شایعه: استودیوی بلوبر تیم روی Silent Hill 2 Remake کار میکند
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع داخلی، استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) روی Silent Hill 2 Remake کار میکند.
در روزهای گذشته، اطلاعات زیادی پیرامون آیندۀ فرنچایز Silent Hill منتشر شده است. برخی از منابع داخلی به توسعۀ ۳ پروژۀ مختلف از این سری اشاره کردهاند و همگی در مورد این موضوع اشتراک دارند که یکی از پروژههای مذکور توسط استودیوی بلوبر تیم مراحل توسعه را طی میکند.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط NateTheHate، اینسایدر مشهور صنعت بازیهای ویدیویی، بلوبر تیم روی Silent Hill 2 Remake کار میکند که شامل پایانهای مختلف و پازلهای بازسازی شده خواهد بود. همچنین، این عنوان یک انحصاری زمانی برای پلی استیشن محسوب میشود. منبع داخلی یاد شده، در ادامه متذکر شد چندین بازی از سری Silent Hill در دست ساخت قرار دارند که شامل نسخۀ اصلی بعدی و همچنین داستان جانبی (اسپین-آف) میشوند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
وای بابا خود خالق سایلنت هیل از ریمیک نسخه دوم وحشت داره بعد دادین دست بلوبر تیم😂 اون بازی حرمت داره در حقیقت تنها عنوان وحشت روان شناختی صنعت گیمه
نسخه بعدی سایلنت هیل ببینیم چی میشه خدا کنه کوجیما بسازتش کوجیما خودش دیوانه هستش مغزش با سایلنت هیل هماهنگه هر تغییری ایجاد کنه بازی فقط بهتر میشه🗿
تنها عنوان وحشت روانشناختی؟
Until down بازی کن
بشین silent hill shattered memories رو بازی کن
بر اساس انتخاب ها و نحوه بازی کردن بازیکن نوع ترس متفاوتی رو تو بازی هر بازیکن میبینه
بازی خنثی مین ویندوز (Minesweeper) هم حاضر نیستم ببینم بلوبر تیم داره ریمیک میکنه، چه برسه به SH 2.
دقیقا ، امیدوارم نتیحه کار خوب بشه ولی انگار قیمه ها رو ریختن تو ماستا…
کاش به بلوبر نمیدادن
حیف شد
آخه بلوبر تیم ؟!!!
استودیو قحطی بود ؟!!!!
یعنی نمیتونستن بدن به خود خالق هاش بسازن که درباره ریمیک سایلنت هیل هم حتی صحبت کرده بودن !
حقیقتا امیدی ندارم بهش بلوبر تیم ته تهش بازی هاش متوسطن اصلا در حد نام سایلنت هیل نیست
امیدوارم این شایعه رنگ حقیقت به خودش نگیره چون در کل استایل بازی ساختن بلوبر مورد علاقهی من نیست
احساس میکنم اون مدیرای خفن کونامی که یه زمانی به این صنعت سمت و سو میدادن از این شرکت جدا شدن و یه مشت بیزنسمن که فقط پولو میشناسن سر کار هستن
چون هیچ عقل سالمی نمیاد یکی از تاپتیری یا حتی بهترین بازی ترسناک روانشناختی تاریخو بده به بلوبر که ریمیک کنه
بلوپوینتی یا کوجیمایی که باهاش مشکل داشتن به نظرم هایپ پشت این ریمیکو صد پله بالاتر میبردن
سایلنتهیل ۲ برای کونامی باید حکم اویل ۴ برای کپکامو داشته باشه اما امان از این بالا دستیای بیسواد که هیچ علمی ندارن
کوجیما بلد نیست بازی سایلنت هیل بسازه یدونه هم که ساخت فقط جامپ اسکیر بود
حس سایلنت هیل روانشناختیه بجز تیم سایلنت فکر نکنم دیگه کسی باشه که بتونه همون حس رو درست منتقل کنه
الان از یه دمو نیم ساعته که تازه همونم کامل نبوده به این نتیجه رسیدی بلد نیست بسازه ؟!!
اگه بلد نبود که الان ۹۰ درصد بازیساز از همون دمو ناقصش الهام نمیگرفتن برای ساخت بازیشون
PT هم کجاش جامپ اسکر ؟
بازی ترسش عملا با محیط و صدا بود بیشتر
کوجیکا کلا یه دث استرندینگ رو داد که سلیقه ای بود از اون موقع به بعد دیگه هر چی میشه همش یه سری میگن بازی بلد نیست بسازه
الان MGS هاش بد بود ؟
Snatcher که اولین و تاثیر گذار ترین بازی سایبرپانکیه تاریخ هستش بد بود ؟
همه اینایی که گفتی شبیه سایلنت هیل نیست
برو نسخه دو رو یکم نگاه کنی میبینی اصلا اونجوری ترسناک نیست
تو پی تی ترس از ناشناخته بودن بود یعنی چراغ خاموش میشد نمیدونستی چی پشت اونجاست تقریبا حس ناامنی داشتی
مال سایلنت هیل محیط سنگینه و حس ترس با عوامل دیگه ای نشون میده پر از نماده و…
خیلی فرق دارن اینا شبیه هم نیست
شاید کوجیما بلد باش ترسناک بسازه ولی سایلنت هیل بلد نیست
هر کس سایلنت هیل بخواد بسازه باید رویکرد متفاوتی رو پیش بگیره، فرمول قدیمی الآن جواب نمیده و دلیل سکوت آی پی هم همینه که رهبری و تعیین چشمانداز برای چنین پروژهای سخته. فرمول همیشگی سالها بعد از نسخه دوم جواب نداد و نتیجه چند شکست متوالی بود. حتی Team Silent قبلاً اعلام کرده بود که اگر برگردیم و سایلنت هیل رو بسازیم با یک شکل و شمایل و رویکرد جدید این کار رو انجام خواهیم داد. بنابراین اگر بلوبر یا دو پروژه دیگه بیش از حد وفادار به فرمول سایلنت هیل باشن احتمالاً چیزی جز شکست در انتظارشون نیست.
برای یک سایلنت هیل موفق، تیم سازنده باید هم مضامین روایی که یادآور سایلنت هیل هستند رو حفظ کنن در بازی جدید، هم ایده های جدید برای ژانر ترس به همراه بیارن (چون گیمرها بعد از این همه سال انتظار پیشگام شدن بازی جدید سایلنت هیل در ژانر ترس رو دارن) هم یک رویکرد جدید و ترکیب با المان های مدرن رو در خودش داشته باشه. رسیدن به چنین تعادلی کار آسانی نیست برای همین به نظرم استودیوهای درست و حسابی زیر بار چنین پروژه ای نمیرن و از بلوبر تیم بعید میدونم چنین نتیجهای حاصل بشه. سایلنت هیل جدید نمیتونه همان استایل قدیمی باشه.
در ضمن، پروژه کوجیما تنها یک دمو بود احتمالا مثل دمو re village که اسلحه نداشتی و حالتی شبیه به outlast رو پیش گرفته بود. بیشتر با یه کانسپت طرف بودیم. حالا این کانسپت رو میپرستن عدهای از سازندگان ترس روانشناختی. نمیگم کوجیما صد درصد موفق میشه از چنین پروژه سنگینی سربلند بیرون بیاد، اما کوجیما پتانسیل بالایی داره برای سایلنت هیل، هم ایدهپردازه هم ترسی از رویکردهای جدید برای صنعت گیم نداره، هم در زمینه تزریق المانهای سینماتیک پیشرو به حساب میاد که میتونه اثر رو ترسناک تر هم بکنه. به نظر من، تقریبا تنها سازندهایه که برای یک پروژه سایلنت هیل موفق مناسبه.
پس امیدوارم سایلنت هیل جدیدی ساخته نشه که فقط اسم مجموعه روش باشه ولی اصلا روح خودش رو نداشته باشه
من پی تی رو به عنوان یه بازی فوق العاده در زانر ترسناک قبول دارم ولی نباید اسم سایلنت هیل براش استفاده میشد
RE 7 و RE 8 هیچ ربطی به ساختار قدیمی سری ندارن، اما مضامین مشترک زیاد دیده میشه بین آثار قدیم و جدید و موفق هم بودند و گیمرها هم استقبال کردن از تغییر صحیح اگرچه RE 7 میتونست به یک اثر به یادماندنی تبدیل بشه اگر به اندازه نیمه اول، در نیمه دوم ظرافت به خرج میدادن. بنابراین بازی میتونه ساختار متفاوتی داشته باشه اما مضمون درست و ریشهدار بهش تزریق بشه.
البته رزیدنت ۸ هم زیاد به ریشه اش وفادار نبود و موجودات خیالی رو وارد بازی کرد که اصلا با ذات رزیدنت که ویروس بود فرق میکرد
برای سایلنت باید نماد هاش حفظ بشه که کار سختیه که نمیدونم کوجیما میتونه یا نه
این ریمیک هم اگه تصاویری که ازش لیک شد واقعیت داشته باشه که دیگه بهتره بهش بگیم نابودی ایپی
الان سایلنت هیل ۴ که خود تیم سایلنت هم ساخته بودش خیلی شبیه به نسخه ۲ بود ؟
کوجیما قطعا میتونه یه سایلنت هیل خوب بسازه اگر هم عالی نباشه قطعا از ۹۹ درصد سایلنت هیل هایی که تیم سایلنت نساختش و فاجعه بودن بهتر میشه
اگه یه نگاه به اون تیزر معرفی سایلنت هیلز هم بندازی که نورمن ریداس توش بود میبینی محیط باز بود و قرار بود تو خود شهر روایت بشه
الان که تیم سایلنت تیم خودش نیست خیلی ها ازش جدا شدن
اینا رو میدونم که یه شهر بود و قرار بود هر ساختمون داستان خودش رو داشته باشه ولی بازم میگم هیچ چیز مشخص نیست و پی تی هیچ موجودیتی از سایلنت نشون نداد
من درباره الان صحبت نمیکنم دارم درباره زمانی که نسخه چهارم رو ساختن صحبت میکنم
منم باز میگم از یه دمو نصفه نیمه که کامل هم نبوده نمیشه کل بازی رو قضاوت کرد
همون P.T تاثیرگذارترین بازی ترسناک ۱۰ سال اخیره
تو سونیک فن خردسال چه میدونی تأثیرگذاری و ترسناک بودن چی هست
همین رزیدنت ایول ۷ که تغییر ژانر برای سری بود بخاطر همون دموی P.T بودش
سونیک فن ها خردسالن؟
جالبه
مشکل؟
دموی نیم ساعته p.t به تنهایی از خیلی بازیای ترسناک نسل ۸ بهتر بود!
مگه گفتم بازی بدی بوده من گفتم سایلنت هیل نبود وگرنه خودم عتشق ایده و طراحیش هستم
دموی P.T >>> همه بازی های مثلا ترسناک کل نسل هشت روی هم
از اون حرفا بودااا
تو میدونی اون نیم ساعت اگه کامل ساخته میشد چه اتفاقی برای این ژانر میوفتاد؟؟
عالمو آدم توو این ۶-۷ سال پیتی ستایش کردن یا الگوی بازیشون قرار دادن
بعد پیتی فقط جامپاسکر بود!!!!
مطمئنی داری راجب دموی پیتی صحبت میکنی؟؟!!
باز هم میگم پی تی شاید بهترین بازی ترسناک بود اگه ساخته میشد
ولی نباید اسمش سایلنت هیل بود
به به از الان فاتحه بازی خونده شد😂
بلوبر عشق هست امیدوارم یه گیم عالی دیگه بسازه که من دوست دارم
خیلی خوبه
ولی چرا بهترین قسمت مجموعه رو دادین دست یک تیمی مثل بلوبر تیم؟ نمیگم استودیوی بدیه ها فقط ریمیک سایلنت هیل اونم نسخه دو اش لقمه گنده تر از دهن بلوبر هست
همیشه با خودم میگفتم چیزی که سایلنت هیل نیاز داره یه ریمیک خوبه نه یه نسخه جدید ولی بعد خوندن شایعه دلم میخواد همچین چیزی رنگ حقیقت نگیره، اصلن دلم نمیخواد بعد این همه سال غیبت بازم یه شکست دیگه ببینیم
ای کاش میدادن دست بلوپوینت حتی اگه انحصاری کامل میشد