بازیگر ثور: داستان God of War Ragnarok به شدت پیچیده است
رایان هرست (Ryan Hurst)، بازیگر نقش ثور در عنوان God of War Ragnarok، در مصاحبهای اعلام کرد که داستان این عنوان به شدت پیچیده است.
مدتی طولانی میشود که سونی برای تاریخ انتشار God of War Ragnarok به بازۀ ۲۰۲۲ اکتفا کرده است، اما حالا که در میانۀ سال ۲۰۲۲ قرار داریم، بسیاری از طرفداران بیصبرانه منتظر تریلر جدید و تاریخ انتشار دقیق هستند. اتفاقات پشت پردۀ اخیر مثل ردهبندی سنی در کرۀ جنوبی و تاریخ عرضۀ لوازم جانبی بازی، احتمالاً به این موضوع اشاره دارند که خبرهای جدید در راه هستند.
رایان هرست، بازیگر نقش ثور در بازی God of War Ragnarok، در پنل کامیککان (ComicCon)، حول نقش خود در این عنوان صحبت کرد. وی متذکر شد که وظیفۀ خود یعنی صداپیشگی ثور را انجام داده است؛ اما در ادامه، بازی را «به شدت پیچیده» توصیف و اعلام کرد که تا به این لحظه تجربهای شبیه به آن را نداشته است. همانطور که میدانید، داستان God of War Ragnarok روی اساطیر اسکاندیناوی تمرکز دارد، اما احتمالاً ما با توییستها و پیچیدگیهایی روایی متعددی روبهرو خواهیم شد.
God of War Ragnarok برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد. مدتی پیش اطلاعاتی از قابلیتهای دسترسی (Accesibility) بازی به اشتراک گذاشته شد که از طریق این نشانی میتوانید جزئیات بیشتر حول این موضوع را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
امیدواریم قابل فهم باشه (و رو پیسی هم بیاد)
۲ الی ۳ سال بعد از انتشار روی پیسی میاد
زیاد نگران نباش
فقط حواست باشه تا اون موقع اسپویل نشی
شاید باورت نشه ولی من تا ۲۰۲۱ گاد ۳ رو اسپویل نشده بودم :)) و در نهایتم بازیش کردم بدون اسپویل و خیلی گیم های دیگه این چنینی رو
باورت نشه ولی من کل بازی ها برام اسپویل شد به جز مختار
یادش به خیر با این کامنتت یاد تایمی افتادم که کاملا اکسکلوسیو بود سونی. میدونی که راجب چی صحبت میکنم؟
چرا این همه دیس؟ 😂
فشار اضافی خوردن دیگه مشخصه همه چی برای پی سی میاد من نمیدونم مال آقاشون هست اینطوری دیس میدن 😂
باید هم پیچیده باشه، چون بازی اول خیلی از سوالها رو مطرح کرد و بازی دوم باید به تمامی این سوالات پاسخ بده و از آنجایی که بازی سومی در کار نیست، نویسندگان و کارگردان کار سختی دارن در ایجاد تعادل میان تازه ماندن core gameplay بازی و در عین حال چینش و خلق صحنه هایی که به تمامی سوالات طرفداران پاسخ بدن. اگر بازی ۷۰ ساعت باشه و گیمپلی و محتوایی که در خودش جا داده در سطح بازی قبلی باشن مشخصا دوام نمیاره، اگر هم ۳۰ ساعت باشه، قطعاً نمیتونه به تمامی سوالات پاسخ بده. باید تعادلی بین محتوا، میزان گیمپلی و روایت ایجاد کنن که خب تعادل ایجاد کردن در پروژههای بزرگ کار سختیه. ببینیم چیکار میکنن. به نظر من این بازی اگر قرار بود مثل بازی قبل و در سطح اون محتوا داشته باشه همان سال ۲۰۲۱ عرضه میشد یا حتی زودتر، اما از اونجایی که این بار روی محتوا تمرکز کردن، بر خلاف gow 2018، این ۵ سال نیازی به تمرکز روی تغییر سبک و موتورگرافیکی نداشتن، وقت بیشتری صرف محتوای بیشتر و غنی تر شده که خوبه. از این نظر انتظار دارم مشکلات برطرف شده باشه.
نسخه قبلی داستانش خیلی خوب نبود و حتی شخصیت آخرش که باهاش مبارزه میکنی که دقیقا همون شخصیت هستش اولش مبارزه میکنی , انتظار داشتیم یه خدای درست حسابی بیاد جلومون و بزنیم لهش کنیم , البته اون نسخه برای شروع بوده ,اگر روی شخصیت پسر کریتوس خیلی تمرکز کردن مطمئن باشید آخر بازی با یه صحنه دراماتیک رو به رو میشیم تا آخر عمر یادمون میمونه , البته خدا رو شکر روی PS4 عرضه میشه اکثرا هم میتونیم تجربش کنیم
من انتظار تزریق خدایان بیشتر به داستان رو نداشتم، اما انتظار تنوع در موجودات اساطیری که گیمپلی رو غنیتر کنن چرا. (البته یه سری نقاط قوت دیگه هم میتونسته داشته باشه که به اندازه کافی در موردش صحبت کردم) اگر سه گانه کلاسیک رو بازی کرده باشید متوجه شدین حتماً که دو بازی اول فقط مقدمه بودند برای یک انفجار داخل بازی سوم در زمینه داستان و رویارویی با خدایان. بازی ۲۰۱۸ نیاز به تنوع بیشتر در محتوا داشت، اما خدایان نیاز صد درصدی به حضور نداشتند چون قرار بود یک سه گانه یا دو نسخهای باشه و حکم مقدمه چینی برای رگناروک رو داشت. درست مثل سه گانه کلاسیک. مثلا من انتظار داشتم که با کلاغ بزرگ هلهایم بشه مبارزه کرد و ترول ها و جاینتها جای خودشون رو به یک سری باس منحصر به فرد بدن، اما انتظار اصلا نداشتم که مثلا با اودین یا ثور مبارزه کنم.
دقیقا گاد ۲۰۱۸ بیشتر میخواست به عنوان شکل دهنده به داستان پیش بره تا اخرش نتیجه گیری اتفاق بیفته و روابط بین شخصیت ها و داخل نیخه قبل خدایان زیادی ندیدیم و اکثر خدایان افتادن برای رگناروک و جدال با هم و احتمالا شاهد درکیری خدایان بین همدیگه هم باشین و برای تزریق والکری ها بهترین گزینه برای تنوع هستن و احتمال وجود یک اسنشال مثل سه گانه گاد وجود داره ولی اخرش به احتمال زیاد به سراغ جاینت ها و درخت زندگی خواهیم رفت
من تنها مشکلی که در بازی احساس کردم تنوع باس بود
بقیه چیز ها عاشقشون شدم داستان بازی هم برای من درجه ۱ بود
انقدر خوشم اومد اولین بازی بود که پلات کردم
به نظرم آقای کریمی بازی گاد آف وار رگنارک انقلابی نخواهد بود اصلأ نمیدونم چرا حس دو دل دارم هم میترسم که مشکلات نسخه قبلی رفع نشه هم میترسم از حرکات های لست بزنن !!!
اصلا بازی ها نیازی ندارن انقلابی باشن و در ۱۰ سال (بلکه بیشتر) اخیر بازی انقلابیای که واقعاً صنعت گیم رو درگرگون کنه نداشتیم. بازی تاثیرگذار صد درصد داشتیم که ازشون الهام گرفتن بقیه یا در آینده از برخی جهات ازشون الهام خواهند گرفت، اما انقلابی که واقعا این کلمه رو معنا کنه خیر. و وقتی مدت طولانیای هست که بازی انقلابی نداشتیم، چرا باید از هر رلیز بزرگی انتظار داشته باشیم صنعت گیم رو دگرگون کنه؟ این اتفاق یک در هزار رخ میده و جالبه بازی های انقلابی صرفا عالی نیستند، بلکه ممکنه در زمینه ای کار بزرگی انجام داده باشن و در سایر زمینه ها ایراداتی هم داشته باشن. GOD OF WAR در کنار خیلی از بازیهای بزرگ صنعت گیم، نه در قدیم نه در زمان حال، این بار رو بر دوش خودش نداشته صنعت گیم رو متحول کنه، اما باید بتونه بهتر از هر بازی دیگری یک ریتم هیجان انگیز رو چه در داستان چه در گیمپلی حفظ کنه. ۹۰ درصد بازی های مورد علاقه ما انقلابی نیستند و این موضوع کاملاً اوکیه.
به نظرم یه دلیلش به خاطر گیم اواردز هست چون خیلی ها فکر میکنن بازی هایی گوتی میشن که انقلابی باشن و یه دلیل اینکه خیلی ها فکر میکنن هر بازی که گوتی بشه یعنی انقلابیه همینه
تاثیرگذار بودن و به وجود آوردن یک موج جدید از دیزاین داخل بازی های ویدیویی و مخصوصا ریسک کردن تاثیر داره در انتخاب یک بازی به عنوان بازی سال.
اون که بله حرفتون رو قبول دارم دربارش ولی منظور من از این کامنت بیشتر تفکر یه سری درباره این بود که فکر میکنن فقط بازی هایی گوتی میشن که انقلابی باشن و انقلابی بودن رو از گوتی شدن میسنجن
آقای کریمی میشه لطفاً یک مقاله درباره بازی های انقلابی بنویسید و بازی های که باعث انقلاب شدن رو معرفی کنید ؟؟
موافقم آقای کریمی با حرفاتون
و در ادامه حرفتون در رابطه با تعادل گیمپلی باید بگم که خب اگر قرار بود این بازی آخرین نباشه و شماره سومی هم در کار باشه مشکلی نداشت و میشد با یه سری تغییر در نحوه داستان سرایی و بهبود های گیمپلی (به خصوص مبارزات و عناصر محیطی) میتونست عصر درخوری رو تحویل مخاطب بده چون ریبوت ۲۰۱۸ همینجوریشم بازی کامل و تقریبا بی نقصی بود ولی اینجوری که قراره آخرین شماره از اساطیر نورس باشه باید داستان خیلی خیلی کار شده و دقیق جمع بشه و هیچگونه حفره داستانی ای نداشته باشه چون من فکر میکنم مهمترین المان توی این نسخه که میتونه مخاطبان رو راضی کنه همین داستان بازی هست ولی خب از اونطرف اساطیر نورث داستان بلند بالایی رو دارن و قطعا ragnarok بازی بلندی خواهد بود و اینجاست که نیاز یه گیمپلی ناب و نسل جدید حس میشه که بتونه مخاطبان رو برای ادامه بازی تحریک کنه و این کار هم در عین عالی بودن نسخه ریبوت ۲۰۱۸ کار بشدت سخت و نیازمند توان بسیار بالایی است که من شخصا به اعضای سانتا مونیکا باور دارم و فکر میکنم که میتونن از پسش بر بیان چون این مورد رو بارها ثابت کردن
احتمال بالا بازی سال خواهد بود …
اگر این نباشه الدن هستش بدون شک
کراس فایر فور اور🗿
سلام
بالاخره بعد ۴ سال انتظار دی ال سی شبیه ساز تبر پرتاب کردن ۷۰ دلاری سینماتیک خطی داره میاد😻😻😻😻
خخ خخ 🤣 دی ال سی !!! بیا پایین بچه معلومه حتی اکس باکس هم نداری 🤣!!!
سطح : تبر پرتاب کردن
پرتاب تبر خیلی شکیل تره دایی 🍑🗿
اینم یکی از اکانت هام هستش
نگران نباشید با این بهتون سر میزنم خخخخ
اما بدونید من بازیگر خیلی حرفه ای هستم 🤣🤣😹😹😹
به این بنده خدا که زیادی فشار خورده کمی توجه کنید🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
داداش از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف…..😂
بلکه از فشار همین شبیه ساز دق کنه😂
سلام قهرمان سایت مخلصیم …
این حرف ها رو میزنی بعد شرمنده میشی … شرمندگی هم بد دردیه.. ی وقت میبینی همین دی ال سی گوتی سال شد و پروژه ۱۲ ساله و چند صد میلیاردی نشد !!!
عام داداش چرندتر از گوتی سراغ نداری که اتقد واسش هایپی ؟
هر چقدر هم بی توجه باشیم این جایز بزرگترین دستاوردی هست که یک بازی میتونه بدست بیاره (مثل این میمونه ی دانشمند بگه نوبل برای من اهمیت نداره یا یک فیلمساز بگه ارزوی من اسکار نیست)… برای خودمون گیمرها زیاد فرقی نمیکنه ولی برای ی شرکت و یک فرنچایز یا یک نسخه بهترین انگیزه برای ادامه دادنه …
هرچند بعضی وقت ها باب میلمون نیست و مثل شما مخالف هایپ الکی و زیادی هستم اما نمیشه مهم بودنشو نادیده گرفت …
گوتی و بیگ وینر با اسکار و نوبل کاملا متفاوته ، این یه مغلطه ی بزرگه که این مقوله هارو باهم مقایسه کنیم
چجوری میتونی وجود خودت رو تحمل کنی؟
کاری بدردبخور تر از خراب کردن جو سایت نداری؟
کراس فایر فتا ۴۰ رو یادمون هنوز نرفته😁
سلام
اگه رگناروک دی ال سی و شبیه سازه
هیلو اینفینیت شبیه ساز باگ های اسکایریم با گرافیک نسل هفتمی و گیم پلی نسل شیشمی نسخه های تکراری خودشه
فورزا هورایزنم پنجم آپدیت نسل نهمی بیش نیس
گرز پنج یک پسرفت کامل با داستان فمنیستی و کمبود المان ها و دوری از اصالت نسخه های قبلی خودش با جزئیاتی که از نسخه های قبلی بوده و حذف شده
ببینیم چه آشی برامون پختن …. پیش بینی میکنم بهترین تجربه گاد اف وار تو راهه ، پیش بینی خفنی کردم 😁 ولی شواهد داره میگه یکی از خفن ترین بازی های انحصاری پلی استیشن تو راهه ، رگناروک داره میاد و واقعا هایپ بالاست به شخصه دلم میخواد خشن ترین کریتوس ممکن رو ببینم دیگه موقعشه کریتوس حسابی قاطی کنه 😤
بسیار خوشحال شدم از اینکه پیچیده هست و باید هم باشه باید محتوای داستانی و گیم پلی بیشتر داشته باشه !!!
مشکلاتی که علاقه دارم در بازی صد درصد رفع بشه 👏😎👏😎:
۱_ کمبود باس فایت : واقعاً در نسخه سه گانه گاد آف وار ما بسیار دارای باس فایت بودیم و همین باعث هیجان در بازی میشد اما در نسخه ۲۰۱۸ کمبود باس به شدت حس میشد و باعث شده بود من در نیمه های بازی کلافه شم !! درسته که والکری ها توانستند تا حدی پوشش بدن این جریان رو اما باز مثل اون سه گانه هیچ وقت نمیشه البته من به Ragnarok درباره این موضوع امید دارم ما قرار شاهد سه باس فایت بسیار بزرگ یا بهتره بگم ویلن باشیم . ثور ، فریا ، اودین و……….
۲_ کمبود سلاح: در نسخه های سه گانه ما دارای بستری بزرگ از سلاح های متنوع بودیم مخصوصاً در نسخه سوم که واقعاً تعداد سلاح زیاد بود اما متاسفانه در نسخه ۲۰۱۸ کمبود سلاح که چه عرض کنم وضعیت افتضاح بود !!!!! اما بازم من به رگنارک امیدوارم چون قرار صددرصد چکش 🔨 ثور را بدست بیاوریم و اودین و ………
۳_ روایت داستان : در نسخه های سه گانه بخصوص نسخه دوم بهترین روایت داستانی انجام میشه و من دوست دارم تا از لحاظ روایت داستان مثل گاد آف وار ۲ باشه متاسفانه در نسخه ۲۰۱۸ ما شاهد روایت داستانی کسل کننده هستیم من در حین تجربه حس میکردم بازی کند داره میشه !!!.
امیدوارم همه این اتفاقات بیوفته و ما شاهد یک گاد آف وار طلایی باشیم . امیدوارم گاد آف وار رگنارک در این نسخه بدون هیچ اتفاق غمگین کننده اتفاق بیوفته نمیخوام یک وقت از این حرکات لست بزنن و یهو شخصیت اصلی کشته بشه امیدوارم کریتوس با سلامت
از این قسمت هم خارج شه !👏😎👏😎👏😎👏👏😎🔨🔨🔨
و دوست دارم تا گیم پلی و روایت داستان در بازی حداقل ۳۵ ساعت و حداکثر ۴۵ ساعت باشه ! که خیلی خوب میشه به نظرم یک تعادل هست برای این بازی که پایان متاژلیست نورث هست !🙂🙂🙂
ابر سوپر فرا شاهکار قرن و دنیا
گاد ۲۰۱۸ سوالات زیادی گذاشت و تا الان ما فقط روابط بین شخصیت ها و پیش زمینه اونها اشنا شدیم اما الان جنگ پایانی قراره رخ بده و اترئوس هم قراره چیزی حالیش بشه
اول بریم سراغ اودین که داخل گاد ۲۰۱۸ به قتل رسوندیمش و الان دیگه باید منتظر یک زمستان طولانی و سخت باشیم که همون طور از تریلر ها برمیاد زمستان خفنی خواهد بود و یمیر هم که الان باهامون هست و اسکال و هاتی که جلوی نور خورشید رو خواهد گرفت و به احتمال زیاد باید سروقت اونها هم بریم و الان با خدایان اسیر در مقابل جاینت های یخی ، جاینت های اتشین به رهبری سورت و ارتش مردگان به رهبری لوکی باید مقابله بکنن و هایمدال هم کدومشان رو قراره کر بکنه با شیپورش و به احتمال زیاد اولین نبرد با سورت و فری خواهد بود و بعدش ثور که با یورمانگاندر باید روبه رو بشه و الان کریتوس وارد میشه و بعدش فنریر که ممکنه داخل مبارزات کمک کنه چون علاقه زیادی به کشتن اودین داشته و الان ارزوش براورده شده و بعدس ویدر به مبارزه خواهد اومد که به اندازه اودین خفن هست و فقط میمونه لوکی و هایمدال که بعدش دنیا از بین میده ولی مبارزه این دو برای اخر میوفته و باید به درخت نورس رفت و به مبارزه با نیورد، ویدار، بالدر از مرگ برگشته، مگنی و مودی رفت
برای اندروید هم منتشر کنید
بایدم داشته باشه نسخه ۲۰۱۸ سوالات زیادی به وجود آورد و از اونطرف راه رو برای یه داستان پر پیچ و خم و پر از سوپرایز باز کرد
پ.ن: انتظاراتی که از این نسخه دارم به شدت بالاست چه تو زمینه روایی چه تو زمینه گیمپلی
از اونجایی که مطمئنم برای داستان چیزی کم نمیزارن خیالم از این بابت تا حدودی راحته
تو زمینه گیمپلی فقط یکم نگرانم که اونم سانتا با توجه به تجربه هایی که از نسخه قبل داشته و رو به رو شدن با ضعف های نسخه قبل به خوبی تو بازی جدید مشکلات رو حل میکنه و با اضافه کردن ویژگی های جدید مثل سورتمه و تنوع دادن تو سلاح ها و سپر ها گیمپلی بازی رو جدیدتر و بهتر و تکامل یافته تر میکنه
به نظرم تو Summer Game Fest از بازی چیزی ببینیم ممکن هم هست نبینیم ولی حدس خودم بیشتر اینه تو تابستون سونی یه State of Play مخصوص GOW Ragnarok به زودی برگزار میکنه و از تاریخ انتشار بازی هم رونمایی میکنه
احتمال زیاد دوباره گوتی رو میگیره اما شخصا دوست دارم هورایزن گوتی رو ببره ….
گاد ۲۰۱۸ ابنقدر عالی و کامل بود که با اضافه کردن یک مورد مثل دشمنان جدید یا باس های بیشتر دوباره میتونه گوتی رو بگیره …
البته میدونم نباید الدن رینگ رو فراموش کرد ولی یادتون باشه سال ۲۰۱۸ هم ابرشاهکاری به اسم رد دد بود که اگر هر سال دیگه ای میومد ۱۰۰ درصد گوتی میشد …
سونی فن های عزیز مثل همیشه یک خدای جنگ شاهکار میبینیم اما توقع تغییر از نسخه سوم به نسخه ۲۰۱۸ رو نداشته باشید چون دست زدن به ترکیب برنده بزرگترین اشتباهه …
گاد ۲۰۱۸ اینقدر عالی و شاهکار و جلوتر از نسل خودش بود که رقیبی مثل رد دد رو شکست داد و فقط کافیه مواردی که به دلیل کمبود وقت نتونستن تو نسخه ۲۰۱۸ بزارن تو نسخه جدید کار کنند کافیه؛ مثل دشمنان بیشتر باس های بیشتر و غیره….
نماد صنعت گیم…
بنظرم این نسخه میتونه بهترین داستان سری رو داشته باشه
به نظرتون بعد اینکه جنگ با خدایان دنیای نورس به پایان برسه کریتوس دیگه میخواد به کجا سفر کنه مصر باستان ؟؟
ایران و قرار با رستم روبهرو شویم خنده نگیری احتمال داره ما در بازی گاد آف وار ۲ ) دو ایرانی رو کشتیم احتمالش هست 😎🤤
فکر کن کریتوس در مقابل خدایان ما !!!!
RUSTAM (GOD OF WAR )
ANAHITA ( GOD OF WEATHER)
ZARTOSHT
AHOORAMAZDA
MITRA
ARASH THE ARCHER
GASHSB
و…………
خیلی هستن داداش به نظر من حتی نسخه بعدی در مصر هم باشه بالاخره باید یک روز گاد به ایران بیاد سرنوشت کریتوس اینه !!
ولی در آخر این اتفاق بیوفته من بازی رو انجام نمیدم 🖐️🖐️
چون واقعاً تحمل کشته شدن اسطوره و خدایی جنگمون رستم رو ندارم !
شاید اونا کریتوسو کشتن 😂
اونوقت شیرینی میدم 🤣 رستم با گرزش بکوبه تو سر کریتوس 🤣
داداش ۹۹ درصد به ایران سفر میکنه و کلا دیگه داستان های خدای جنگ به پایان میرسه
فقط امیدوارم نوستالژی بازی درنیارن و خدایان یونان رو برگردونن و آش شعله قلم کار کننش.(البته آتنا اوکیه). خدا های اصلی و معروف نورسی مثل ثور و اودین و تیر و فریر درست و عالی شخصیت پردازی شده باشن و خدایان و موجودات فرعی تر اگه تصمیم دارن بگنجونن یه دلیل منطقی و انگیزه مناسب داشته باشن کافیه. همینطوریش نمیدونم چطور با وجود اینکه آخرین نسخه نورس هست میخوان به کل راگناروک و خدایان معرفی نشده بپردازن . واقعا به نظرم پروسه زمان بر و سختی براشون هست ادامه و تکمیل داستان. از همینجا خدا قوت میگم بهشون 🙂
در ضمن من قبل از تریلر داخل شوکیس خیلی امید داشتم که پرش رو اضافه کنن تا کمبت بازی تازه تر بشه (همون ۲۰۱۸ فوق العاده بودا و من حتی بر عکس نظر بعضی ها با دوربینش مشکلی نداشتم و با تمرین قشنگ نشست دستم). ولی بعد دیدن اون قسمت گرپلین هوگ که کریتوس با استفاده از شمشیر هاش انجام داد و خودش رو بالا کشید تقریبا امیدم از بین رفت بابت اضافه کردن پرش. ولی باز میتونن یه جورایی داخل مبارزات قرارش بدن که مثلا ما دشمنی رو با بالا پرتاب کردیم شمشیر ها رو بهشون قلاب کنیم و خودمون رو تو هوا بالا بکشیم انگار که پرش کردیم.
در مورد زره ها هم به نظرم نکته مثبت هستن اگر متنوع ترش کنن از لحاظ ظاهری. برای پا های کریتوس هم اگر زره طراحی کنن هم خوب میشه.
و اینکه کمیت انچنمنت ها رو کاهش بدن و انچنمت های بدرنخورش رو حذف کنن و یه فیلتر داخل منوش بزارن تا متناسب با stat یا اسم یا کوفت بتونیم میون دریای انچنمنت ها اونی که میخوایم سریع تر پیدا کنیم چون داخل نسخه قبل وقتی تعداد زیاد میشد واقعا اعصاب خورد میشد.
در آخر هم کمبو های دست و پا و سپر کریتوس رو بیشتر و لذت بخش تر کنن چون یکم تکراری میشد این بخش و تمایل به استفاده ازشون برای من کم تر میشد و بیشتر به تبر و شمشیر ها رو میاوردم. خلاصه که هایپ این بازی چه بر سر من یکی که نیاورده
باور کن اترئوس اصلا پسرِ سلطان مرام و معرفت کریتوس نیست
احتمالا فاقد اهمیت و معنا باشه ولی🗿
من کل سری جز اسنشن گاد او وار پلی دادم و ی پیشگویی پدرکشی وجود داره ک کرونوس(پدر زئوس) ازین ترس بچه هاشو میخورد ک زئوس توسط مادرش نجات پیدا میکنه و بزرگ میشه پدرش اسیر میکنه ، ازون طرف کریتوس پسر زئوس از ی زن فانیه ک تو ۲ و ۳ میبینیم کریتوس دنبال زئوسه و میکشتش ، الانم خود کریتوس یه پسر داره ، احتمالا اینجا آترئوس بخواد کریتوس بکشه ک یا شاهد مرگ خودش باشیم یا کنار میکشه ازین داستان🗿
این خیلی تو مخم بود گفتم در میون بزارم*