بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است

بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی کاربران متاکریتیک مواجه شده است

آرش بوالحسنی
۱۹:۴۲ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است

بازی Diablo Immortal که هفته‌ی گذشته منتشر شده است به تازگی با نقدهای منفی از سوی کاربران متاکریتیک مواجه شده است. لوت باکس‌ها و مکانیک‌های Pay to Win در بخش PvP از مشکلات اصلی کاربران با این بازی هستند.

این بازی MMO رایگان هفته‌ی گذشته برای اندروید و IOS منتشر شد و در حال حاضر به صورت بتا بر روی پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. با این حال تمرکز زیاد بر روی پرداخت درون برنامه‌ای باعث شد تا بازی خیلی زود با خشم بازیکنان مواجه شود. این مشکل تا حدی در بازی وجود دارد که برای به پایان رساندن بازی باید بیش از صد هزار دلار خرج کنید.

این المان‌ها باعث شده تا بازی با خیل عظیمی از نقدهای منفی از سوی کاربران متاکریتیک روبه‌رو شود. نمره‌ی کاربران بازی در وبسایت متاکریتیک در حال حاضر تنها ۰.۸ است. این سومین نمره‌ی پایین بلیزارد در وبسایت متاکریتیک است. دو بازی دیگر بلیزارد که نمره‌ی بدتری از این بازی دارند Warcraft III Reforged (۰.۶) و World of Warcraft Classic: Burning Crusade Classic (0.4) هستند. هر دو بازی در سال‌های اخیر (۲۰۲۰ و ۲۰۲۱) عرضه شده‌اند.

بلیزارد اخیرا با نقدهای منفی زیادی از سوی کاربران متاکریتیک مواجه شده است. آخرین بازی این استودیو که نمره‌ای منفی را از سوی کاربران متاکریتیک دریافت نکرده بازی Overwatch بر روی سوییچ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و توانست نمره‌ی ۶.۱ را کسب کند. در حال حاضر هم که Diablo Immortal آخرین اثر این استودیو است که نتوانسته نظر کاربران را جلب کند.

بازی Diablo Immortal در حال حاضر به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است.

Moein MM2AlbertCorvoDARKSIRENکاپتان استخونیEren YeagerPorfosorAbayanmeysamb.Lonesome guyعلی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • O2 گفت:

    من از همون اول توی گیمفا گفتم بازی یه آشغال به تمام معناست، همه فن بوی بازی و نردبون بازی در آوردن اینجا، هر چی دیابلو ۴ شاهکار خواهد شد، این به جاش آشغاله تا دلت بخواد.

    Moein MM2علیEMPEROR NIMA SHAMSHerfeiyred-eyed Banished KnightMoReKabjbejbdjeMILAD8TECHRoozbehFocusblackcity
  • دوستان بزارید همه چیز رو تموم کنم من یه مولتی اکانت باز هستم اکانت های منم خیلی زیادن : شینجی میکامی آخرین میان ما کینگ اسپنسر کینگ جیم رایان وحید و چندتا دیگه که الان یادم نمیاد چون خیلی زیاد بودن اما بن شدن منم ۱۲ سالمه که امتحان های کلاس ششمم همین چهارشنبه هفته پیش تموم شد و از اون روز هم اکانت قبلیم رو برگدوندم که البته باز بن شدم 😑 هم این یکی اکانتم و تمام این مدت شما هارو سر کار گذاشتم 🤣🤣🤣 چون من و آخرین میان ما یکی هستیم و این دعوا ها ساختگی بوده تا به شما بخندم 🤣🤣🤣🤣🤣 با اکانت شینجی هم کلی برنامه داشتم اما کنسل شد 😐

    Moein MM2علیEMPEROR NIMA SHAMSAlbertO2K1Herfeiyred-eyed Banished KnightMoReKaKing Jim Ryanmore
  • خداراشکر که این خبر اومد که دیگه فنبوی ها نگن که خرید های درون برنامه ای فقط برای گرن توریسمو و هیچکس به مشابه این کارا هیچ واکنشی نشون نمیده با این حال که گرن توریسمو بازی خوبیه و هیچکی نباید منکرش شه(با اینکه خودم بازی نکردم ولی ذیدم خیلی جذابه)

    Moein MM2علی...Eternal...پدر بزرگ دانته و ویرجیلshojai
  • اول اینکه بازی رایگانه دمشون گرم ..
    والا از ته دل میگم داریم لذت میبریم من و چندتا از دوستام باهم بازی میکنیم ، پرداخت درون برنامه ایم اصلا درگیرش نشدیم

    حالا پلیرا با این کاراشون گند میزنن اخر به بلیزارد .. این انتقادا هیچ نتیجه ای جز نا امیدی بلیزارد نداره ، حق دیابلو ایمورتال خیلی خیلی بیشتر از ایناست.. همینطور بقیه بازیاش که اینقد یوزر اسکور کمی گرفتن..اینکه نمره اینقد کم بدن فقط بخاطر پرداخت درون برنامه ای ، اصلا قابل قبول نیست.

    Moein MM2علیO2MoReKabjbejbdjedociPS6.2027RoozbehFocusblackcity
  • ALIREZA0111 گفت:

    شما اصلا نمیتونید به صورت عادی لول اپ کنید خیلی خیلی طاقت فرسا و سخته (لول اپ اسلحه ها و لباس منظورمه )
    بازی مجبور به خرید درون برنامه ای میکنه که خیلی هم گرونه هرچند حاضر نیستم برای بازی موبایل پول بدم
    فعلا ادامشو نرفتم
    گیم پلی خوبی داره

    Moein MM2علیMoReKa
  • blackcity گفت:

    بازی خیلی قشنگی ، تمامی آیتم های بازی با بازی کردن قابل دریافته و طبیعتا اگر پول خرج کنید میتونید راحت بگیریدشون
    من در عجبم که به چه چیزهایی گیر دادن ، دقیقا هر پرداخت درون برنامه ای که این بازی داره بازی های مشابه رایگان و پولی هم دارندش ولی فقط به دیابلو گیر دادن که چرا اینارو داره !!!
    هیچ کس سیستم گنشین ایمپک برای بتل پس و بازدید روزانش ایراد نگرفت ولی یوتویوب پر شده از استریمر هایی که میگند چرا باید دیابلو اینهارو داشته باشه
    دوستانی که نمیدونند ، شما میتونید با ۵ دلار یه پک خریداری کنید که به مدت یک ماه به صورت روزانه جایزه دریافت کنید و اگر یک روز رو سر نزنید به بازی از دست میدید (دقیقا مثل همین داخل گنشین ایمپکت هست)
    همه دارند میگند این بازی P2W هست ، در صورتی که کاملا درست نیست
    چون هر کسی دیابلو ۳ رو بازی کرده باشه میدونه حداقل باید ۲۰۰ الی ۲۵۰ ساعت بازی کرده باشید تا بهترین ایتم هارو داشته باشید و تقریبا همه چیز رو تا سطح دلخواه بالا برده باشید
    این بازی رایگانه و تقریبا شرایط مشابه ای رو داره فقط اگر پول خرج کنید سریعتر میتونید پیشرفت کنید
    دوستان که تجربه نکردن گول نظرات منفی رو نخورید و خودتون رو از تجربه همچین بازی جذابی محروم نکنید
    بازی شاهکاری هست ، کم کسری داره و مطمئنا قابل پیشرفته

    Moein MM2علیMoReKabjbejbdjedociRoozbehFocus
    • Erfan گفت:

      قضیه جم های لجندری هست که افتضاح کارکتر تو قوی میکنه
      ویدئو های زیادی تو یوتوب دربارش ساختن و تخمین زدن حدودا صد هزار دلار پول میخواد که کارکتر تو کامل مکس کنی و خبر بد اینکه حتی یه جم یه ستاره رو بخوای مکس کنی حداقل ده دلار پول میخواد یعنی بدون پول دادن مکس نمیشه کرد که این خبر خیلی بدیه یه مدت دیگه بگذره کسایی که پول زیادی برای بازی خرج میکنن بدون زحمتی میبرن تو پی وی پی چون جم های پنج ستاره با جم های پنج ستاره دیگه ترکیب میشن و سلامتی و آسیب رسانی رو تا حد زیادی افزایش میدن به عبارتی تا هجده تا جم پنج ستاره میشه ترکیب کرد با هجده جم دوستاره که F2P هرگز نمیتونه گیر بیاره حتی اگه میلیون ها سال وقت داشته باشه. راحت به قولی one shot kill می کنن تو پی و پی ها

      علی
  • WITCHER گفت:

    من از این سبک بازی خوشم نمیاد ولی نصب کردم به عنوان بازی موبایل گیم پلی خوبی داره

    Moein MM2علی
  • Black.flag گفت:

    این بازی رو از کجا میشه دانلود کرد؟ گوگل پلی میگه تو کشور شما موجود نیست بازار هم میگه با دستگاه شما سازگار نیست در حالی که سازگاره

    Moein MM2علی
  • PS6.2027 گفت:

    وقتی هدف از بازی ساختن پول باشه اوضاع همین میشه

    Moein MM2علیblackcity
  • javoonearyayi گفت:

    خداوندگاران توجیه میلن میگن پرداخت درون برنامه ای های این بازی مثل بقیه بازی هاست . باید عرض کنم خیر الان دیه خیلی از بازیها فقط ایتم های ظاهری هستن. پابجی کجاس پرداختش باعث پیشرفت سریعتر میشه یا فورتنایت ، دلیل موفقیتشون هم همینه و پولشون هم در میارن چون خیلی ها میان هزینه میکنن ولی تاثیر در روند پیشرفتن یعنی پرداخت برای موفقیت که ضد همه چی هست .

    Moein MM2علیALIREZA0111
بازی Diablo Immortal با نقدهای منفی متاکریتیک مواجه شده است