بخش چندنفره بازی Gears of War در آستانه حذف قرار داشت
طبق صحبتهای اخیر طراح گیمپلی نسخهی اول Gears of War، در مقطعی پیش از عرضهی این بازی تقریباً قرار بود تا بخش چندنفره از آن حذف گردد.
نسخهی اول بازی Gears of War بدون شک از بهترین و به یادماندنیترین عناوین کنسول ایکسباکس ۳۶۰ به شمار میرود و بخش چندنفرهی آن نیز عملکرد درخشانی را ارائه داد. اما با این حال ممکن بود داستان طور دیگری رقم بخورد. طبق اطلاعات جدید به دست آمده، در مقطعی قرار شده بود تا بخش چندنفره از این بازی حذف شود.
آقای لی پری (Lee Parry)، طراح اصلی مراحل و طراح گیمپلی بازی Gears of War، اخیراً مصاحبهای را کانال یوتیوب War Stories انجام داده و در خصوص روند توسعهی عنوان مذکور صحبتهایی را مطرح کرده است. وی توضیح داد که تیم سازنده چگونه مدت کوتاهی قبل از عرضهی بازی، تقریباً حالتهای چند نفره را حذف کرده بود.
لی پری میگوید به دلیل تعداد نه چندان زیاد اعضای تیم توسعهدهنده، طراحی کامل بخش چندنفره برای آنها دشوار بود.
از نظر نیروی انسانی، افرادی که سابقهی طراحی نقشههای بخش چندنفره را داشته باشند، در اختیار نداشتیم. رقابت سنگین با عناوینی مانند Halo نیز باعث شد تا تیم سازنده احساس کند که «بخش چندنفرهی Gears of War در آن نبرد شکست میخورد».
اما بزرگترین مانعی که تیم توسعهدهنده با آن روبهرو شد، این بود که چگونه سرعت کند گیمپلی Gears of War را در یک بخش چند نفره پیادهسازی و همچنان بازی را لذتبخش کند. در ابتدا، تیم سازنده نقشههایی مشابه نقشههای Counter-Strike و Unreal Tournament ایجاد کرد، اما از آنجایی که این بازیها تماماً در مورد حرکت و تحرک هستند، نقشهها نمیتوانستند لحظات سرگرمکنندهای را در Gears of War خلق کنند. آقای پری در این مورد توضیح میدهد:
این موضوع مثل یک قطار ناقص و خراب بود. ما در ابتدای تابستان بودیم و قرار بود بازی در پاییز منتشر شود. با توجه به مدتی اندکی که داشتیم، با اعضای تیم در خصوص احتمال حذف بخش چندنفره صحبت کردیم.
اما در نهایت تیم سازنده به جای حذف بخش چندنفره تصمیم گرفت روی طراحی نقشههایی که بر اساس سبک بازی Gears of War ساخته شده بودند، کار کند. لی پری توضیح داد که تیم سازنده دشمنان را مجبور کرده است که در یک مکان بیرون بیایند تا از ناامیدی ناشی از اینکه جبهه مخالفان ناگهان شما را میکشند، جلوگیری شود. علاوه بر این، دیوارهای کم ارتفاع و موان نیز اضافه شدند تا بازیکنان بتوانند سراسر میدان نبرد را ببینند، اما در عین حال با کاور و پوشش محافظت میشدند. آقای پری در انتها اشاره کرد که مثل بخش تکنفره، کل موضوع در بخش چندنفرهی بازی این بود که شما این فرصت را داشتید که ببینید افراد چه کاری میکنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این بازی بهترین شوتر سوم شخصه
خدا رو شکر حذف نشد
دقیقا همین اتفاق در کشور خودمون هم نزدیک بود رخ بده . خالقه جمله ی “وای کریم به خدا مسلمون نیستی” لحظه ای پا شد و با عصبانیت داشت از در میرفت بیرون . اما تصمیم گرفت برگرده و بعد اون جمله ی تاریخی خلق شد . گیرز بدونه مولتی پلیر مثل ایرانه بدونه کریمه . اتفاقات بزرگ همیشه پایانه کار رخ میدن
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm
وقتی نسخه جدیدش هست کی دیگه میره بخش انلاین نسخه اول بازی کنه!!! اونم آنلاین !! اگر حتی نسخه جدید بد باشه بازهم از اولیش بهتره مخصوصا تو قسمت آنلاین
عاشق این گیمم امیدوارم نسخه جدیدش یکم دارک تر باشه