهد. جاخالی حداکثری از ضربات دشمنان به سرعت عمل بستگی ندارد (ناممکن است) بلکه فقط نیاز به لول آپ هست. این یعنی این بازی یک بازی حرفه ای نیست که بخواهد سخت باشد. خدای جنگ مصداق بازی حرفه ای هست
نه اتفاقا خیلی قشنگع عالیه
چیزی که عجیبه به نظر من فروش اورواچ یک هست ، عنوانی که خود بلیزارد گفته با اومدن اورواچ ۲ ازش پشتیبانی نمیشه دیگه و در ضمن قسمت دوم مجانی هم هست ،،،، خیلی عجیب نیست !!!!!؟؟؟؟🤔
dیک چیز رو دقت کنید پایین جدول نوشته فقط امار فروش فیزیکی بازی های نینتندو محاسبه شده است
احتمالا اگر دیجیتالیش رو هم محاسبه میکردن جدول تغییر میکرد کمی
کلا بازی های نینتندو عالی میفروشه
الدن
انقدر بازی مزخرف بی کیفیتی بود بدون زره ای درنگ قاطعانه پاکش کردم. ما به بازی پناه میاریم تا از فشار های دنیای بدردنخور واقعی خلاص بشیم بعد یه بازی خشک و خالی مثل این فقط برای عصبی کردن یه عده خود آزار طراحی شده.درود بر بازی اساسین والهالا که محیط و گیم پلیش مقابل این مثل بهشت میمونه و به آدم انرژی تزریق میکنه…
سخت نیست. بی کیفیت است و یک فرد بیکار میخواهد تا ساعات عمرش را هدر دهد. جاخالی حداکثری از ضربات دشمنان به سرعت عمل بستگی ندارد (ناممکن است) بلکه فقط نیاز به لول آپ هست. این یعنی این بازی یک بازی حرفه ای نیست که بخواهد سخت باشد. خدای جنگ مصداق بازی حرفه ای هست