کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا

کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4

محمد حسین کریمی
۲۱:۰۴ ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا

در سری آیتم کامنت‌های هفته، هر گاه هفته‌ای درگیرکننده داشته باشیم، به سراغ نظرات جذاب، عجیب و ارزشمند خواهیم رفت. برای این که کامنتی وارد این پست شود، حتماً نباید جنبۀ طنز و سرگرم‌کننده داشته باشد، اما این المان احتمال ورود کامنت به این سری آیتم را بالاتر خواهد برد.

بی‌وقفه به سراغ کامنت‌هایی برویم که به پست این هفتۀ راه پیدا کرده‌اند:

مدیریت به سبک یوبیسافت؛ خوب، بد، متوسط

بزرگترین ایرادی که یوبیسافت داره ریسک پذیر نبودنه یوبیسافت در تمامی بازی های جهان ازادش از یک فرمول تکراری و قدیمی استفاده میکنه و حتی سعی هم نمیکنه اون فرمول های قدیمی رو کمی ارتقا بده یوبیسافت نسل هفت این ایرادات رو نداشت برای مثال یوبیسافت نسل هفت prince of persia 2008 رو منتشر کرد که ساختار کلی بازی نسبت به نسخه های قبلی سری pop تغییر زیادی کرده بود و خوب یوبیسافت با این بازی ریسک زیادی رو متحمل شده بود در اون زمان امیدوارم یوبیسافت به دوران اوج برگرده و دوباره خلاقیت نسل هفت رو در این کمپانی ببینیم.

Armin Ezati

رسمی: از بازی Resient Evil 4 Remake رونمایی شد + تریلر رونمایی

چندتا نکته منفی توی [RE4 Remake] دیدم البته هنوز زوده ولی خب بر اساس تریلر میگم. درختا برگ سبز داشتن! این حرکت باعث شده اون حس مرگ که تو نسخه اصلی بود ازبین بره دوم اون مخروطی کلیسای اول بازی که ناقوص میزنه رو هم برداشتن کل حس مرموز بودن اون نقطه بخاطر همون مخروطی مخوف بازی بود که متاسفانه برداشتنش جالبه بدونی که اون مخروطی دقیقا از روی یک بنا در بیت المقدس برداشته شده بود شاید بخاطر مسائل سیاسی برش داشتن

AQUARIUS
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا

مدیریت به سبک یوبیسافت؛ خوب، بد، متوسط

خیلی ممنون، توضیحات خیلی خوبی بود

فقط کاش راجع به monetization هم صحبت میکردین، وقتی که نسخه gold اساسین valhalla رو میخرید و بعد از ۱ سال و خورده ای دی ال سی جدیدی معرفی میشه به قیمت ۴۰ دلار و میگن دارندگان نسخه gold هم باید براش جداگانه پول بدن، و موارد این چنین …

یوبیسافت انگار تا آخر نسل ۷ ینی حدودا سال ۲۰۱۳ داشت همپای صنعت پیش میرفت ولی انگار با شروع نسل ۸ خوشی زد زیر دلش و دیگه جلوی خلاقیت همه اعضاش رو گرفت و فقط خزعبلات منتشر کرد،

معدود بازی های خوبی هم که بعد از ۲۰۱۳ منتشر کرد مثل rainbow six siege هم بیشتر زمان توسعشون رو قبل از ۲۰۱۳ گذرونده بودن …

افراد خیلی زیادی هم که سمت های مهمی تو یوبیسافت داشتن ازش جدا شدن، الان هم که مدیرشون میگه اگه پیشنهاد خوبی داشته باشیم شرکت رو میفروشیم،

به نظرم یوبیسافت دقیقا مشابه یه پرتقال شیرینه که انقد فشارش دادن که دیگه اینی که ازش مونده و داریم میبینیم تفاله تلخشه …

من دلم برای دیدن لوگوی یوبیسافت، وقتی far cry 3 و assassin’s creed brotherhood بازی میکردم تنگ میشه، اما دیگه باید ازش دل کند.

M2Cian

رتروگیم؛ حقایق جالب از سری بازی Dino Crisis

دو نکته هم من اضافه کنم قسمت اول dino crisis اولین بازی کپ کام تو این ژانر بود که از تصاویر از پیش رندر شده مثل resident evil تو دوربین بازی استفاده نکرده بود! که بعدا تکنیک زاویه دید همین بازی رو تو کد ورونیکا هم استفاده کردن.

نکته دوم هم بازم مربوط به بازی اوله که اون زمان جزو اولین بازیها بود که تصمیمات بازیکن روی روند کلی بازی و پایان بندیش تاثیر میذاشت! (البته تو دوره سگا هم همچین چیزی بود مثل contra hard corp ولی نه به این پیشرفتگی)

ST.ranger

شایعه: عظمت و جاه‌طلبی Fable جدید بنابر مشکلات موتورگرافیکی کاهش یافته است

خب اون استودیوهایی که در زمینه RPG تخصص دارن الان دارن روی پروژه های خودشون کار میکنن و به شدت هم مشغولن. مثل ابسیدین و اینگزایل و بتسدا. در واقع این شعبه دوم استودیوی پلی گرانده که داره روی فیبل کار میکنه و شعبه اول که فورزا رو میسازه ربطی به این تیم نداره. حتی همین الان هم شعبه اول داره روی DLC و نسخه بعدی فورزا کار میکنه. این خبر هم که صرفا یه شایعس و اگر درست بود مطمئنا جز کورن و جف گراب تایید میکردن یا پیش تر خبرشو کار میکردن. موتور فورزا تک چیزی نیست که مال یه استودیوی خارج از ایکس باکس باشه که اینا هم ازشون سردرنیارن. در واقع این موتور واسه Turn 10 هستش که از بیخ و بن میتونه عوضش کنه و از اول بسازه یا هرتغییری که لازمه رو روی این موتور اعمال کنه. حتی قبل از شروع ساخت فیبل تغییرات لازم رو همین Turn 10 روی موتورش اعمال کرده بود تا مشکلی پیش نیاد. پس جای نگرانی نیست.

Arthas

P= F/A هفته:

دانلود مراسم State of Play پلی استیشن [خرداد ۱۴۰۱]

وااای عجب مراسمی … گربه چکمه پوش روز اول میاد رو پلاس … بتسدا و اکتی و کمپانیهای فرست مایکرو باید لنگ بندازن … فقط گربه چکمه پوش !!!محشر بود ، وای من باورم نمیشه ، حتما دارم خواب می بینم … یکی بگه این شوخیه … تو رو خدااا … اصلا ما تو خونمون هم گربه داریم که میو میو می کنه …

ninja_gaiden

نظر شما در مورد این آیتم چیست؟ کدام کامنت را بیشتر از بقیه دوست داشتید؟ شما می‌توانید از طریق این نشانی کامنت‌های هفتۀ ۷ را مطالعه کنید.

𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈ𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Moein MM2The last Elden ringMincraftَlordgoorba(انتظار سخت برای dlc elden ring)MasterEspressoLonesome guyKSami 227DARKSIRENAlireza188277Amir Hossein006Counting hoursTlou part 2 game of the centuryعلیآرینlevinemore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا
کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کامنت‌های هفته ۸؛ از انتقاد به مدیریت یوبیسافت تا فضاسازی متفاوت ریمیک Resident Evil 4 - گیمفا