مضمون بازی Star Wars Jedi: Survivor تاریکتر از نسخه اول خواهد بود
به گفتهی کارگردان عنوان Star Wars Jedi: Survivor، این بازی داستان و مضمون تاریکتری را نسبت به نسخهی Fallen Order ارائه خواهد داد.
بامداد امروز سرانجام شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) با انتشار تریلری به صورت رسمی از بازی Star Wars Jedi: Survivor رونمایی کردند. در همین راستا، کارگردان این بازی اطلاعات جدیدی را از آن به اشتراک گذاشته است.
آقای استیگ آسموسن (Stig Assmusen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor که سابقهی کارگردانی نسخهی Fallen Order را دارد، در مصاحبه با وبسایت رسمی Star Wars توضیحاتی را در خصوص تفاوت مضمون این اثر با نسخهی اول ارائه داد. به گفتهی وی، نسخهی Survivor داستان تاریکتری نسبت به نسخهی اول خواهد داشت.
استیگ آسموسن در این باره اظهار داشت:
مطمئناً مخاطبان در خصوص لحن و مضمون این بازی سوالاتی خواهند داشت. بازی جدید ما در مورد بقاست. به همین دلیل پسوند Jedi: Survivor را برای آن انتخاب کردیم. شخصیتهای بازی در دوران تاریکی قرار دارند و کال (Cal) و همراهانش برای زنده ماندن هر کاری انجام میدهند. این موضوع ممکن است به این معنی باشد که آنها با افرادی ارتباط برقرار می کنند که در مواقع دیگر احتمال دارد نامطلوب تلقی شوند.برخی از این شخصیتها در تریلر به تصویر کشیده شدهاند، اما من نمیتوانم بیش از این در مورد آن صحبت کنم.
بازی Star Wars Jedi: Survivor در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. بر اساس اعلام سازندگان، داستان این بازی ۵ سال بعد از وقایع نسخهی Fallen Order روایت میشود.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
بازی تاریکتره؟
پس باید Brightness بازی رو تو تنظیمات بالا ببریم.
اینجوری بهتره
اون فحش هایی هم که الان دارید بم میدید خودتونید🗿
حیف که فحش بلد نیستم😂😂
نسخه اول هم همچین گل و بلبل نبود
ولی دنیای استار وارز پتانسیل داستان دارک تر رو داره
از تریلر قابل حدس بود و خوب خیلیم عالی هست این قضیه به شخصه به استودیو ریسپاون خیلی اعتماد دارم و میدونم که کارو میرسونن و تنها خواسته خودم اینه که با کارکترا و محیط بشه تعامل بیشتری داشت
فالن اوردر رو دوست داشتم بازی خوب و سرگرم کننده ای بود ولی مشکلاتی داشت که امیدوارم توی این نسخه رفع بشن یا حداقل کمتر دیده و احساس بشن. اول اینکه محیط بازی خشک بود، چیزی پیدا نمیشد و تا چند دقیقه یه حالت یکنواخت و اروم پیدا میکرد که حوصلت سر میرفت. سه چهارتا دشمن میزدی بعد تموم باز جلوتر سه چهارتا دشمن دیگه و این روند قابل پیشبینی همینطوری ادامه پیدا میکرد. مثلا مرحله دوم که فقط چندتا موجود بود و باید از اینور میرفتی اونور و پازل حل میکردی و باز برگردی.
مبارزات بازی میتونست یکم چالش برانگیز تر باشه ولی باس فایت ها خوب بودن و اون ربات هایی که پاهاشون گنده بود (حالا اسمارو نمیدونم، حقیقتش از اونایی که خوره جنگ ستارگان هستن نیستم و اسم موجودات و ربات ها و لقب هارو اکثرا نمیدونم) ولی مبارزات با انمی ها هیچ چالش خاصی نداشت و هیجانی ایجاد نمیکرد. تنوع انمی ها هم کم بود. سیستم بازیابی سلامتی ایده اش شاید جالب باشه ولی اصلا تو این مورد به مشکل خاصی نمیخوری (جز باس فایت ها) همیشه و هر وقت توی هر لحظه ای از BD_1 میگرفتی و خط سلامتیت رو بازیابی میکردی. اسکیل تری هم رو اعصاب بود. یه مکان از قبل مشخص شده که باید میشستی و کاراکتر استراحت میکرد و باید از اون طریق میرفتی تو اسکیل تری! مشکل اصلی هم لودینگش بود که اصلا از درخت مهارت زده میشدی. یه چیز دیگه اینه که مپ بازی میشد بهتر باشه. ساختار مپش یه جوریه، سطحی کار شده و بعضی وقت ها گنگه و یکم کوچیکه. این بازی یه مپ محشر مثل ریترنال میخواد که خوب بفهمونه و همه چیز رو نشون بده.
امیدوارم اینا توی نسخه بعدی رفع بشن یا کمتر احساس بشن و اون نکات مثبت مثل پازل های خوب، داستان جالب، جلوه های بصری عالی و بالا پایین رفتن توی محیطش خوب باقی بمونه
با فاصله بهترین استدیو اییای توو چند سال اخیر ، یعنی هر چقدر دایس و بایوور دارن پشت هم خراب میکنن ریسپاون تونست پشت سر هم خودشو ثابت کنه
از تایتانفالی که یکی از سه شوتر خفن نسل هشت بود به نظرم تا اپکسی که پولو داره سرازیر میکنه توو جیب اییای تا همین استاروارز که انصافا شماره اولش استارت عالی بود و چقدر خوب که شماره دوم دارکتر هستش و تماما نسل نهمی
خبر خوشحال کننده ایه. امیدوارم تو نسخه بعدی به دنیای بازی هم توجه بیشتری داشته باشند و کمی شلوغ تر باشه.
خبر عالیه
واقعا پتانسیل دارک بودن داره نسخه قبلیش واقعا گیم پلی عالی داشت و پایانش واقعا عالی بود
تنها مشکل (مشکل که نیست ولی من خوشم نیومد) نسخه قبل این بود که غیر ویلین های بازی (که اونا هم چند تاشونو فقط توی ناول و کمیک ها دیدم) هیییییچ شخصیت آشنایی تو بازی دیده نشد. حتی توی دثومیر میتونستن از شخصیتای آشنا تری مثل مادِر تالزین استفاده کنن . (نمیدونم شمام این حسو داشتین یا نه ولی دثومیر برا من خیلی کرینج بودن انمیای بازی)
حتی میتونستن از پلنت های جذاب تری به جای زفو استفاده کنن مثل نابو که یکم حس آشناییت بیشتری بده به آدم
در کل بازی عالی ای بود بنظرم نسبت به بتلفرانت ۲ کامبت بهتری داشت و بیشتر حس بودن توی اون یونیورس رو میداد