انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا

انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12

مهدی رضایی
۱۶:۴۴ ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا

بازی بعدی استودیوی NetherRealm، می‌تواند Mortal Kombat 12 یا Injustice 3 باشد. اما در صورت وقوع گزینه‌ی اول، چه انتظاراتی از این بازی محبوب داریم؟

استودیوی NetherRealm، استاد ساخت بازی‌های فایتینگ است. اگر به برترین بازی‌های فایتینگ تاریخ نگاه کنیم؛ قطعا عناوین زیادی از این استودیوی کاربلد خواهیم دید. Mortal Kombat و Injustice با وجود شباهت‌های زیاد، در مکانیسم‌های خود تفاوت‌هایی دارند؛ از آنجایی هم که مورتال کامبت عنوان آرکیدتر و عامه‌پسندتری است، قطعا درصد بالایی از گیمرها دوست دارند که عنوان بعدی این استودیو، Mortal Kombat 12 باشد.

بازی‌های اصلی سری Mortal Kombat هیچ‌گاه ضعف‌های بزرگ و شکست‌های سنگین را تجربه نکرده‌اند. به همین دلیل اگر بخواهیم لیست آرزوهایمان از ویژگی‌های نسخه‌ی دوازدهم این سری بنویسیم، احتمالا به مواردی اشاره خواهیم کرد که یا قبلا در این فرنچایز بوده و حالا از یاد سازندگان رفته، یا اضافه شدن آن‌ها خیلی هم دور از دسترس و غیرمنطقی نیست. در واقع ما این سری را همانطور که هست دوست داریم و نمی‌خواهیم چندان از ریشه‌هایش دور شود و انتظارات تغییرات اساسی نمی‌رود.

انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا

از مهم‌ترین تغییر مورد انتظار طرفداران Mortal Kombat برای نسخه دوازدهم باید به یک تغییر در گیم‌پلی بازی اشاره کنم. گیم‌پلی برای یک بازی فایتینگ، قطعا مهم‌ترین بخش است و خیلی بیشتر از گرافیک و دیگر عناصر به چشم گیمرها می‌آید. طرفداران این سری دوست دارند گیم‌پلی نسخه‌ی دوازدهم، ترکیبی از مکانیسم‌های Mortal Kombat X و Mortal Kombat 11 باشد. ما انتظار داریم که کمبوهای لانچر یا آغازینی شبیه به نسخه‌ی دهم در بازی باشد و کمبوزنی‌های متنوع بیشتری نیز داشتیم.

در نسخه‌ی دهم کمبوهای آغازکننده که می‌توانستد شروع‌کننده‌ی یک کمبوزنی طولانی توسط گیمر باشند، به وفور یافت می‌شد؛ اما متاسفانه این مورد در نسخه‌ی یازدهم تقریبا فراموش شد و فقط شاهد کمبوهایی بودیم که فقط حریف را Knock Down می‌کرد و دیگر در ادامه‌ی آن نمی‌توانستید سریعا کمبوی دیگری وارد کنید. برای مثال شخصیت روبوکاپ در بازی Mortal Kombat 11 کمبویی به نام Blowing Crush دارد؛ اما زدن این کمبو به جای آن‌که حریف را به سمت بالا پرتاب کند و آغازکننده‌ی یک کمبوزنی باشد، فقط حریف را به زمین می‌اندازد. این مورد در نسخه‌ی دهم کاملا برعکس بود و شاهد سه نوع کمبوی آغازکننده‌ برای هر Play-Style برای هر شخصیت بودیم.

انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا

برگ برنده‌ی بازی‌های فایتینگ نسبت به یکدیگر تنوع در کمبوها یا به اصطلاح بهتر، آزادی گیمر در اجرای حرکات متنوع است. این که وقتی دسته را در دست می‌گیرید و شروع به مبارزه با یک شخصیت می‌کنید، محدود به زدن یکسری دکمه‌ی خاص نباشید، استایل مبارزه‌ی آن کاراکتر را بشناسید و با دانستن کلیدها و کمبوهای اصلی آن شخصیت، بتوانید حرکات متنوعی اجرا کنید. متاسفانه سازندگان در نسخه‌ی یازدهم این اصل را فراموش کرده‌اند و برای آن که بتوانید یک کمبوی آغازین یا یکسری حرکت معمولی را با کاراکتر خود اجرا کنید، محدود به اجرای یک کمبوی خاص بودید! برای مثال شخصیت اسکارلت از زمان بتای بازی تا همین الان فقط یک کمبوی Launcher دارد که این واقعا برا چنین بازی بزرگی زشت و سطح پایین است.

سیستم Fatal Blow یا X-ray در Mortal Kombat 11 به خوبی پیاده شده بود. به جای آنکه مجبور باشید مثل Mortal Kombat X هر سه نوار خود را برای اجرای یک Fatal Blow پر کنید و بعد از اجرا با یک نوار خالی روبه رو شوید، با پر کردن فقط یک نوار یا ۳۳ درصد از نوار کلی خود، می‌توانستید Fatal Blow خود را اجرا کنید. این مورد باعث می‌شد مبارزات متنوع‌تر، خشن‌تر و از همه مهم‌تر غیرمنتظره‌تر باشد. البته باید تغییراتی نیز در این سیستم هم پیاده شود.

انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا

Fatal Blowها باید بیش از پیش با Block کردن دفع شوند. بسیاری از Fatal Blowها در نسخه‌ی قبل به دفعات خیلی کمی قابل دفاع با بلاک‌کردن بودند و تقریبا اگر ضربه‌ی حریف به شما برخورد می‌کرد، اقدامات کمی برای از بین بردن اثر آن می‌توانستید انجام دهید. اگرهمین سیستم در Mortal Kombt 12 وجود داشته باشد و فقط شاهد قابل بلاک بودن Fatal Blowها باشیم، بسیاری از طرفداران راضی خواهند بود.

بازگشت دکمه‌ی دویدن برای بسیاری خوشایند خواهد بود. وقتی یک دکمه برای دویدن وجود داشته باشد، باعث سرگرم‌کننده‌تر شدن بازی، سریع‌تر شدن بازی و متنوع‌تر شدن حرکات شخصیت‌ها می‌شود. بنابراین بازگشت دویدن شخصیت‌ها می‌تواند به بخش سرگرم‌کننده‌ی بازی کمک شایانی کند. همچنین سیستم Breakaway نیز باید در نسخه‌ی بعدی اصلاح شود؛ اما چرا؟

اگر با اصطلاح Breakaway آشنا نیستید، باید بگویم این مکانیسم به حریفی که در حال کتک خوردن است اجازه می‌دهد در ازای مصرف دو نوار دفاعی، از زیر بار کمبوهای شما خلاص شود. این سیستم در Injustice به خوبی اجرا شده بود، اما در Mortal Kombat 11 مشکلاتی داشت. مهم‌ترین مشکل این سیستم در نسخه‌ی یازدهم، مجازات شدن فرد مهاجم در ازای Breakaway کردن حریف بود! یعنی شما به دلیل آن که به حریف خود حمله کرده‌اید و حریفتان از زیر بار کمبوهای شما تنها فرار کرده است؛ مجازات می‌شوید! با توجه به آن که اکثر کمبوها قابلیت Breakawayشدن دارند، این سیستم باعث ترس مهاجمین و تمایل به دفاع حریفان می‌شود که واقعا گیم‌پلی بازی را خراب می‌کند. چنین موردی در سیستم Breaker بازی Mortal Kombat X وجود ندارد و امیدواریم سیستم Breaker در Mortal Kombat 12 هم مثل نسخه‌ی دهم باشد و به دلیل فرار حریف، ضربه‌ای نخورید!

mortal kombat

بعضی از هوادان نیز خواستار آن هستند که نوارها به جای آن که از قبل وجود داشته باشند و فقط با اقداماتی از گیمر پر شوند؛ مانند نسخه‌ی دهم توسط خودشان ساخته شوند. البته این که در MK11 این نوارها از قبل بودند و فقط باید پرشان می‌کردید، بازی را عادلانه‌تر کرده بود؛ اما این که خودتا با تلاش و مهارت این نوارها را بسازید و به تدریج در حین مبارزه، قابلیت‌های کمبوزنی‌تان افزایش یابد، Skill Gap را در نسخه‌ی دهم افزایش داده بود و بازی را مهارت‌محورتر کرده بود. اگر در Mortal Kombat 12 نیز این سیستم نوارسازی، به شکلی عادلانه پیاده شود واقعا عالی خواهد بود.

مورد دیگری از گیم‌پلی نیز که آن هم مربوط به نوارها می‌شود؛ بازگشت Universal Bar و Block Breaker است. به جای آن که برای حمله و دفاع، دو نوار سه‌تایی متفاوت داشته باشیم، اگر یک نوار کلی ۳تایی یا ۴تایی مثل Injustice وجود داشته باشد، بسیار بهتر است. همچنین اگر Block Breaker بازگردد و فقط هم یک نوار داشته باشد، بازی را بسیار مهارت‌محورتر و عادلانه‌تر می‌کند. در این صورت دیگر برای Breakکردن مجبور نیستید دو نوار بسوزانید و با خالی شدن نوارتان، حریف دوباره همان کمبو را روی شما اجرا کند. با یک نواره بودن Block Breaker با سرعت بیشتری می‌توانید کمبوها را در زمان مناسب Break کنید.

بازی mortal kombat 12

اگر چنین تغییراتی در گیم‌پلی Mortal Kombat 12 اجرا شود، قطعا یک Mortal Kombat یا بهتر بگویم، یک بازی فایتینگ بسیار کم‌نقص و شاید بی‌نقص داشته باشیم. اجرای این تغییرات در گیم‌پلی Mortal Kombat 12 به معنای بلوغ کامل این سری، مهارت‌محورتر شدن، حرفه‌ای‌تر و بهترشدن بازی خواهد شد و آن را تبدیل به نسخه‌ای خواهد کرد که طرفداران این سری انتظارش را می‌کشند.

بازگشت دویدن، نگه‌ داشتن سیستم Fatal Blow به همین صورت با تغییراتی جزئی، بازگشت Breakerها از نسخه‌ی دهم، بازگشت Universal Meter و Block Breaker، ساخت نوارها به جای پر شدن آن‌ها، آزادی عمل بیشتر گیمر در بازی با هر شخصیت و در نهایت کمبوزنی‌های متنوع‌تر و کمبوهای آغازین بیشتر برای هر شخصیت. این‌ها تغییرات اصلی‌ای هستند که طرفداران سری Mortal Kombat 12 انتظارش را می‌کشند و امیداریم Nether Realm به آن‌ها عمل کند و به حرف گیمرهایش گوش بدهد.

از گیم‌پلی که فاصله بگیریم، انتظار موارد بیشتری نیز از نسخه‌‌ی بعدی Mortal Kombat نیز داریم. بازگشت Tag Mode که آخرین بار در نسخه‌ی نهم وجود داشت، می‌تواند برای طرفداران بسیار خوشایند باشد. از آن‌جایی که این حالت بازی یک بسیار فان است و خیلی جدی گرفته نمی‌شود؛ نیاز چندانی به بالانس‌کردن هم ندارد. فقط همین که در بازی باشد و بتوانیم شاهد مبارزه‌ی ۴ شخصیت در یک نبرد باشیم، کافیست.

mortal kombat 12

Brutalityها نیز باید مثل نسخه‌ی دهم ساده‌تر باشند. در MKX، اجرای بروتالیتی‌ها، اقدامات خیلی سختی لازم نداشت و شما معمولا می‌توانستید در خلال کمبوهای خود آن‌ها را اجرا کنید. در نسخه‌ی یازدهم اما اجرای بروتالیتی‌ها نیازمند اقدامات بعضا احمقانه‌ای بود که باعث می‌شد بسیاری آن را اجرا نکنند و از خیرش بگذرند. همچنین babalityها هم بهتر است در Mortal Kombat 12 وجود داشته باشند. واقعا تبدیل کردن حریف به یک بچه با لباس‌های خود کاراکتر، بهترین راه برای تحقیر حریف است و در عین حال خنده‌دار هم هست.

کاراکترهای بیشتر در زمان لانچ، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هوادارن است. NetherRealm معمولا کاراکترهای کمتر از حد انتظاری را در زمان لانچ برای بازی‌های خود می‌گذارد و بقیه‌ی شخصیت‌ها را باید خریداری کرد یا منتظر نسخه‌ی Ultimate ماند. همچنین بهتر است این شخصیت‌ها بیشتر کاراکترهای اورجینال این سری باشند، نه شخصیت‌هایی که معلوم نیست چه ربطی به دنیای Mortal Kombat دارند. امیدواریم این استودیو کمی طمع خود را نسبت به این سری کاهش دهد و شخصیت‌های بیشتری را به صورت رایگان در بازی قرار دهد.


به پایان مقاله‌ی انتظارات ما از Mortal Kombat 12 رسیدیم. آیا انتظارات شما نیز در موارد گفته شده بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Moein MM2DARKSIREN77meysambsnowgirlEspressoامیر حسینهالک ایرانیGGاتزیو آدیتورهPorfosorعلی.Alireza1882🤘Mohsenj74یوهانJin sakaiAlbertscorpionesگیمری عادیmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بزرگترین انتظارمان این است که نوب سایبات و اسموک حتما در بازی باشند ✌

    Moein MM2AAS(بازگشته است)Hitasepmahdi_djEspressoDr.Gameraref44ParhamAmir(PC & PS4)77more
  • Ninja theorey گفت:

    هر نسخه ضعیفتر از قبلی گیمپلی خسته کننده و تکراری .فایتینگ فقط استریت فایتر و تکن۳ نمیدونم چرا تکن۳ ریمیک نمیکنن تا بزنه رو دست همه این فایتینگ ها

    هالک ایرانیMoein MM2Hitasepباستیانkretos god of gameپدر بزرگ دانته و ویرجیلکاپیتان قیمتبهنام رادmahdi_djEspressomore
    • ahmad گفت:

      تیکن ۳ رو بدجور موافقم ، گرچه با نسخه های جدید کامبت مثل دوره سگا حال نمیکنم (البته یادم رفت نسخه ۹ خوب بود) ولی به هر حال وجود آیپی های فایتینگ تو‌ دنیای گیم با ارزشه ، چون بازی های فایتینگ تقریبا منقرض شدن و این فقط مورتال کامبت و استریت فایتر و تیکن هستن که پرچم نیمه جان این سبک رو بالا نگه داشتن … _________ اسپم : حرف از منقرض شدن زدم ، نمی دونم چرا ناخودآگاه یاد بازی Fighting Force 2 یا همون شورش در شهر ۲ روی ps1 افتادم ، متاسفانه این سبک بازی ها به معنای واقعی کلمه منقرض شدن و کمبودشون بشدت حس میشه …

      Moein MM2Masterkretos god of gameBoy GamerDr.Gamer
      • حیف حیف که fighting force رو ادامه ندادن لعنتیا لحظه به لحظه صحنه هاش یادمه اون دستکشه که میزد زمین باس فایتاش.
        C-12 که چی بگم دلم خونه
        2 dino crisis هنوز که هنوزه کراش نسخه ps1 رو به ریمیکش ترجیح میدم

        Moein MM2
      • Master گفت:

        کامنت حقی بود دوست عزیز
        واقعا باز دم این آیپی ها گرم مث کامبت تکن و استریت
        چون ژانر فایتینگ خیلی نسبت ب روزای اولش بازار نداره و اکثرا گیمرا سمت بازایای داستان محور تک نفره میرن…
        منم بشدت موافقم ک تکن ۳ رو ریمیک کنن
        تکن الان شده مث استریت هی با هرمشتو لگدی نور ساطع میشه و خلاصه بازم برام ۳ نمیشه… توی نسخه سوم واقعا مهارت و فن زدن ب اوج رسید شما با کینگ یا لی وولان بی نهایت کمبو میتونستی بزنی….
        و در نهایت گل گفتی
        بازیای تو سبک شورش در شهر یا حتی شورش در کشتی! چقدر خوب بودن
        دیگ نیست از این مدل بازیا….😔

        Moein MM2
  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای رضایی و تشکر بابت نوشتن مقاله
    ۱-در مورد گیم پلی دوست دارم سرعت بازی و کمبو زدن شبیه MKX باشه و سیستم دفاعی حالت استراتژی مثل Mk11
    ۲-حضور تمامی نینجاها در نسخه بعدی
    ۳-اگه قراره کارتکر جدید اضافه بشه دوست دارم کلا دوتا باشن یه نینجا و یک Sorcerer جدید
    ۴-بازگشت Motor Kombat VA chess Kombat
    5-بخش داستانی دارک همراه با بازگشت اوناگا به همراه یک Konquer مثل deception VA Armageddon
    6-استفاده از نسخه بروز شده unreal Engine
    7-بخش Krypt به صورت اول شخص و سوم شخص
    ۸-وجود تمامی کارکتر های اصلی و بازگشت کاراکترهایی که پتانسیل به شدت زیادی دارند مثل Havik , Reiko , Hotaru و…
    ۹- برگشت Tag Team mode
    ۱۰-خودتون اضافه کنید⁦¯\_(ツ)_/¯⁩

    هالک ایرانیMoein MM2ScorpionAAS(بازگشته است)_EspressoDARKSIRENshadow77Amir :))more
  • o0ashil0o گفت:

    امیدواریم این استدیو کمی طمع خود را نسبت به این سری کاهش دهد و شخصیت های بیشتری رو به صورت رایگان در اختیار گیمر ها قرار دهد
    من واقعا هم سر اینجاستیس ۲ و هم سر مورتال کمبات ۱۱ سر این موضوع نقره داغ شدم و پشت دستم رو داغ کردم که دیگه هیچ نسخه ای از بازی های فایتینگ مخصوصا بازی های ندررلم رو تو روز عرضه نخرم با اینکه تجربه تلخ بازی نکردن با لاکپشت های نینجا رو تو اینجاستیس ۲ داشتم ولی بازم روز عرضه مورتال کمبت ۱۱ بدجوری وسوسه شدم که تا فیتالیتی ها توی یوتوب واسم اسپویل نشدن حتما خودم اجراشون بکنم که خدایش ارزشش رو نداشت مخصوصا چند وقت بعد نسخه التیمیتش با کلی کاراکتر خفن از جمله ترمیناتور و.. رو با همون قیمتی که من بازی رو پیش خرید کردم شاید هم کمتر اومد. یکی دیگه از دلایلی که قانع ام کرد بازی رو پیش خرید بکنم این بود که زمان عرضه بازی یه سره میگفتن که کاراکتر شاوکان فقط در صورت پیش خرید بازی در دسترس قرار میگیره و بعدا حتی نمیشه این کاراکتر رو جدا خرید که ظاهرا این خبرا هم نبود و اون رو هم میشه با گیم پس بازی خریدش که اگه واقعا اینجوری بوده و من اشتباه نمیکنم ناشر بازی که وارنر هستش یه دزد و جیب بر به تمام معناست. در آخر به نظر من خریدن روز عرضه یا پیش خرید کردن بازی های فایتینگ اصلا و ابدا به صرفه نیست آخه اکثرا یا بخش داستانی درست و درمونی ندا رن یا اگه هم دارن اکثرا کلیشه ای و تکراریه البته کمتر کسی هم واسه بخش داستانی بازی میره سراغ این سبک از بازیا واسه همین بهترین کار صبر کردن حداقل تا اومدن نسخه اولتیمیت بازی هست

    Moein MM2AAS(بازگشته است)انسانEspressoshadowYour father 😂vitto corleone
  • ALIREZA0111 گفت:

    دو خواسته دارم از سری مورد علاقم
    تیپ شخصیت هارو درست کنن انقدر بعضی شخصیت هارو زشت نکنن (لباس و تیپ اصلی منظورمه وگرنه با کاستوم کردن میشه عوض کرد )
    به عنوان مثال اسکورپیون تو مورتال ۹ و ۱۰ خیلی خوب بود ولی نسخه یازده نمیگم بد ولی ضعیف تر شده بود
    ساب زیرو تو نسخه یازدهم به نسبت ۱۰ خیلی زشت شده بود
    جانی کیج و سونیا خوب بودن
    نوب خوب بود ریدن خوب بود
    مشکل بعدی من بسته الحاقی های مضخرفه
    اضافه نکردن شخصیت های پولی به شدت زیاد که در اصل باید گفت دارن از ما میچاپن
    اضافه کردن ادامه داستان اصلی با بسته الحاقی پولی ..خیلی زشته داستان اصلی بازی رو نا تموم کنی و یهو بخوای با بسته الحاقی پولی ادامه شو بفروشی یاد EA افتادم

    Moein MM2Espressoo0ashil0o
  • کلی شخصیت خفن و خاطره انگیز داره این سری که تو مورتا کمبت ۱۱ نبودن امیدوارم دوباره اونارو ببینیم

    Moein MM2ScorpionAAS(بازگشته است)mahdi_djshadowvitto corleone
  • GG گفت:

    دوست دارم پر از شخصی سازی باشه دوست دارم یه داستان درباره ی قیام باشه یه قیام بر علیه ظلم یه داستان اخرالزمانی

    Moein MM2kretos god of gameبهنام راد
  • behzadkombat گفت:

    واقعا تعجب میکنم که موردی رو از mkx به mk11 ترجیح دادید. اونقدر سری یازدهم برتری داره که واقعا حتی یک موردم به غیر از دویدن برتری نسخه دهم نسبت به یازدهم نیست. اینکه اجرای بروتالیتی رو سخت میدونید تو سری یازدهم نشون از آماتور بودنتون داره. ترکیب کمبو تو نسخه یازدهم تقریبا برای همه کاراکترها وجود داره فقط نیاز به مهارت بیشتری داره. ضمنا طرفدارای مورتال منتظر ایده های جدید هستن نه بازگشت به عقب.

    Moein MM2mahdi_djo0ashil0o
  • Yusef1367 گفت:

    فقط قدیمی ها برگردن.. اسموک .. سیستم دفاع رو بهتر کنن دوربین بازی رو چند حالت بزارن .گرافیک فقط نسل نهمی باشه .. جزیات چهره ها رو سینماتیکی کنن ..حالت خمیری نداشته باشه ..لوکیشن ها رو حالت دارک تری داشته باشه .. داستان آبکی ندن .. تو جزییات راه رفتن حالت خشک نباشه

    Moein MM2shadowo0ashil0o
  • انتظارات من به طور خلاصه:
    ۱.حضور حداقل ۴۰ کاراکتر و شخصیت کلاسیک و محبوب با احتساب چند شخصیت جدید ولی جذاب
    ۲.محیط مبارزات متنوع و پویا
    ۳.باس فایت فوق العاده سخت
    ۴.وجود تگ تیم
    ۵.وجود حالت کانکوئست
    ۶.وجود مود شائولین مانکس
    ۷.گرافیک بالا.استریت فایتر گرافیکش در حد مورتال بالا بره تو نسل ۹ پس گرافیک کمبت باید نزدیک واقعیت باشه
    ۸.بخش داستانی طولانی حداقل ۱۰ ساعت
    ۹.سیستم matchmaking درست و حسابی واسه بخش آنلاین
    ۱۰.حذف dlc ها یا حداقل بعد یک یا دو سال یه dlc نهایی بدن مثل چیزی که زمان قدیم بود نه هی سه تا کاراکتر سه تا استیج مبارزه ۲۰ دلار
    ۱۱.مبارزات سرعتی تر
    ۱۲.و دیگر هیچ

    MilanaMoein MM2AAS(بازگشته است)Ali slh
  • Geralt fan گفت:

    امروز خواستم تو تخفیفات تابستونی استیم بخرم تخفیف خوبی خورده بود تو ترکیه ولی حجم خیلی بالایی داشت فضای نصبش رو میشد کاری کرد ولی دانلودش با این نت و حذف کردن بسته های شبانه بصرفه عملا غیرممکن بود
    /
    درباره نسخه بعدی هم خیلی دوست دارم کارکتر ترمور رو تو بازی ببینم ؛))) خیلی عجیب این نینجا رو دوست دارم
    اسموک غیر رباتیک هم خیلی دوست دارم تو بازی باشه
    رپتایل هم جاش خالی بود ولی احتمالاً نسخه بعدی باشه

    Moein MM2Espresso
  • snowgirl گفت:

    با توجه به دوتا پایانی که داشت
    نباید زیاد انتظار کارکتر های قدیمیو داشته باشیم

    Moein MM2snowgirlEspresso
  • Ali slh گفت:

    وای اون عکس اول مال انتخاب کرکترای کمبات آرماگدون ، منو برد ۱۰ سال پیش با تموم وجود میشستم پای ps2 هرچی دستم میومد پلی میدادم یادمه مورتارو با بلیز زیاد میرفتم چون به شخصه از اون غول ها خوشم میامد و اوناگا… الان اینقدر حالم گرفت که باس برم ببینم میتونم روی پی‌سی پیدا کنم بریزم یا مجبورم با لانچر کارم راه بندازم

    مرسی برای یاد آوری خاطره ها

    Moein MM2vitto corleone
  • Big boss گفت:

    همان طور که گفتید باید baby latilitty اضافه کنن و مثل مورتال ps1 از بروتالیتی های خفن که کلی دکمه میزدیم بعد اجرا میشد و استخوان های طرف روز زمین پخش میشد اضافه شدن فینالیتی هایی ویژه که مال چندتا استیج بود و باز دکمه مثلث همراه جهت پایین انجام میشد و طرف رو تیغ میخ و نمیدونم چی پرت میشد برگشت شخصیت های قدیمی بلیز اسموک اون شخص چاق که شراب میخورد و… و استیج های قدیم با موزیک قدیم

    Moein MM2Espresso
  • TekkenGod گفت:

    من انتظار دارم سرعت بازی کمتر بشه تا جزییات کمبوها بهتر دیده شه . فتال بلاوها رو راحت تر بشه دفاع کرد. کاراکترهای اصلی و همیشگی رو از اول بازی داشته باشیم یا اگه قراره نداشته باشیم تو مود داستانی هم نباشن. اینکه کاراکترو کامل بسازی و بذاری تو بازی و هوش مصنوعی باهات مبارزه کنه ولی برای خودت غیرقابل دسترسی باشه صرفا برای اینکه طرفداران بازی رو وادار به خریدن نسخه جدید بازی کنی کار کثیفیه به نظرم. تو کامبت اکس رین ، سیندل و باراکا این وضعیتو داشتن . تو کامبت یازده هم سکتور و سایرکس. الان همون سایبرنینجاها احتمالا تو نسخه دوازده در دسترس قرار میگیرن. من دوس دارم بیس بازی از کاراکترهای قدیمی و محبوب ، نینجاهای مرد و زن و سایبورگها و گاد و جادوگرا یه چیزی مثل راستر نسخه سگا تشکیل شده باشه و بقیه به عنوان دی ال سی اضاف بشن . نه که هر سری کاراکترهای بیخودی مثل کسی و جکی به زور به خورد آدم داده شه.
    دوستان توصیه من اینه هیچوقت بازی فایتینگ رو در روز عرضه نخرید. یکی دو سال صبر کنین نسخه کاملش بیاد . من یه اشتباهی کردم تکن ۷ نسخه دیلاکس رو همون اوایل خریدم پارسال مجبور شدم دوباره نسخه دیفینیتیو رو بخرم.

    Moein MM2
  • eddy گفت:

    البته یادتون رفت به این مورد اشاره کنید که اگه انجین به نسل جدید UE5.0 کوچ کرده باشه گرافیک با جزئیات بهتر و بیشتر داشته باشیم عالى میشه

    Moein MM2
  • کمیک مورتال کمبت x خیلی باحال بود . کاش یک کمیک هم برای مورتال کمبت ۱۱ بگذارند .

  • _ گفت:

    انتظار من از کمبت بعدی بودن شخصیت های اصلی و مهم و قدیمی بازی و یه بخش داستانی درست و اینکه فیس کاراکترا زیاد تغییر ندن

    Moein MM2
انتظارات ما از بازی Mortal Kombat 12 - گیمفا