طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است

طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است

محمدرسول میرزاده
۱۱:۵۵ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است

در راستای اعلام پایان کار ساخت The Last of Us Part 1، یکی از طراحان استودیو درباره عدم وجود کرانچ در توسعۀ بازی صحبت کرده است.

طراح محیط در استودیوی ناتی داگ، یعنی آقای Anthony Vaccaro، با اعلام شادمانی خود از گلد شدن بازی The Last of Us Part 1 در توییتر، به عدم وجود شرایط طاقت‌فرسای کاری و کرانچ در روند ساخت بازی اشاره کرد:

این اولین بار در ۱۳ سال دوران حرفه‌ای خودم و همکاری با چندین استودیو است که برای پایان یک بازی نیاز به اضافه‌کاری نداشتم. حس خوبی دارد، واقعاً خوب. مخصوصاً از آن جهت که بازی با همان کیفیت The Last of Us Part 2 پیش رفته است. هنوز کارهای زیادی باید انجام داد، اما به تغییراتی که تا به این جای کار برای ایجاد محیطی سالم‌تر در استودیو صورت گرفته است، افتخار می‌کنم.

در صنعتی که رفتار نامناسب با کارمندان به‌وفور دیده می‌شود، ناتی داگ همیشه به قرار دادن توسعه‌دهنده‌های خود در کرانچ‌های شدید و طولانی مدت، پیش از انتشار بازی‌ها شهرت داشته است. صحبت‌های توسعه‌دهندگان دربارۀ فرهنگ کرانچ حاکم بر استودیو و گزارشی در چند سال قبل، شرایط بد ناتی داگ را در مرکز توجهات قرار داد.

کرانچ‌ در روند ساخت بازی‌های رایانه‌ای موضوع تازه‌ای نیست و حتی چندین دوره کرانچ در کارنامه کاری ناتی داگ مشاهده می‌شود.

Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryDARKSIREN77Visible 6-tigh manMehregan MTMax22ParhamAtomic Soldier...Haj_HosseinmeysambKratosmajidamAlbertA,,shEllie terminatorSquatlatexS Ghost of Spartaعلیmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است
طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

طراح The Last of Us Part 1: ساخت بازی بدون کرانچ بوده است