ویدیویی از مراحل موشن کپچر Senua’s Saga Hellblade 2 منتشر شد

امیرعلی قربان‌پور
۱۵:۰۰ ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) ویدئویی از پشت صحنه‌ی Senua’s Saga Hellblade 2 منتشر کرده است که موشن کپچر موجود غول‌پیکر تریلر قبلی را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه استودیوی نینجا تئوری اطلاعات چندانی از Senua’s Saga Hellblade 2 منتشر نکرده بود، اما سرانجام در رویداد The Game Awards 2021 ویدئویی از گیمپلی این عنوان به نمایش درآمد. این ویدئو به تقابل سنوآ (Senua) و جنگجویانش با موجودی غول‌پیکر می‌پرداخت.

اکنون، سازندگان این بازی ویدئوی جدیدی را در صفحه‌ی رسمی توییتر خود منتشر کرده‌اند که به پشت صحنه‌ی گیمپلی مذکور می‌پردازد و مراحل موشن کپچر آن را به نمایش می‌گذارد.

در واقع، مشخص شد که نینجا تئوری حتی برای شخصیت غول‌پیکر نیز از موشن کپچر استفاده کرده است که با توجه به جثه‌ی عظیم آن، بسیار جالب توجه است. در فرآیند موشن کپچر این شخصیت، از کارگردان هنری شخصیت‌های بازی به عنوان بازیگر استفاده شده است که تعهد و عشق اعضای این استودیو به پروژه‌ی اخیر را نشان می‌دهد.

این ویدئو در ادامه قابل مشاهده است:

همچنین، این استودیو به تازگی اعلام کرده بود که Seanua’s Saga: Hellblade 2 باعث خواهد شد نسخه‌ی پیشین آن همانند یک بازی مستقل به نظر برسد.

Moein MM2farshadxSami 227Chiefعلیامیر حسینTlou part 2 game of the centuryKuros@alistaralinerdAtomic SoldierپوکرفیسVisible 6-tigh manDARKSIRENکاکاسنگیAn anonymousAshen undead the bearerPorfosorShinjiMikamiGramy kmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید