کنترلهای جدید Street Fighter 6 روی سختی بازی تاثیر نخواهد گذاشت
توسعهدهندگان بازی Street Fighter 6 اطمینان دادهاند که تعادل رقابت مبارزهای برای کسانی که با کنترلهای مدرن بازی می کنند، خراب نخواهد شد.
بازی Street Fighter 6 از زمان رونمایی مطلوب خود در ماه گذشته، کمی هیاهو و هیجان ایجاد کرده است. از آن زمان تاکنون، جزئیات جدیدی در مورد این بازی ارائه شده است که به ما در درک بیشتر بازی کمک کرده است. یکی از جنبههای بازی که منجر به شک و تردید شده است، کنترل های اختیاری و اصطلاحا «مدرن» آن است. اگرچه آنها اختیاری هستند، اما بسیاری از طرفداران تعجب کردهاند که آیا بالانس سختی و چالش بازی به دلیل کنترلهای سادهتر خدشهدار میشود و تعادل آن را به هم میزند یا خیر.
با این حال، به گفته توسعهدهندگان بازی، اینطور نخواهد بود. تاکایوکی ناکایاما (Takayuki Nakayama)، کارگردان Street Fighter 6 اخیرا با گیم اینفورمر صحبت کرد و اطمینان داد که کنترلهای مدرن همانند درجه سختی آسان برای بازی نیستند و تعادل بازی را به هم نمیزنند. در واقع، به گفته ناکایاما، طرح کنترل مدرن حتی در بازی رقابتی، برای بازیکنان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. او گفت:
اگر کسی بخواهد نوع کنترل مدرن را در یک محیط رقابتی، مانند یک تورنمنت بازی کند، باید اینکار را انجام دهد. برای بازیکنانی که آن را میخواهند، راهی متفاوت است.
بازیهای مبارزهای میتوانند برای بازیکنان معمولی و تازهواردها بسیار سخت باشند. خوب است که ببینید سازندگان Street Fighter 6، گزینههایی را به این عنوان اضافه میکنند تا جمعیتی که لزوما برای صحنه رقابت مناسب نیستند، استقبال بیشتری از بازی کنند. با این حال، واضح است که بخش مهمی از تجربه، به چالشهای آن خلاصه میشوند؛ بنابراین امیدواریم تعادل بازی همانطور که سازندگان میگویند، دست نخورده باقی بماند. بازی Street Fighter 6 قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن ۴ و PC منتشر شود.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
چرا کل استقلال پرسپولیس ایکس باکس پلی استیشن رئال بارسا کال آف بتل داریم
ولی کل استریت فایتر و مورتال نداریم😐
چون کل تیکن مورتال کامبت داریم
یجوری منفی میدید و مخالفید انگار همه این فن بوی ها منم😂😂😂
شما نیستی . اما دستور از طرف شما میاد . تو کی هستی ؟ پشتت کیه ؟ هدف تو و زیر مجموعه هات چیه ؟ فکر میکنی تا کی میتونی مخفی بمونی . بالاخره پیدات میکنن . اینبار دیگه نمیتونی در بری . حتی اگه به سال زنگ بزنی
😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤙
اسپم :
دوستان کسی سایتی چیزی سراغ داره برای خرید اکانتهای اکسترا و پرمیوم؟ (معتبر باشه، تجربه بد زیاد دارم :))) )
halagame
من خودم ازش تازگیا خرید زدم ، مطمئنه.
سالها فکر کردم . مطالعه کردم . نظر افراد رو جویا شدم . با خدای خود در میون گزاشتم . ولی هنوز دلیلی پیدا نکردم که چرا واسه xbox one نمیاد .
یکی از گزینه های من برای انتخاب در کامنت های هفته!
بازی بسیار خوبی که کمبوهاش پدر جوی کان های کنترل رو در میاره . ضمنا نسخه ی آخر رو با دلسردی تجربه کردم چرا که کلا ۱۶ کاراکتر ( به عبارتی یک سوم از کل کاراکتر ها ) قابل بازیه و ما بقی پولی بود .
اگه با جوی کان بازی کنی واقعا پدرش در میاد . ولی من با دی پد بازی میکنم . مثلا برای حرکت z یا ضربه شوریوکن فقط کافیه جلو پایین رو با هم دو بار فشار بدی . در مورد کاراکتر هم الان نسخه های کاملش با قیمت ارزون در دسترسه و یه خوبی که استریت فایتر نسبت به بقیه بازیهای فایتینگ داره اینه که میتونی با پول داخل بازی یا همون فایت مانی کاراکتر و استیج و کاستوم بخری . من همه کاراکترهای فصل سه و چهار و پنج رو با پولی که از داخل بازی کسب کردم خریدم و یک ریال هم از جیب برای دی ال سی هزینه نکردم .
یه ماهه نمیتونم به سرور استریت فایتر وصل شم . پلاسم الکی داره حروم میشه . نمیدونم کپکام دوباره ما رو تحریم کرده یا بچه های بالا باز یه کرمی ریختن تو اینترنت مملکت . پارسال هم یه مدت این مشکلو داشتم که بعد یه مدت رفع شد .