میازاکی قصد دارد یک بازی به شدت فانتزی و انتزاعی توسعه دهد
در مصاحبۀ جدید با وبسایت 4A Gamers، رئیس استودیوی فرام سافتور، هیدتاکا میازاکی، اعلام کرد که در میانمدت یا بلندمدت، قصد دارد یک بازی فانتزی انتزاعی را کارگردانی کند.
به نظر میرسد که هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) قصد دارد در آینده یک بازی فانتزیتر و انتزاعیتر نسبت به بازیهای گذشتۀ فرام سافتور خلق کند. او در مصاحبه با 4A Gamers متذکر شد که ایدهها و طراحیهای متعددی در رابطه با این پروژه انجام داده است، اما هیچکدام مناسب پروژههای ساخته شده نبودهاند و باید برای آن ایدهها، اثری جدید برنامهریزی شود. او برای توصیف این عنوان از دو واژۀ Abstract Fantasy استفاده کرد.
به احتمال زیاد، این پروژه حتی بیش از پیش به سمت مفاهیم کلی و انتزاعی پیش خواهد رفت و شامل روایتی پر از پیچیدگی و ابهام و داستانهای نانوشته خواهد شد. تا به امروز، استودیوی فرام سافتور در ساخت بازیهایی که روایت محیطی دارند، پیشقدم بوده است و به نظر میرسد که پروژۀ بزرگ بعدی میازاکی نیز بیش از پیش از روایت مستقیم فاصله بگیرد و به سمت تعریف مفاهیم و سپردن آنها به تخیل گیمر پیش برود. با این وجود، به طور دقیق منظور از Abstract مشخص نیست، این احتمال نیز وجود دارد که منظور میازاکی فاصله گرفتن از پروژههای قدیمی و ورود به یک تم و پیشزمینۀ جدید باشد.
همچنین در مصاحبۀ مذکور اعلام شد که فرام سافتور در مراحل پایانی ساخت یک بازی جدید قرار دارد.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
ورود به یک تِم جدید رو بشدت استقبال میکنم 🤩 هر چند ما کلا استقبال میکنیم از برنامه های ایشون…
خدایا به من توانایی بده حد اقل یک نسخه از بازی ایشون رو تا نیمه برم حداقل .
محسن کارت درسته .جدی میگم . فزولیم گل کرد پروفایلت رو چک کردم . اسم چند تا بازی رو اووردی (سایلنت ۱ مورتال ۲ متال ۳ و هاف ۲ و …) همین اسم ها کافی بود تا اینستات هم ادد کنم . ارادتمنده شما ، مارمولکه گیمفا 🙂
عشقی داداش 💖 شمایی که کارت درسته و همیشه خودتی 👏 فقط به من بگو اسم آیدیت چیه نصفشم بگی کافیه الان چند تا ریکوئست دارم نمیدونم کدومشی …
danial.wwf2018 🙂
عه فکر می کردم فقط منم ک اعصابم نمی کشه
خود من وقتی سکیرو بازی سال شد گفتم اینو دیگه تموم می کنم
ولی ۳ ساعت بیشتر نتونستم بازی کنم
گفتم مگه سادیسم دارم بشینم همچین چیزی رو بازی کنم اخه
همه جا هم تعریف الدن رینگه نمی دونم سمتش برم یا نه؟!
تو تنها نیستی 🙂
من تا اون مار بزرگه رفتم….بعدش پاکش کردم چون واقعا داشت تحقیرم میکرد
با گیماش حال نمیکنم اصلا ولی به فناش بازم احترام میزارم.به سلیقه من نخورده هیچوقت گیماش.حالا بنده نوبم نیستم و۱۲۰تا گیم تمام کردم و یکیشونمigi2هست.به خاطر سختی نیست اصلا.ولی بازم قابل احترامه
بحث نوب بودن نیست یکم سبک بازیش خاصه همه پسند نیست بخاطر سختیش نیست بخاطر سبک و اتمسفر بازیه که ممکنه هرکسی حال نکنه فضای بازی کلا یکم متفاوته برا همین شما اصن تو این ژانر مشابه کم پیدا میکنی چون سبک مخصوص به خودشو داره
کلا گیمای میازاکی عام پسند نیست اگه کسی خوشش هم نیاد نظرش قابل احترامه. هم داستان پیچیده هم گیم پلی سخت و چالشی که فقط بدرد هاردکور گیمرا میخوره
داداش جایی این حرفا رو نزن برا خودت احترام قائل باش
همه آدما که مثل هم نیستند هر کس تو یه چیزی خوبه تو یه چیز ناوارد
در ضمن نوب هم کلمه بدی نیست نوب توی لغت یعنی آدم تازه وارد هر کسی اولش تو یه چیزی تازه وارد و ناشیه و بعد ساعت ها تمرین و ممارست میتونه یاد بگیره
حالا اینکه علاقه و ذائقش هم در چه حده تو این مدت تاثیر داره
۱۲۰ بازی ؟ من بالای ۱۰۰۰ بازی تجربه کردم.
پس چجوری والهالا بهترین بازی عمرته
منم بعضی وقتا بقیرو درک نمیکنم
البته بقیه منو درک نمیکنن مثالا شاید باورتون نشه من اسنایپر الیت ۴ رو بالای ۱۰ بار هر مرحلرو رفتم ولی شاید خیلیا باهاش حال نکن
صلیقه هاد فرق داره
یا خدااااااااا
مفاهیم کلی و انتزاعی یعنی چی ؟
به طور مثال، یک داستان انتزاعی، یعنی همۀ قضیه رو برای مخاطب تعریف نمیکنه، بلکه یک ایدۀ کلی ازش میده و جزئیات رو به تخیل مخاطب میسپاره. مثلا آرتوریس به اولاسیل سفر کرد تا abyss رو نابود کنه و با منوس درگیر شد. این یک ایدۀ کلیه به همراه یک سری پوینت های کلی که در قالبت توضیحات آِیتم ها ارائه میشه، حالا این داستان به مانند بازیهای روایت محوری مثل gow 2018 بازگو نمیشه، بلکه در خیلی از موارد به تئوری وتخیل مخاطب واگذار میشن. این شیوه روایت برای بعضیها جذاب و برای عدهای اذیتکننده اس. سری سولز و الدن رینگ پر از داستان های جذاب هستند که ایده کلی به مخاطب میدن اما خیلی اوقات با جزئیات باز نمیشن. این که میازاکی برای پروژه از کلمه انتزاعی یا abstract استفاده کرده میتونه معانی مختلفی داشته باشه.
من همش تو ذهنمه که خب فانتزی انتزاعی دقیقا خود دارک سولزه.منظورش معلوم نیست چیه اصلا.
پروژه ای که میگن آخراشه بنظرتون چیه؟من خودم نظرم رو دنباله سکیروعه
Armored Core جدید.
خب بیا berserk رو بساز . دیگ همه می دونن خیلی از دشمنا و کرکترا و حتی مکانیسم های گیم پلی از اون الهام گرفته شده . اینجوری یه تجربه ی داستانی عالی هم از یه کیم پلی سولز لایک می بینیم
اگر بتونه اون چیزی که دقیقا در ذهنش هست رو در ویدیو گیم پیاده کنه مجددا شاهد شاهکار هایی مثل الدن رینگ خواهیم شد
خوب اون میخواد دقیقا همین کارو کنه دیگه والتر 🙂
صددرصد 💯
درود خدایان بر میازاکی افسانهای
یادت رفت یه جوری سونی رو بیاری تو کامنتت و میازاکی و سونی رو ربط بدی.
LOL
شما هم: دی یادتون رفت🗿😂
#قدرت_سونی
ربط بدم؟ میازاکی پسر سونیه، درست مثل کوجیما.
کوجیما که رفت برا مایکروسافت بازی بسازه داش 🙂
اینو که از سایت بیرون نمیندازید حداقل بزارید بهش فش بدیم…
مثال: من عاشق میازاکی افسانه ای و کریتوس قدرتمند هستم
🤣🤣
درود خدا بر میازاکی که سونی حامی اوست و ۹۹درصد موفقیت هاش بخاطر سونیه🗿🔥
کاش یه بازی در مورد berserk بسازه
شاهکار جدیدی در راه است
کلا میازاکی تو گیم تبدیل شده به کسی که فقط شاهکار میسازه
میازاکی کمر بسته برای نامبروان شدن برای همیشه