انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

محمد حسین کریمی
۱۸:۳۲ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

برای مراسم‌های ایکس باکس و Summer Game Fest، چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟ چه بازی‌هایی برای این رویدادها تایید شده‌اند و چه آثاری می‌توانند سورپرایز باشند؟

ما قصد داریم در یک مطلب جامع، به بازی‌های تایید شده، شایعه شده و سورپرایزهایی که احتمال حضورشان در مراسم‌های این ماه (خرداد/ژوئن) وجود دارد، بپردازیم. طبق اعلام رسمی، رویداد Summer Game Fest 2022 در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ (۹ ژوئن ۲۰۲۲) ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. ناشرهای بزرگی مانند پلی استیشن، ایکس باکس، یوبیسافت و کپکام در این مراسم حضور خواهند داشت.

از سوی دیگر، سه روز بعد از سامر گیم فست، مراسم Xbox and Bethesda در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ (۱۲ ژوئن ۲۰۲۲) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

در وبسایت ایکس باکس، رویداد پیش‌رو چنین توصیف شده است:

این استریم شامل بازی‌های جذاب بتسدا، استودیوهای ایکس باکس و همکاران ما در سرتاسر جهان خواهد شد. رویدادی که در پیش داریم، لاین‌آپ متنوع اکوسیستم ایکس باکس و بازی‌هایی که برای آینده نزدیک در نظر گرفته شده‌اند را به تصویر خواهد کشید که شامل عناوین آینده گیم پس برای PC و ایکس باکس نیز می‌شود.

Summer Game Fest

تاییدشدگان Summer Game Fest

۱- Gotham Knights

مدتی پیش، در یک استریم ۱۳ دقیقه‌ای، گیم‌پلی شخصیت‌های Nightwing و Red Hood را شاهد بودیم، اما رسماً تایید شده است که بازی Gotham Knights در مراسم سامر گیم فست نیز حضور دارد. به احتمال زیاد، این بار گیم‌پلی Batgirl و Robin به نمایش در آید. ویدیوی قبلی، سیستم مبارزات، مکانیک‌های جابه‌جایی و هاب (Hub) اصلی را نیز به نمایش می‌گذاشت، اما وارد جزئیات نمی‌شد. امیدواریم که نمایش جدید به جزئیات اختصاص داشته باشد.

۲- The Callisto Protocol

در مراسم State of Play پلی استیشن شاهد تریلر گیم‌پلی بازی ترسناک The Callisto Protocl بودیم که توسط خالق سری Dead Space برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار PC در دست ساخت قرار دارد. تایید شده است که در مراسم سامر گیم فست شاهد گیم‌پلی جدید این عنوان خواهیم بود. احتمالاً یک ویدیوی بی‌وقفه از گیم‌پلی به نمایش در آید تا اتمسفر ترسناک و خشن بازی را بهتر حس کنیم.

۳- Call of Duty: Modern Warfare 2

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

همان‌طور که در جریان رویداد گیمزکام (Gamescom) شاهد گیم‌پلی یکی از مراحل Call of Duty: Vanguard بودیم، در مراسم سامر گیم فست نیز گیم‌پلی یکی از مراحل Modern Warfare 2 به نمایش در خواهد آمد. به احتمال زیاد، تریلر رونمایی که یک روز زودتر به نمایش در می‌آید، نمایشی ادیت شده از صحنه‌های مختلف گیم‌پلی باشد و در مراسم Summer Game Fest گیم‌پلی بدون وقفۀ یکی از مراحل بازی را شاهد باشیم.

۴- Cuphead: The Delicious Last Course

بسته‌الحاقی مورد انتظار بازی Cuphead یعنی The Delicious Last Course نیز در مراسم سامر گیم فست حضور خواهد داشت تا ماجراجویی جدید این بازی را به طرفداران و گیمرها نشان دهد. بعد از این بستۀ الحاقی، پروندۀ Cuphead بسته خواهد شد.

۵- Nightingale

بازی جدید سازندگان سابق بایوویر (BioWare) نیز در مراسم سامر گیم فست حضور خواهد داشت. با توجه به اطلاعات منتشر شده، در این عنوان نقش آفرینی، پلیرها می‌توانند به صورت تکی یا تیمی بازی‌ کرده تا مواد اولیۀ مورد نیاز برای ساخت ابزار، اسلحه‌ها و پناهگاه را تهیه کنند.

احتمالات Summer Game Fest

۱- Need for Speed

منبع داخلی مختلفی به عرضۀ Need for Speed جدید در پاییز امسال اشاره کرده‌اند و در حال حاضر، موقعیتی بهتر از سامر گیم فست برای رونمایی از این بازی وجود ندارد. همان‌طور که می‌دانید، دو استودیوی کرایتریون گیمز (Criterion Games) و کدمسترز چشایر (Codemasters Cheshire) به منظور توسعه‌ی بازی جدید Need For Speed با یکدیگر ادغام شده‌اند. همچنین گفته می‌شود که این عنوان المان‌هایی از زیبایی‌شناسی انیمه‌ای را شامل می‌شود.

۲- Star Wars Jedi: Survivor

در اواخر ماه مه با یک تیزر سینماتیک از بازی Star Wars Jedi: Survivor رونمایی شد. با توجه به این که اینسایدرها تاریخ عرضۀ بازی را اوایل ۲۰۲۳ پیش‌بینی کرده‌اند، بعید به نظر نمی‌رسد که در مراسم سامر گیم فست شاهد گیم‌پلی این عنوان باشیم.

۳- Forspoken

بازی Forspoken بزرگ‌ترین بازی اسکوئر انیکس و یک برگ برندۀ خوب برای سونی محسوب می‌شود. از آنجایی که به تاریخ انتشار بازی نزدیک هستیم، احتمال انتشار تریلر جدید این عنوان در رویداد سامر گیم فست وجود دارد. چندی پیش، تاریخ انتشار Final Fantasy 16 سه ماهۀ تابستان ۲۰۲۳ اعلام شد؛ این بدان معنا است که احتمالاً Forspoken با تاخیر مواجه نخواهد شد.

۴- Valkyrie Elysium

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

Valkyrie Elysium یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی است که توسط اسکوئر انیکس مراحل توسعه را طی می‌کند و سال ۲۰۲۲ را هدف قرار داده است. ما برای اولین بار در یکی از رویدادهای State of Play شاهد بازی بودیم. با وجود شباهت‌های این عنوان به نسخه‌های قبلی، بازی جدید یک ماجراجویی تازه خواهد بود.

۵- Sonic Frontiers

با وجود این که وبسایت IGN با انتشار چندین تریلر، بخشی از بازاریابی Sonic Frontiers را برعهده گرفت، اما سامر گیم فست برای مطرح کردن هر چه بیشتر این عنوان می‌تواند جایگاه خوبی باشد.

۶- Exoprimal

در حالی که همگان منتظر Dino Crisis جدید یا ریمیک آن بودند، کپکام از آی‌پی جدیدی رونمایی کرد که روی دایناسورها تمرکز دارد. در هر صورت، به نظر می‌رسد که سامر گیم فست مکان خوبی برای نمایش تریلر جدید این عنوان باشد، شاید حتی تاریخ عرضۀ دقیق را هم دریافت کنیم.

۷- God of War Ragnarok

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

بازی God of War Ragnarok امسال عرضه خواهد شد، اما همچنان خبری از تاریخ دقیق انتشار نیست. گفته می‌شود که تا سپتامبر امسال خبری از رویداد بزرگ پلی استیشن نخواهد بود و به نظر می‌رسد که بازاریابی و تبلیغات Ragnarok باید این روزها آغاز شود. هیچ بعید نیست که سونی با انتشار تریلری جدید، در مراسم سامر گیم فست از تاریخ انتشار بازی یا تاریخ برگزاری State of Play مخصوص به آن پرده‌برداری کند.

۸- Silent Hill 2 Remake

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در مراسم سامر گیم فست حضور دارد و تعداد زیادی از اینسایدرها به توسعۀ ریمیک Silent Hill 2 توسط این استودیوی اشاره داشته‌اند. از سوی دیگر، سال گذشته وبسایت VGC اعلام کرده بود که کونامی قصد رونمایی از پروژه‌های بزرگ خود را در E3 2021 داشته، اما به هر دلیلی رونمایی آن‌ها را به ژوئن ۲۰۲۲ موکول کرده است. اگرچه عدم مشارکت کونامی در مراسم کمی شک‌برانگیز است، شاید بلوبر از پروژه مستقل خود رونمایی کند.

۹- Soul Hackers 2

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

استودیوی ATLUS را با سری Persona می‌شناسیم، اما نزدیک‌ترین پروژۀ این استودیو به مخاطبین، بازی Soul Hackers 2 است که به یک بازاریابی اساسی نیاز دارد و چه مکانی بهتر از سامر گیم فست؟ به احتمال زیاد تریلر مفصلی از گیم‌پلی این عنوان منتشر شود.

۱۰- Warframe

به طور حتم استودیوی دیجیتال اکستریم (Digital Extreme) بستۀالحاقی جدیدی را برای Warfare در دست ساخت دارد که احتمالاً در سامر گیم فست به نمایش در خواهد آمد.

۱۱- Dead Island 2

در ماه‌های گذشته، گزارش‌های زیادی به رونمایی و در ادامه انتشار زودهنگام Dead Island 2 اشاره داشته‌اند. این بسیار محتمل است که در سامر گیم فست، پس از سال‌ها، شاهد تریلر جدید Dead Island 2 به همراه تاریخ انتشار باشیم.

۱۲- Saints Row

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رفته بود، الآن ۴ ماهی می‌شد که بازی Saints Row را تجربه کرده‌ایم، اما به هر دلیلی، بازی ۶ ماه تاخیر خورد. مراسم سامر گیم فست مکان خوبی برای راه انداختن یک تب و تاب جدید برای این عنوان خواهد بود، مخصوصا که به عرضه نزدیک هستیم.

۱۳- Dragon’s Dogma 2

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

در هک گستردۀ سرورهای کپکام، که منجر به افشاء فهرست بازی‌های در دست ساخت شد، نام Dragon’s Dogma 2 نیز به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که تیم سازندۀ Devil May Cry در حال حاضر روی این عنوان کار می‌کند و رونمایی از آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. مدتی پیش، خالق بازی نیز در توییتر به رونمایی از یک پروژۀ جدید اشاره کرده بود.

۱۴- Resident Evil Village DLC

همان‌طور که می‌دانید، بسته یا بسته‌های‌الحاقی جدیدی برای بازی Resident Evil Village در دست ساخت قرار دارد. ژوئن امسال، از رونمایی بستۀ‌الحاقی بازی یک سال می‌گذرد و به نظر می‌رسد که این بهترین موقعیت برای معرفی آن باشد.

۱۵- Genshin Impact / Zenless Zone Zero

بازی محبوب Genshin Impact همیشه محتوایی جدید برای ارائه دارد. امسال نیز به احتمال زیاد استودیوی miHoYO چیزی برای نمایش و معرفی داشته باشد. از سوی دیگر، پروژۀ جدید آن‌ها یعنی Zenless Zone Zero نیز نیاز به یک معرفی جامع و کامل دارد.

۱۶- Death Stranding 2

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

کوجیما همیشه عجیب و غریب رفتار می‌کند و شاید رفتارهای عجیب او در روزهای اخیر نیز معنای خاصی نداشته باشند؛ اما در عین حال، شاید تصویر منتشر شده از او در کنار صفحه نمایشی با چهرۀ جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان رویداد سامر گیم فست، هدفمند باشد. چندی پیش، در گفت‌وگویی با وبسایت Leo، وقتی در مورد Death Stranding از ریدس سوال شد، وی در پاسخ به آن اعلام کرد که به تازگی پروسۀ ساخت نسخۀ دوم را آغاز کرده‌ است. شاید با تایید بازی، منطقی باشد که کوجیما تیزری بسیار کوتاه از آن به اشتراک بگذارد.

۱۷- BioShock

در اواخر سال ۲۰۲۱ شایعات زیادی از بازی جدید BioShock و حضور آن در The Game Awards 2021 منتشر شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اگرچه احتمال انتشار تیزری از بازی وجود دارد، اما از سوی دیگر، گزارش‌های حول مشکلات توسعه همه چیز را به هاله‌ای از ابهام می‌برد.

۱۸- Elden Ring DLC

بستۀ‌الحاقی اول بازی Dark Souls 3 تنها ۷ ماه بعد از انتشار بازی در دسترس قرار گرفت. اولین محتوای اضافۀ Dark Souls 2 نیز تنها ۴ ماه بعد از عرضه منتشر شد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که در مراسم سامر گیم فست، درست یک سال بعد از تریلر گیم‌پلی Elden Ring، شاهد تیزر اولین بستۀالحاقی بازی و تاریخ عرضۀ آن باشیم. عرضۀ محتویات اضافه برای Elden Ring بیشتر مسئله‌ای حول «چه زمانی عرضه می‌شود» است تا این «آیا عرضه می‌شود؟». با این وجود، باید متذکر شویم که از همان زمان پیش‌خرید Dark Souls 3، توانایی خرید سیزن پس را داشتید. به عبارت دیگر، فرام سافتور قبل از انتشار Dark Souls 3، برای عرضۀ بسته‌های الحاقی برنامه‌‌ریزی کرده بود، اما در مورد Elden Ring هیچ سیزن پسی وجود نداشت. شاید فرام سافتور (From Software) و باندای نامکو (Bandai Namco) پس از انتشار Elden Ring و موفقیت گستردۀ آن، تصمیم گرفته باشند محتویات اضافه تولید کنند.

۱۹- Crimson Desert

بازی نقش‎‌آفرینی جهان آزاد شرکت Pearl Abyss یعنی Crimson Desert در ابتدا برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود، اما تا زمانی نامعلوم تاخیر خورد. مراسم سامر گیم فست می‌تواند مکانی مناسب برای نمایش جدید و تعیین تاریخ انتشار باشد.

۲۰- The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

مدتی می‌شود که از قسمت جدید سری The Dark Pictures Anthalogy رونمایی شده است و احتمالاً سامر گیم فست بهترین فرصت باندای نامکو (Bandai Namco) برای مطرح کردن بازی باشد. به احتمال زیاد شاهد تریلر جدیدی از این عنوان خواهیم بود.

Xbox & Bethesda Showcase

۱- Starfield

مطمئناً عنوان Starfield نقش یکی از بازی‌های محوری رویداد ایکس باکس را ایفا خواهد کرد. همۀ ما انتظار نمایشی از گیم‌پلی این عنوان را داریم و تاد هاوارد (Todd Howard)، خالق بازی، پیش از این به رونمایی از گیم‌پلی در این بازه اشاره کرده بود. اگرچه مدتی پیش بتسدا (Bethesda) رسماً اعلام کرد که Starfield تا نیمه اول ۲۰۲۳ تاخیر خورده است، اما بعید به نظر می‌رسد که این موضوع مانعی برای نمایش گیم‌پلی باشد.

۲- Redfall

Redfall قرار بود در تابستان امسال عرضه شود، اما همراه با Starfield به نیمۀ اول ۲۰۲۳ موکول شد. قطعاً این عنوان یکی از بازی‌های محوری ایکس باکس در سال آینده خواهد بود و در میان آثاری قرار دارد که با آن فاصلۀ زیادی نداریم. نمایش یک گیم‌پلی کوتاه از بازی در مراسم ایکس باکس محتمل به نظر می‌رسد.

۳- Pentiment

نوامبر سال گذشته، گزارشی مبنی بر آن که استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) روی یک عنوان نقش‌آفرینی تحقیقاتی (Investigative RPG) به نام Pentiment کار می‌کند، منتشر شد. همچنین، ادعا شده بود که تنها یک گروه دوازده نفرۀ روی بازی کار می‌کنند. نکتۀ جذاب در مورد پروژۀ مذکور این است که جاش سایر که با کارگردانی عناوینی چون Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity شناخته می‌شود، رهبری این تیم را بر عهده دارد. گزارشات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که پروژۀ کوچک Pentiment آماده است و حتی احتمال عرضۀ آن در پاییز امسال وجود دارد.

۴- ARK II

توسعه‌دهندۀ بازی ARK 2 اعلام کرده است که نمایش بعدی از این عنوان در مراسم Xbox & Bethesda Showcase رخ خواهد داد. ما برای اولین بار در مراسم The Game Awards 2020 شاهد این بازی بودیم.

۵- Avowed

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

آبسیدین یکی از فعال‌ترین و خلاق‌ترین استودیوهای مایکروسافت محسوب می‌شود که بعید به نظر نمی‌رسد دو بازی برای نمایش در چنته داشته باشد. مدت طولانی‌ای است که طرفداران در انتظار نمایشی از گیم‌پلی Avowed هستند و احتمالاً در مراسم امسال ایکس باکس، این اتفاق بیفتد. جاه‌طلبی و گستردگی این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و جالب است که بدانیم آبسیدین چه اهدافی برای این پروژه دارد.

۶- Forza Motorsport

مدت زیادی از معرفی بازی Forza Motorsport می‌گذرد، اما در ماه‌های گذشته اطلاعاتی از دسترسی برخی از تسترها به نسخۀ آلفا فاش شده است. عرضۀ بازی در پاییز امسال بعید به نظر نمی‌رسد، اما حتمی هم نیست. با این وجود، شاید اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان را در مراسم ایکس باکس شاهد باشیم.

۷- GoldenEye Remastered

در ماه گذشته، شایعات متعددی حول بازسازی عنوان افسانه‌ای GoldenEye منتشر شده و حالا چند روزی می‌شود که شاهد اچیومنت‌های بازی روی شبکۀ Live ایکس باکس هستیم. به احتمال زیاد، در مراسم ایکس باکس از این بازسازی رونمایی شود و تاریخ انتشار آن نیز دور نباشد.

۸- Project Cobalt

این پروژه توسط استودیوی Inxile در دست ساخت قرار دارد. اطلاعات زیادی از Cobalt در دست نیست، اما منابع مختلفی متذکر شده‌اند که بازی مذکور در فضایی استیم‌پانکی روایت می‌شود و در ژانر نقش‌آفرینی قرار خواهد گرفت.

۹- Hellblade 2

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

بازی دوم Hellblade بسیار مرموز است. از یک سو، می‌توان گفت که بازی برای مدت زیادی در دست ساخت بوده و نباید فاصلۀ زیادی تا آن داشته باشیم و از سوی دیگر منابع داخلی اطلاعات زیادی حول پروسۀ ساخت ندارند و ما دقیقاً نمی‌دانیم که نینجا تئوری (Ninja Theory) تا چه حد به گلد کردن آن نزدیک است. در هر صورت، بعید به نظر نمی‌رسد که شاهد تریلری به همراه تاریخ انتشار در سال ۲۰۲۳ باشیم.

۱۰- Diablo IV

ما در مراسم Xbox Showcase 2021 شاهد بازسازی Diablo 2 بودیم و احتمال دارد که در مراسم امسال تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخۀ چهارم به نمایش در آید؛ حتی شاید تاریخ انتشار دقیقی نیز دریافت کنیم.

۱۱- Contraband

ما برای اولین بار در رویداد سال گذشتۀ ایکس باکس شاهد Contraband بودیم، عنوانی که توسط Avalanche Studios ساخته می‌شود و با همکاری Xbox Game Studios Publishing منتشر خواهد شد. یک سال گذشته است و احتمال نمایش گیم‌پلی این عنوان وجود دارد. با این وجود، جف گراب (Jeff Grubb)، منبع داخلی مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، به حضور بازی در مراسم شک دارد، چرا که به نظر می‌رسد بازی همچنان در مراحل اولیۀ ساخت قرار دارد. گفته می‌شود که Contraband بر المان‌های اکشن در حین رانندگی تمرکز دارد و ساختاری شبیه به Twisted Metal خواهد داشت.

۱۲- Quake Reboot

طبق آگهی‌های شغلی منتشر شده، مدتی می‌شود که استودیوی اید سافتور (id Software) روی یک شوتر سرعتی جدید کار می‌کند. برخی عقیده دارند که بازی جدید این تیم ریبوت بازی Quake خواهد بود و برخی منابع نیز این گفته‌ها را تایید می‌کنند، اما چیزی به طور قطعی مشخص نیست. شاید Quake Reboot برگ برندۀ ایکس باکس و آخرین نمایش آن‌ها باشد.

۱۳- Scorn

سازندگان Scorn به وضوح اعلام کرده‌اند که بازی به تاریخ معین شده یعنی اکتبر ۲۰۲۲ خواهد رسید و در ماه ژوئن نیز تریلر جدید آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. همکاری و قرارداد منعقد شده میان آن‌ها و مایکروسافت قطعاً باعث می‌شود که این عنوان در مراسم ایکس باکس حضور پیدا کند.

۱۴- Midnight Project

استودیوی Compulsion Games روی یک پروژۀ ماجراجویی جدید با نام رمزی Midnight کار می‌کند. احتمال دارد که در مراسم ایکس باکس شاهد اولین تیزر سینمایی بازی را باشیم.


حدس زدن بازی‌های مستقل یا آی‌پی‌‌های رونمایی نشده برای مراسم‌های پیش‌رو کمی سخت است، اگرچه سامر گیم فست بیشتر روی بازی‌های از قبل رونمایی شده تمرکز دارد. از طرفی، ایکس باکس در سامر گیم فست نیز حضور خواهد داشت، اما انتظار نداریم که بازی‌های مهم خود را در این رویداد به نمایش بگذارد؛ شاید در بهترین حالت تیزری پخش شود که مخاطب را برای Xbox & Bethesda Showcase هایپ کند.

نظر شما در این باره چیست؟ بیشتر منتظر رونمایی از چه عنوانی هستید؟

Moein MM2HOSSEINHESAM YAZDANIGidoraAtomic SoldierDARKSIRENکاپتان استخونیarmanSTARFIELDbjbejbdjealinerddamhazerEren Yeagerthe one above allLeon S. KennedymeysambامینETERNALMANP.morgan 𔓙Haj_Hosseinmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Armin Ezati گفت:

    احتمال داره جوخه انتحاری راک استدی در Summer Game Fest
    حضور داشته باشه ؟؟؟

    Moein MM2Atomic SoldierFrost827MoReKaArnaldbjbejbdjePorfosorah1372NathanP.morgan 𔓙more
  • شیطونه میگه برا امتحان نخونم بشینم شوکیس ایکس باکس رو ببینم😁

    Moein MM2Atomic Soldierbravo6Frost827Lone wolfDARKSIRENMoReKabjbejbdjeعلیرضا کریم‌خان زندHaj_Hosseinmore
  • scorpiones گفت:

    سلام
    مقاله ی خیلی خوبی بود.
    خسته نباشید آقای کریمی.
    امیدوارم توی سامر گیم فست از رگناروک یه گیم پلی بدن و تاریخ انتشار این شاهکار مشخص بشه بشدت منتظر رگناروکم.

    Moein MM2Atomic SoldierFrost827bjbejbdjeعلی
  • ☆WKNWS☆ گفت:

    جف کیلی تایید کرده‌ که تو SGF شاهد نمایش انحصاری‌های نینتندو و ایکس‌باکس خواهیم بود، ولی راحع به Xbox‌گفته عناوین مهمشوت رو برای شوکیس خودشون‌نگه میدارن.

    Moein MM2Atomic SoldierFrost827MoReKamariobjbejbdjeعلیBahram
  • MrHill93 گفت:

    اگه همه این بازیا نشون داده بشه معرکه میشه 😁
    البته میدونم ۷۰ درصدشون نمایشی ندارن

    Moein MM2Atomic SoldierFrost827MoReKamariobjbejbdjeEllie terminatorEMPEROR NIMA SHAMS
  • بازی های که بیش از همه مشتاق تماشایی آنها هستم:
    به ترتیب :Elden ring DLC هر چند عملکرد تیم فرام سافتور در محتواهای پس از عرضه DS3 چندان جالب نبود اما انتظار می رود با توجه به محبوبیتی که Elden ring کسب کرده شاهد عرضه محتویات گوناگون با کیفیتی برای این بازی باشیم
    ۲:بازی GOD OF WAR Ragnarak نسخه ۲۰۱۸ این عنوان تجربه بسیار خوبی بود اما کامل نه،هر چند تا تجربه این عنوان برای pc حداقل ۲ الی ۳سال باید صبر کرد اما اشتیاق برای تماشایی یک تریلر از این بازی غیر قابل کتمان است
    ۳:بازی Hollow knight silksong
    تنها بازی هم که مشتاق تماشایی آن در مراسم ایکس باکس هستم استارفیلد است
    در نهایت کاش کپکام به جایی معرفی احتمالی Dragon dogma به فکر احیایی سری onimusha می افتاد
    هیچ میلی هم به تماشایی عناوینی از قبیل death stranding 2 (علاقه ای به پیاده روی دوباره و آن هیاهوهای توخالی کوجیما ندارم) و Redfall و Avowed ندارم

    Moein MM2Atomic SoldierFrost827MoReKaAhmadRezabjbejbdjescorpionesHaj_HosseinDream in Red (Playstation T)EMPEROR NIMA SHAMSmore
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ممنون بسیار توضیحات کاملی بود فکر کنم مراسم هیجان انگیزی رو شاهد باشیم . طبق لیست شما این بازی ها برام مورد انتظار هستن و بسیار امیدوارم موفق بشن …
    .
    رگناروک
    فوراسپوکن
    کالیستو پروتوکل
    ریمیک سایلنت هیل ۲
    استارفیلد
    هل بلید ۲
    اَوود
    کریمسون دزرت
    بایوشاک
    الدن رینگ دی ال سی
    دث استرندینگ ۲
    استار وارز
    والکیری
    سینت رو
    دارگون دگما ۲
    .
    اینا با سلیقه من جور هستن و بسیار منتظر دیدن موفقیتشون هستم البته در کنار اینا قطعا باید منتظر سوپرایز و رونمایی های پیش بینی نشده ایی هم باشیم ، خلاصه که تابستان داغی داریم 🔥

    Moein MM2Frost827bjbejbdjeMIRASNathanHaj_HosseinعلیAlbertEMPEROR NIMA SHAMS
  • Gramy k گفت:

    در اواخر سال ۲۰۲۱ شایعات زیادی از بازی جدید BioShock و حضور آن در The Game Awards 2021 منتشر شد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اگرچه احتمال انتشار تیزری از بازی وجود دارد.اگر منظورتون پروژه کن لوین هست که هشت ساله در جهنم برزخ به سر میبره و با وسواسی که کن لوین داره هنوز نباید منتظر بازی و تریلری ازش باشیم مگر اینکه داخل این هشت سال داستان نویسی رو تمام کرده باشن که تمام شده حتما و الان دیگه مراحل نوسعه اس اما کن لوین متاسفانه با کارکنان ارتباط خوبی نداره و نمیتونه ایده هاش رو خوب ارائه بده و گاد رو میزارن سپتامبر و فقط تاریخ عرضه میگن و چیزی که خالیه dragon age وpragmata وtakken که داخل احتمالات احتمال حضورشون هست .
    امیدوارم جواب بدید اقای کریمی تا بحق خوبی شکل بگیره و من الان چند ماه داخل گیمفا کامنت میدم ولی میرن تایید

    Moein MM2Frost827AlbertDream in Red (Playstation T)علی
  • sorena گفت:

    مراسم ایکس‌باکس بتسدا رو میشه به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول نمایش هایی که میدونیم که هستن.دسته دوم نمایش های احتمالی هست و دسته سوم سورپرایز های مراسم…

    از دسته اول: استارفیلد،اوود،هل بلید ۲و فورزا موتور اسپورت ۸قطعا مورد توجه ترین بازی های مراسم خواهند بود.

    از دسته دوم انتظار دارم یک پروژه از سری فال اوت تحت ریمیک یا ریمستر رونمایی بشه. پروژه جدید I’d software رونمایی بشه. بازی ایندیانا جونز یک تریلر این انجین یا گیم پلی بده. فیبل نمایش داشته باشه و تاریخ انتشار بگیره(احتمالش زیاده) شایعه در رابطه GoldenEye زیاد هست، تأکید زیاد اسلایدر های ایکس‌باکس رو عدد ۷ در این چند روز زیاد بوده و انتظار شنیدن خبر هایی از اون رو دارم.نمایشی از بازی جدید استودیو کوالیشن رو احتمال خیلی زیاد خواهیم دید که امیدوارم گیرز جدید نباشه و استودیو بتونه از خلاقیت خودش استفاده ببره.

    بخش سوم سورپرایز ها.

    این بخش رو شخصا فکر میکنم تمرکزش بر روی گیم پس خواهد بود، احتمال میدم طی مراسم بازی های جدیدی دست کم یک یا دو بازی به سرویس اضافه بشه،و بازی های بزرگی برای گیم پس معرفی بشن. بازی های Day one جدیدی برای امسال معرفی میشن که فکر میکنم یکی دو مورد از اون ها خیلی معروف باشن. سوپر سورپرایز می‌تونه دی وان بودن mw2 باشه(هزینه این کار بشدت زیاد هست) احتمالا یک یا دو مورد از بازی هایی که نمایش داده میشن مثل فورزا یا اوود امسال منتشر میشن. ماکروسافت از همکاری های آینده اش صحبت می‌کنه و خبر هایی از اکتیویژن/بیلزارد می‌شنویم.
    ___
    نظر شخصیم
    استارفیلد ستاره مراسم خواهند بود. اوود چیزی بین اسکایریم و اوتر ورلدز خواهد بود (کوچیک تر از اسکایریم و بزرگ تر از اوتر ورلدز) فورزا امسال منتشر میشه. گیم پلی هل بلید غوغا می‌کنه و تاریخ انتشار می‌گیره. GoldenEye رونمایی میشه.فیبل تاریخ انتشار میگیره. بازی جدید I’d software نمایشی دیوانه وار میگیره. گیم پس یک یا دو بازی دی وان جدید میگیره که فکر میکنم یکیش خیلی بازی معروفی خواهد بود.

    Moein MM2HOSSEINArnaldbjbejbdjeکاکاسنگیPorfosor...Eternal...ah1372Mmfbgod of warmore
    • Haj_Hossein گفت:

      ایکس باکس حتما باید یه تریلر از استارفیلد بده،وگرنه جو منفی حول ایکس باکس خیلی زیاد میشه و فشار روانی بر تیم توسعه میتونه به کیفیت کار لطمه برنه،.

      Moein MM2Frost827پدر بزرگ دانته و ویرجیلbjbejbdjeK1
      • sorena گفت:

        رویه بتسدا برای بازی های بزرگش تقریبا همین بوده که تو این ماها اونا ها رو نمایش مفصل میداد.یادت باشه چند وقت پیش هم گفتم احتمال زیاد استارفیلد خرداد/تیر ماه نمایش داده میشه،اون موقع هنوز خبری از شوکیس ایکس‌باکس بتسدا نبود. راجع به کیفیت استارفیلد هم کلیت بازی تموم شده این تأخیر هم قطعا از طرف ماکروسافت تحمیل شده تا بازی تا جای ممکن باگ نداشته باشه. احتمال زیاد استارفیلد بزرگ ترین نقشه یک بازی جهان باز آفلاین رو خواهد داشت از این جهت وجود باگ درش حتمی هست و اسپنسر با هوشمندی باعث تأخیر استارفیلد شد.

        Moein MM2
  • GrandWarden گفت:

    تشکر از شما جناب کریمی عزیز بابت این مقاله. از اونجایی که کیلی گفته انتظارا پایین باشه و مراسم بیشتر روی بازی های معرفی شده تمرکز داره، بعید بنظر میرسه بازی های فهرست شده توسط شما در مراسم حضور پیدا کنند.
    به رسم سال های قبل من هم اون چیزی که به نظرم برای کنفرانس بتزدا و اکس باکس محتمل میرسه رو با دوستان عزیز به اشتراک میگذارم.

    ۱: رونمایی از gears 6 با یک تیزر کوتاه مشابه معرفی هیلو اینفینیت در مراسم E3 2018
    ۲:نمایش گیم پلی نسبتا طولانی از استارفیلد شامل گشت و گذار فضایی، مبارزات و جهان بازی همراه با توضیحات راوی. اعلام تاریخ عرضه بهار ۲۰۲۳
    ۳:نمایش گیم پلی ردفال و اعلام تاریخ عرضه بهار ۲۰۲۳
    ۴:تریلر جدید از عنوان کانترابند ترکیبی از گیم پلی و سینماتیک
    ۵:نمایش گیم پلی هلبلید ۲ و اعلام تاریخ عرضه ۲۰۲۳
    ۶:نمایش گیم پلی فورتزا موتور اسپورت
    ۷: رونمایی از ولفنشتاین ۳
    ۸: رونمایی از بسته الحاقی فورتزا هورایزن ۵ و انتشار در همان روز
    ۹:رونمایی از پروژه معرفی نشده آبسیدین و تریلر جدید از عنوان اوود
    ۱۰: رونمایی از پروژه جدید استودیو کامپالشن

    در بحث آثار تردپارتی و غیر انحصاری علاوه بر آرک ۲ که حضورش تایید شده، به نظرم احتمال نمایش بازی های A plague tale Requim، لیرز او فیر ۳ و عناوین دیگه هم وجود داره.
    علاوه بر موارد بالا، قطعا عناوین جدیدی هم برای گیم پس معرفی خواهد شد.
    در آخر امیدوارم مراسم پربار، پر از گیم پلی های جذاب و مهیجی رو پیش رو داشته باشیم. اگر ادعای گراب صحت داشته باشه و گیم پلی های پر و پیمون تدارک دیده باشن مایکروسافت میتونه بزنه روی کنفرانس سال های پیش. به نظرم نگاه سونی هم به این مراسم خواهد بود؛ اگر اکس باکس با دست پر حاضر بشه و عناوین درخوری رو برای ۲۰۲۳ و یا ورای اون معرفی کنه، سونی هم شاید مجبور بشه یذره از محافظه کاری اش دست بکشه و آثار بیشتری رو معرفی کنه چرا که تنها عناوین تایید شده برای عرضه در ۲۰۲۳ فاینال فانتزی ۱۶ و مرد عنکبوتی ۲ هستند که شاید دومی رو شاهد تاخیرش هم باشیم.

    Moein MM2Frost827DARKSIRENArnaldپوکرفیسbjbejbdjegod of warHello babyah1372🤘Mohsenj74more
  • ah1372 گفت:

    دوتا میگم حتمی تو شوکیس هستند ، ۱.flintlock ,2.atomic heart

    Moein MM2علی
  • Dastan گفت:

    خدایش بازی های ایکس باکس بیشتر مورد انتظار هستند مخصوصا استارفیلد که سبک جهان باز داره
    چون ای پی جدید هستش و با گیم پلی جدیدی رو به روی هستیم و بقیه بازی ها که همه میدونم گیمپلیشون چطوره خیلی مورد انتظار برای نمایش نیستن

    MrHill93نجیبbjbejbdje
  • Gramy k گفت:

    دیدم از عناوین مستقل چیزی عرض نکردید اقای کریمی اما هالو مایت جزو بازیی هایی هست که به احتمال زیاد نمایشس رو خواهیم دید چون ۲۰۲۳ عرضه میشه

    Moein MM2Bahram
  • god of war گفت:

    بند بند وجودم منتظر حداقل ی تریلر از گاد رگنوراک هست
    این سکوت خبری واقعا ازار دهنده هست

    ب نظرم انتظاراتتون خیلی بالاس
    اگه سه چهارم لیستم نمایش داده بشه یکی از بهترین رویداد های گیمی می شع
    از ماکروسافت بیشتر از استارفیلد منتظر هلبلید دو هستم
    این بازی فراتر از متای ۸۰ باید باشه
    وقتی سراغش ربتم اصلا توقع همچین هنر زیبایی و اون داستان فوقالاده رو نداشتم
    ولی من نفهمیدم
    داستون ک در نسخه ی اول کامل جمع شد دنباله برای چی بود
    امید وارم ماکرو برای استفاده از این ای پی این شاهکار رو نبش قبر نکرده باشه

    Moein MM2Frost827
  • بازیای اَوت لَست تریالز و لایرز آو فیر ۳ تاریخ انتشارشون ۲۰۲۲ هستش و به احتمال خیلی زیاد توی مراسم سامر گیم فِست نمایش گیم پلی دارن😍

    استار وارز سروایور که واس ۲۰۲۳ هستش. این یکی فک نکنم توی مراسم حضور داشته باشه…

    ShinjiMikami
  • A,,sh گفت:

    حقیقتا سال بعد کلی گیم خوب داریم
    از هلبلید و گادم بیشتر از همه دوست دارم نمایش ببینم البته گاد احتمالا تو خود مراسم سونیه

    Albert
  • Porfosor گفت:

    برای ایکس باکس :
    عشق تویی کجا میری بیا به خودت
    عشق گیم پس خوب تؤ
    عشق بازی ناب باتؤ

  • MIRAS گفت:

    من بیشتر بر استارفیلد avowed و ردفال و اسکورن و استار وارز و کالاف اف دیوتی و فورزا هلبلید ۲ هایپم
    شما چی

  • MIRAS گفت:

    من خودم فن ایکس باکسم
    ولی خب مایکرو حداقل ت ۲۰۲۲ قبر خودش با تاخیر زدن بازی ها کند
    خب اره تاخیر زدن ک بازی بهتری بتونن بدن و شاهکار باشه
    ولی خب الان ما عملا ۲۰۲۲. بجز فورزا ک اونم احتمالش هس ۲۰۲۳ بیا. زیادع هیچ چیز دیگه ای نداریم
    یعنی یجورایی مایکرو داره از لحاظ بازی نسل ۹ رو ت ۲۰۲۳ شروع میکنه
    تا الان ک کلا ۲ تا بازی واس این کنسول داشتیم

    HOSSEIN
  • Lord گفت:

    چی میشه تو این مراسم یه خبر از تکن ۸ بیاد :’)

    ShinjiMikamigod of war
  • همان طور که گفتم منتظر معرفی نسخه xbox فاینال فانتزی ۷ ریمیک و پرسونا ۵ در این مراسم و قرارگیری روز عرضه در گیمپس نیز به عنوان سوپرایز مراسم باشید 🙌🙌🙌

    Moein MM2Frost827Albertgod of war
  • bravo6 گفت:

    من بیشتر همه منتظر یچیز جدید از کپکامم منتظرم dmc 6 معرفی شه
    بد نیست یه گیمپلی جدید از خدای جنگ هم بدن و بگن کی میاد

انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest
انتظارات ما از مراسم ایکس باکس و Summer Game Fest