راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا

راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟

نصیر فرزان
۱۳:۳۰ ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا

چرا شوالیه‌ رمزآلودی که تصویرش بر روی کاور بازی Elden Ring وجود دارد در بازی نقش چندانی ندارد؟ داستان حقیقی این شخصیت چیست؟

یک ماینر موفق به استخراج برخی اطلاعات حذف شده از بازی نهایی Elden Ring شده است. این اطلاعات نمایان‌گر این است که شوالیه مرموز بازی به نام Vyke، دارای یک سلسله مراحل و سیر داستانی مختص به خود بوده است.
شاید از این موضوع اطلاعی نداشته باشید، که البته با توجه به پیچیده بودن داستان بازی Elden Ring، جای تعجب ندارد اما شخصیتی که کنترل آن را در بازی Elden Ring به دست می‌گیرید، آن شوالیه‌ای که تصویرش بر روی کاور این بازی نقش بسته نیست. تصویر کاور بازی متعلق به شوالیه‌ای به نام Vyke است که در قسمتی از بازی نقش یک شورشی را بر عهده دارد و در یکی از باس‌ فایت‌های بازی با او مواجه می‌شویم. اخیراً یوتوبری به نام Sekiro Dubi موفق به استخراج اطلاعاتی شده است که از وجود مراحلی خبر می‌دهد که گویا حول محور Vyke ایجاد شده بودند.

طبق ویدیویی که Sekiro Dubi منتشر کرده، نقل قولی از یکی از محافظین Stormveil به نام Gostoc از بازی حذف شده است. به نظر می‌رسد Gostoc در این نقل قول خطاب به Vyke چنین می‌گوید:

تو شوالیه‌ای با چهره‌ای کریه و مشمئزکننده هستی؛ زره‌ات کهنه و زوار در رفته است.

هم‌چنین، این یوتیوبر موفق به استخراج اطلاعاتی شده که نمایان‌گر وجود داستانی پیرامون Vyke است اما هیچ فایل صوتی و متنی مرتبط با این سلسله مراحل وجود ندارد و دیالوگ‌های مربوط به آن نیز گویا به صورت کامل حذف شده‌اند.

به نظر می‌رسد که قرار بوده است تا Vyke یکی از شخصیت‌های قابل فراخواندن در قلعه Stormveil توسط گادفری (Godfrey) باشد چرا که در یکی دیگر از فایل‌های اطلاعاتی استخراج شده محرز شه که گادفری چنین توانایی داشته است. البته که راجع به درستی هیچ‌کدام از این موضوعات نمی‌توان اطمینان داشت.

راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا

کوئست مربوط به Vyke دارای سه پاداش بوده است که شامل دو توده خنثی‌گر ( Neutralizing Boluses) و نیز دو آیتم حذف شده و نامعلوم بوده است.

توده‌های خنثی‌گر از آیتم‌هایی محسوب می‌شوند که از یک‌جا کردن چند آیتم بعد از انجام عمل کرفتینگ (Crafting) ایجاد می‌شوند و با توجه به نوع آیتم به کار برده شده، به بازیکن توانایی خاصی می‌دهند.

در ادامه مختصری راجع به اهمیت Vyke و محتوای حذف شده وی توضیح داده می‌شود. مثل شخصیتی که شما کنترل آن را در بازی به دست می‌گیرید، Vyke نیز یک Tarnished محسوب می‌شود. با توجه به توضیحاتی که راجع به زره او نوشته شده است، هیچ‌کدام از Tarnishedها به اندازه Vyke به رسیدن به مقام Elden Lord نزدیک نبوده‌اند. طبق این توضیحات، Vyke به اعماق پایتخت رفته و در آن‌جا توسط شعله‌ جنون (Flame of Frenzy) سوزانیده شده است.

مثل بسیاری از دیگر زره‌ها، با پیشرفت در بازی شما می‌توانید به زره Vyke نیز دست پیدا کنید. زره وی در چندین مکان ساخته می‌شود. این زره دارای آثار انگشت‌مانندی بزرگ در سطح خود است که به نظر می‌رسد مربوط به سه انگشتی می‌شود که در قسمت‌های زیرین شهر جای دارد و در بازی به وجود آن اشاره شده است.

این طور به نظر می‌رسد که Vyke در دام شعله جنون که توسط یک خدای بیگانه (Outer God) ایجاد شده، افتاده است. در کاوری که توسط Game Informer منتشر شد حادثه به دام افتادن Vyke در شعله جنون را می‌توان مشاهده کرد.

ما احتمالاً هیچ‌وقت راجع به ابهامات پیرامون داستان Vyke، اطلاعات بیش‌تری کسب نخواهیم کرد اما شاید پیچیده و رازآلود بودن این شخصیت بهتر از دانستن سرنوشت حقیقی او باشد.

Moein MM2The last Elden ringHahared-eyed Banished KnightامینDARKSIRENKuros77ah1372A SlashJin sakaiParhamdamhazermasoud pc gamermeysambժ๏ςτ០я នτяคղցҽShinjiMikamiÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔکوروشEren Yeagermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اون شوالیه مرموز اقای کریمیه 😂

    Moein MM2HahaGGshadowEspressoDARKSIRENXERXESنصیر فرزانهمسایه ( فن بوی = پنچری )77more
  • Wounds گفت:

    وقتی یه شخصیت اینقدر اهمیت داره که رو دوتا کاور اصلی بازی به تصویر کشیدنش چرا باید حذفش کنن؟؟؟ چطوری این شخصیت به مقام الدن لرد شدن نزدب بوده وقتی هیچ demigod را نکشته و هیچ Great rune در اختیار نداشته؟؟ ….کاش هرچه زود تر از dlc ها با محوریت داستان بازی رونمایی کنن هیچ کدوم از آثار قبلی میازاکی این همه حفره داستانی نداشته ….جالب میشه اگه مقل دارک سولز یک و بلادبورن اینجا هم در dlc ها به گذشته سرزمین میانه سفر کنیم و بر روی آینده اثر بزاریم

    Moein MM2The last Elden ringHahaAmir1990shadow77SquatlatexParham
  • آرمور ش که عالیه. من اواسط بازی Carian Royal Knight armor تن کرکترم بود چون خیلی به بیلد Spellblade م می خورد بعد از Fire Giant این آرمور رو Equip کردم چون تاحدودی شبیه هم بودن و میخواستم Character progression م با ذوب شدن و از بین رفتن نصف آرمورم جلو بره :))))

    بنظرتون احتمالش هست این کوئست های کات شده با اپدیت و DLC اضافه بشن؟

    Moein MM2The last Elden ringshadow77Jin sakaiSquatlatexParhamdamhazerEspresso
    • Squatlatex گفت:

      بنظرم dlc درباره اون قلعه ای که giant jar جلوش بود باشه و یکی هم با پورتال بریم به سرزمین هایی که تو آسمون هستن چون زیر زمین و اینارو که داریم ولی اگه یک محیط بدن که تو آسمون باشه اون موقع است که دیگه بازی از زیر زمین تا آسمون محتوا داره.

      Moein MM2
      • Omid گفت:

        دوست عزیز
        منطقه Farum azila کلا در اسمان بود و در واقع تکه هایی که در سراسر سرزمین بر روی نواحی مختلف پرتاب شدن و نتیجه shattering هستند در واقع از اسمان و از منطقه فاروم ازولا سقوط کردند.

        Moein MM2Squatlatex
  • Squatlatex گفت:

    بیصبرانه منتظر dlc الدن رینگ هستم همیشه میازاکی با dlc هاش رو دست خودش میزنه چه تو دارک ۳ و چه تو بلاد بورن.
    من خودم خیلی با dlc دارک ۳ حال کردم مخصوصا باس sister fria و gail که مکانیزم های شاهکاری داشتن از طرفی اسلحه هایی به بازی اضافه شد که خیلی بهتر از اسلحه های بازی اصلی بودن حالا ببینیم این اتفاق برای الدن رینگ هم میافته یا نه.

    Moein MM2The last Elden ringshadow77Parham
  • Sekiro گفت:

    عالیه من تاحالا فکر میکرم شخصیت اصلی هستیم ولی vyke همونیه که باش مبارزه میکنی تو بازی دقیق به خاطر دارمش

    و نویسنده عزیز راجب رو نوشت راجع

    Moein MM2The last Elden ring
  • ... گفت:

    سوال اینه خب اگه همچین محتوایی ساختن چرا باید حذفش کنن؟

    Moein MM2shadow77SekiroHaj_HosseinShinjiMikamiپدر بزرگ دانته و ویرجیل...
    • نyasi گفت:

      دلیل که زیاده . فک کنم یکیش اینه که یه دفعه یه ایده ی جدید بوجود میاد و ممکنه با بخشی از محتوای ساخته شده تضاد داشته باشه برای همین حذف می کنن و کلی دلیل دیگه و فقط همین بازی هم نیست halo infinite , rdr2 و tlou 2 .

      Moein MM2...shadow
  • Xinn گفت:

    تقریبا آخرای بازیم و پوستم کنده شد. بازی به شدت پیشرفت کرده ولی یکسری از قسمتاش رو مخه که واقعا نقص محسوب میشه مثلا شاپ ها تو نقشه مشخص نیستن شده یک فروشنده رو گم کردم از اینترنت جاشو پیدا کردم با اینکه زبانم خوبه ولی کوئست های فرعی تو نقشه اصلا مشخص نیستن و فقط بعضیاشون با یک دیالوگ میگه فلان قسمت شهر یا فلان جنگل باید بری اکثرشون حتی ادرسم نمیدن. حداقل کوئست هارو تو نقشه مشخص میکرد بعضی افرادو اصلا نمیشه پیدا کرد که کوئستشو بگیریم مثلا طرف تو فلان جنگل کنار یک سنگ نشسته که بخدا اصلا اگر روزی ۵۰ ساعت بازی کنی به چشمت نمیخوره. یا فاصله های پریدن که میمیری یا نمیمیری مشخص نیست و بدتر از همه بعضی چیزای مهمو اصلا توضیح نمیده مثلا همین آرک رون های بازی رو حتی یک بار توضیح نداد باید استفاده کنی تا قدرت هایی که از بالای برج ها برمیداریم قابل استفاده بشه. دوستان فن سولز لطفا تعصبی نباشید و منفی ندید اینا واقعا مشکلات بازیه و ربطی به سختی بازی نداره

    Moein MM2shadowDARKSIREN77MR_WilliamJin sakaiEspressoShinjiMikamikj344scorpionesmore
    • Espresso گفت:

      مطمعنی؟
      تمام npc ها علامت خوردن روی نقشه(اونایی که میبینی)
      بعضی ماموریت ها علامت میزنن
      بنظرم توضیحات الدن رینگ از بقیه سولز ها هم بیشتره
      البته نمیگم بی نقصه فقط گفتم این موارد رو شاید اشتباه کردی…

    • مشکل اینه خط فکری تیم سازنده حول طرفدارهای بازی می‌چرخه و در قبال الدن رینگ، جمع گسترده‌ای از المان‌ها از جمله یاد دهی مکانیک‌های مختلف به گیمر (فرا تر از بخش تمرینی درون غار) با این تفکر ساخته شده که

      ۱- در مورد این که خیلی چیزها رو به شما آموزش نمیده، تفکر سازنده و کارگردان اینه که گیمرها دارک سولز رو بازی کردن و با فرام سافتور آشنایی دارن. (همچنین بازی خیلی هنرمندانه یک سری مکانیک‌ها رو با آزمون و خطا و در فرم تاریک و خشن خودش به گیمر یاد میده، مثلا باس فایت margit قشنگ تقاضا میکنه که از مکانیک‌های جدید استفاده کنید این خاصۀ فرام سافتور هست که انتقال غیر کلامی و ذاتی اطلاعات رو داره)
      ۲- این که بازی اکتشاف رو حداکثری کرده و حتی Quest Log نداره، مشخصاً کم‌کاری نیست و یک نوع طرز فکر به قضیه اکتشافه چون طراحی کوئست و متن و لیست تهیه کردن کاری نداره، اما شاید برای عده‌ای تصمیم اشتباهی باشه و اون عده افرادی هستند که یا با نورم امروزی جهان آزاد خو گرفتن یا بر خلاف طرفداران بازی، قراره یک دور بازی رو تموم کنن و پرونده‌اش رو ببندن.

      حقیقت ماجرا چیه؟ در حقیقت، فرام سافتور بازی رو طوری طراحی کرده و اکتشاف رو حداکثری کرده که لازم باشه برای کشف همه چیز چندین بار بازی رو با دقت تجربه کنید (از دیزاین مرحله تا ساختار نقش آفرینی و کشف lore و… همه چیز چند بار مصرف تولید شده)، کاری که کامیونیتی سولز شدیداً درش ماهر هستند و برای هر بازی طلب میکنن از این استودیو که این موارد رو افزایش بده. یعنی وقتی بازی رلیز میشه، اکثریت فن های سولز، بازی رو زیر و رو میکنن و برای این که اکتشاف جذاب باشه و مدت طولانی گیمر درگیر اثر باشه و لذت کشف یک محتوای جدید رو تجربه کنه، بازی برای NPCها، لوکیشن های مختلف بدون این که روی نقشه مشخص باشن تعیین کرده تا مخاطب همیشگی خودش رو راضی نگه داره. در عین حال، متاسفانه این موضوع برای خیلی از گیمرها خوشایند نیست و خیلی ها حوصله کشف همه چیز رو ندارن. جهان آزاد بودن بازی و وسعت اثر هم پیدا کردن لوکیشن ها و کوئست ها رو پیچیده تر میکنه. این برای مخاطب عام یه نقصه (پوینت شما رو می‌پذیرم) برای کامیونیتی سولز که عامدانه و با لذت اینچ به اینچ نقشه رو زیر و رو میکنن لذت محضه.

      دقت کنید الدن رینگ بیشتر یک بازی Lore محوره تا داستان محور و lore همانطور که از نامش پیداست اتفاقاتیه که در گذشته رخ داده و تخیل شما رو درگیر میکنه، به قول دوستی، این موضوع بازی رو به یک تجربۀ جمعی تبدیل میکنه، یعنی شما تنهایی نمیتونی lore رو درک کنی باید پازل ها رو با کمک کامیونیتی سولز کنار هم بذاری و این کار میتونه لذت بخش باشه برای عده‌ای، برای عده‌ای میتونه اصلا لذت بخش نباشه و یک روایت مستقیم رو طلب کنن. برای همینه همه بازی ها برای همه افراد ساخته نشدن.

      و یه مشکل مشترک وجود داره که هم گیمرهایی که با سری سولز آشنایی ندارن درگیرش میشن، هم سولز بازها اونم اینه که اگر یک گیمر تصمیم بگیره با flow بازی، اثر رو تجربه نکنه و از مسیرهای تعیین شده به ترتیب عبور نکنه و برای خودش در دنیای اثر بچرخه، ممکنه مکانی رو ابتدا تکمیل کنه که قراره بعدا یکی از npcهای مکان قبلی ( که هنوز تکمیل نکرده) در اونجا ظاهر بشه. مثلا ترتیب اصلی لیم گریو و بعد لیورنیا و بعد کیلید هست، ممکنه با تجسس کیلید بعد از لیمگریو (جا انداختن لیورنیا و خارج شدن از فلوی بازی)، npcهایی که قرار بوده از لیورنیا به کیلید مهاجرت کنن رو از دست بدین و این رو میشه مشکل جهان آزاد شدن بازی دونست. متاسفانه این خیلی خیلی سخته که مسیر گیمر رو پیشبینی کنی بدون این که آزادی عمل رو نقض کنی. با این وجود، همچنان سولزبازها چندین بار اثر رو با امتحان کردن مناطق مختلف در اولویت بندی های گوناگون تکمیل میکنن که باعث میشه چیزهایی که در دور اول یا دوم کشف نکردن رو، کشف کنن. و همچنین سخت تر بودن کیلید نسبت به لیورنیا باعث میشه بازی گیمر رو در جهت اصلی راهنمایی کنه.

      Moein MM2shadow77MR_WilliamXinnJin sakaiSquatlatexWoundsEspressoنصیر فرزانmore
      • kj344 گفت:

        بسیار زیبا توضیح دادید درود بر شما
        من بازی رو پلت کردم و بسیار لذت بردم

        Moein MM2shadow77MR_WilliamJin sakaiSquatlatexEspressoShinjiMikamiمحمد حسین کریمی
      • Xinn گفت:

        درسته قبول دارم از اولم سری های سولز داستان محور نبودن البته خیلی اینسری قشنگتر شده که یک داستانی داره. برای کوئست ها حداقل میشد سر کوئست و تو نقشه مشخص کرد. دقت کنی شما باید فارم کنی باید معدن هارو بری تا لول آپ کنی یا سلاح بدست بیاری وگرنه نمیتونی از یک منطقه بری به منطقه دیگه. حتی قبل آپدیت دوم و سوم عکس معدن ها و ساختمونای خرابه هم تو نقشه نبودن که خودشون فهمیدن و اپدیت دادن. دقیقا یکی از مشکلات همینه که خط اخر نوشتی یعنی شما نمیفهمی سر کوئست و تهش کجاست حتی شده یک کوئستی رو نصفشو انجام دادم بدون اینکه خودم متوجه بشم. اینا مشکلات بازیه که شاید بشه گفت آقای میازاکی به دلیل تغییرات شدید و جهان باز شدنش از دستش در رفته

    • “اینا واقعا مشکلات بازیه و ربطی به سختی بازی نداره”
      اما اینها برای من بسیار جذابه😂 من هیچ وقت آثار میازاکی رو بازی نکردم همیشه پلی استیشن داشتم اما بلادبورن رو تجربه نکردم(فحش ندین😂) اما این نکات که شما بهش اشاره کردین برای یک بازی جهان باز از نظر من فوق العاده هستش اون حس کشف رو قشنگ به وجود میاره

      shadow77عشق پژوJin sakaiSquatlatexEspressoمحمد حسین کریمی
  • Soul گفت:

    تنها مشکل الدن رینگ اینه توقع آدمو زیاد میکنه دیگه نمیشه بازی های دیگه رو بازی کرد

    Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )Espresso77ParhamXinnShinjiMikami
  • A Slash گفت:

    احتمالا منظور کاور همون کرکتر اصلی بود حالا ست آرمور ان پی سی رو گذاشتن روش مثل دارک سولز ۱ که کاور کرکتر اصلی بود ولی ست آرمورش رو اون شوالیه ای که اول بازی نجاتت میده داشت.یا بلادبورن هم همینجوریه تقریبا

  • kavehdead گفت:

    من بازی رو تموم کردم و تمام نقشه رو کامل کردم اما یه اندینگ از دست دادم با یکی دو تا کوئست npc ها ، دوستان امکان نداره چند تا کوئست راجع به npc ها رو بدون راهنمایی از یوتیوب تکمیل کرد چون یه جاهایی از بازی پیداشون میشه و یه کارهایی ازت میخوان که اگه به بعضی باس ها غلبه کنی ماموریت خطی از بین‌میره … من پیرو کامنت دوستان که نوشتن باید خودت همه چیو کشف کنی واقعا نمیشه بدون راهنمایی چون عقل جن هم به یه سری چیزها نمیرسه نمونش زنده نگه داشتن یه کاراکتر به نام باک 🙏🙏

    Moein MM2
  • Kuros گفت:

    راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟

    چی دوست داری تا برات بگم ؟ فقط بگو من چهارتا مقاله برات مینویسم …
    قسمت به قسمت بند به بند این بازی شاهکاره … واقعا بهترین بازی تاریخ حقشه …

    Moein MM2ShinjiMikami
  • Kuros گفت:

    احتمال زیاد تو دی ال سی های بازی بیشتر ازش میبینیم و میشنویم …

    ShinjiMikami
راجع به شوالیه مرموز بازی Elden Ring چه می‌دانید؟ - گیمفا