بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲)

پست گیمفا
۲۳:۳۵ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا

آیا به دنبال خرید هدست گیمینک می باشید؟ آیا در انتخاب هدست مناسب به مشکل خورده اید؟

یکی از مهم ترین تجهیزات گیمر های حرفه ای برای یک بازی عالی، هدست گیمینگ می باشد. با استفاده از هدست های گیمینگ کامل در جریان بازی قرار خواهید گرفتن و می توانید به خوبی با دوستان و هم تیمی های خود ارتباط برقرار نمایید. به همین علت داشتن یک هدست با کیفیت و مناسب میتواند به کیفیت بازی شما کمک کند. هدفون ها برای گیمر ها بسیار با اهمیت است زیرا آن ها می خواهند کامل در جریان بازی قرار بگیرند و نهایت لذت را از بازی کردن ببرند. هدست های معمولی برای گیمینگ به اندازه کافی خوب نیستند و استفاده از هدست گیمینگ می تواند بسیار مناسب باشد.

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران

با توجه به تقاضای زیاد گیمر ها برای هدفون گیمینگ، شرکت های مختلفی دست به تولید هدست های گیمینگ زدند و هدست های زیادی را تولید کردند. همین باعث شده است تا در بازار گونه های مختلفی از این هدست ها دیده شود که انتخاب را برای مشتریان و گیمر ها سخت خواهد کرد . در ادامه می خواهیم به بررسی بهترین هدست های گیمینگ حال حاضر بازار ایران را بررسی نماییم پس با ما همراه باشید.

هدست PS4-AND-01

این هدفون گیمینگ جذاب مخصوص بازی PS4 می باشد اما برای دیگر دستگاه هایی نظیر لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت و غیره نیز قابل استفاده می باشد. این نوع از هدست از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.   

یکی از قابلیت های مهم این هدست گیمینگ قابلیت حذف نویز می باشد که صدای اضافی اطراف را حذف خواهد کرد. این هدست دارای یک سوئیچ برای کنترل میزان صدا و همچنین یک کلید برای قطع و وصل کردن میکروفون می باشد.

این هدست گیمینگ دارای میکروفون و کلید مدیریت صدا می باشد.

اتصال این هدست از نوع سیمی است.

این محصول برای گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم، گیمینگ و غیره مناسب می باشد.

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا

هدست گیمینگ رپو VH700

هدست گیمینگ  VH700 یکی از محصولات برند رپو می باشد که از نظر نورپردازی بسیار زیبا می باشد. صدای این محصول نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. این هدفون می تواند صدای ۷.۱ کاناله ی فراگیر را پشتیبانی نماید.  از جمله امکانات و قابلیت های این هدست می توان به طراحی زیبا، بدنه ای با کیفیت، درایور های ۵۰ میلی متری و غیره اشاره کرد.

اتصال این هدفون گیمینگ از نوع سیمی می باشد و به وسیله درگاه  USB خود به لپ تاپ، کامپیوتر، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۱ و دیگر دستگاه هایی که دارای درگاه USB هستند، متصل خواهد شد.

این دستگاه دارای کلید مدیریت صدا و میکروفون می باشد.

این محصول برای گیمینگ، گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم و غیره مناسب می باشد.

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا

هدست گیمینگ رپو :VH 500

یکی از بهترین هدست های ارزان قیمت حال حاضر بازار ایران رپو  VH 500 می باشد. ابعاد این محصول جمع و جور است و در قسمت قوسی این دستگاه روکش های پلاستیکی تعبیه شده است تا در طول استفاده از این هدست، فشاری به سر شما وارد نشود.

گوشی های این هدفون از جنس پرم می باشند و با پوشش خوبی که دارند از ورود صداهای اطراف جلوگیری می کنند. گیره ی این محصول قابل تنظیم می باشد و به اندازه دلخواه و مناسب شما تنظیم خواهد شد. روی هر دو گوش این دستگاه چراغ های زیبای ال ای دی در نظر گرفته شده است که از چند رنگ مختلف تشکیل شده است.

امکانات و قابلیت هایی نظیر تنظیم این چراغ ها و دیگر تنظیمات از طریق نرم افزاری که برای این هدفون گیمینگ در نظر گرفته اند امکان پذیر می باشد. وزن این محصول حدود ۴۰۰ گرم می باشد. این هدست از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله پشتیبانی خواهد کرد. میکروفون این دستگاه حالت جمع شونده دارد.

این دستگاه دارای میکروفون می باشد.

اتصال این محصول به صورت سیمی می باشد و به وسیله درگاه USB  به دستگاه شما متصل خواهد شد.

این هدست برای گیمینگ، تماشا کردن فیلم، گوش دادن به موسیقی و غیره مناسب است.    

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا

هدست رپو VH 530:

این هدست گیمینگ از برند رپو می باشد که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. برای میکروفون این هدست کلید روشن و خاموش در نظر گرفته شده است تا در هنگام بازی کردن به آن دسترسی داشته باشید. این هدست به وسیله جک ۳.۵ میلی متری به دستگاه شما متصل می شود. سیم اتصال این محصول ۱.۵ متر می باشد. وزن این دستگاه حدود ۳۹۵ گرم است. این هدفون گیمینگ مناسب کامپیوتر می باشد.

این دستگاه دارای میکروفون می باشد.

اتصال این محصول از نوع سیمی است.

این هدست برای گیمینگ، گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم و غیره مناسب است.

هدست ریزر Kraken Ultimate Surround Sound:

این هدفون از برند ریزر دارای قابلیت THX Spatial Audio می باشد. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا به طور مشخص و دقیق موقعیت دشمنان خود را در بازی به وسیله صدای واضح پای آن ها مشخص نمایید و بتوانید از آن ها زود تر عمل کنید.

این دستگاه ۳۹۰ گرم وزن دارد. این محصول به وسیله سیم USB به دستگاه شما متصل خواهد شد و با توجه به کیفیت و راحتی که دارد در استفاده طولانی خسته نخواهید شد. این هدست گیمینگ مجهز به قابلیت حذف نویز می باشد.

این دستگاه دارای کلید مدیریت صدا و میکروفون می باشد.

این دستگاه برای گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم، گیمینگ و غیره مناسب می باشد.

اتصال این دستگاه از نوع سیمی می باشد.

هدفون گیمینگ ریزر KRAKEN Tournament Edition:

این مدل هدفون گیمینگ از برند ریزر یکی از بهترین هدست های مخصوص گیمینگ می باشد. وزن این دستگاه ۳۲۲ گرم می باشد. طول سیم این محصول ۱.۳۰ متر است. برند ریزر جزو بهترین تولید کنندگان تجهیزات گیمینگ و بازی می باشد و این محصول نیز از جمله هدفون های با کیفیت بازار به شمار می رود.

این هدست دارای کلید مدیریت صدا و میکروفون می باشد.

این محصول برای گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم، بازی کردن و غیره مناسب است.

اتصال این هدفون از نوع سیمی می باشد.

هدست گیمینگ ریزر Black Shark V2 X:

ریزر یک برند مشهور سنگاپور آمریکایی می باشد که در حوزه تولید لوازم گیمینگ فعالیت دارد. این شرکت تجهیزات مختلف گیمینگ از جمله صندلی گیمینگ، موس، صفحه کلید، هدفون و غیره را تولید می کند. این هدست گیمینگ 240 گرم وزن دارد. به همین دلیل در استفاده طولانی مدت از این محصول خسته نخواهید شد.

جنس گوش های این هدفون چرم هستند و به همین علت عایق بسیار خوبی در برابر نفوذ صدا می باشند. این هدست گیمینگ از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله پشتیبانی خواهد کرد و همچنین به دکمه فیزیکی برای تنظیم کردن صدا نیز مجهز شده است تا به راحتی بتوانید از طریق این هدفون صدا را تنظیم نمایید.

نوع اتصال این هدست گیمینگ سیمی می باشد و توسط جک ۳و۵ میلی متری به دستگاه شما متصل خواهد شد. سیم این هدست ۱و۳ متر می باشد که زیاد بلند نیست و محدوده حرکتی شما را تا حدی کاهش خواهد داد.

این هدست دارای کلید مدیریت صدا و میکروفون می باشد.

این محصول برای گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم، بازی کردن و غیره مناسب است.

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud Stinger

این هدست گیمینگ از برند هایپر ایکس یکی از حرفه ای ترین هدفون های حال بازار ایران می باشد. یکی از مهمترین مشخصه های این محصول که آن را از دیگر هدفون ها متمایز می کند وزن آن می باشد. وزن این محصول ۲۷۵ گرم است که برای یکی هدست  بسیار مناسب می باشد. این هدست گیمینگ به وسیله یک سیم ۱.۷ متری و همچنین به کمک جک ۳.۵ میلی متری به دستگاه شما متصل خواهد شد.

سری های جدید این محصول به بالشتک های با کیفیت و نرمی مجهز می باشند. همچنین چرخش نود درجه ای برای این دستگاه مهیا شده است. درایور های این هدفون دارای قطر ۵۰ میلی متری هستند. میکروفون این محصول از قابلیت جدید حذف نویز برخوردار می باشد تا بتواند صدا را با کیفیت و واضح منتقل نماید.

این هدست دارای میکروفون و کلید مدیریت است.

این محصول برای موزیک، تماشا کردن فیلم، گیمینگ و غیره مناسب می باشد.

اتصال این هدست از نوع سیمی می باشد.

هدفون گیمینگ اونیکوما K5 PRO:

این هدست گیمینگ از برند اونیکوما می باشد که جزو بهترین برند های هدفون های بی سیم و سیمی می باشد. این برند همچنین یکی از بهترین برند ها در حوزه تولید تجهیزات و وسایل گیمینگ به ویژه هدست گیمینگ است و هدست گیمینگ K5 PRO یکی از بهترین محصولات این برند می  باشد.

از جمله جذاب ترین و بهترین قابلیت های این هدفون می توان به داشتن چراغ های ال ای دی، ضد رطوبت بودن، داشتن حساسیت ۱۱۵ و داشتن میکروفون اشاره نمود. به همین جهت اگر می خواهید یک هدست حرفه ای بخرید این محصول گزینه بسیار خوبی برای شما می باشد.

هدفون گیمینگ لاجیتک G332 Gaming:

این هدست گیمینگ از برند لاجیتک جزو بهترین هدفون های مخصوص بازی می باشد. در بین هدست های گیمینگ این هدفون رده پایینی است و برای افرادی ساخته شده است که بودجه کمی دارند. اما درست است که قیمت پایین تری دارد اما صدای بسیاری خوبی را عرضه می کند.  بدنه این هدست از جنس پلاستیک می باشد و دوام بسیار خوبی دارد. به دلیل این که قیمت پایینی دارد دیگر خبری از امکانات مدل های پر زرق و برق و گران قیمت نیست.

این هدست گیمینگ با انواع کنسول های نسل قبلی و پی سی سازگاری دارد و دارای یک جک صدای ۳.۵ میلی متری می باشد. در این هدفون از درایور های ۵۰ میلیمتری استفاده شده است تا بر خلاف ظاهر آن صدای بسیاری خوبی تولید نماید.

این هدست گیمینگ برای تماشا کردن فیلم، گوش دادن به موزیک، بازی کردن . غیره مناسب می باشد و همچنین برای سبک های مختلف موسیقی بسیار مناسب می باشد.

این هدفون دارای میکروفون و کلید مدیریت صدا می باشد.

اتصال این هدست گیمینگ از نوع سیمی است.

هدست گیمینگ تسکو TH 5155:

تسکو یکی از بهترین برند ها در حوزه تولید هدست گیمینگ بی سیم به شمار می رود. محصولات این برند معمولا قیمت ها اقتصادی و پایینی دارند. به همین دلیل برای افراد با بودجه کم بسیار مناسب می باشد. گوش های این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشند و به دلیل نرمی که دارد در استفاده طولانی مدت خسته نخواهید شد. گیره های این هدست گیمینگ ارگونومی مناسبی دارد و باعث می شود به خوبی به روی سر شما قرار بگیرد و فشار زیادی را به سر شما وارد نکند.

روی هر دو گوش این هدفون چراغ های ال ای دی در نظر گرفته شده است که در هنگام شب جلوه خاصی به آن می بخشد. میکروفون این دستگاه کیفیت بسیار مناسبی دارد و از قابلیت تنظیم برخوردار است.

این دستگاه دارای کلید مدیریت صدا و همچنین میکروفون می باشد.

اتصال این دستگاه از نوع سیم می باشد.

این دستگاه برای گیمینگ، گوش دادن به موسیقی، تماشا کردن فیلم و غیره مناسب می باشد.

هدست تسکو TH 5127:

این هدست گیمینگ دارای هدبندی از جنس PVC می باشد که در طول استفاده طولانی مدت از این دستگاه راحتی خاصی را به همراه دارد. میکروفون این محصول قابل تنظیم می باشد.

در این هدست گیمینگ کلید های مخصوصی برای کم و زیاد کردن صدا و همچنین قطع و وصل کردن میکروفون تعبیه شده است تا به راحتی بتوانید این هدست را کنترل نمایید. کابل هدست تسکو TH 5127 از جنس کتان می باشد. مزیت این کابل دوام بالا نسبت به کابل های نازک است. در مجموع باید گفت این هدست بسیار با کیفیت می باشد و می تواند خرید خوبی برای شما باشد.

این هدست دارای کلید مدیریت صدا و میکروفون می باشد.

اتصال این دستگاه از نوع سیمی است.

این محصول برای گیمینگ، تماشا کردن فیلم، گوش دادن به موسیقی مناسب می باشد.

برای خرید هدفون و لوازم جانبی موبایل به سایت mobit.ir مراجعه کنید.

PlayStation Studios PS5P.morgan 𔓙meysambJin sakai

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kuros گفت:

    بهترین هدست .هدست های اورجینال سونی …

    محمد خلیلیNokoshiMaroMR_WilliamDARKSIRENKایمان غلامی مهرآبادیGamer78
  • دوستان اگر شمام مثل من بخاطر بزرگی هدست و مواردی که داره اذیت میشید مثل عرق کردن گوش و درد گرفتن گوش در ساعات طولانی گیم پلی و غیر ایرفون بگیرید من ایرفون گیمینگ جی بی ال گرفتم کیفیت صداش خیلی عالیه صدای بلند و رسا و بیس قوی داره همچنین از صدای سه بعدی ps5 و ایکس باکس سری کامل پشتیبانی می‌کنه و کوچیکترین جزئیات صدای داخل بازی و همچنین جهت دقیق صدا را با وضوح کامل میتونید بشنوید قیمتم خیلی بصرفه و خوبه روی کنسول های نسل ۹ و PC به خاطر اینکه تکنولوژی سخت افزاری صدا دارن عملکردش فوق‌العاده هست

    محمد خلیلی
  • mohamad199 گفت:

    سلام دوستان . خواستم تجربه خودم رو به اشتراک بزارم . من چند ماه پیش سیستم کامپیوتر خودم رو جمع کردم ویه هدست با میکروفون داخلی خریدم ولی متاسفانه نتونستم تو بازی همزمان صدا گیم از هدست بیاد وبتونم حرف بزنم با تبدیل ۱به ۲ هم نشد . خلاصه تحقیق کردم و فهمیدم هدست هایusb خیلی راحت تره. دوروز پیش هدست ریزر krakenx v3 رو خریدم دومیلیون وسیصد . واقعا بی نظیره و مشکلم واقعا حل شد . یه نکته مهم برای فعال کردن ۷.۱ کاناله معمولا تو جعبه هدست ریزر یه برگه هست که کد رو باید بزنی دفعال شه . اما گویا مدل های usb ریزر برگه کد داخل جعبه نیست و باید مدل هدست خود رو ریجستر کنید که امکان پذیر نبود . وتنها راه این بود با ساپورت ریزر صحبت کردم ومشکلاتی که توایران هست رو توضیخ دادم درنهایت عکس جعبه و سریال نامبر اینا رو فرستادم وکد مربوط به فعال سازی ۷.۱ رو ارسال کردند برام . ومیتونم بگم بینظیره. دوستان تو خرید هاشون و دستگاه هایی که میخرن از تجربه ها ونکاتی که به درد بقیه هم میخوره توضیح بدند. ممنونم و موفق باشید

    P.morgan 𔓙
  • ah1372 گفت:

    هدست سیمی Xbox هم خوبه ، سیم اتصال ۳.۵ قابلیت جداسازی داری اگه خراب شد عوض کنی

    P.morgan 𔓙
  • من برای لپ تاپ یک هدست jbl t500 خریدم واقعا راضیم ازش ، ۱۱۵۰ بهش پول دادم … گیم زدن ، گوش دادن آهنگ ، فیلم نگاه کردن عالیه باهاش …. اگر اطمینان دارین همینو بخرین عالیه

  • NokoshiMaro گفت:

    کسی که واقعا براش کیفیت و عملکرد مهم باشه هیچوقت دنبال زباله دونی اورریتد ریزر و بقیه هدست هایی که با برچسب گیمینگ با قیمت چند برابر مصرف کننده رو اسکم میکنن نمیره… بجاش هدفون های استودیویی یا ریبرند هایی مثل هایپرایکس و کولر مستر (mh752) و بقیه رو امتحان کنین یا سراغ آدیو تکنیکا، بیر داینامیک، سنهایزر، فیلیپس، ای کی جی، های فای من و … برید تا تفاوت واقعی رو متوجه بشین. باز هم میگم قبل خرید و نقد بررسی های ماله کش و پروموت شده یوتیوب که همشون چرت محض هستن ردیت رو در این زمینه حتما چک کنین.

بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا
بهترین هدست های گیمینگ در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲) - گیمفا