رهگیری پرتو و نورپردازی Real-Time از مزیتهای گرافیکی Star Wars Jedi: Survivor خواهند بود
طبق اعلام استودیوی ریسپاون انترتینمنت، Star Wars Jedi: Survivor در کنار مزیتهایی نظیر رهگیری پرتو و نورپردازی Real-Time، از زمان باگذاری سریع بهره خواهد برد.
پس از تحمل ماهها شایعات ضد و نقیض، بالاخره استودیوی ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) از بازی جدید خود یعنی Star Wars Jedi: Survivor رونمایی کرد. این بازی که اخیراً یک تریلر کوتاه نیز از آن منتشر شد، در سال ۲۰۲۳ به صورت رسمی منتشر خواهد شد.
کارگردان این بازی یعنی آقای استیگ آسموسن (Stig Asmussen) در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت StarWars.com نسبت به مزیتهای گرافیکی این بازی نظرات خود را منتشر کرد. وی در پاسخ به این سوال که “چگونه انتشار این بازی تنها برای کنسولهای نسل جدید اجازهی پیشرفت آن از نظر گرافیکی را به آنها میدهد؟” چنین پاسخ داد که:
من فکر میکنم بزرگترین تغییر در این بازی رهگیری پرتو یا نورپردازی خواهد بود. این موضوع به ما این اجازه را داد تا از نورپردازی به صورت Real-Time در بازی خود بهره ببریم و از این نظر این بازی بسیار فراتر از هر چیزی است که در گذشته ساختهایم.
از آنجایی که این موضوع Real-Time است، ما میتوانیم زمان بیشتری را صرف صیقل دادن بازی کنیم و آزمون و خطاهای بیشتری داشته باشیم. علاوه بر این، حافظههای SSD کنسولهای نسل جدید اجازهی بهرهگیری از بارگذاری سریع را به ما میدهد.
همچنین، من همیشه روی بازیهای استریم کار کردهام و این عناوین صفحهی بارگذاری ندارند. در نتیجه، این واقعیت که کنسولهای نسل جدید دارای SSDهای سریعی هستند، کار را آسودهتر خواهد کرد. کنسول پلی استیشن ۵ قابلیتهای جالبی روی کنترلر خود دارد که در حال بررسی آنها هستیم.
تاکنون تاریخ انتشار رسمی دقیقی برای بازی Star Wars Jedi: Survivor اعلام نشده است. اما کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی به عنوان مقاصد آن در نظر گرفته شدهاند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
داداش رهگیری رو هم گزاشتی
الان ۳۰۸۰ هم نمی تونه در رزولیشن 4K 60 فریم ثابت بده افت فریم داریم
بحث کنسولی هم ک کلا بماند
لطفا بازی رو بهینه کنید
موافقم مگر اینکه مثل اینسومنیاک بتونن معجزه کنن و یه ریتریسینگ تمیز و بی نقص رو کنسول ارائه بدن که چون بازی مولتی پلتفرمه بعیده برسن اینقدر خفن بهینه کنن،ولی غیر ممکن نیست
🤯🤯🤯
جووون پس دارن با دوالسنسم کار میکنن که تجربه جذابی ارائه بدن 😎😎😎
من تریلر تو بلاگ پلی استیشن دیدم وای پشمام