سازندگان Lies of P: تفاوت قدرت پلی استیشن ۵ و سری ایکس برای ما اهمیتی ندارد
سازندگان بازی Lies of P طی مصاحبهای با وبسایت Gamingbolt از اهمیت تفاوت پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس گفتند و فناوری جدید AMD را کمکی بزرگ دانستند.
ساختهی اخیر استودیوی نئوویز گیمز (Neowiz Games) و راند ۸ (Round 8 Studio) یعنی Lies of P، یکی از جذابترین عناوین سولز-لایک اخیر است. این بازی که اقتباسی از داستان معروف پینوکیو است، فراهم کردن تجربهی اکشن نقشآفرینی با سبک هنری گاتیک ویکتوریایی (Victorian Gothic) را هدف گرفته است که ما را به یاد Bloodborne میاندازد.
از آنجایی که این بازی برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در حال توسعه است و با توجه به آنکه سری ایکس از پردازندهی AMD Zen 2 با ۳.۸ GHz و پلی استیشن ۵ از Zen 2 با ۳.۵ GHz بهره میبرد، آیا تفاوت دو کنسول مذکور مهم به نظر میرسد؟
تیم سازندهی Lies of P طی مصاحبهای با وبسایت Gamingbolt اعلام کرد:
از آنجایی که در بخش بهینهسازی این بازی پیشرفت کردهایم، تفاوت این دو کنسول عملاً برای ما اهمیتی ندارد.
اگرچه، قابلیتی که در هر دو نسخه تفاوت ایجاد میکند، پشتیبانی از فناوری FidelityFX Super Resolution شرکت AMD خواهد بود. در پاسخ به پرسشی مبنی بر تأثیر این فناوری در کمک به سازندگان، اعلام شد:
فناوری Super Resolution به دلیل افزایش کیفیت گرافیکی، کمک شایانی در توسعهی این بازی کرده است. امیدواریم که این نوع وضوح تصویری در آینده بهروزرسانی شود و مورد تکامل قرار بگیرد.
این استودیو همچنین تأیید کرد که بازی Lies of P دو حالت گرافیکی Performance و Quality خواهد داشت که در حالت اول، بازی با وضوح 1440p و نرخ فریم ۶۰، و در حالت دوم با وضوح 4k حقیقی و نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد. تیم سازنده در حال کار روی حالت 4k و ۶۰ فریم نیز است. ما همچنان منتظر تاریخ انتشار این عنوان هستیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
پ ن پ فک کردی تاثیر داره بخاطر یه رقم اعشار ریز😐
زنده باد سونی ناجی صنعت گیم
از تو همون رقم اعشار ریز یه دونه PS4 در میاد
فعلا که پلی استیشن توی همه ی بازی ها بهتر عمل کرده و بازی هارا بهتر اجرا میکنه.
داداش اونا از بیس متفاوتن
تازه پلی ۴ خیلی فناویای پیشرفته تری داره نسبت به وان
فعلا با اینکه ایکس باکس روی کاغذ سخت افزار بهتری داره ولی پلیستیشن از نظر اجرای بازی ها مولتی پلتفرم بهتر عمل کرده.
حاجی من به شما پیشنهاد میدم یه سر بری مقایسه بازی هارو نگاه کنی ببینی از تفاوت وحشتناک کیفیت تصویر هست با ps5 چیزی در حد ۱۲٪ الی۹ ،فقط برای دوتا بازی اساسین و دیرت نمیشه کل کنسول مایکروسافت رو زیر سوال ببری الکی بگی سونی بهتر اجرا کرد ،تازه وقتی که آنریل انجین ۵ بیاد ،تفاوت اصلی پردازنده xbox و ps5 بیشتر دیده میشه،، متاسفانه باید بری تو یوتیوب ببینی چون ،اینجا بعد دیدن ۲بازی توهم مشخصات عدد هست ورشون داشته فقط سونی فن ها میگی ،pc نداشتین که بفهمین،، از لگو گرفته تا dyng light 1,2 ,و فارکرای و بازی های دیگه بجز اون ۲بازی که اول اومدن مشکل از بهینه سازی بود ،
بدم میاد هی میگین انریل انجین ۵ و هیچی راجب اون موتور بد قواره و سنگین نمیدونین من خودم کار کردم
کاش کنسولا باز بودن قشنگ بنچمارک اجرا میکردیم روشون ببینیم چند چندن
باشه داداش
تو فقط بساز
کیفیت خروجی مال این حرفا بده
با تکنولوژی fsr تازه شده ۳۰ فریم؟!!!
فکر کنم قسمت دومش که میگه داره روی 4k واقعی و ۶۰ فریم کار میکنه مربوط به fsr بشه.
من به fsr خیلی خوشبینم.
داره میگه 4k native اجرا میشه یعنی هیچ آپ اسکیلی نشده و از fsr حداقل در حالت4k 30fps استفاده نشده که خودش نشون دهنده قدرت بالای کنسولاس
DLSS انویدیا همین لحظه:میپردازم بهت
هیچوقت نرم افزار نمیتونه در حد سخت افزار عملکردو بهبود بده
nice
این amd fsr هم شده ناجی گیمرا
DLSS درحل خوندن کامنتت:(امیدوارم اون میم معروف بیاد به ذهنتون)
گانگ 🗿
میگن اسپنسر بعد از شنیدن این حرف استعفا داده