شرکت Bungie در مرکز سیاستهای سرویسمحور سونی خواهد بود
یکی از موضوعاتی که هفته گذشته در جلسه سرمایهگذاران سونی گم شد و مجددا مورد توجه قرار گرفت، هدف و سیاست سونی از خرید بانجی (Bungie) بود.
در حالی که این معامله هنوز بسته نشده است، صاحب برند پلی استیشن انتظار دارد که جوهر این قرارداد تا پایان سال خشک شود. سونی از همین الان در حال ساخت یک برنامه یکپارچه برای توسعهدهنده Destiny است. همانطور که میدانید، غول ژاپنی میخواهد از تخصص بانجی برای کمک در بهبود بازیهای سرویسمحور خود استفاده کند. سونی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵، از ۱۲ بازی سرویسمحور به طور همزمان پشتیبانی کند. در حال حاضر، استودیوهای پلی استیشن به طور مستقل روی این بازیها کار میکنند، اما این شرکت قصد دارد پس از حدود یک سال، تمام دانش بانجی را در اختیار تیمهای خود بگذارد.
هدف اصلی از این کار، ایجاد یک بخش داخلی جدید به نام مرکز خدمات عالی SIE Live است که میتواند برای همه عناوین سرویسمحور سونی از آن استفاده شود. شایان ذکر است که بانجی استقلال خود را حفظ خواهد کرد، بنابراین به انتشار بازیهای خود در تمام پلتفرم ها ادامه خواهد داد. این شرکت نقش فعالی در شکل دادن به فلسفه پشت پروژههای سرویسمحور سونی خواهد داشت. جالب اینجاست که سونی میخواهد ظرف سه ماه پس از بسته شدن قرارداد، از بانجی یاد بگیرد؛ بنابراین واضح است که سونی برای اصول طراحی، شکلگیری و رشد بازیهای Destiny، ارزش زیادی قائل است.
در نهایت، SIE Live Service Center of Excellence وظیفه بررسی جنبههای مهمی مانند کسب درآمد در عناوین منتشر شده و آینده آنها را خواهد داشت. بدیهی است که بخش بزرگی از طرفداران پلی استیشن، به شدت نگران این رویکرد جدید هستند؛ اگرچه به یاد داشته باشید که هیچ یک از این بازیها هنوز معرفی نشدهاند و ممکن است واقعا شگفتانگیز باشند. حفظ و پشتیبانی از عناوین سرویسمحور بسیار دشوار است، بنابراین به نظر میرسد که این شرکت همه چیز را جدی خواهد گرفت، زیرا سونی میخواهد نقش مهمی در بازار فعلی داشته باشد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
خرید خیلی خوبی بود
باهاش میتونن تو ژانری که توش تخصص نداشتن حرفهای بشن👌
ایشالا خرید بعدی یه استودیو متخصص ژانر RPG باشه
مثلا کی؟استودیو ای که بتونه یک نقش افرینی خوب بسازه واقعا الان کمه که به بودجه سونی هم بخوره
لارین
اره اینم هست
این استودیو میتونه ماشین پول سازی نه فقط برای بخش پلی استیشن بلکه کل سونی باشه
دقیقا
برای سونی بانجی یه چیزی مثل رایوت گیمز برای تنسنت و موجانگ و اکتیویژن برای مایکروسافت میمونه
نمیدونم چرا از ماشین پولسازی بودن کمپانیا خوششون میاد دوستان باید از نظر ارزشمند بودن و کیفیت از اون خوششون بیاد یه بازی سرویس محور داغون که دوماه ازش پیشتیبانی میشه بهتره یا یه سرویس محور که ده ها سال پشتیبانی دی ال سی کیفیت و… حرف اولو توش میزنه؟😐
بانجی عشقه .
بسیار عالی که سونی داره خودشو تقویت میکنه
الان در داستان محورها تکه
مخواد تو سرویس محورها هم تک باشه نادر نهایت تو گیمینگ تک باشه
سید مایکروسافتم برعکس همینه ، تو سرویس محور خوبه تو داستانی نه ، ازونور تو زمینه ی داستانی در حال قوی تر کردن خودشه
آره تو سرویس محور خوبه ولی واسه تنظیم کردن یه فصل و ایونت تو نیلو اینفینیت مونده کاملا منطقی هست
فعلا تو سرویس محور فورتنایت همرو صاف کرده 😂 هرکسی میخواسته باهاش رقابت کنه تو کابینت خونشون قایم شده
GTA Online
World of Warcraft
League of Legends
CS:GO
Valorant
Call of Duty: Warzone
Apex Legends
آیا ما برای شما یک لطیفه هستیم ؟
فورتنایت : بله یک لطیفه بسیار خنده دار هستید
League of Legends با ۳ میلیون کاربر روزانه و کلی تورنومنت و اسپانسر سلام میرسونه !
از World of Warcraft و CS:GO و GTA Online هم نگم که قدمت همشون از طول عمر Fortnite بیشتره و هنوزم کلی کامیونیتی دارن
فورتنایت ۳۵۰ میلیون بازیکن سلام میرسونه بقیه بازیای خیلی بهتری هستن ولی توی تعداد بازیکن دربرابر فورتنایت فعلا خداحافظ
۳۵۰ میلیون بازیکن داشتن با بازیکن روزانه فرق میکنه !
فکر کردی الان همه اینایی که Fortnite دارن همیشه آنلاینن ؟
در ضمن کل پلیرای League of Legends فقط ۳ میلیون نفر نیست خیلی بیشتره من صرفا میزان پلیر همزمانش رو گفتم که همیشه رقم بالایی داره و تو توییچ جزء تاپ هاست و حتی Fortnite هم میزاره تو جیب بغلش
یه کامنت طنز دادیم بحث شد…
اگه طنز بود چرا خودت جدی گرفتیش بدتر ادامش دادی ؟
بخاطر اینکه از طنز بودن نیفته
ماینکرفت؟
به نظر من زیور هم میتونه باشه شایدم بیتا با خال رو صورتش آوای باران رو حتماً ببین😻
عالی به نظرم بانجی توانایی شدن مثل آپیک گیمز رو داره تا بتونه ماشین پول سازی مثل فورتنایت بسازه و بعد از ساخت همچین بازی میتونه بخش ها دیگش رو برای بازی داستان محور قرار بده پروژه های بانجی تا الان که خبر داریم !!!!
New ip Bungie سوم شخص داستان محور.
New ip Bungie اول شخص شوتر .
ساخت موتور بازی سازی موبایل .
ساخت یک انیمیشن از Destiny .
که تا الان خبر ازشون اومده بود !!!!!!!
آرزوی من در رابطه با یکی از پروژه ها اون اول شخص شوتر کاشکی
Killzone Remake Collection باشه همه کیلزون ها ریمیک بشن تا
کیلزون دوباره احیاء بشه این آرزوی من هست !!!!!🙂🙂🙂🙂🙂🙂
بانجی برای شرکتی مثل سونی خرید خیلی بزرگی حساب میشه
و باید هم بهش خیلی اهمیت بده
قبل از خریدن بانجی ، سونی فن بویا بانجی رو تا حد مرگ فحش میدادن الان مینویسن بانجی عشقه😏
دقیقا مخصوصاً امیر گیم شو داداش هر روز از دستینی بد میگفت الان میگه دستینی رو ببینید یک بازی با کیفیت و سرویس محور خوب اون که خداس 😂😂
آره 😂
قبل خریده شدن بانجی، ایکس باکس فن بویا هم از دکل بانجی بالا میرفتن ولی الان میگن بانجی یه شرکت دورانداخته شدهست
سونی رقابت نمی کند رقابت می آفریند.
استدیوهای سونی به هم دیگه کمک میکنن.همونطور که ناتی داگ شد مرکز بازیهای داستان محور سونی و آثاری چون gow و سوشیما و هورایزن و اسپایدرمن و … از تکنیک های روایت سینمایی ناتی داگ الهام گرفتن بانجی هم میشه نقطه قوت آقار gaas سونی
دقیقا همون چیزی که توی ذهنم داشتم داره اتفاق میوفته
سونی میخواد با گسترش و رشد بانجی این شرکت رو به هسته و مرکز اصلی عناوین سرویس محور خودش تبدیل کنه
به طوری که بانجی روی تمام آثار سرویس محور PS Studios نظارت داشته باشه و بهشون کمک کنه
من بهترین خاطرات گیمریم با PS1 هست (سگا هم داشتم نینتندو و آتاری هم دوستان داشتن اما ps1 یه چیز دیگه بود برای من)
اما بعدها از اینکه سونی استودیو بخره سونی بازی معرفی کنه اونقدر هیجان زده نمیشدم و نمیشم که از خرید و معرفی سایر استودیوها هیجان زده میشدم .
اخیرا نشستم فکر کردم آخه چرا ؟ من که PS4 رو خریدم کلی حال کردم بازی های مایکروسافت و سونی رو بازی کردم به این نتیجه رسیدم جز ps4 همیشه تهیه کنسول های سونی برام سخت بوده همیشه گرون بودن فقط زورم به ps4 رسید حتی PS1 هم به سختی خریدم احساس میکنم هر استودیویی که سونی میخره هر بازی که معرفی میکنه با من فاصله زیادی داره !! در حالی که بازی کردن بازی های مایکروسافت یا مولتی پلتفرم ها این سال ها آسون تر بوده ! سال ۹۷ که ps4 رو فروختم فکر میکردم یا دوتا کنسول نسل ۹ رو میخرم یا کامپیوترم رو ارتقا میدم بالاخره مثل نسل ۸ حال میکنم نمیدونستم اینجوری میشه !! و دوباره من و گیم میشیم جن و بسم الله
بانجی تو آینده نقش مهم و پر رنگی تو بازی های لایو سرویس سونی ایفا میکنه و خیلی از استودیو های سونی میتونن ازش تو ساخت بازی های سرویس محور و مولتی پلیرشون ازش کمک بگیرن خوبیش هم اینه کار ها تقسیم میشه به نوعی و همه استودیو ها درگیر بازی های لایو سرویس نمیشن
امیدوارم سونی همونطور که تو بازی داستان محور عالی عمل کرده تو بازی های مولتی پلیر و سرویس محور هم عالی باشه 👌
همون طور که سانتا مونیکا شد قلب استدیوهای سونی تو بازیهای داستانی بانجی هم قراره همون نقش رو ایفا کنه برای بازیهای سرویس محور . Destiny برای سونی مهم هست ولی مهمترین عامل خرید بانجی برای سونی توسعه استدیوها و بازیهای سرویس محور که بانجی موتور یا قلب این استدیوها باشه.
امیدوارم یه نگاهی هم به شوتر داستانی آفلاین بندازن (مخصوصا اولشخص)
فنای مایکروسافت : نه ما پول داریم بجاش همه چیو میخریم😭😭😭😭😭😭