پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها

پست گیمفا
۰۰:۵۱ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا

برای استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس، باید گیفت کارت پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) شرکت سونی را تهیه کنید. این کارت برای کلیه کاربرانی که دوست دارند به صورت آنلاین به اجرای بازی‌ها بپردازند مناسب است. گیمرهایی که کنسول‌های سونی را برای بازی انتخاب کرده باشند، حتما با شبکه بزرگ و محبوب پلتفرم پلی استیشن آشنا هستند. گیمرها با ورود به شبکه این پلتفرم و استفاده از پلی استیشن پلاس به امتیازات ارزشمندی می‌رسند. اگر شما هم طرفدار کنسول پلی استیشن هستید می‌خواهید زودتر به این امتیازها برسید، بهتر است که هرچه سریع‌تر اشتراک پلاس شبکه این کنسول را تهیه کنید. علاوه بر این، با خرید پلی استیشن پلاس به مزایای دیگری هم دسترسی خواهید داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پلی استیشن پلاس به عنوان محبوب‌ترین سرویس سونی در میان بازیکنان شناخته شده است. با این سرویس می‌توانید به مجموعه عظیمی از بازی‌های شرکت سونی دسترسی داشته باشید و حتی بسیاری از آن ها را به طور رایگان در اختیار بگیرید. با خرید PSN plus می‌توانید به همان میزان اشتراکی که خریداری می‌کنید، از کلیه خدمات شرکت استفاده نمایید. برای مثال با پلی استیشن پلاس یکساله می‌توانید به مدت یک سال از کلیه مزایای این سرویس بهره‌مند شوید.

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی

پلی استیشن پلاس چیست؟

یکی از خدماتی که شرکت سونی برای کاربرانش ارائه کرده، سرویس پلی استیشن پلاس است. این سرویس مزایای بی‌شماری برای کاربران داشته و باعث شده تا گیفت کارت پلاس، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های شرکت سونی محسوب شود. زمانی که کاربران سونی خرید پلی استیشن پلاس را انجام دهند، قادرند به صورت چند نفره بازی کنند، برخی از بازی‌ها را به صورت رایگان تجربه کنند، از تخفیف‌هایی که روی بازی‌ها اعمال می‌شود استفاده کنند و بسیاری از مزایای دیگر. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که با خرید PSN plus به آن دست پیدا خواهید کرد، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی ابری ۱۰۰ گیگابایتی است. امکان اشتراک بازی و تجربه کوآپ از دیگر مزایای این سرویس محبوب است. نکته‌ای که باید بدانید این است که شرکت سونی بازی‌های رایگان را برای پلی استیشن ۴ و ۵ ارائه می‌کند. در نتیجه کاربران کنسول پلی استیشن ۵ می‌توانند علاوه بر بازی‌های مختص PS5 به بازی‌های PS4 نیز دسترسی داشته باشند. اما کاربران پلی استیشن ۴ تنها به بازی‌های همین کنسول دسترسی دارند و نمی‌توانند از بازی‌های نسل جدید به طور رایگان استفاده کنند. کلیه بازی‌هایی که به طور رایگان و ماهانه عرضه می‌شود، از جمله عناوین مشهور و پرطرفدار موجود در بازار هستند و کاربران با خرید کد گیفت کارت پلی استیشن می‌توانند به آنها دست پیدا کنند.

نحوه تجربه قانونی بازی‌های PlayStation

کنسول‌های پلی‌استیشن، همواره عضوی جدانشدنی‌ از خانه گیمرهای ایرانی به حساب آمده‌اند. از همان نسل پنجم که PS1 انقلابی در کنسول‌های خانگی ایجاد کرد، تا PS2 که پرفروش‌ترین کنسول تاریخ به شمار می‌رود، کنسول‌های پلی‌استیشن در ایران خریداران زیادی داشته است. هرچند در نسل هفتم متقاضیان Xbox 360 به مراتب بیشتر از PS3 بود، اما این روند تا نسل هشتم و PS4 هم ادامه پیدا کرد؛ به طوری که PS4 محبوب‌ترین کنسول خانگی گیمرهای ایرانی در نسل هشتم بود. با این وجود، تعداد بازیکنانی که بازی‌ها را به صورت کپی روی هارد یا اکانت هکی تجربه می‌کردند، بسیار زیاد بوده و هست.

خوشبختانه روش‌های زیادی روی کنسول پلی‌استیشن وجود دارد که قانونی بازی کردن را برای گیمرها میسر می‌کند. طبیعتا راحت‌ترین و ساده‌ترین کار برای خرید بازی روی فروشگاه PSN، خرید گیفت کارت به منظور خرید به صورت مستقیم است.

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا

گیفت‌کارت‌ (Gift Card)

تعریف گیفت کارت به زبان ساده

کارت‌های هدیه یا همان گیفت‌کارت‌ها (Gift Card) به کارت‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با آن‌ها از خدمات یا محصولات یک شرکت استفاده کرد. برای خرید این کارت‌ها مبلغی از پیش پرداخته می‌شود و دارنده کارت می‌تواند از این کارت‌ها همانند پول نقد استفاده کند. بسیاری از افراد گیفت کارت‌ها را یک گزینه مناسب برای هدیه دادن می‌دانند؛ زیرا دارنده کارت قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب محصول مورد نیاز خود دارد. به مرور زمان شرکت‌های ایرانی و خارجی با تولید کارت‌های هدیه مختلف توانستند قدرت انتخاب خریداران را بیشتر کنند. به طوری که امروزه در هر سایت یا پلتفرمی شاهد گیفت کارت اختصاصی خودش هستیم که با مقدار اعتبارهای مختلفی چاپ می‌شوند.

کاربردهای پلی استیشن پلاس

شاید این سوال برای بسیاری از کاربران سونی پیش آید که با خرید پلی استیشن پلاس به چه امکاناتی دسترسی خواهند داشت و اصلا این سرویس چه کاربردی دارد؟ به طور کلی باید بگوییم این سرویس امکان بازی به صورت آنلاین را برای بازیکنان در سراسر جهان مهیا می‌کند. همچنین امکان پیش خرید بازی، تجربه دموها و نسخه بتای بازی‌ها و دسترسی به بازی‌های رایگان از جمله کاربردهایی است که با خرید PSN plus به آن دسترسی خواهید داشت. کاربرانی که نسخه پلی استیشن پلاس یکساله را تهیه کنند، قادرند از تمام مزایا و قابلیت‌های این سرویس به مدت یک سال و افرادی که پلاس یک ماهه را خریداری کنند به مدت ۱ ماه به محتویات آن دسترسی خواهند داشت.

چرا باید از پلی استیشن پلاس استفاده کرد؟

اگر به گیمرهایی که با کنسول پلی استیشن بازی می‌کنند، دقت داشته باشید، می‌بینید که درصد زیادی از آن‌ها بازی‌ها را با همان دیسک‌های فیزیکی به اجرا در می‌آورند. با انجام این کار نیز بازی‌ها به همان خط داستانی و مراحل ابتدایی محدود شده و عملا گیمر بخش زیادی از قسمت‌های لذت‌بخش بازی را از دست می‌دهد. اینجاست که استفاده از پلی استیشن پلاس مزایای بی‌نظیر خود را نشان داده و تمامی نقص‌های این سبک از بازی کردن را محو می‌کند.

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا

هزینه اشتراک پلی استیشن پلاس

هزینه اشتراک پلی استیشن پلاس

هزینه‌ای که برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس باید بکنید، به ۲ فاکتور بستگی دارد. مهمترین فاکتور مدت زمان اشتراک است که کاربران می‌توانند آن را در بازه‌های زمانی یک ماهه، سه ماهه و یک ساله تهیه کنند. اشتراک یک ساله از نظر قیمتی نسبت به خرید ۱۲ عدد اشتراک یک ماهه بسیار به صرفه‌تر است! فاکتور بعدی کشور ریجن یا ناحیه است که قصد دارید براساس آن گیفت کارت پلی استیشن پلاس را تهیه کنید. از جمله ریجن‌های این گیفت کارت ریجن آمریکا، انگلیس، روسیه، کانادا و امارات می‌باشد. نکته‌ی مهمی که در رابطه با ریجن وجود دارد این است که کشور کارت پلاس باید با کشور اکانت کاربر مطابقت داشته و یکی باشد. یعنی اگر کشوری که در اکانتتان ثبت شده انگلیس بود، باید گیفت کارت پلی استیشن پلاس با ریجن انگلیس را خریداری کنید.

بهترین ریجنی که کاربران ایرانی می‌توانند برای اکانت خود انتخاب کنند، انگلیس و آمریکا است. چرا که همیشه از هر دو ریجن، گیفت کارت در بازار موجود است. قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس نیز بر اساس نوع ارز همان کشور تعیین می‌شود و بدیهی است به دلیل نوسانات ارز، این کارت‌ها در ایران دارای قیمت ثابتی نیستند. در سایت آی گیم، قیمت ها همیشه به روز بوده و شما می توانید با اطمینان ارزان ترین قیمت و سریع ترین تحویل را تجریه کنید.

نکات مهم برای خرید و ردیم گیفت کارت پلی استیشن پلاس

از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید پلی استیشن پلاس باید به آن توجه داشته باشید، خرید از سایت‌های معتبر است. بسیاری از سایت‌ها برای جلب توجه کاربران، از عبارت گیفت کارت ارزان یا رایگان استفاده می‌کنند. غافل از آنکه این کارت‌ها تقلبی یا هکی هستند و با خریدشان ممکن است اکانتتان به حالت بلاک در بیاید. نکته بعدی نیز در رابطه با مطابقت ریجن اکانت و ریجن گیفت کارت پلی استیشن پلاس است. کاربرانی که قصد خرید PSN plus را دارند، باید در ابتدا از ریجن اکانت خود اطلاع پیدا کنند و براساس همان ریجن برای خرید کارت پلی استیشن اقدام کنند. پس اگر جزو افرادی هستید که همیشه دنبال تجربه بازی‌های جدید و به روز بازار هستید و دوست دارید از نظر اقتصادی هزینه کمتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس استفاده کنید.

با وجود گیفت کارت‌ها دیگر استفاده از پلی استیشن پلاس برای گیمرهای ایرانی یک رویا نیست. شما هم با خرید این گیفت‌ها می‌توانید از کنسول پلی استیشن خود لذت بیشتری ببرید و به ساده‌ترین شکل ممکن پرداخت‌های درون برنامه‌ای را نیز انجام دهید.

به نقل از فروشگاه اینترنتی آی گیم:

https://igame.ir/

Haj_HosseinOldman1973MadhatterJavad.StarSkyrim : The Elder Scrolls VSquatlatexXboss Series 5علیLonesome guyEMPEROR NIMA SHAMSParhamJin sakai𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Abol__DrakeNVIDIA GeForce GTX@alistarاتزیو آدیتورهmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • @alistar گفت:

    یکم صادقانه : بچه ها ببینید این سایت این همه خبر خوب واستون میزاره ، حالتون رو خوب میکنه ، تا حالام هیچ حمایتی ازتون نخواسته ، خواهشا با این دیسلایک های خنک و بی دلیلتون حال ما و اعضای سایت رو بهم نزنین ، نمیخوای حمایت کنی ، دیس لایک نکن ، اینو اویزون گوشتون کنین جاهای دیگه هم به کار ببندین ، توی کانالای تلگرام مخصوصا ، تا بفهمین اینا مفت نیست هزار بدبختی داره . پس خواهشا ! . اونا نمیگن من میگم هر چند احتمال میدم توسط دبیران سایت مورد عنایت قرار بگیرم

    Haj_HosseinTlou part 2 game of the centurySkyrim : The Elder Scrolls VSquatlatexXboss Series 5EMPEROR NIMA SHAMSنظر دهنده
  • نظر گیمفا در مورد استیم و گیم پس چیه ؟؟؟؟

    Haj_HosseinTlou part 2 game of the centuryJavad.StarAnonymousSquatlatexEMPEROR NIMA SHAMS
    • Squatlatex گفت:

      نظرت راجب بیست تا بازیaaa نسل ۸ داخل ps plusشصت دلاری و بازی تماما نسل بعدی روی سرویس ۱۰۰ دلاری که سرویس های دیگه رنگشو ندیدن مثل دیمن سولز،رچت اند کلنک و ریترنال و…چیه همچنین بازی های یوبی سافت و…

      Tlou part 2 game of the centuryEMPEROR NIMA SHAMS
  • Boy Gamer گفت:

    دوستان بنظر تون بازی persona 5 Ultimate edition بهتره یا persona 5 royal?

    Tlou part 2 game of the centuryEMPEROR NIMA SHAMS
    • TzzzT23 گفت:

      من خودم اول با persona 5 شروع کردم و بالای ۱۰۰ ساعت بازیش کردم. بازی بی نظیری بود واقعا، انقدر معتاد شده بودم افتادم دنبال Plat کردنش و که متاسفانه یه کتاب بود باید توی یه چپتری اون وسطا میخوندم که یادم رفته بود و با ۹۵% بازی رو ول کردم و رفتم سراغ persona 5 royal edition.
      همون نسخه اصلی با یک سری persona جدید و یک plot twist اضافه با character های اضافه. برای من خیلی جذاب نبود ولی خب محتوای اضافه نسبت به نسخه اصلی داره که میتونه مدت طولانی تر درگیرت بکنه. خوشبختانه این سری نسخه royal رو plat کردم. یه نسخه دیگه هم از persona 5 اومده به اسم strikers که خیلی خوشم نیومد ازش ولی بازی بدی نبود. خیلی دوست دارم shin megami tensei v رو روی switch بگیرم و بازیش کنم (توی تریلرهاش که دیدم به persona 5 خیلی شباهت داشت، حتی persona ها توش بودن) ، ولی حقیقتش این ماه حداقل نمیتونم، ایشالا ماه بعدی. دوستانی هم که switch دارن، بازی های خوبش رو به جز سری zelda و mario پیشنهاد بدن. خودم EastWard و fire emblem three houses رو خوشم اومده ولی هنوز به غیر از zelda بازی دیگه ای ندارم.

    • Madhatter گفت:

      سلام اگه میخوای بخری و حوصله بازی داری فکر میکنم رویال بهتره شخصیت جدید داره و چند ساعت(دو یا سه ماه) به بازی اضافه میکنه

  • بهترین و پر تکامل ترین سرویس پلی استیشن هست که با بودن این گیم پس این نعمت آفریده شد امیدوارم گیم پس هم که طی این چند ماه بازی عالی نیوورده یک بازی عالی بیاره تا بترکونه رقابت رو رقابت باعث پیشرفت خداوندا شکرت
    آقای کریمی به نظر شما کدوم سطح از سرویس مناسب ایرانی هاست که بعد از عرضه سرویس می‌خوان بخرن ؟؟؟

    Haj_HosseinTlou part 2 game of the centuryJavad.StarAnonymousSquatlatexEMPEROR NIMA SHAMS
    • Squatlatex گفت:

      احتمالا آقای کریمی این پست رو نخونن ولی بنظر من همون گزینه دوم خیلی خوبه البته اینکه با ۱۰ دلار بیشتر(برای ماهایی که بدون استریم میاد ۱۰ دلار میشه جای ۲۰دلار) دسترسی ۸ساعته به بازی های جدید رو داشته باشی و بازی های قدیمی هم بری ارزش داره.

      EMPEROR NIMA SHAMS
  • Boy Gamer گفت:

    دوستان الان هم بازی ی مافیا دفنلتیو ادیشون و پرسونا ۵ رویال و استارایکر تخفیف خورده بنظرم استرایکر بهتره حالا بین پرسونا ۵ استارایکر و مافیا دفنلتیو ادیشون گیر کردم کدوم رو بگیرم بنظرتون؟

پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا
پلی استیشن پلاس؛ محبوبترین سرویس سونی برای گیمرها - گیمفا