بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا

بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند

لاوین شریفی
۲۱:۵۲ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا

بردلی کوپر، بازیگر درخشان هالیوود در ژانرهای مختلف، اخیرا اعلام کرده است که کارگردانی او را به علت نامزدی اسکار مسخره کرده است.

بردلی کوپر بازیگری است که بدون توجه به ژانر، همیشه اجرایی فوق‌العاده را ارائه داده است. اگر طرفدار فیلم‌های کمدی هستید، احتمالا با تماشای سری‌ فیلم‌های «The Hangover» با این بازیگر آشنا شده‌اید ولی او در طی سال‌های اخیر هنر بازیگری خود را اثبات کرده است. این بازیگر اخیرا در پادکست «SmartLess» اعلام کرده است که یکی از کارگردانان مشهور هالیوود نامزدی‌های اسکار او را به سخره گرفته است.

در حالی که وی نام این کارگردان را ذکر نکرد، کوپر تعریف کرد که زمان حضور در یکی از مهمانی‌های اهدای جوایز هفت نامزدی اسکار را در کارنامه خود داشته است. در این مهمانی او در کنار یکی از هنرپیشه‌های معروف هالیوود ایستاده بود که تنها سه بار نامزد اسکار شده بود. در این زمان، کارگردانی به او گفته است که: «در دنیایی زندگی می‌کنیم که بازیگری مثل تو هفت بار نامزد اسکار شده ولی او فقط سه بار نامزد جایزه شده است.»

روزمه کاری کوپر شامل نامزدی جایزه‌های بهترین بازیگر مکمل مرد، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم می‌باشد. وی در سال ۲۰۱۳ برای فیلم «Silver Linings Playbook» نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد، سال ۲۰۱۴ نامزد جایزه بهترین مکمل مرد برای «American Hustle» و بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم برای «American Sniper» را دریافت کرد.

کوپر برای فیلم «A Star Is Born» در سه بخش جایزه بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم و بهترین فیلم اقتباسی نامزد شد. در سال ۲۰۲۰، وی برای تهیه کنندگی فیلم «Joker» و سپس در سال ۲۰۲۲ برای بازی در «Nightmare Alley» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد. بردلی کوپر رزومه کاری پرافتخاری دارد و قطعا لایق تمامی افتخاراتی است که تا به حال کسب کرده است.

منبع: کولایدر

Gramy k🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉meysamb77DARKSIRENCorvoعلیکسری نراقیSquatlatexehsanmousaviتی‌تاپ طلاییامین

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا
بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • saeedgreat گفت:

    جدی بیخیال این خبرای زرد بشین که فقط تیترش جذابه تا ته میخونی میبینی سرکاری بوده‌.طرف یه شوخی کوچیک کرده شد خبر؟ یه اتهامی چیزی میبود لااقل.

    shadowMr.jalilpourهمسایه ( فن بوی = پنچری )Commander jensen77PaprikaETERNALMANKuros
  • PS6.2027 گفت:

    امبر هرد تموم شد حالا یکی دیگه اومده وسط که چرا مسخرش کردن احتمالا شاهد خبرهایی از جمله بردلی کوپر بخاطر تمسخر دچار اختلالات روانی شده

    پدر بزرگ دانته و ویرجیلDeleted accountعلیهمسایه ( فن بوی = پنچری )Aubteen
  • Aubteen گفت:

    بازی The Quarry دوازده روزه که اومده و هیچ نقدی ازش نشده هنوز، در عوض هر روز خبرهای بی‌اساس و پایه تو سایت گذاشته میشه. من هر روز سایت رو چک میکنم و خبر فیلم میبینم و این خیلی واسم آزار دهنده هست چون گیم‌فا سایت تخصصی بازی بوده. من اخبار در مورد فیلم رو نمی‌خونم اصلا فقط این کامنت رو گذاشتم که بگم خیلی از کاربر‌هاتون رو از دست میدید اینجوری.
    اسم سایت رو هم بزارید Moviefa دیگه.

    پدر بزرگ دانته و ویرجیلMr.jalilpour
    • از زمانی که movie رو وارد کردیم نه تنها بازدیدها ۴ تا ۵ برابر شده، بلکه تعداد کاربرها به شدت بیشتر شدن. در ضمن شما میتونی با کلیک روی بازی ویدیویی (بالا سمت راست) فقط محتویات گیمینگ رو ببینی. دسته بندی رو برای افرادی مثل شما گذاشتن.

      پدر بزرگ دانته و ویرجیلعلیshadow
      • Mr.jalilpour گفت:

        با این طرز فکر شما پس یک بخش هم بزارید برای لباس های مامان دوز و نحوه پختن انواع غذا ها تا بلکه بازیدها ۱۰ برابر بشه!!!
        افزایش بازدید به چه قیمتی !!
        با این طرز فکر شما این سایت شده یک آچار فرانسه .. همه کاری میکنه اما توی هیچ چیز تخصصی نداره !!
        گیمفا فقط کیمفای ۱۰ سال پیش که آقای میثم قربانی ویدیو صندلی داغ میذاشتن…
        احتمالا شما تایم کاریت به اون موقع قد نمیده!!

        Ryan Bones𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰O2Deleted accountعلیPS6.2027shadow
        • ۱- این حرف شما زمانی معنا میده که ما (تیم گیمینگ گیمفا) مسئول انتشار مطالب سینمایی هم باشیم، اما اگر فقط کمی دقت داشته باشید متوجه میشید که تیم سینمایی گیمفا هیچ دخلی به گیمینگ نداره. دو تیم مجزا با دو مدیریت کاملا مجزا هستند. بنابراین هیچکدوم در کار دیگری دخالت نمی‌کنند. نه من مسئول اخبار و مطالب بخش سینما هستم و نه سردبیر سینمایی مسئول نوع و کیفیت اخبار بخش گیمینگ هست. از طرفی، تیم سینما دغدغه گیمینگ نداره و گیمینگ هم دغدغه سینما رو نداره. بنابراین هیچ تاثیری رو حرفه‌ای بودن یا کیفیت دیگری نمیذارن.
          ۲- این دوستمون گفت کاربر از دست میدین، من گفتم برعکس داریم میگیرم.
          ۳- سینما و گیمینگ و حتی انیمه هر روز که پیش میریم بیشتر در هم تنیده میشن، بازی اقتباسی از سینما، فیلم سینمایی اقتباسی از گیم. انیمه بر اساس گیم. بازی های انیمه‌ای. بازی هایی که به سمت تعامل روایی رفتن و … / این در هم تنیده شدن باعث میشه از همان بدو نوجوانی مخاطب گیمینگ و سینما و انیمه به مدیوم های یکدیگر جذب بشن. خیلی از گیمرها فیلم میبینن، بخشی از افرادی که سینما رو حرفه‌ای دنبال میکنن بازی های تعاملی رو ترجیح میدن و …. این نقاط اشتراک باعث میشه که رفتن به سمت سینما برای بقاء هر وبسایتی کلیدی باشه. پس این صحبت شما حول مطالب در مورد آشپزی ناشی از عدم اپسیلونی فکر کردن در مورد قضیه اس. تمامی وبسایت‌های مطرح سرگرمی از جمله gamespot و ign و gamesradar با سینما ترکیب شدن و دلیلش هم توضیح دادم، در هم تنیده شدن این صنایع و هنرها هست. آشپزی مثل سینما و انیمه و انیمیشن، پیوسته داره با گیمینگ پیش میاد؟
          ۴- تایم کاری؟ من مقالات و مطالب سینمایی کار کردم که بخواد تایم کاریم تحت تاثیر قرار بگیره؟ بخش گیمینگ زمانی تحت تاثیر قرار میگیره که ما دغدغه سینمایی داشته باشیم، مگه نمیبینید که مطالب سینمایی رو تیم مجزایی داره پوشش میده؟
          ۵- در ۹۰ درصد اوقات ما اخبار گیمینگ رو از تمامی وبسایت های گیمینگ سریع‌تر و کامل‌تر پوشش میدیم، فقط دو تا وبسایت مجزا در یک قالب مشترک کار میکنن درست مثل سایر وبسایت‌ها. تایم و نحوه کار من در سایت اپسیلونی تغییر نکرده نسبت به زمانی که سینما ادغام نشده بود.
          ۶- دفعه بعد کمی تامل کنید و ببین کیا نویسنده هر نوع پستی هستن، بعد دو هزار تا علامت تعجب بیهوده بذارید. این عادت خوبی نیست که بدون آگاهی فقط در مورد چیزی که ایده ای نداریم یه سری جمله سرهم کنیم.

          مهم‌تر از همه شما یک کلیک با عدم مشاهده محتوای سینمایی فاصله داری بالا سمت راست روی بازی ویدیویی کلیک کنی هیچوقت محتوای سینمایی برات نمایش داده نمیشه، کسی شما رو مجبور به مطالعه محتوای سینمایی نکرده. شما باید از خودت بیای بیرون و همه رو با سلیقه خودت نبینی، خیلی ها خواهان مطالب سینمایی هستند و استقبال میکنن. برای امثال شما هم دسته بندی رو گذاشتیم که با بوک مارک کردنش میتونی تا ابد مطالب سینمایی رو داخل سایت نبینی و از اونجایی که توضیح دادم تیم گیمینگ هیچ دخلی به سینما نداری، حرفه‌ای بودن در مطالب و اخبار هم هیچ ربطی به ورود سینما به سایت نداره، مدیریت سایت ما، تیم گیمینگ، رو مجبور نکرده به زمینه‌ای که تجربه نداریم ورود کنیم. تیم سینما هم هم همینطور، هیچ دخلی به گیمینگ ندارن.

          پدر بزرگ دانته و ویرجیلPS6.2027shadowMr.jalilpour
      • Aubteen گفت:

        وقتی که محتوا گیم کم شده چی ببینم دوست عزیز؟

بردلی کوپر: نامزدی اسکارم را مسخره کردند - گیمفا