مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است

مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است

ایلیا عسگری
۱۵:۰۰ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است

شایعاتی منتشر شده بود که مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 تنها ۱۰ دقیقه می‌باشد، با این حال گزارشات جدید این مسئله را رد کرده است.

طی چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر کاهش مدت زمان حضور امبر هرد (Amber Heard) در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شده بود که این زمان را ۱۰ دقیقه برآورد کرده بود؛ با این حال طبق نمایش‌های آزمایشی صورت گرفته از این فیلم، مدت زمانی که وی در دنباله آکوامن حضور یافته ۲۰ الی ۲۵ دقیقه اعلام شده است.

این بدین معنا است که حضور او نه تنها کاهش نیافته، بلکه دو برابر مدت زمانی است که در شایعات منتشر شده بود. چنین تصمیمی از سوی کمپانی وارنر عاقلانه به نظر می‌رسد، زیرا کنار گذاشتن یا کاهش مدت حضور امبر هرد می‌تواند ضرر چندین و چند میلیون دلاری بر فیلم Aquaman 2 وارد نماید که توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

این فیلم از دنیای سینمایی DC که تا سال ۲۰۲۳ اکران نخواهد شد، وارد حواشی دعوای حقوقی امبر هرد و جانی دپ (Johnny Depp) شده بود که وارنر امیدوار است تا زمان اکران آن در سال بعد، جو منفی پیرامون بازیگر شخصیت مرا کاهش پیدا نماید. با این حال طرفداران جانی دپ همچنان خشمگینانه خواهان برکناری هرد بوده و با تمام توان در فضای مجازی بر علیه وی اقدام می‌کنند.

با توجه به این که امبر هرد در این دعوای حقوقی در برابر چشم همگان شکست خورد، باید دید که صنعت سینما چگونه در آینده با وی برخورد خواهد کرد. زیرا او مسئول نابودی حرفه بازیگری جانی دپ بوده و سال‌ها دروغ گفته است. حتی این امکان وجود دارد که بخاطر حواشی این بازیگر، تازه‌ترین فیلم آکوامن با شکست در گیشه مواجه شود.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است.

منبع: مووی‌وب

اتزیو آدیتورهمتأثر گشته77DARKSIRENPARASITE EVE 2sefirot2011Deleted accountMr.jalilpourGAMER 1995ژنرال اردکmeysambKP.morgan 𔓙MariomanHamid_Death Stranding🇮🇷Hulk🇮🇷o0ashil0oAlbertMrnewfolderEMPEROR NIMA SHAMSmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است
مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Haj_Hossein گفت:

    چجوری میتونن با این همه جو منفی برای امبر هرد بازم بزارن تو فیلم نقش بازی کنه؟!
    یعنی خودشون نمیدونن هیچکس حاضر نیست با حضور این کسی که نمیخوام اسمشو بیارم،فیلمو ببینه؟!

    متأثر گشتهMenherakun077Masuod EnayatiMehran.Ba.ژنرال اردکmeysambEivorKmore
  • به خشکی شانس اونوقت اگه جانی دادگاه رو میباخت از روی کره زمین پاکش میکردن اونوقت با این هیچ کاری نمیکنید حتی فیلم هم میزارید بازی کنه دارم از عدالت در آمریکا بالا میارم !!!
    سلطان جانی رو الان باید برید التماسش بکنید آقایان دیزنی !!!!!!
    این رو بدان وارنر برادر حتی فیلمتو مفتی بزاری جلوم پلک از چشم باز نمیکنم بی انصاف های فمینیست !!!

    متأثر گشته77wildhuntSekiroK1Haj_HosseinnavidphoenixEMPEROR NIMA SHAMS
  • MOHAMMADmp گفت:

    ای کاش اسم سایت رو بزارن فیلمفا.

    Haj_HosseinXERXESMOHAMMADmpnavidphoenixEMPEROR NIMA SHAMSMr.jalilpour
  • navidphoenix گفت:

    امیدوارم این فیلم به حدی شکست بخوره که دیگه هیچ استدیویی جرأت نکنه با مردم لج‌بازی کنه. حتی قبل دادگاه و شروع فیلم‌برداری هم مردم خواهان اخراج امبر بودند اما وارنر مخالفت کرد. باید از این فیلم درس عبرتی برای همه استدیوها ساخت.
    پ‌ن: تازه فقط این نیست. ازرا میلر هر روز یه داستان درست می‌کنه اما انگار نه انگار. بیچاره جانی دپ رو به خاطر دروغهای این سلیطه‌ خانوم از فنتستیک بیستز اخراج کردند اما از امبر چون فمینیسته و از ازرا چون توی اقلیت جنسی لگبته حمایت می‌کنه. تف تو این دنیا که عدالت معنی نداره.

    MrHill9377Haj_HosseinwildhuntK1EMPEROR NIMA SHAMS
  • قدرت فمنیسم یعنی این، در مقابل تمام امضاها و تمام آبرو ریزی‌ها

    77Haj_Hosseinnavidphoenixاتزیو آدیتورهEMPEROR NIMA SHAMS
  • majidam گفت:

    نقششو دوست دارم و زندگی خصوصی حریم ادمها هست و دنیای سینما با زندگی خصوصی کاملا فرق داره و کاری به زندگی خصوصیش ندارم چون قاضی نیستم قاضی خدا هست . در حیطه ی سینما در نقشش بسیار خوب بازی میکنه و به شخصه نقششو میپسندم و هیچ ایرادی توش نمیبینم

    MrHill93navidphoenix
    • نyasi گفت:

      « زندگی خصوصی حریم ادمها هست » این حرفا تو هالیوود مثل جکه ( البته باید بگم تو دنیای امروزی) . تنها کافیه یکی تو توییتر بگه فلانی اینکارو کرده , طرف چند بار سکته می زنه تا بیاد اثبات کنه اصلا همچین کاری نکرده . همین جانی دپ مثالشه .
      « قاضی خدا هست » خدا اون دنیا قضاوت می کنه . البته خودش گفته تو این دنیا همیشه حق مظلوم را از ظالم بستانید ( تو کتاب دینی بستانید بعد مظلوم و ظالم همیشه میاد ) و عدالت را به اجرا در اورید .
      « در حیطه ی سینما در نقشش بسیار خوب بازی میکنه » برو فیلم گریه کردناشو تو دادگاه ببین بعد اینو بگو . به شدت مشخصه داره الکی گریه می کنه . حتی نمی تونه یه گریه کردن ساده رو به درستی انجام بده بعد میگی نقش بازی کردنش خوبه . این فقط خشگله .

      MrHill93majidamHaj_Hossein
      • majidam گفت:

        تو خیلی کوچکی همه ی ما کوچکیم بسیار کوچک و از اتفاقات اطرافیانمون و از اتفاقات فضای مجازی و رسانه ها خبر نداریم هر چیزی و هر کسی و هر رسانه ای سیاستهای خودش را دارد و همیشه فکر منفعتشان هست هر جناحی و هر چپو راستی بیشتر بهشون پول داد به همون سمت میرن این وقت ما میمونیم و اخبارهای دروغ رسانه هایی که فقط و فقط فکر منفعت خودشون هستن اونوقت شما چطوری میگید خدا قاضی در اون دنیا هست . یعنی شما از اتفاقاتی که برای خانم افتاده با چشم خودت از نزدیک دیدید یا فریب رسانه ها را خوردید پس بی خود خودت را قاضی قرار ندهید خدا به اون عظمتش میگید قاضی در اون دنیا هست و شما که خیلی کوچک هستید و امثال شماها اونوقت اگر خدا در اون دنیا قاضی هست شما رقمی نیستید بخوایید در مورد زندگی ادمها قضاوت کنید . تو فقط ظاهرو میبینید اما اتفاقات مهم که در داخل صورت میگیرد و نمیبینی فقط ظاهر چندتا رسانه جمع میشن کلی دروغ میدن یکیو بالا میبرن یکی پایین اونوقت چند نفر مثل شما که قاضیشون شده رسانه ها فریب میخورن و باور میکنن . خداوند هم در این دنیا قاضی هست و هم در اون دنیا تو اگر ظالبمی در حق تو بدی کرد نمیتونی بلاهایی که خداوند سرش میاره را ببینی چون از هیچی خبر نداری و بسیار کوچکی ظالمها اونقدر سختی میکشن که ما باطن و درونشون را نمیبینیم فقط ظاهر و میبینیم و همیشه فریب ظاهر را خوردیم وگرنه ظاهر و زیبایی زینت دنیا هستن باقی و ابدی اعمال ما ادمها هستن مطمئن باش خدا اونقدر رحیم هست که سر اون ظالم اونقدر بلا میاره که به خودش بیاد اما اگر به خودش نیومد فرصتش تموم بشه دیگه یک هزارم ثانیه هم بهش وقت نمیده

        نyasi
        • نyasi گفت:

          « یعنی شما از اتفاقاتی که برای خانم افتاده با چشم خودت از نزدیک دیدید یا فریب رسانه ها را خوردید پس بی خود خودت را قاضی قرار ندهید » دادگاه برگزار شده . این خانم و جانی دپ اومدن مدارک و شاهد ارائه دادن . طبق اون شواهد و مدارک عنبر هرد متهم شد . طبق حرف شما اگر یه نفر کسیو کشت حتما باید قاضی اونو دیده باشه که بتونه علیه اش حکم بده . طبق حرف شما المان نازی هیچ یهودی ای رو نکشته چون ما با چشمای خودمون ندیدیم .
          تازه دادگاه به طور مستقیم و بدون واسطه پخش می شد پس نیومدن اون بخشی که به نفع عنبر هرد هست رو پاک کنن .
          « تو فقط ظاهرو میبینید اما اتفاقات مهم که در داخل صورت میگیرد و نمیبینی فقط ظاهر چندتا رسانه جمع میشن کلی دروغ میدن یکیو بالا میبرن یکی پایین اونوقت چند نفر مثل شما که قاضیشون شده رسانه ها فریب میخورن و باور میکنن » خود شما منبعت چیه ؟ از کجا می فهمی که این خانم بی گناهه ؟ رسانه دیگه . یعنی شما در هر لحظه در هر مکانی هستی ؟
          منبعت باید چندتا سایت , فرد , رسانه و … مختلف باشه و بعدش که از زوایای مختلف تونستی اون موضوع رو ببینی قضاوت کنی . من هیچ وقت قاضیم رسانه نبوده . بر اساس عقلم قضاوت کردم .
          « خداوند هم در این دنیا قاضی هست و هم در اون دنیا تو اگر ظالبمی در حق تو بدی کرد نمیتونی بلاهایی که خداوند سرش میاره را ببینی چون از هیچی خبر نداری و بسیار کوچکی ظالمها اونقدر سختی میکشن که ما باطن و درونشون را نمیبینیم فقط ظاهر و میبینیم و همیشه فریب ظاهر را خوردیم »
          می خوای کسی که کلی کث.افت کاری کرده خوشحال باشه ؟
          « خدا قاضی در اون دنیا هست » اگر خدا تو این دنیا قضاوت می کرد الان اینجا خود بهشت می بود . نه جنگی , نه خونی , نه حق خوری ای و نه …. . اومدیم این دنیا که امتحان بشیم . عدالتو یاد بگیریم . فقط حرف یه نفروگوش نکنیم و قضاوت کنیم . زمانی که یه نفر شخصی رو می کشه خدا نمیاد همونجا قضاوتش کنه . ما هستیم که می شیم وسیله خداوند برای برقراری عدالت و بر اساس عقلمون تصمیم می گیریم که ایا اون شخص کار بدی کرده یا نه .

          واسه مسئله ی رسانه هم نمیشه کاری کرد . رسانه توسط قدرتمندا اداره میشه .

    • چی داری میگی؟ در نقشش خوب‌ بازی میکنه؟
      سگ جان ویک نقشش از کل کریر امبر هرد درخشان تره

      نyasi
  • MoHaMMaD.R.B گفت:

    چرا باید کاهش پیدا کنه؟

    کل هالیوود دست آدمایی با افکار و عقیده ی این شخصه. تو تک تک فیلما و سریالا این عقیده (یا بهتره بگم عقده ی افراطی) قابل مشاهده ست.

    دپ دادگاهو میبره هنوز آینده ی شغلی ش مشخص نیس تو چه وضعیه حالا ایشون..

    Menherakun077Man with No NameHaj_Hosseinnavidphoenixwildhuntاتزیو آدیتوره
  • Rezag1 گفت:

    وقتی جیسون موموا و کارگردان فیلم ازش حمایت می کنن پس یعنی واقعا لیاقتش رو داره که فیلم باشه.آفرین به برادران وارنر که مثل دیزنی نمیاد بازیگروش به این راحتی ول کنن

    MrHill93fbjgMenherakun0Man with No NameHaj_Hosseinnavidphoenix
    • navidphoenix گفت:

      همین وارنر جانی دپ رو به خاطر هیچی از fantastic beasts اخراج کرد!! به این نمیگن حمایت از بازیگر به این میگن استاندارد دوگانه. اگر قراره حمایت کنه باید از همه حمایت کنه اگر قراره اخراج کنه باید همه رو اخراج کنه. عدالت برای همه یکسان اجرا میشه نه اینکه برای بعضیا تفاوت قائل شی.

      fbjgMan with No NameSAMIAPEX
  • Steven گفت:

    هورا🤩
    بترکه چشم جانی دپ و طرفداراش

مدت زمان حضور امبر هرد در فیلم Aquaman 2 کاهش نیافته است