خالق Monkey Island از انتقاد هواداران نسبت به نسخه جدید ناراحت است
ران گیلبرت (Ron Gilbert) گفته است که واکنش برخی از طرفداران به تغییر طراحی هنری Monkey Island، او را غمگین کرده است.
در یک پست وبلاگی، توسعهدهنده در مورد واکنش شدید برخی از طرفداران در مورد تغییر سبک هنری عناوین کلاسیک Monkey Island و بازی Return to Monkey Island صحبت کرد. گیلبرت میگوید:
این موضوع ناراحت کننده است. افرادی که نمی خواهند من بازی مورد نظرم را بسازم، از طرفداران اصلی و سرسخت Monkey Island هستند. این چیزی است که من را نسبت به همه نظرات ناراحت میکند. Return to Monkey Island ممکن است آن سبک هنریای نباشد که شما میخواستید یا انتظارش را داشتید، اما سبک هنریای است که من میخواهم.
رکس کرول (Rex Crowle)، هنرمند و طراح LittleBigPlanet ،Tearaway و Knights and Bikes، در توییتر تایید کرد که او مدیر بخش طراحی در بازی Return to Monkey Island است. گیلبرت همچنین کراول را در پست وبلاگ به شدت تمجید میکند:
رکس یک نیروی خلاق و شگفتانگیز است و ما تیمی متشکل از هنرمندان، انیماتورها، طراحان صدا، برنامهنویسان و آزمایشکنندگان باورنکردنی داریم که همگی روح خود را در این بازی میریزند و دیدن، بازی کردن و گوش دادن به آن زیباست.
جزیره میمونها، مجموعهای از بازیهای ماجراجویی است که طرفداران بسیاری دارد. دو قسمت اول این سری در سالهای ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ منتشر شد. پس از خروج خالق بازی، یعنی ران گیلبرت از لوکاسآرتس (LucasArts) در سال ۱۹۹۵، این شرکت به ساخت سه قسمت دیگر ادامه داد. نفرین جزیره میمونها (۱۹۹۷)، فرار از جزیره میمونها (۲۰۰۰) و قصههای جزیره میمونها (۲۰۰۹) از جملهی این عناوین هستند. جدیدترین بازیهای ویدیویی منتشر شده توسط گیلبرت عبارتند از Double Fine’s The Cave (2013) و Thimbleweed Park در سال ۲۰۱۷ که اولین بازی او با استودیوی جدید تریبل تویباکس (Terrible Toybox) بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
“شاید آن سبک هنری نباشد که شما میخواستید اما سبک هنری است که من میخواهم” !!!!!
ببخشید! به طرفداران ناراضی میگیم یه عذرخواهی هم ازت بعمل بیارن!
وقتی گاد آو وار ۲۰۱۸ معرفی شد طرفدارای سرسخت نسخه های قبلی به دوربین بازی خیلی ایراد میگرفتند ولی وقتی عرضه شد یه شاهکار منتشر شد تو کار خودتو بکن یه مانکی آیلند خفن بساز
هنوز نتونستم این نسخه رو تجربه کنم ولی نظرات نسبت به این نسخه مثبت بوده که نشون دهنده کاربلد بودن ران گیلبرت هست