گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر

پست گیمفا
۱۱:۰۰ ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

در سبک بتل رویال، بازی‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آنها بازی پابجی موبایل است. به‌طورکلی در چنین سبک‌هایی از بازی، بازیکنان در یک موقعیت دلخواه به مبارزه با دیگر نفرات بازی می‌پردازند و در انتها، هر بازیکنی که به عنوان آخرین بازمانده باقی بماند؛ برنده خواهد بود. اما در این راه استفاده از اسلحه‌ و تجهیزات پیشرفته بسیار اهمیت دارد به طوری که گیمرها، مجاب به خرید یوسی پابجی موبایل می‌شوند.

در حال حاضر این بازیِ سبک بتل رویال از طرفداران زیادی برخوردار است که البته در این سبک، بازی‌های دیگری مانند فری فایر نیز معرفی شده است که علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارد. گفتنی است که این بازی، مانند بازی PUBG دارای یک ارز اختصاصی برای خرید تجهیزات پیشرفته‌ی نبرد است که جم فری فایر نام دارد. حال ما در این مقاله قصد داریم به خرید یوسی پابجی موبایل و جم فری فایر بپردازیم تا آشنایی بهتری با این دو ارز اختصاصی پیدا کنید.

یوسی پابجی موبایل چیست؟

بازی پابجی موبایل مانند بسیاری از بازی‌ها از امکان پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است. در واقع گیمرهای حرفه‌ای این بازی، برای به موفقیت رسیدن و برنده خارج شدن از نبرد به تجهیزات گسترده‌ای نیاز دارند. طبیعتاً در چنین شرایطی باید در ابتدا به خرید یوسی اقدام کنند تا پول کافی برای خرید انواع تجهیزات را داشته باشند. به‌طورکلی افرادی که به صورت مداوم بازی پابجی موبایل را انجام می‌دهند، درک بهتری از یوسی دارند و طبیعتاً هرچه بیشتر این واحد پولی را در بازی بدست می‌آورند؛ لذت بیشتری نیز خواهند برد. ضمناً توجه داشته باشید که برای داشتن یوسی کافی جهت خرید انواع تجهیزات بازی، حتماً نیاز به خرید این واحد پولی نخواهید داشت. چرا که می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم؛ یوسی رایگان بدست آورید. البته مشکلی که این روش از بدست آوردن یوسی دارد؛ این است که به تعداد محدود از یوسی، دسترسی خواهید داشت. واگر از جمله بازیکنان حرفه‌ای این بازی هستید؛ ناچاراً باید از امکان خرید یوسی بهره ببرید تا از این طریق بدون دغدغه بتوانید از انواع تجهیزات به شکل کامل استفاده کنید.

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

کاربردهای خرید ارز محبوب بازی پابجی موبایل

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید؛ خرید ارز اختصاصی پابجی برای تهیه انواع تجهیزات بازی است اما به طورکلی می‌توان از این واحد پولی به منظور کاربردهای دیگر نیز استفاده کرد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

۱) خرید کلیه‌ی آیتم‌های بازی

از مهم‌ترین امکاناتی که در بازی پابجی موبایل وجود دارد و با استفاده از ارز محبوب این بازی می‌توان آنها را تهیه کرد؛ آیتم‌های مختلفی از بازی است که شامل لباس و کلاه نبرد، اسلحه‌های فوق پیشرفته، وسایل نقلیه متنوع و مواردی از این دست خواهد بود. در واقع تهیه امکانات قرار داده شده در فروشگاه بازی پابجی موبایل، شخصیت بازی‌تان را کاملاً اختصاصی و پیشرفته خواهد کرد و شانس برنده‌ شدن‌تان را نیز افزایش می‌دهد.

۲) گردونه شانس پابجی موبایل

در این بازی از سبک بتل رویال، بازیکنان با این قابلیت روبرو هستند که با گردونه‌ی شانس به انواع تجهیزات پیشرفته نبرد دسترسی داشته باشند. البته برای استفاده از این بخش جذاب، نیاز به خرید یوسی دارید. چرا که به طور رایگان امکان امتحان کردن شانس‌تان برای دریافت تجهیزات پابجی، وجود ندارد. توصیه می‌کنیم حتماً از این بخش استفاده کنید. زیرا با مقدار بسیار کمی از یوسی می‌توانید؛ شانس‌تان را برای دریافت بهترین تجهیزات این بازی امتحان کنید.

۳) استفاده از بخش رویال پس

رویال پس پابجی، بخش فوق‌العاده جذاب این بازی محسوب می‌گردد که فقط در اختیار گیمرهایی قرار داده می‌شود که آن را خریداری کنند. برای این منظور نیز، باید به استفاده از یوسی پرداخت. ضمناً ناگفته نماند که در این بخش، الیت رویال پس نیز وجود دارد که گیمرها می‌توانند به دلخواه، بخش مورد نظرشان را بازی کنند. همچنین گفتنی است که اگر بخش رویال پس را خریداری کنید؛ پس از به اتمام رساندن مراحل بازی به یوسی‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت. در واقع هدف از بازی در بخش رویال پس و الیت رویال پس، بدست آوردن یوسی بیشتر است.

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

کسب یوسی رایگان پابجی

در کنار خرید یوسی می‌توان به صورت رایگان نیز به این ارز محبوب بازی پابجی موبایل، دسترسی داشت. البته با این تفاوت که، تعداد واحد پول پابجی به این روش بسیار اندک است. با این حال اگر گیمر حرفه‌ای این بازی نیستید؛ به راحتی می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر، تعداد دلخواهی از ارز یوسی را بدست آورید:

۱) اتمام مسابقات بتل رویال. استفاده از بخش بتل رویال و به سرانجام رساندن مأموریت‌های در نظر گرفته شده، مقدار قابل توجهی از یوسی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. البته برای اینکه بتوانید تجهیزات پیشرفته‌تری استفاده کنید نیاز به خرید یوسی خواهید داشت و تعداد یوسی‌های بدست آمده در این روش کفاف نخواهد داد.

۲) استفاده از صفحات اجتماعی بازی پابجی موبایل. بعضی از صفحات اجتماعی مربوط به این بازی هیجان‌انگیز ممکن است به ارائه پاداش‌های مختلف در صورت انجام کامل چالش‌های این بازی بپردازد که در این صورت، علاقه‌مندان به بازی پابجی موبایل می‌توانند شانس‌شان را برای دریافت یوسی رایگان امتحان کنند. ضمناً دنبال کردن صفحات اجتماعی این بازی، شما را از مهم‌ترین اخبارهای دریافت یوسی آگاه خواهد کرد.

۳) بکارگیری از بازی Bonus Challenge. از دیگر روش‌های بدست آوردن یوسی پابجی موبایل، استفاده از این بازی است. در واقع در بازی چالش Bonus، مأموریت‌هایی در نظر گرفته شده است که با موفقیت آمیز انجام دادن آنها می‌توانید به مقدار قابل توجهی یوسی دسترسی داشته باشید. بعضی از این مأموریت‌ها تماشای تبلیغات است که کار چندان سختی نخواهد بود.

۴) بکارگیری از سایت Pubskins. در کنار خرید یوسی که از آن می‌توانید به عنوان ارز بازی پابجی برای خرید امکانات این بازی استفاده کنید؛ بکارگیری از وب‌سایت Pubskins نیز می‌تواند به شما گیمرها برای دستیابی به یوسی رایگان، کمک کند. برای این منظور کافی است که ایمیل‌تان را در این سایت به ثبت برسانید تا به راحتی، صاحب حداقل ۱۰۰ واحد ارز یوسی شوید.

معرفی بازی فری فایر

از دیگر بازی‌هایی که در سبک بتل رویال عرضه شده و خیلی زود طرفداران بسیار زیادی بدست آورده است؛ بازی معروف و جذاب فری فایر است. در واقع این بازی سبک اکشن که با گرافیک و صداگذاری فوق العاده عالی همراه شده است گیمرهای حرفه‌ای را به وجد آورده است. از طرفی استفاده از بهترین تجهیزات در این بازی که با ارز اختصاصی در نظر گرفته شده قابل تهیه است؛ سبب علاقه‌ی بیشتر افراد به این بازی هیجان‌انگیز شده است.

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

حال احتمالاً متوجه شده‌اید که در کنار خرید یوسی که ارز اختصاصی بازی پابجی موبایل است؛ می‌توانید از امکان خرید جم فری فایر نیز، بهره ببرید و امکانات این بازی مهیج را تهیه و استفاده کنید. داستان بازی فری فایر به این صورت است که گیمرها در یک هواپیمای در حال پرواز حضور دارند که باید در یک منطقه‌ی دلخواه فرود آمده و به جستجوی تجهیزات نبرد از جمله سلاح باشند تا بتوانند دیگر رقیب‌هایشان را از دور بازی حذف کنند. برنده‌ در این سبک از بازی، کسی است که در انتهای بازی زنده بماند. اما همانطور که حتماً می‌دانید دقیقاً مانند بازی پابجی موبایل، برای اینکه بتوانید با سرعت بیشتری در این بازی حریفان را از دور خارج کنید؛ نیاز به انواع تجهیزات جنگی خواهید داشت که طبیعتاً برای این منظور باید به تعداد کافی جم فری فایر داشته باشید.

مزیت‌های استفاده از جم فری فایر

اگر به تعداد قابل توجهی در بازی فری فایر، جم داشته باشید امکانات قابل توجهی در دسترس‌تان خواهد بود. برای مثال این بازی دارای شخصیت‌های مختلفی است که می‌توانید در صورت امکان از هر کدام که علاقه داشتید؛ بهره ببرید. البته این موضوع منوط به داشتن و خرج کردن جم فری فایر است. بنابراین با در نظر گرفتن مقداری از ارز محبوب این بازی با دست باز می‌توانید از بین هشت شخصیت‌ این بازی، انتخاب بهتری داشته باشید. ضمناً ناگفته نماند که هر کدام از شخصیت‌های بازی فری فایر از ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برخوردار هستند که می‌توانند شما گیمرها را برای نبرد بهتر کمک کنند. در واقع خرید جم فری فایر، دقیقاً همان خرید یوسی برای پابجی موبایل است. لذا با تهیه جم به راحتی می‌توانید از امکانات این بازیِ سبک رویال بتل استفاده کنید.

از طرفی با استفاده از جم فری فایر، امکان بروزرسانی اسلحه‌ها را نیز خواهید داشت. زیرا همانطور که اطلاع دارید؛ در نبردهای سبک بتل رویال، استفاده از تجهیزات جنگی مناسب حائز اهمیت است و بکارگیری از بهترین سلاح‌ها امکان پیروزی‌تان را در مقابل دیگر گیمرها افزایش می‌دهد. از طرفی برای دریافت اسکین‌های مختلف، پت‌ها و دیگر لوازم مورد استفاده در بازی فری فایر، حتماً به خرید جم این بازی نیاز پیدا خواهید کرد.

دریافت رایگان جم فری فایر

در کنار اینکه می‌توانید به خرید جم فری فایر اقدام کنید؛ با استفاده از روش‌هایی، دریافت رایگان این ارز برایتان مقدور خواهد بود که می‌توانید از آن برای دست‌یابی به آیتم‌های مختلف این بازی استفاده کنید. به‌طور کلی از مهم‌ترین روش‌های کسب جم رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید یوسی و خرید جم راحت‌ترین راه دریافت ارز اختصاصی دوباره پابجی و فری فایر است. اما بسیاری از گیمرها نمی‌خواهند از این روش برای دریافت واحد پولی استفاده کنند که برای این منظور، شاید بتوان گفت که اولین روش مناسب استفاده از کدها باشد. البته ناگفته نماند که این روش، معمولاً کار ساده‌ای نیست و به تغییر سرور و همچنین حوصله نیاز دارد.
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
  • کارگیری از بعضی از برنامه‌های هک بازی که البته دارای ریسک بالایی است. از دیگر روش‌های بدست آوردن جم فری فایر است. معمولاً در این روش‌ها، آموزش‌هایی به گیمرها داده می‌شود تا بتوانند به تعداد قابل توجهی ارز اختصاصی دسترسی داشته باشند. البته به‌ عنوان یک باتجربه در این زمینه استفاده از این روش را توصیه نمی‌کنیم؛ چرا که ممکن است حساب گیمرها مسدود شود.
  • از دیگر روش‌های دریافت جم رایگان به سرانجام رساندن مأموریت‌های داخل بازی است که اگر به صورت حرفه‌ای این بازی را انجام می‌دهید؛ به راحتی می‌توانید به تعداد مناسبی از جم فری فایر دسترسی پیدا کنید. با همه‌ی این تفاسیر نه تنها در این بازی، بلکه در بازی پابجی موبایل نیز فقط خرید ارز اختصاصی جوابگو است. بنابراین به شما عزیزان توصیه به خرید یوسی و خرید جم فری فایر از مراکز معتبر داریم.

از کجا یوسی و جم خریداری کنیم

حال با توجه به موارد گفته شده در این مقاله، احتمالاً با این سوال مواجه شده‌اید که برای تهیه یوسی پابجی و یا جم فری فایر باید از چه مرکزی استفاده کنید. به‌طورکلی در پاسخ به این سوال، باید عرض کنیم که سایت‌های مختلفی ارزهای اختصاصی این دو بازی را ارائه می‌دهند. اما برای انتخاب یک فروشگاه معتبر، باید به موارد مختلفی توجه کرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

ارزان‌ترین قیمت. به طور حتم برای خرید یوسی یا جم باید از مراکزی استفاده کرد که از قیمت‌های به‌ صرفه برای این منظور استفاده می‌کنند. در حال حاضر فروشگاه‌های محدودی وجود دارد که چنین امکانی را برای گیمرها در نظر گرفته است.

سرعت ارسال ارز. در واقع گیمرها انتظار دارند که پس از خرید، ارز مورد علاقه‌شان با سرعت ایده‌آلی به اکانت‌شان اضافه شود تا در این صورت بتوانند در مدت زمان کوتاهی به خرید آیتم‌های مورد نیاز بپردازند.

پشتیبانی آنلاین. ممکن است در زمان خرید یوسی و یا جم اشکالات مختلفی پیش بیاید که در این صورت، نیاز به رفع موارد توسط پشتیبان فروشگاه خواهد بود. بنابراین حتماً این مورد را نیز در زمان انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید این دو ارز در نظر بگیرید.

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر

حال با همه‌ی این اوصاف، برای اینکه بتوانید به یوسی و جم مورد نظرتان دسترسی داشته باشید کافی است که از یک مرکز معتبر و البته مجاز استفاده کنید. در این خصوص پیشنهاد ما برای شما، بکارگیری از سایت گیمیتو است. در واقع با استفاده از این سایت به راحتی می‌توانید به خرید یوسی و خرید جم فری فایر، بپردازید تا در نهایت بتوانید یک بازی فوق العاده را رهبری کنید. از مزیت‌های استفاده از فروشگاه گیمیتو می‌توان به پشتیبانی قبل از خرید، قیمت‌های فوق العاده ارزان نسبت به سایر مراکز و همچنین کیفیت ارسال مناسب واحدهای پول به اکانت گیمرها اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید. کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی gimito.ir با مشاوران شرکت گیمیتو در ارتباط باشید و از راهنمایی این عزیزان متخصص و کاربلد، یرخوردار شوید.

Albertmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا
گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گیمیتو، برترین سایت خرید یوسی و جم فری فایر - گیمفا