پیشرفت داستانی Redfall در حالت کوآپ مختص بازیکن میزبان است
استودیوی آرکین اعلام کرد تنها بازیکن میزبان طی حالت کوآپ Redfall در بخش داستانی پیشرفت میکند، اما XP و منابع به دست آمده به دنیای بازیکن مهمان انتقال مییابد.
پس از رونمایی از گیمپلی بازی Redfall در مراسم ایکس باکس و بتسدا، استودیوی آرکین (Arkane Studios) اطلاعات بسیاری را از عنوان تیراندازی جهانآزاد خود منتشر کرده است. طی مصاحبهای جدید با رسانهی IGN، طراح این بازی یعنی هاروی اسمیت (Harvey Smith) در رابطه با حالت کوآپ بازی صحبت کرده است.
در حالت کوآپ، درجهی سختی بازی بر اساس سطح بازیکن میزبان تعیین خواهد شد؛ بنابراین، اگر بازیکنی با سطح پایینتر به دنیای بازیکنی با سطح بالاتر از خود برود، با دشمنانی سرسختتر روبهرو میشود که البته، XP بیشتری نیز نصیب او میکند.
همچنین، پیشرفت داستانی بازی تنها برای بازیکن میزبان صورت میگیرد؛ به این معنا که بازیکنان مهمانی که در دنیای بازیکنان دیگر، مراحل داستانی را به اتمام میرسانند، در بخش داستانی دنیای خود پیشرفتی نمیکنند. اسمیت در ادامه به دلیل این موضوع اشاره میکند و میگوید:
برای [حفظ] جریان و نظم بازی، شما باید این مراحل را دوباره بگذرانید. اگر مثلاً ناگهان به مأموریت هشت بروید و بازی به شما بگوید:«این مأموریت را رد (Skip) کن، زیرا قبلاً آن را انجام دادهای.» داستان بازی گیجکننده خواهد شد.
هاروی اسمیت
البته، سازندگان به ازای کامل کردن این مراحل در دنیای بازیکنی دیگر، اعتبار و جوایزی در نظر گرفتهاند، اما مشکل آنجا است که همان مرحلهی به خصوص، دوباره سر راه شما خواهد بود؛ چه زمانی که بخواهید تنها آن را بازی کنید، چه زمانی که بخواهید با بازیکنی دیگر در حالت کوآپ به تجربهی آن بپردازید. همانطور که گفته شد، XP و منابعی که در این حالت جمعآوری کردهاید، به دنیای شما منتقل خواهد شد، پس در هر صورت، بازی کردن با دوستانتان ارزشش را خواهد داشت.
بازی Redfall در نیمهی نخست سال ۲۰۲۳ برای رایانههای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد و همزمان با عرضه، روی سرویس ایکس باکس گیمپس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
یه بازی با گرافیک مقوایی
من قبول دارم که گرافیک خوب هم بخشی از یه بازی موفق میتونه باشه ولی واقعا همه چیز نیست. لطفا یک نگاه به کارنامه این استودیو بندازید.
اگر گرافیک مهم نیست پس چرا داریم نسل عوض میکنیم؟ روی همون ps2 میموندیم خیلی هم حال میداد.
خب مشکل همینجاست دیگه استودیویی که دیسانرد و پری میساخت الان شده این
منم نگفتم مهم نیست.
و اینکه گرافیک این بازی فرق آنچنانی با دث لوپ نمیکنه. این بازی هنوز واسه منم گنگه نمیفهمم دقیقا چه مدلیه ولی به لطف کارنامه خوبشون فعلا نمیکوبمش.
بزارین بازی بیاد…. اسکایریمم برای دوره خودش گرافیک مقوایی داشت
نمیدونم چرا فن بویای سونی این شکلی ان
دد لوپ چون واسه سونی ساخته میشد خیلی عالی بود و گرافیک مقوایی نداشت
ولی ردفال چون واسه ایکس باکس هستش گرافیکش مقوایی شده!!
همین بازی اگه انحصاری سونی بود لقب شاهکار و گوتی بهش میدادین.
این خیلی بده بنظرم.اگه اینجوری بود همون بهتر تک نفره باشه میخواستم اینو با برادرم بازی کنم اینجوری اصلا حوصله ندارم یه مرحله رو دوبار برم
البته این نشون میده این یه بازی داستان محوره تا آنلاین و کوآپ اینش خوبه
بنظرم این قضیه کوآپ به دثلوپ بیشتر میخورد تا این بازی تو دثلوپ همینجوری داری مراحل رو تکرار میکنی
چقدر این بازی آشغال بود
اشکال نداره هرکوفتی هست دی وان گیم پس
بازی که هنوز نیومده و آرکین هم تضمین شدست
منتها
و فکر نکنم کسی که صبح تا شب گرن توریسمو نسل هفتی با یوزر یک رو ستایش میکنه در جایگاهی باشه دی وان گیم پس که فورزا هورایزن پنج متا نود و دو رو روز عرضه گذاشت ترول کنه
بهترین کامنت تاریخ بشر با اختلاف ، اینا دردشون هم همینه اصلا – سونی بازی با گرافیک زباله بده بیرون میگن به به ، مایکرو بازی با گرافیک فتو رئال بده میگن اَه اَه – تاکسیک ترین فن بیس تاریخ بشر سونی فن های ایرانی هستن در کل – هر چند کمپانی ای که مدیرانش بچه فن بوی باشن فن بیس شون هم بهتر از این نیست
چند بار بازیش کردی تا به این نتیجه برسی؟ 🤡
((چقدر این بازی اشغال بود)) انگاری یکسال از عرضش میگذره و متا ۵۰ گرفته
داشمون اولین نفر بهش افتخاری دادن بازیو تست کنه
چقد بد که بازی بدی شد😔🗿
و این هم گفت که این بازی تمرکز ویژه ای روی تنهایی بازی کردن هم کرده مثل بقیه ی اثار آرکین گفت که اگه تنهایی داستان رو پیش بری سه نفر دیگه باهات نمیان فقط خودتی، و تمرکز بیشتر روی مخفی کاریه..
کوآپ انقلابی
تازه تکنفره اش مثل بازی های قبلی آرکینه 👍
از دیدن این همه آت و آشغال حالم داره بهم میخوره اسم اینا هم میشه گذاشت گیم
پس بهت توصیه میکنم تا آخر عمرت کلا به آیینه نگاه نکن چون در اون صورت از شدت حال بهم خوردگی فوت میکنی
همین استودیو دثلوپ رو ساخته که یه ساله دارید ازش بالا میرید ، گربه کن
گربه؟😹😹😹
گریه**
این نشان دهنده بچه بودنتون هست که سریع یه بهونه بی معنی در میارید
خب اجازه ندید طرف بره ماموریت هایی که هنوز تو دنیای خودش انجام نداده. این مشکل رو دایینگ لایت سال ها پیش حل کرد.
دایینگ لایت ۱ اصلا اینجوری نیست اونم اگر طرف نرفته باشه بازم میتونه به یه پلیری که تو یه مرحله جلوتر هست جوین بده…
والا من روز اول عرضه، بازی کردم و اون موقع که وقتی صفحه کوآپ رو باز میکردی ماموریت های جلوتر نمی شد جوین بدی. شاید با حالت New Game+ اشتباه گرفتی.
من با این مخالفم چون کلی وقت میزاری و با رفقات ساعت ها بازیو جلو میبری بعد میزبان میبره و شما دوباره باید خودت بازیو بری… بنظرم زمان زیادی نمیخواد این قابلیتو درست کنن خوب میشه اگه برای بقیه هم باشه اینجوری بهتر و سریع تر هم بازی پیش میره
این همه بازی آنلاین واقعا لازم هست؟
نمایش بازی خوب بود ولی چیزی که به یه بازی مورد انتظار تبدیلش میکنه نام سازندش یعنی آرکین هست
اینطوری بهتره. ادم گیج نمیشه
عجب فاجعه ایست این بازی بسیار ناراحت هستم
نه از گیم پس راضی ام نه این بازی هایی که نمایش دادن
این هاوارد که از بچگی دارد روی استاارفیلد کار میکند ته هنرش شده اسکی از نومنزاسکای گرچه تو موارد بسیاری هم از نومنزاسکای پائین تر است و امکاناتی کمتری دارد
جناب آمازون ؟ سلام علیکم دوست گرامی .
مثل فار کرای ۴،۵،۶ و dying light 1 , 2 و رزیدنت ۵و تقریبا بیشتر بازی های کوآپ
خداوکیلی چجوری از prey و دیسآنرد رسیدید به این کپی پیسته back for blood اون با زامبی طرفید این تو با ومپایر حیف اون prey و داستاتش نبود که این بازی و ساختید
اینم مث باقی بازی های سرویس محور میره به زباله دان تاریخ
دیسآنرد یک و ۲ و پری کجا این کجا
دقیقا کجای این بازی وایب سرویس محور بودن گرفتی؟ 😐
صرف آنلاین بودن بازی سرویس محور نمیشه….
بعدشم این کجاش شبیه b4b بود؟ b4b کلا یه بازی مرحله ای کوآپ ۴ نفرست. این بازی اوپن ورده.
b4b چهار نفر ثابت رو داره. حالا اگر تو پارتی کسی نبود هوش مصنوعی بقیه رو کنترل میکنهولی تو این بازی وقتی کسی تو پارتی نباشه هوش مصنوعی کنترلش نمیکنه و خودتی و خودت.
b4b شخصیتا غیر ظاهر فرقی باهم ندارن. این بازی کلا گیم پلی و ابیلیتی شخصیتا با هم متفاوته.
” کپی پیسته back for blood اون با زامبی طرفید این تو با ومپایر”
نه عزیز من. تنها فرقش زامبی با ومپایر نیست. بلکه تنها شباهتش وجود امکان آنلاین بازی کردن تا ماکسیمم ۴ نفره.
در ضمن. با این توضیحی که دادن این بخش آنلاینش بیشتر شبیه سری سولزه تا لفت ۴ دد. همونطور که تو سولز وقتی سامن میشی و تو کشتن یه باس کمک میکنی تاثیری تو کمپین خودت نداره .
همه به گرافیک گیر دادن ولی گرافیک بازی درسته نسل نهمی نبود ولی بد هم نبود…. در حد دثلوپ بود… خوشم میاد دو سه تا کودک سونی فن تا همین قبل مراسم از سر و کول دثلوپ بالا میرفتن که هرچی خوبه مال سونیه بعد اینو دیدن به گریه کردن افتادن
ویژگی خوبیه….نمیزاره که هم تیمیاتون اون مرحله رو برای خودشون از دست بدن و بتونن تکی بازی کنن
ازونجاییم که بازی ترسناکیه تک نفره بازی کردنش ترسش بیشتره