بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا

بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
بازی horizon zero dawn

با اینکه هنوز بازیگر نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn مشخص نشده اما گزینه‌های مناسب و خوبی برای آن وجود دارد.

به تازگی کمپانی سونی اعلام کرده بود که قصد ساخت سریالی بر اساس بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) را با همکاری سرویس آنلاین نتفلیکس دارد ولی هنوز بازیگر نقش الوی در این سریال مشخص نشده است.

به دلیل موفقیت سریال ویچر (The Witcher) در سرویس آنلاین نتفیکس، احتمالا سونی تصیم گرفته است که اقتباس سریالی دیگری از بازی‌های ویدیویی خود را با همکاری نتفلیکس بسازد. در حال حاضر، توسعه این سریال در مراحل اولیه قرار دارد و ممکن است سال‌ها طول بکشد تا این سریال روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

اتفاقات بازی «هورایزن زیرو داون» در آینده‌ای دور رخ می‌دهد که در آن، حیوانات رباتی در ویرانه‌های تمدن مدرن پرسه می‌زنند. این بازی، داستان الوی را بازگو می‌کند که از زمان تولدش از قبلیه‌اش رانده شده و توسط یک شکارچی ماهر آموزش دیده است تا روزی برای اینکه مورد پذیرش مردمش قرار بگیرد، به رقابت بپردازد. فرقه‌ای آخرالزمانی به دلیل ظاهر و کد ژنتیکی خاص الوی، او را محکوم به مرگ می‌کند و همین باعث می‌شود تا الوی جستجویی برای پیدا کردن منشاء واقعی خودش را آغاز کند و بدین ترتیب بتواند قبیله‌اش و بقیه جهان را از نابودی نجات دهد و در عین حال، اسراسر عمیق، پنهان و گمشده گذشته را یاد بگیرد.

هانا هوکسترا سریال horizon zero dawn

انتخاب هنری کویل (Henry Cavill) برای ایفای نقش اصلی سریال «ویچر»، انتخابی عاقلانه بوده است. شهرت او و همچنین توانایی بازیگری‌اش سبب شدند تا مخاطبان بیشتری به این سریال جذب شوند. همین استراتژی نیز می‌تواند در مورد سریال «هورایزن زیرو داون» نیز اعمال شود.

با اینکه این بازی‌ها بسیار مشهور هستند اما پیدا کردن مخاطبین به جز کسانی که بازی‌ها را انجام می‌دهند، کلید موفقیت سریال به شمار می‌رود. در ادامه به معرفی گزینه‌های مناسب برای ایفای نقش الوی در سریال «هورایزن زیرو داون» می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

هانا هوکسترا

هونا هوکسترا سریال horizon zero dawn

هانا هوکسترا (Hannah Hoekstra) بازیگری هلندی است که چهره فرنچایز «هورایزن زیرو داون» به شمار می‌رود و از همین رو، نقش‌آفرینی او در سریال لایو اکشن بر اساس این بازی‌ها، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. هانا هوکسترا ظاهر فیزیکی نقش الوی و اشلی برچ (Ashly Burch) نیز صداپیشه آن در بازی‌های «هورایزن زیرو داون» بوده‌اند.

از جمله آثاری که هانا هوکسترا در آن‌ها حضور داشته می‌توان به فیلم همل (Hemmel)، فیلم کانال (The Canal) و فیلم خشم (The Fury) و همچنین سریال تحت تعقیب (You Are Wanted)، سریال چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد فروخت (How to Sell Drugs Online) و سریال خاموشی (Blackout) اشاره کرد.

هانا هوکسترا کاملا مناسب این نقش است و در صورتی که او برای ایفای نقش الوی در سریال انتخاب شود، بسیاری از طرفداران خشنود خواهند شد. اما او نسبت به دیگر گزینه‌ها از شهرت کمتری برخوردار است و بینندگان کمتری او را می‌شناسند. البته او تجربه زیادی در بازی در آثار اکشن محور ندارد اما بازیگری توانمند به شمار می‌رود. در کل، هانا هوکسترا بسیار شبیه به شخصیت الوی است اما دیگر کیفیت‌های لازم برای بازی در سریال «هورایزن زیرو داون» را ندارد.

رز لزلی

رز لزلی سریال horizon zero dawn

رز لزلی (Rose Leslie) بیشتر برای ایفای نقش ایگریت در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شناخته می‌شود و با ایفای نقش‌های متعدد در دنیای سینما و سریال، خود را به عنوان بازیگری توانمند ثابت کرده است.

از دیگر سریال‌های او می‌توان به سریال لوتر (Luther)، سریال داونتون ابی (Downton Abbey) و سریال همسر مسافر زمان (The Time Traveler’s Wife) اشاره کرد. در در دنیای سینما نیز در فیلم‌هایی همچون فیلم آخرین شکارچی جادوگر (The Last Witch Hunter)، فیلم مورگان (Morgan) و فیلم مرگ روی نیل‌ (Death on the Nile) بازی کرده است.

نقش‌آفرینی رز لزلی در نقش ایگریت در سریال «بازی تاج و تخت» نشان می‌دهد که او علاوه بر داشتن ظاهر مناسب برای نقش الوی، توانایی لازم برای صحنه‌های اکشن محور سریال «هورایزن زیرو داون» را نیز دارد. او همچنین سابقه حضور در سریال‌های زیادی را دارد و با نحوه کار کاملا آشنا است و علاوه بر آن، در بین مخاطبان شناخته‌شده و مشهور است. پس گزینه بسیار خوبی برای نقش الوی محسوب می‌شود.

انالیس باسو

انالیس باسو سریال horizon zero dawn

انالیس باسو (Annalise Basso) در کارنامه هنری خود سابقه حضور در چند سریال را دارد که بیشتر در نقش‌های مکمل بوده است. او اخیرا در سریال برف‌شکن (Snowpiercer) محصول شبکه تی‌ان‌تی نقش ال جی فولگر را ایفا کرده است. او بسیار شبیه به شخصیت الوی است و با توجه به سابقه او در سریال‌های مختلف، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای نقش الوی در سریال «هورایزن زیرو داون» باشد. او بازیگری برجسته با آینده‌ای درخشان است اما سابقه زیادی در زمینه ایفای نقش‌های اکشن ندارد و نام او نیز چندان شناخته شده و برجسته نیست. از همین رو، تنها ظاهر برای ایفای نقش الوی کافی نیست و بازیگر این نقش باید استعداد و سابقه کافی نیز داشته باشد.

کارن گیلان

کارن گیلان سریال horizon zero dawn

کارن گیلان (Karen Gillan) برجسته‌ترین و مشهورترین نامی است که در این فهرست برای ایفای نقش الوی در سریال «هورایزان زیرو داون» قرار دارد. کارن گیلان در دوران بازیگری خود در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرده اما بیشتری برای ایفای نقش امی پوند در سریال دکتر هو (Doctor Who) و نقش نبولا در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. کارن گیلا سابقه حضور در آثار علمی-تخیلی و بزرگ را دارد و از همین رو، ایفای نقش اصلی سریالی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی همچون سریال «هورایزن زیرو داون» کاملا مناسب او است.

ظاهر کارن گیلان کاملا شبیه به شخصیت الوی است اما او دیگر کیفیت‌ها و ویژگی‌های برجسته و مناسب این نقش را دارد. او سابقه حضور در فرنچایزهای اکشن محوری همچون دنیای سینمایی مارول و مجموعه فیلم‌های جومانجی (Jumanji) را دارد و از سویی دیگر، از شهرت زیادی برخوردار است و بسیاری از بینندگان با نام او آشنایی دارند و همین می‌توان توجه افراد زیادی را نسبت به سریال «هورایزن زیرو داون» جذب کند. احتمالا کارن گیلان بهترین گزینه برای ایفای نقش الوی به شمار می‌رود.

سیدی سینک

سیدی سینک سریال horizon zero dawn

سیدی سینک (Sadie Sink) بیشتر برای ایفای نقش مکس در سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) سرویس آنلاین نتفلیکس شناخته می‌شود. او جوان‌ترین بازیگر این فهرست است و خودش را به عنوان بازیگری برجسته و توانمند ثابت کرده است. سابقه همکاری او با نتفلیکس می‌تواند برتری نسبی به او نسبت به دیگر بازیگران این فهرست بدهد.

در حقیقت، از لحاظ سنی مناسب‌ترین بازیگر برای ایفای نقش الوی در سریال «هورایزن زیرو داون»، سیدی سینک است چراکه در اولین بازی ویدیویی، الوی تنها ۱۹ سال سن دارد. سیدی سینک نیز اخیرا بیست ساله شده است و همین باعث می‌شود تا او گزینه ایدئال برای این نقش باشد. علاوه بر این، توسعه و ساخت سریال «هورایزن زیرو داون» ممکن است چند سال طول بکشد و از همین رو، سن پایین او نسبت به دیگر بازیگران این فهرست به نفع او است.

از سوی دیگر، سیدی سینک بسیار شبیه به شخصیت الوی است و با توجه به شهرت او از نقش‌آفرینی در سریال «چیزهای عجیب»، گزینه بسیار خوبی برای ایفای نقش اصلی سریال «هورایزن زیرو داون» به شمار می‌رود.

ارین کلیمن

ارین کلیمن سریال horizon zero dawn

ارین کلیمن (Erin Kellyman) بازیگری انگلیسی است که اخیرا توانسته در آثار قابل توجهی نقش‌آفرینی کند. او در سال‌های اخیر در فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story)، سریال فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier) و فیلم شوالیه سبز (The Green Knight) نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در سریال ویلو (Willow) محصول سرویس آنلاین دیزنی پلاس بازی کرده که در سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

ارین کلیمن سابقه حضور در آثار بزرگ و برجسته را دارد و از همین رو و با توجه به شباهتش به نقش الوی،‌ می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای سریال «هورایزن زیرو داون» باشد. با اینکه او بیشتر در نقش‌های مکمل بازی کرده اما در سال‌های اخیر توجه زیادی را به خود جذب کرده و می‌تواند به خوبی از پس نقش الوی بربیاید.

سوفیا لیلیس

سوفیا لیلیس سریال horizon zero dawn

سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) از جمله بازیگران برجسته و جوانی است که در فیلم‌های ترسناک آن (IT) نقش بورلی مارش را به تصویر کشیده بود. او ۲۰ ساله است و گزینه بسیار خوبی برای ایفای نقش الوی محسوب می‌شود. او در دوران بازیگری خود در نقش‌های مختلفی بازی کرده است و در فیلم سینمایی سیاهچال‌ها و اژدهایان: شرافت میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) در سال ۲۰۲۳ نیز حضور خواهد داشت.

سوفیا لیلیس همچنین در سریال من با این وضعیت راحت نیستم (I Am Not Okay With This) با سرویس آنلاین نتفلیکس همکاری داشته است و گزینه خوبی برای ایفای نقش الوی محسوب می‌شود.


در این مطلب به معرفی بهترین گزینه‌ها برای ایفای نقش الوی در اقتباس سریالی سرویس آنلاین نتفلیکس از بازی «هورایزن زیرو داون» پرداختیم. به نظر شما کدام بازیگر برای ایفای این نقش مناسب است؟

منبع: اسکرین رنت – اسلش‌فیلم

Moein MM2کسری نراقیDARKSIRENKurosEren YeagerblackcityVisible 6-tigh manalinerdP.morgan 𔓙Mehran.Ba🤘Mohsenj74meysambAmir Hossein006پدربزرگ مکس (ps5 بهترین کنسول ۲۰۲۲)AlbertEllie terminatorAmir :))🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉علیAlireza1882more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا
بازیگران مناسب نقش الوی در سریال Horizon Zero Dawn - گیمفا