نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است

نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است

محسن رضوی فر
۱۰:۰۴ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است

طبق گزارش جدید منتشر شده، صحبت‌های آقای جیم رایان (Jim Ryan) در خصوص حق سقط جنین باعث ناراحتی کارکنان پلی استیشن شده است.

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ (Bloomberg)، جیم رایان به عنوان مدیر اجرایی پلی‌استیشن، اخیراً با انتشار ایمیلی از کارکنان خود خواسته است که به تفاوت نظرات در مورد موضوع سقط جنین احترام بگذارند. گفته می‌شود که جیم رایان در خصوص این موضوع، “پنج پاراگراف مفصل” در مورد تولد دو گربه‌ی خود و عادت‌های آن‌ها توضیحاتی را نوشته است.

طبق این گزارش، جیم رایان در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید که سونی «یک شرکت چند وجهی و متنوع است و بر این اساس، دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد». وی در این باره گفت:

ما به یکدیگر و میلیون‌ها کاربر پلی‌استیشن مدیون هستیم که به تفاوت‌های عقاید بین همه‌ی افراد در جوامع داخلی و خارجی خود احترام بگذاریم.

احترام به معنای توافق نیست. اما برای این که ما به‌ عنوان یک شرکت بزرگ و به‌ عنوان یک برند ارزشمند جهانی باشیم، این موضوع بسیار مهم است.

طبق یک مکالمه داخلی که ظاهراً توسط بلومبرگ نیز بررسی شده است، چندین کارمند پلی‌استیشن از لحن ایمیل ارسالی جیم رایان ابراز نارضایتی و ناراحتی کرده‌اند. بر اساس این گزارش، برخی از کارکنان احساس می‌کردند که حقوقشان با لحن ایمیل بی‌اهمیت و نامحترم جلوه داده شده است.

سقط جنین در سراسر ایالات متحده پس از یک حکم قانونی مهم در سال ۱۹۷۳ قانونی شد و اغلب به عنوان Roe vs Wade شناخته می‌شود. با این وجود، سند فاش شده ادعا می‌کند که دادگاه عالی ایالات متحده که ارشدترین نهاد حقوقی کشور محسوب می‌شود، اکنون خواستار لغو این حکم است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، سقط جنین در ۲۲ ایالت آمریکا غیرقانونی خواهد شد. انتظار می‌رود در اواخر ژوئن یا اوایل جولای امسال در مورد این موضوع تصمیم‌گیری شود.

برخی از شرکت‌های بازی‌سازی نیز تا به حال در خصوص موضوع سقط جنین اظهار نظر کرده‌اند. استودیوی بانجی (Bungie) هفته‌ی گذشته با انتشار پستی، این تصمیم را «حمله‌ی مستقیم به حقوق بشر» تلقی کرد.

Moein MM2DARKSIRENایمان غلامی مهرآبادیVisible 6-tigh manking nima shamsֆǟʍʊʀǟɨHaj_HosseinmeysambPorfosorعلیo0ashil0oGidoraChris redfieldmohammad reza gamer1100Eren YeagerکاکاسنگیGramy kLucciola BalladJin sakaimore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سقط جنین در هر صورت عمل خوبی نیست درسته گاهی کاملا بی رحمانه هستش اما بقول نیکولا تسلا بشر با مهربانی نا به جاش سر مسائلی مثل سقط باعث تضعیف نسل بشر و نابودیش میشه

    Moein MM2Ilya gamerآرینEDWARDDARKSIRENSami 227Shark Gamer‌‌Geralt of Riviaghost.007more
  • Mengo گفت:

    من هیچ دفاعی از این حرف رایان نمیکنم ولی خداوکیلی یعنی انقدر این پست مهم بود که وقتی حتی ربطی به گیم هم نداشت و درباره قانون ها و سیاست های آمریکا بود خبرش رو کار کردید ؟!!!!

    Moein MM2THE SAINT SNAKEIlya gamerDARKSIRENShark Gamer‌‌Visible 6-tigh manMoReKaهمسایه ( فن بوی = پنچری )Lone wolfmore
  • Squatlatex گفت:

    فقط منم که نمی‌فهمم چه ربطی به بازیسازی داره؟
    حرف بدی هم نزده میگه به تفاوت عقاید احترام بزارید لحنش بد بوده پس اگه تو بلیزارد بودین که به طرف میگن اگه باهام رابطه نداشته باشی اخراجت میکنم چی میگین چند نفر هم خودکشی کردن اولش گفتم باز این جیم رایان شروع کرد ولی وقتی که می‌خونی حرف بدی نزده.

    Moein MM2Ilya gamerDARKSIRENDeleted account‌‌K1Visible 6-tigh manMoReKaهمسایه ( فن بوی = پنچری )Skyrim : The Elder Scrolls Vmore
  • @alistar گفت:

    سقط جنین یکی از نا عادلانه ترین ، بی ارزش ترین ، زشت ترین و ناشایست ترین تصمیمات تاریخ بشره و صد در صد باهاش مخالفم ، همین الان تو مملکت خودمون هم داره بلد میشه بخدا ظلمه حالا این بشر جیمبو یه چیزی گفته ، ولی خودمونیم ، نکنیم بخدا درست نیست ، همینو بگم خلاص یه امار یه آمار توی مملکت خودمون درز کرد که نشون میداد ۱میلیون نفر سقط جنین کردن ، برید ببینید چجوری با یه قانون تونستن اینقدر بچه بکشن ، میدونین چقدر تأثیر توی رشد جمعیت داشت و اتفاقا این مورد از پدیده ها و موضوعاتیه که به نظرم نباید هیچ احترامی گذاشت و صد در صد این قانون رو باید برداشت وسلام .

    DARKSIRENامیر حسینshadowDeleted accountRaminO2بهنام رادbjbejbdjemasoud pc gamerکاکاسنگیmore
  • ته خنده هست خدایی.
    این یارو یک چیزی میزنه به خدا

    Moein MM2امیر حسینMengoGeralt of RiviascorpionesکاکاسنگیMoReKaهمسایه ( فن بوی = پنچری )CapitanSquatlatex
  • The Red Devil گفت:

    بزرگوار راجب همه چی حرف میزنه بجز تاریخ عرضه رگناروک :))
    آخه سقط جنین گاد رایان؟ 🙂

    Moein MM2king nima shamsshadow‌‌Geralt of RiviaS Ghost of SpartabjbejbdjeMahyarMsmکاکاسنگیVisible 6-tigh manmore
  • وات دا😐😂
    قازش چی بوده همچین ایمیلی زده؟

    امیر حسین‌‌ArnaldEren YeagerکاکاسنگیMoReKaهمسایه ( فن بوی = پنچری )Jin sakaiSkyrim : The Elder Scrolls VXERXESmore
  • Mr. PC گفت:

    خیلی سخته کهکشان رو به تخم مرغ ربط بدیم.درکل حرف درست و منطقی زده

    Moein MM2DARKSIRENshadow‌‌K1MoReKaهمسایه ( فن بوی = پنچری )Jin sakaiP.morgan 𔓙S Ghost of Spartamore
  • درسته که با مسائل فمنیستی موافق نیستم ولی بدنه خودشه خودش باید براش تصمیم بگیره نه دولت

    THE SAINT SNAKEDARKSIRENامیر حسینMengobjbejbdjeK1Eren YeagerکاکاسنگیXERXESah1372more
  • Sina_2081 گفت:

    الان کارمندها به خاطر بحث گربه ها ناراحت شدن ؟ چون حرف بدی نزده ، گفته به تفاوت عقاید احترام بزاریم . از طرف خودش که نظری نداده

    Moein MM2shadow‌‌همسایه ( فن بوی = پنچری )MariomanJin sakaiSkyrim : The Elder Scrolls VP.morgan 𔓙MengoS Ghost of Spartamore
  • قطعا درک این پست برای خیلی از دوستان سخته چون ما تو ایران به این نتیجه رسیدیم که بهترین عکس‌العمل در قبال هر قضیه ای احترام گذاشتن به نظرات مختلف و میانه روی هست در صورتی که تو کشورهای پیشرفته یه لول بالاتر فکر میکنن و شما حتی اگه طرف حق رو نگیری و بی طرف باشی هم خطاکار محسوب میشی.
    حالا بحث اینکه حق با کی هست و درست و غلط رو چجوری میشه تشخیص داد مفصله ولی وقتی شما مثلا به این نتیجه برسید که دزدی بد هست؛ دیگه نمیتونید با کسی که میگه بیاید به نظرات مختلف در مورد دزدی حتی موافقانش احترام بگذارید کنار بیاید!…
    البته بحث سقط جنین طبیعتا پیچیده تر از دزدی هست که نظر اکثریت قریب به اتفاق روش منفیه؛ ولی بازم اون تعداد بیشتری که مخالفن و معتقدن کار درستی نیست طبق توضیحات من نتونستن حرف های آقای جیم رایان رو هضم کنن.

    DARKSIRENshadowDeleted accountبهنام رادbjbejbdjeکاکاسنگیah1372MoReKao0ashil0o
    • o0ashil0o گفت:

      دروغ چرا تا قبل از جنگ اکراین تو همون کشورهای به قول شما یه لول بالاتر هم بی طرفی بی طرفی بوده نمونه اش هم تو جنگ جهانی دوم از کشورهای اروپایی تو جنگ دوم بلژیک اعلام بی طرفی کرد و کاملا سالم موند در حالی که کشور های همسایه اش مثه هلند و فرانسه که بی طرف نبودن با خاک یکسان شدن
      نتیجه:هیتلر با تمام هیتلریش و گارد اس اسش که خدا رو هم بنده نبودن بی طرفی بلژیک رو نقض نکرد از طرف جناح مخالف هم بی طرفی نقض نشد، هرچند که بی طرفی ایران چون بر ضد منافع متحدین بود نقض شده ایران توسط همون لول بالا ها اشغال شد و ماجرای قحطی ۱۹۱۹ اتفاق افتاد.
      بگذریم داداش گلم تا بوده همین بوده کشور های استعمارگر لول بالا دموکراسی و بی طرفی و حقوق بشر و این حرف ها خوشگل موشگل رو تا وقتی رعایت میکنن که ضد منافعشون نباشه وگرنه چه آبی بخورن چه حتی قوانین بین الملی رو که خودشون بعد از جنگ ۲ جهانی تدوین کردن رو زیر پا بذارن چه برسه به بی طرفی و حرف مثال هم بگردی زیاد هست واسش از برجام خودمون بگیر تا همین جنگ اوکراین، عراق و افقانستان، سوریه و ویتنام و جنگ ۸ساله خودمون و…..

      shadowDeleted accountbjbejbdjePARASITE EVE 2masoud pc gamerah1372MoReKaSquatlatexֆǟʍʊʀǟɨ
      • کوروش گفت:

        بی طرفی بلژیک نقض نشد؟
        مطمئنید؟
        ۱۰ می ۱۹۴۰ آلمان نازی به بلژیک حمله کرد و ۱۸ روز بعد پادشاه بلژیک تسلیم شد؛اشغال بلژیک تا سال ۱۹۴۴ ادامه داشت.
        در کل رهبران کشورهای قدرتمند از هیچ تلاشی برای قدرتمند تر کردن خودشون و ضعیف کردن دیگران دریغ نمیکنن؛نمونش فراوون.
        اشغال ایران هم جز بدترین جنایات تاریخ که خیلی کم بهش پرداخته شده و عملا فراموش شدس…

        o0ashil0oSquatlatex
        • o0ashil0o گفت:

          آره معلومه آلمان ها وارد بلژیک شدن وگرنه چطوری فرانسه رو میخواستن اشغال کنن؟ بلژیک دقیقا وسط فرانسه و آلمانه بلژیک تو جنگ اول جهانی خیلی آسیب دید نه فقط از جناح دشمن بلکه از داخل تفرقه همیشگی بین ولاندرن ها و والونی ها( فرانسه زبون ها و هلندی زبون های بلژیک) سر مشگل همیشگی زبان و زمین انقدر زیاد شد که نقلانده فون ها وسط جنگ بخاطر اینکه تابلو ها تو جبهه به زبون فرانسه بودن نه هلندی بیخیال جنگ میشدن و برمی‌گشتن خونه 😁 البته خیلی خیلی خلاصه شده. بلژیک در اصل تو جنگ دوم عملا به اسم بی طرفی تسلیم شد آلمان ارتش رو از بلژیک فرستاد فرانسه همین الان هم دقت کنی تو اون منطقه بلژیک تنها کشوریه که بافت کلاسیک شهری خودش رو حفظ کرده برعکس هلند و فرانسه،البته شما درست میگین و همین سه روز پیش سالگرد ۸۲ دو سالگی اشغال شون بود ولی خود بلژیکی ها هم قبول دارن که نبرد ورماخت و ۱۸ روز مقاومتش رو فرانسوی ها انجام دادن و لئوپول( لئوپول سوم پادشاه وقت بلژیک)فقط امضاء رو انجام داد.ولی بلژیکی ها تمام مدت جنگ دوم حکم تدارکات چی و کمک رسانی مخفی به متفقین رو داشتن اگه به سنتون بخوره سریال ارتش سری که تو ایران ده ۶۰ پخش می‌شد درباره همین موضوع بود که بزرگترین افتخار بلژیک تو جنگ دومه 😁

    • o0ashil0o گفت:

      اتفاقا حرفتون درسته و ما ایرانی ها به خاطر تمدن غنی که داریم به این نتیجه رسوندتمون که بهترین عکس العمل احترام گذاشتن به عقاید دیگرانه ولی همونطوری که جیم رایان هم بهش اشاره کرد احترام به اعقاید دیگران الزاما دلیلی بر تاییدش نیست. مثالی هم که زدی کاملا بی ربط بود ما میتونیم یه کار اشتباه رو تایید نکنیم یا حتی محکومش کنیم ولی توش دخالتی هم نداشته باشیم به همین راحتی اتفاقا این یه عرف دیپلماتیک بین المللی هستش و خیلی از کشور های دنیا بدون مشگل ازش استفاده میکنن تعجب می‌کنم واست غریبه نمونش تو همین جنگ روسیه و اوکراین خیلی از کشورها روسیه رو محکوم کردن و تو رای گیری سازمان ملل بهش رای منفی دادن خیلی ها هم نه محکوم کردن و نه رای منفی دادن ولی هیچکدوم درگیر جنگ با روسیه نشد.
      اتفاقا اگه طوری که شما میگین می بود سر هر چیزی کوچیکی یارو یار کشی راه میوفتاد الان باید منتظر جنگ جهانی سی ام می‌بودیم نه سوم

      PARASITE EVE 2
      • هیتلر! جنگ روسیه! روابط دیپلماتیک!
        من دارم از مسائل اجتماعی و هنجارها مثل آزادی بیان و نحوه ی استفاده ازش حرف میزنم، شما بحث رو بردی سمت سیاست!؟
        برادر سیاست بی پدر و مادره و هیچوقت توش عدالتی نبوده و فقط بر اساس مصلحت چیده میشه ولی روابط اجتماعی و جوامع همیشه سعی دارن آپدیت بشن و فرهنگشون رو بالا ببرن.

        از حرفهای بی ربط راجع به هیتلر و جنگ و… که بگذریم و برگردیم سر بحث خودمون، چیزی که من گفتم خیلی واضحه.
        فقط اینکه دخالت نکردن با ابراز حمایت از دوطرف مخالف فرق داره.
        مثلا یه موقع هست که یکی بی دلیل میاد تو خیابون شما رو میزنه داغون میکنه. خیلیا ممکنه دخالت نکنن ولی این وسط یکی بیاد بگه هم این آقایی که کتک خورده حق داره، هم این آقایی که کتک زده! شما ناراحت نمیشی؟؟ مخصوصاً اگه اون شخص دوستت باشه؟؟
        اون شخص با گفتن این حرف حق شما رو پایمال نکرده؟؟
        جوامع پیشرفته دیگه کمتر با این مدل بی طرفی هایی که بخواد حقشون رو بکشه کنار نمیان.
        الآنم قضیه ناراحتی مخالفان سقط جنین از جیم رایان همینه. بهرحال رو چیزی که فکر میکنن درسته تاکید دارن و نسبت به اون قضیه و اظهار نظر هایی که راجع بهش میشه بی تفاوت نیستن.

        o0ashil0oامیر حسین
        • o0ashil0o گفت:

          مثال شما هم خیلی تعریفی نداشت آخه دزدی با سقط جنین 😳😳😳
          بازم داری اشتباه میزنی دزدی آخه
          والا تو همون کشورهای به قول شما پیشرفته دزدی که هیچ تو خیابون یکی آدم رو بکشه هم دخالت نمیکنن و میگنن پرابلم من نیست 😁
          البته اگه بی تفاوتی و خود پرستی و اگوئیسم( مکتب خود پرستی ونفس و خود رو خدای خود دانستن)نشون رو هم از پیشرفته بودنشون ندونین

          امیر حسین
          • یجوری با خونسردی میگی تو خارج اگه یکی تو خیابون آدم بکشه کسی دخالت نمیکنه که انگار اینجا مردمی که وقتی دعوا میشه گرد میشن دورش تماشا کنن، میرن با قاتل مسلح درگیر بشن! 😁
            باشه ما خوب و مردم کشورهای پیشرفته بد، ولی دیگه خواهشا این مثالای عجیب و غریب رو بذار کنار و از فاز اینکه یه دوره تو نیویورک زندگی کردی و مثلا فرهنگشون رو میدونی بیا بیرون 😁

            o0ashil0o
            • o0ashil0o گفت:

              متاسفانه مرغ شما کماکان یک پا بیشتر نداره و مرتب حرف خودت رو تکرار میکنی، ممکنه به قول شما الان هم اگه تو ایران هم دعوایی بشه ملت جای جدا کردن با موبایل وایسن و فیلم میگیرن منم قبول دارم ولی بحث من یه چیز دیگست من هرکاری کردم به شما بفهمونم پیشرفته بودن کشورهای غربی دلیل بر این نمیشه که هر کاری که اونا میکنن درسته و ما هم باید عینا همونکار رو انجام بدیم. من دیگه حرفی ندارم، ضمنا نیویورک واسه یکی مثه شما کعبه آمال و آرزوها هست و زندگی توش واستون رویایی و دست نیافتنی هستش به خدا من مجانی هم حاضر نیستم برم نیویورک واسه زندگی یکی از دلیل هاش هم سیستم بهداشتی فشل آمریکاست

              • والا منم نگفتم هر کاری اونا میکنن درسته. منتها این شما بودی که از همون اول گارد گرفتی فقط به جهت اینکه بگی آمریکا هم مالی نیست و مملکت ما گل و بلبله.
                مرسی 😁

                • o0ashil0o گفت:

                  گارد واسه چی برادر من مگه اصلا همدیگرو می‌شناسیم؟شما یه بحثی راه انداختی به نظرم مورد داشت نظرم رو راجع بهش گفتم، اتفاقا به نظرم کامنت بعدیت منطقی اومد و لایک دادم، نه اتفاقا من نه قصد داشتم آمریکا رو بد جلوه بدم و نه قصدم این بود ایران رو گل و بلبل فقط دوست دارم حقایق همونجوری که هستن نشون داده بشن.

    • اونوقت معیار حق چیه با دیدگاه سابجکتیو در اخلاقیات؟

      PARASITE EVE 2
      • حق مطلق که نداریم ولی معمولا نظر اکثریت ملاک حق قرار میگیره (هرچند اکثریت هم ممکنه اشتباه کنن و بعدا تصحیح بشه اشتباهشون) ولی خب باید اینم در نظر گرفته بشه که نظر اکثریت باعث از بین رفتن منافع اقلیت نشه و صدمه دیدنشون نشه.
        واقعا پیچیده ست و تو بعضی موارد هم کار گره میخوره ولی در تعداد بیشتر موضوعات همین فرمول جواب میده یا پذیرفته میشه.

        o0ashil0o
  • اینکه هیچ موضعی رو نگرفته باعث ناراحتی شده؟ قبلا اگه شرکتا یا افراد معروف (که به سیاست ربطی ندارن) دیدگاه سیاسی خودشون رو اعلام میکردن توی دردسر می افتادند امروز دقیقا برعکس شده

    shadow‌‌MoReKaS Ghost of SpartaSquatlatex
  • Doctor Who گفت:

    میگن بدن بدن مادره هر کاری دلش بخواد میتونه انجام بده دیو شپل یه بیت خوبی داره میگه اگر بچه به دنیا بیاد پدرش باید هزینه ها رو بپردازه ولی اگر بچه بخواد سقط بشه فقط رضایت مادر رو میخوان این مسخرس اگر قراره من پولش رو بدم باید تو مرگ زندگیش هم نظر من مهم باشه
    https://www.youtube.com/watch?v=MoudH-RPnEE

    امیر حسینshadowDeleted account‌‌Arnaldبهنام رادbjbejbdjeMahyarMsmEren Yeagerکاکاسنگیmore
  • Omid گفت:

    ایکاش روزی برسه که هرکسی با هر باور و مرام و اعتقادی درک کنه زندگی هر فرد و باور اون و شیوه زندگی ش فقط و فقط به خودش مربوطه و هیچکس حق تحمیل باور خودش رو به دیگران و به “”جامعه”” نداره.

    DARKSIRENامیر حسینshadow‌‌bjbejbdjeo0ashil0oMariomanSquatlatex
  • بچه‌ای که آناتومی بدنش داخل رحم مادر شکل گرفته یک موجود زندست و کسی حق کشتنش رو نداره.
    کلا هر وقت دیدید فمنیست‌های چاق و پشمالو و چپ‌های زن اشتراکی جایی ایستادند شما طرف مقابل بایستید.

    king nima shamsDARKSIRENMengoshadowحق گوDeleted account‌‌ArnaldO2bjbejbdjemore
  • 30nabhl گفت:

    این پست چه ربطی به بازی داره؟
    چون خود جیم رایان مربوط به گیمه قرار نیس که هر حرف و کارش تو گیمفا بعنوان خبر مطرح بشه
    ………….
    اگه زندگیت متعادله و از پس مخارج خودت و بعدش بچه برمیای سقط جنین ایراد داره
    ولی بنظرم سقط جنین بعضی وقتا نیازه
    بچه ای که قراره ناقص به دنیا بیاد یا منگل هم خودش زجر میکشه هم بقیه. پدر و مادر حق دارن راجب آینده شون تصمیم بگیرن
    یا بچه ای که متاسفانه حاصل یه هوس زودگذر بوده و … بعد پدر مادر و بچه رو رها میکنه به حال خودش
    هیچ کدوم هم نمیتونن از پس بزرگ کردن بچه بر بیاد
    چرا باید بچه مجبور به تحمل یه زندگی نکبت باشه که حاصل بی فکری دو نفر دیگس؟
    یا خانواده ای که از پس مخارج خودش برنمیاد دنبال یه لقمه نون واسه زنده موندنه … گناه اون بچه چیه؟
    چون میگن گناهه باید یه زندگی بد رو به یکی تحمیل کنی؟ این نهایت خودخواهیه
    ……….

    من کار رامبد جوان بابت دو تابعیتی به دنیا آوردن بچه شو تایید میکنم
    به عنوان یه پدر بهترین کارو واسه بچش کرده
    خودش هم میدونست با حرفایی که تو برنامه میزنه (که باید هم بزنه تو ائن برنامه وظیفشه) مطابقت نداره و کلی فحش میخوره بازم این انتخابو کرد
    آینده بچه شو خرید

    king nima shamsshadowDeleted account‌‌bjbejbdjeK1Squatlatexهمسایه ( فن بوی = پنچری )MariomanMengomore
    • Lone wolf گفت:

      جدا خیلی مزخرفه که نمیتونن خرج بچه رو بدن بعد میبینی ده تا بچه قطار کردن پشت هم

      30nabhlshadowDeleted account‌‌sam snake 47bjbejbdjeK1Squatlatexah1372S Ghost of Sparta
      • دقیقا 👍
        به وضوح دیدم چنین اشخاصی رو بین اطرافیان و آشنایانم
        طرف پول نداره ، شغل درست حسابی نداره و یا صلاحیت پدر شدن رو نداره بعد میبینی پنج شیش تا بچه میاره
        مزخرف ترین جمله ای هم که بار ها شنیدم این بود که میگن ( بچه روزیشو با خودش میاره )

        shadowLone wolf‌‌The Red DevilSquatlatexTzzzT23sam snake 47
      • ah1372 گفت:

        باهات موافقم ولی اینو که هیچکی در نظر نمی گیره ، تو جهنمی به نام ایران بچه درست کردن ظلم هست، الان هزینه غذا چند برابر شده فردا حتما بدتر هم می شه و شرایط زندگی غیر قابل تحمل

        shadowLone wolf‌‌The Red DevilSquatlatexsam snake 47
    • داداش تو اصلا میدونی این گناه یعنی چی؟
      این گناه که نگاه به نامحرم نیست که
      کسی که مرتکب قتل نفس بشه به پایین درکات جهنم سقوط میکنه سقوطی بینهایت عمیق
      جهنم میدونی یعنی چی اصلا؟
      شوخیه این چیزها؟ اون بچه فوقش زندگیش به خوبی خیلی ها نمیشه ولی آخرش زندگیشو داره، به خاطر دو روز دنیای یکی که آدم نباید دنیا و آخرت خودشو به خاک سیاه بکشه که

  • آنتی ناتالیسم (تولد ستیزی) شعاری دارد با این عنوان: اگر در رفاه مادی و معنوی به سر می‌برم، وظیفه‌ای برای بچه دار شدن ندارم و اگر در فلاکت و فقر به سر می‌برم وظیفه دارم که بچه دار نشوم.

    علیرضا کریم‌خان زندshadow‌‌بهنام رادbjbejbdjeLone wolfah1372Squatlatex
  • sam snake 47 گفت:

    سقط جنین بسیار کار درستی است‌. وقتی پدر و مادری اون فرزند رو نخوان بهتره که نباشه‌. کودکی که پدر و مادرش نخوانش بهتره که بدنیا نیاد. نبودن، بهتر از زندگی بدون محبت پدر و مادره. از طرفی خیلیا سقط میکنن برای اینکه بچه ای که قراره بدنیا بیاد ناقصه. چقدر عزیزانی رو دیدیم که توانایی جسمی و هوشی کاملی ندارن و چقدر هر ثانیه دارن زجر میکشن؟؟؟ آیا این عزیزان باید یک زندگی نباتی توام با رنج و درد رو تجربه کنن تا مبادا ما عذاب وجدان نکشیم چون اونها رو از قبل سقط جنین کردیم؟؟؟ این عزیز یک عمر زجر بکشه چون من به اون یک زندگی نباتی دادم؟ زندگی نباتی دادم چون عذاب وجدان اجازه سقط اون رو نداده بود؟؟؟ این خودخواهی نیس؟؟؟؟ کسی حرف منو میفهمه که از نزدیکانش این افراد رو دیده باشه وگرنه حرف رو من رو رد میکنید…

    امیر حسینshadow‌‌his0160ArnaldRaminMengoThe Red Devilبهنام رادbjbejbdjemore
  • Mystery Man گفت:

    نگاه کنید صنعت گیم از نسل هفت و رقابت برای ساخت انحصاری شاهکار به کجا رسیده

    Squatlatex
  • WITCHER گفت:

    اگه قرار به زنده بودن باشه، …. از همون لحظه ای که تو بدن مرده زندست و فقط قراره یکیشون به مقصد برسه و موفق شه، خیلی دوست دارم نظر اون دوستانی که میگن سقط جنین گناهه رو در این باره بدونم، مرگ اون هزاران …. دیگه تقصیر کیه؟ علاوه بر اون با این وضعیت اقتصادی ایران عمل های پیشگیری از بارداری برای همه واجبه، گناه اینه که به یه آدم دیگه زندگی پر از رنج و سختی رو تحمیل کنی

    30nabhlSquatlatex
  • حق گو گفت:

    سقط جنین یعنی قتل یعنی حماقت

    The Red DevilSquatlatexWITCHERامیر حسینMengo
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است
نظرات جیم رایان در مورد سقط جنین ناراحتی کارکنان پلی استیشن را در پی داشته است