طراح ارشد Dying Light 2 خواستار شخصیت اصلی قویتری برای نسخهی بعدی است
تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح ارشد عنوان Dying Light 2 میگوید که شخصیت اصلی در نسخهی سوم این فرنچایز باید دارای مهارتها و قدرتهای بیشتری باشد.
آقای اسمکتالا در مصاحبهی اخیر خود با Video Games Chronicles، در مورد تاخیر در عرضهی اولین بستهی الحاقی داستانی Dying Light 2: Stay Human صحبت کرد. وی در بخشی از این مصاحبه اشاره کرد که مایل است از همان ابتدا به قهرمان نسخهی بعدی Dying Light تواناییهای بیشتری بدهد.
اسمکتالا در این باره اظهار داشت:
یک مورد این است که اگر ما Dying Light 3 را میسازیم، دوست دارم شخصیت اصلی با تواناییها و مهارتهای بزرگتر و بهتری بازی را شروع کند. ما اساساً از همان رویکردی که در Dying Light 2 بهره بردیم که در بازی اول استفاده کردیم. جایی که بازیکن کار را بسیار ضعیف شروع و سپس پیشرفت بیشتری در بازی داشت.
برای مقایسه، شخصیت اصلی در نسخهی اول Dying Light با توانایی کمی کار را شروع میکند و تواناییهای مبارزهای یا حرکتی اندکی دارد. از طرف دیگر، Dying Light 2: Stay Human شخصیت باتجربهتری را معرفی میکند، اما چندین توانایی آن در طول بخش ابتدایی بازی از دست میرود و بار دیگر به شخصیتی ضعیفتر تبدیل میشود. به نظر میرسد که آقای اسمکتالا دوست داشت که قهرمان قویتری را برای نسخهی دوم معرفی کند.
اسمکتالا در ادامه گفت:
ما در نسخهی دوم کار بسیار متفاوتی انجام دادیم و در واقع این چیزی است که دوست دارم وقتی به Dying Light 2 سه ماه پس از انتشار نگاه میکنم، آن را اصلاح کنم. من فکر میکنم اگر بازی سوم ساخته شود، شخصیت اصلی کار خود را با قدرتها، مهارتها و تواناییهای بیشتری به عنوان مجموعهی مهارتهای اولیهاش شروع میکند.
بازی Dying Light 2: Stay Human در حال حاضر روی پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ (Cloud) و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. استودیوی تکلند (Techland) اخیراً اعلام کرد که انتشار اولین بستهی الحاقی داستانی این بازی از ماه ژوئن به ماه سپتامبر موکول شده است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
نظرات
سلاح ها رو باید افکتیو تر بکنن . مثلا با چاقو میزنی ، نباید اثرش مثل میله باشه ، باید همون دفعه اول که میزنی ، دست یارو قطع بشه .
اسکیل های بازیکن هم باید یه تحول اساسی پیدا کنن
والا بنظرم تا موقعی که Writer خوب ندارین کلا داستان رو از بازی هاتون حذف کنین، فقط پارکور خالی
خفن ترین نویسنده رو (Chris Avellone) رو اخراج کردین، کل نوشته هاش هم Re-Write کردین. با اینکه گیمپلی و ساندترک بازی عالی بود، انجام دادن مراحل اصلی زجرآور بود. بعید میدونم دوباره پلی بدم. مگر بخاطر Co-Op
بازی به من که خیلی چسبید ، پارکور و انیمیشن ها عالی و روون ، داستان بهترین نبود اما قابل قبول بود ، انتخاب ها واقعا تاثیر میزاشتن و کنجکاو بودی که اگه تصمیم متفاوت بود چی میشد ، شخصیت پردازی ها زیاد راضی کننده نبود ، گرافیک بازی با ری تریسینگ واقعا چشم نواز بود ولی باز یکم جای کار داشت در کل پیشنهاد میکنم به دوستان
چرت پرت این نسل خخ🤣
حیف حسابم ۱۰ ملیون به باد رفت اگه پیدات کنم ……
بنده دو هفته است که دارم این عنوان رو بازی می کنم. در کنار اینکه همانند شماره ی ۱ بازی خوش ساخت و سرگرم کننده ایه اما فعلا تجربه کردنش رو برای کسانی که یک بازی پولیش شده می خوان پیشنهاد نمی کنم. در بازی باگ هایی وجود داره که رو پیشرفت شما تاثیر نمی زاره اما می تونه رو تجربه ی روان از بازی تاثیر گذار باشه.
از جمله این باگ ها میشه به:
۱. غیب شدن غول زامبی ها در کنار ماشین های نظامی. در اکثر اوقات ( میشه گفت ۹۰ درصد مواقع) غول زامبی در کنار این مناطق غیب میشه و فقط صدای غول زامبی و لرزش زمین میاد. این لرزش خیلی زیاده و باید مسافت زیادی رو طی کنید تا لرزش از بین بره. بهتره هیچ وقت استوری رو با این باگ لرزشی شروع نکنید و گرنه تا زمانی که صحبت هاتون تموم بشه باید این لرزش رو تحمل کنید. مگر اینکه صحبت ها رو اسکیپ کنید.
۲. تعقیب های مکرر و بی دلیل در شب. بدون اینکه شما در شب دیده بشید تعقیب شروع میشه و حتی بعد از رسیدن و رفتن تمام زامبی ها همینکه پاتون رو بزارین بیرون دوباره تعقیب شروع میشه. وقتی این باگ رخ میده تنها راه اینه که بوناس شب رو بی خیال بشید و تا صبح بخوابید.
۳. قفل شدن در ساید کوئست یا مرحله ی اصلی. به طور مثال اگر باید دری رو باز کنید تا استوری آغاز بشه اما گزینه ی مربع نیست. در چنین مواقعی خودکشی راه حلش نیست و باید از بازی خارج بشید و دوباره بر گردید. البته به ندرت این باگ برای من پیش اومده. شاید ۲ یا ۳بار اما باگ غول زامبی یا تعقیب شبانه بی دلیل زیاد رخ میده.
۴. صدای سه بعدی خوب اما نه چندان واقع گرا. شما اگه تمامی زامبی ها را کشته باشید و برید برای باز کردن استش باز هم صدای زامبی میاد. این صدا رو شما شما از کنار یا پشت سرتون با کیفیت بالا حس می کنید اما وقتی بر می گردید می بینید که زامبی اصلا نیست. بهتره در این موارد به صدا اتکا نکنید و به سفیدی خیلی کم رنگ کنار صفحه که در زمان کلوز آپ نقش می بنده اعتماد کنید. این سفیدی به شما زامبی ها نزدیک رو نشون می ده. اگه سفید وجود نداشت به کارتون ادامه بدید.
۶. برای تجربه ی حرفه ای باید انطباق پذیری دسته ی ps5رو خاموش کنید. بازی کردن با این قابلیت مشکله. البته این باگ نیست و به سلیقه ی شما بستگی داره.
تجربه ی بنده رو ps5 بوده و نمی دونم این باگ ها رو سایر پلتفرم ها هم هست یا نه. بنده دوست داشتم برای کسانی که قصد خرید بازی رو دارم یک سری موارد رو روشن کنم. باز هم اشاره می کنم این باگ ها رو پیشرفت شما تاثیر گذار نیست اما می تونه اذیتتون کنه. برای همین بهتره تا زمان پولیش بازی و آپدیت های بیشتر صبر کنید.
از تو چشمش موشک بزنه 😂
خب تا هفت سال دیگه وقت زیاده از بس کند کار میکنید