توسعه سیستم قطع عضو The Callisto Protocol چند سال طول کشیده است
Striking Distance Studios بخش قابل توجهای از زمان توسعه بازی The Callisto Protocol را صرف بهینهسازی سیستم قطع عضو کرده است.
اگر یک چیز وجود داشته باشد که طرفداران بازی های سبک ترس و بقا از آن خسته نمیشوند، آن قطع عضو است. خوشبختانه، بازی ترسناک علمی تخیلی The Callisto Protocol در این زمینه دست پر به نظر میرسد. قسمتی از گیمپلی که در چند روز اخیر آن را مشاهده کردیم، به بهترین نحو ممکن خونین و بیرحمانه بودن بازی را نمایش داده است. همان طور که انتظار داشتید، این موضوع تا حد زیادی مرکز توجه تیم توسعه بازی در Striking Distance Studios بوده است.
در واقع، در صحبت اخیر با IGN، گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، کارگردان بازی، مشخص کرد که تیم Striking Distance در حال کار روی سیستم قطع عضو برای چند سال اخیر بوده است، و به آن پویایی و گوناگونی افزودهاند تا از وجود تنوع زیاد در راههای تکه تکه کردن بدن دشمنان و نحوه به وقوع پیوستن آن، مطمئن شوند.
ما چندین سال را صرف چیزی که آن را سیستم قطع عضو مینامیم کردیم. مهندسهای رندرینگ و چندین هنرمند وقت زیادی را برای تکه تکه کردن یک به یک دشمنان گذراندند. با ایجاد زخمهای مختلف قصد پیچیدهتر کردن عمل قطع عضو را داشتیم. پس شما هیچوقت یک عمل قطع عضو را دو بار نخواهید دید. این هم بخشی از کار بود. ما میخواستیم که هر فرد یک تجربه هولناک متفاوت داشته باشد.
با توجه به سیستم قطع عضو موجود در اولین نسخه Dead Space که اسکافیلد و تیمش در Visceral Games روی آن کار کردند، تعجبی ندارد که آنها رویکرد مشابهی را برای The Callisto Protocol در پیش بگیرند. البته، استانداردهای قطع عضو طی سالهای اخیر در بازیهای ترس و بقا پیشرفت زیادی داشته است. به لطف بازسازی موفق Resident Evil 2، انتظار داریم چیزی در سطح یا فرای آن را ببینیم.
بازی The Callisto Protocol در ۱۱ آذر ۱۴۰۱ (۲ دسامبر ۲۰۲۲) برای کنسولهای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
ببین سیستم وصل کردن عضو چقدر دیگه طول کشیده
این بازی اگه کوتاه نباشه صد در صد دیسکس رو میخرم هر بازی که از نظرم شاهکار باشه رو میخرم و حتی به ظرفیتی ریختنش فکر نمیکنم حس میکنم این بازی هم از همون بازی هاست که باید خرید دمشون گرم که اینهمه رو بازی کار کردن تو نسل ۷ دو سال برای شنل بتمن آرخام سیتی وقت گذاشتن و اینجور حرکت ها روز به روز به لطف امثال eaو…داره کمتر و کمتر میشه.
نخر دی ال سی می دن دوباره باید یه نسخه دیگه بخری ، سر هورایزون ۱ همین بلا سرم آمد، سر دستنی و دارک سولز ۳ هم همینطور ، ریجن بازیا باهم نمی خوندن
دیسک که باشه مشکلی ندارد نهایت میفروشم بعداً نسخه کامل رو میگیرم دقیقا سر دارک۳ با ویچر ۳ هم همین شد.
شانس آوردی ، ریجن دیسکها هم فرق می کنه با هم ،سیوها با هم نمی خونه ، باید بازی و از اول بری
چند سال وقت گذاشتید ولی گیم اسپات میده به یه دختر گوگولی نقدش کنه بعد نمره کم میکنه میگه بازی خیلی خشن بود بدجوری اعضای بدن قطع میشد
.
بلایی که سر لست آوردن این دخترای منتقد
تو کفیم فقط بیا