پشتیبانی Bright Memory: Infinite از رهگیری پرتو در کنسولها
به گفتهی سازندگان، بازی Bright Memory: Infinite در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس از رهگیری پرتو (Ray-tracing) با نرخ فریم ۶۰ بهره میبرد.
استودیوی FYQD و شرکت Playism با همکاری یکدیگر بازی Bright Memory: Infinite را سال گذشته برای رایانههای شخصی منتشر کردند و سرانجام، شاهد عرضهی آن در ماه جاری روی کنسولها خواهیم بود. این بازی تیراندازی اولشخص ابتدا برای ایکس باکس سری ایکس/اس تأیید شده بود، اما در ادامه اعلام شد که برای پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. اکنون که به تاریخ انتشار نسخهی کنسولی آن نزدیک میشویم، ناشر بازی یعنی Playism، به معرفی ویژگیهای فنی این نسخه پرداخته است.
بنا بر اعلام این شرکت، Bright Memory: Infinite در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ یکی از از آنها از فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی میکند و با نرخ فریم ۶۰ اجرا میشود و دیگری بدون پشتیبانی از این فناوری، با نرخ فریم هدف ۱۲۰ اجرا خواهد شد.
دارندگان نسخهی پیشدرآمد این بازی یعنی Bright Memory در ایکس باکس، علاوه بر امکان خرید Infinite با ۲۰ درصد تخفیف، پوستهی سبزرنگ مخصوصی را نیز برای اسلحهی خود دریافت خواهند کرد. این بازی از آداپتیو تریگرهای (Adaptive Trigger) دوالسنس در پلی استیشن ۵ نیز پشتیبانی میکند.
همچنین، اعلام شد که بر خلاف سایر بازیهای چندپلتفرمهی نینتندو سوییچ، این بازی نه از طریق فضای ابری، بلکه با استفاده از سختافزار این کنسول روی آن اجرا خواهد شد. علاوه بر آن، قابلیت Temporal Anti-aliasing و سیستم کنترل ژیروسکوپی (Gyro Controls) هم در این کنسول دستی در دسترس است.
در انتهای این بیانیه نیز به در دسترس بودن بستههای گسترشدهندهی نسخهی رایانههای شخصی برای کنسولها اشاره شد. بازی Bright Memory: Infinite در تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بالاخره توسعه دهنده ها به فرمل ساخت بازی 4k , 60fr , RT رسیدند. اونم بدون FSR که هنوز روی کنسول ها ریلیز نشده چون اونم خلی کارشون را راحت تر میکنه
البته این بازی توسط یه نفر ساخته شده و جزئیات خیلی زیادی نداره ، رو همین حساب چندان قدرت سخت افزاری بالایی برای اجرا نمیخواد ، کَما اینکه همین الان گوشی های هوشمند هم قدرت اجرای این بازی رو دارن
سویچ چجوری اینو میتونه اجرا کنه!
همون طوری که موبایل اجرا میکنه؟
جالب اینجاست که خود بازی های سوییچ هم با شبیه ساز روی گوشی اجرا میشن D:
قابل توجه عزیزان شرق اروپا.که هی نق میزنن سری اس ضعیفه و ضعیفه.
اون چیزی که ضعیفه تیم بهینه سازی شرکت هست نه کنسول داداش بله.
و بازم اون دسته از عزیزانی رو میبینم که گول خوردن ۲۰ تومن دادن هیچی گیرشون نیومد
اره داداش
بله.
داش بازیش چندان جزئیات بالایی نداره و توسط یک نفر ساخته شده ، حتی روی گوشی های هوشمند هم اجرا شده ، دیگه واسه کنسول ها اجرای بازی مثل آب خوردنه