به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا

به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد

علی محمدپناه
۱۵:۰۰ ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
امبر هرد

روانشناسی در جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد، رنج بردن امبر هرد از PTSD را تایید کرد.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد همچنان در جریان است و هر روز،‌ موضوعات جدیدتری پیرامون این پرونده آشکار می‌شوند. در جدیدترین جلسه دادگاه، روانشناسی در دادگاه به عنوان شاهد حضور پیدا کرد و اظهار داشت که به دلیل سوء رفتارهای جانی دپ (Johnny Depp)، امبر هرد (Amber Heard) اکنون از اختلال اضطراب پس از حادثه یا «PTSD» رنج می‌برد.

داون هیوز (Dawn Hughes) در جلسه دادگاه اظهار داشت که او طی ۲۹ ساعت جلسه با امبر هرد و همچنین بررسی جلسات روانشناسی، تشخیص داده که امبر هرد اختلال اضطراب پس از حادثه دارد. این روانشناس، دلیل این اختلال را سوء رفتارها و خشونت‌های جانی دپ اعلام کرده است.

داون هیوز اظهار داشته که جانی دپ، خشونت‌های رفتاری و فیزیکی مختلفی علیه امبر هرد داشته و در بیشتر موارد نیز از خود بی‌خود بوده است. با این حال، این روانشناس، به عنوان شاهدی از طرف امبر هرد در دادگاه حاضر شده بود.

جانی دپ

در جلسات قبلی دادگاه، روانشناسی دیگر از طرف جانی دپ در دادگاه حضور پیدا کرد و اظهار داشت که امبر هرد مبتلا به اختلال شخصیتی مرزی است و این باعث می‌شود تا او رفتارهای هیجانی و نمایشی داشته باشد. با این حال، در جلسه تازه دادگاه، داون هیوز با اظهارات این روانشناس مخالفت کرد؛ داون هیوز همچنین اظهار داشت که امبر هرد در کودکی، از سوء رفتارهای والدین خود رنج می‌برده است.

علاوه بر این موارد، در جدیدترین جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد، وکلای امبر هرد به دادگاه پیشنهاد دادند تا این پرونده را مختومه کند و شکایت جانی دپ را رد کند چراکه آن‌ها قادر نبودند تا مدارک کافی ارائه کنند. با این حال، قاضی این پیشنهاد را رد کرد. او همچنین اظهار داشت زمانی که تمام مدارک و استدلال‌ها ارائه شوند، هیئت منصفه، رای را صادر خواهد کرد.

جلسات دادگاه جانی دپ و امبر هرد همچنان ادامه خواهند داشت و احتمال می‌رود در جلسات بعدی، امبر هرد در جایگاه شهود حاضر شود.

منبع: ورایتی

اریاARYAPSAMGHaj_HosseinnavidphoenixIliyaDARKSIRENPARASITE EVE 277❤GOD OF WAR❤کوروشmeysambharvey bentSamantavakolivergil2maxLonesome guyAbayanپوریا عباسیalinerdArnaldDeleted accountmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هرجور فحشی به این فمنیستا بدی بازم کمه.

    Moein MM2اتزیو آدیتورهپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGSkyrim : The Elder Scrolls VO2Haj_HosseinعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙more
    • example گفت:

      ای کاش این حساسیت رو هم نسبت به patriarchy داشتی!
      دلیل اینکه هرکی رد میشه تو این سایت یه لگدی به فمنیسم میزنه رو نمیفهمم
      فمنیسم به معنای حقیقیش چیز بدی نیست و از حقوق زنا دفاع میکنه
      اون چیزی که بده فمنیسم افراطیه که البته تو هر چیزی افراطیش بده
      بهتره و یا حتی باید که بین فمنیسم و فمنیسم افراطی فرق قائل شد

      Moein MM2اتزیو آدیتورهاریاپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGSkyrim : The Elder Scrolls VSquatlatexO2Haj_Hosseinعلیmore
      • فمنیستی که به قولی افراطی نباشه، خواهان برابریه میان مرد و زنه و این دیگه فمنیسم نیست، بلکه Equalism هست. پس فمنیسم معتدل معنا نداره.

        اگر هم افراطی باشه و بخواد بنفیت رو به زن‌ها بده که این فمنیست باعث و بانی هزاران مشکل و بی‌عدالتی و سردرگمیه.

        این جنبش برای موفقیت و گیرایی بیشتر، بهتر بود در مرحله اول Equalism نام بگیره، اما الآن هم دیر نشده برای رفتن به این سمت. اگرچه تا ابد جنبش‌های فمنیستی به نتیجه نمیرسه تا زمانی که مردها رو همراه خود نکنه و این که برای برقراری عدالت در مورد زن‌ها و جنس مونث اسم جنبشت رو فمنیسم بذاری و در هر تریبون و سخنرانی و عملی، خودت رو ضد مردان نشون بدی، هیچ کمکی به دید بهتر مردها نسبت به این قضیه نمیکنه. زمانی که حداقل خواهان برابری باشید و درد مردها رو هم ببینید در کنار زن ها و مسائل در کنار هم دیده بشه، اون وقته که شاید به نتیجه‌ای برسیم.

        اگرچه Equalism هم به سادگی تمام مشکلات رو حل نمیکنه چون طبیعت مرد و زن مشابه نیست. اما حداقل بهتر از فمنیسم هست.

        Moein MM2اتزیو آدیتورهاریاپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGSquatlatexHaj_HosseinOld_GamersMengonavidphoenixmore
      • ETERNALMAN گفت:

        فمینیسم افراطی و غیر افراطی نداره ، از اسمش پیداست – هر مکتب با فرقه ای که اسم یه گروه خاص رو به دوش بکشه تمایل پیدا می‌کنه به حذف منطق مقابل – مثه اینه که من بیام یه جنبش مردسالاری راه بندازم بگم دنبال برابری ام ، در همین حد مضحک – از باورهاشون هم پیداست – یه فمینیست که رویکرد فاشیستی نداشته باشه بهم نشون بده تا من برم از سایت

        Moein MM2اتزیو آدیتورهپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMG(MANI(depression hater🦜👆khSquatlatexHaj_HosseinMengoعلیnavidphoenixmore
      • DuckFather گفت:

        خیر فمنیست از ریشه و بن چرته همه فمنیست ها افراطی هستن همشون بی سواد هستن و همشون موجودات دورو و مزخرفی هستن پیام فمنیست برابری نیست پیامش برتریه زن به مرده و نا درست بودن سیستم جهانی برای زنان(تمرکز بیشتر امریکاست) ولی الان در امریکا شانس موفقیت برای زنان و مردان یکیه ولی هنوز زنان اعتراض میکنن چرا بیشتر مردها در مقام های بالا هستن دلیلشم سادس چون رشته های مهندسی و تخصصی دانشگاها پر از مرد هست و رشته های مپه جنسیت شناسی و … پر از زن.لگدی که ما به به فمنیست میزنیم اوکیه درد میگیره ولی بعد چند روز اوکیه ولی لگدهایی که فمنیست به صنعت زد صنعت رو از تولید مثل هرچیز هنری و با کیفیت باز داشت در نتیجه لطفا از فمنیست دفاع نکنید این جنبش مثه لگبت یه جنبش دورو و سمی هست و تقریبا ۹۹ درصد حرفاشون دورغه شما فقط به استنداپ کمدی های فمنیستا یا به طور کلی به سخنرانی هاشون و تحلیل و بحث هاشون گوش بدین متوجه میشین

        Moein MM2ETERNALMANاتزیو آدیتورهARYAPSAMG(MANI(depression hater🦜👆khHaj_HosseinعلیnavidphoenixIliyaP.morgan 𔓙more
      • harvey bent گفت:

        باشه اصلا واسه همه مشکلاتی که توی جامعه یه ایسم درست میکنیم که هرکدوم به هیچ جایی نمیرسن و فقط باعث به وجود اومدن رفتار های افراطی و مسخره میشن

        Fsociety

        Moein MM2اتزیو آدیتورهARYAPSAMG(MANI(depression hater🦜👆khHaj_Hosseinعلیnavidphoenixهمسایه ( فن بوی = پنچری )alish82
      • alucard گفت:

        اینکه تو متوجه نفرت از فمنیسم نمیشی به همون اندازه کسی که معنی فمنیسم رو نفهمیده تقصیر داری, فمنیسم یه جنبشه که حتی مثل باقی مکتب ها یک رهبر خاص نداره و هرکسی هرجوری که دلش میخواد معنیش میکنه و برای خودش تفسیرش میکنه و برای همینه که هرجا گندش درمیاد میگن “فمنیسم واقعی این نیست” چون هیچ مرجع واحدی وجود نداره که فمنیسم و رفتارهاشو توصیف کنه , یا از جمله ” فنیسم یعنی برابری استفاده میکنن ” درصورتی که جدا از اینکه ریشه کلمه از femine یعنی زن گرفته شده ما از توی نسل سومش که گند زده هیچ , حتی توی نسل های قبلی فمنیسم که واقعا دنبال حل مشکلی بودن هم هیچگونه فعالیتی برای حمایت از مردها در جامعه نمیدیدیم , فمنیسم نسل سه توی جامعه غرب در حال حاضر هروقت که تونسته دنبال به تصویر کشیدن زن ها به عنوان موجوداتی با امتیازات ویژه و برتر بوده و هروقتم که نتونسته دقیقا ۱۸۰ درجه چرخیده و با استفاده از عنصر ترحم و “مظلوم پروری” دنبال کثیف و شیطانی نشون دادن قدرت مرد و مردانگی بوده , برای همینه که همه جا شما استفاده از واژه toxic masculinity رو رایج میبینی ولی هیچجا نمیبینی کسی بگه toxic femininity.

        Moein MM2ETERNALMANARYAPSAMGSquatlatexHaj_Hosseinاتزیو آدیتورهعلیnavidphoenixIliyaP.morgan 𔓙more
      • MR_William گفت:

        مهم هدفش نیست وقتی بازدهیش بد بوده ، وقتی اینطوری به بیراهه و افراط کشیده شده مثل خیلی از مثال های دیگه که هستن و سمین و نباید باشن ، این که هدفشون اسما چی هست مهم نیست

        Moein MM2اتزیو آدیتوره(MANI(depression hater🦜👆khHaj_Hosseinعلیnavidphoenix77همسایه ( فن بوی = پنچری )alish82کوروش
      • navidphoenix گفت:

        “فمنیسم به معنای حقیقیش چیز بدی نیست”
        کومنیست هم به معنای حقیقیش چیز بدی نیست اما تو عمل خیلی هم بده دقیقاً مثل فمینیست. الان فمینیستم به جای اینکه به زمینه‌ای برای برابری و دفاع از حقوق زنان تبدیل بشه، به بهونه‌ای برای مردستیزی تبدیل شده. افراطی و غیرافراطی نداره. تا حالا فمینیستی ندیدم که مثلا تو همین پرونده بیاد از جانی دپ که در حقش ظلم شده دفاع کنه و نام فمینیست رو پاک کنه.
        در ضمن فمینیست کلا با بنیان خانواده مشکل داره و فقط مردستیز نیست بلکه ضد خود زنها هم هست. وقتی زنها رو به عدم بهداشت یا چاقی و خیانت بعد ازدواج یا ازدواج نکردن تشویق می‌کنه یعنی صلاح خود زنها رو هم نمی‌‌خواد.
        جنبش می‌تو و اینکه زندگی چند تا مرد رو تباه کرده هم بماند. طبق این جنبش حتی اگر با همسر خود طبق رضایت خودش رابطه جنسی برقرار کنی بازم فرداش می‌تونه بهت اتهام تجاوز بزنه.
        برای ایجاد برابری بین حقوق زنها و مردها نیازی به فمینیست نیست همانطور که برای عدالت اجتماعی نیازی به کمونیست نیست. الان طوری شده که حتی خیلی از فعالین حقوق زنان هم مخالف فمینیست شدند چونکه وجهه همشون رو خراب کرده.

        Moein MM2ETERNALMANARYAPSAMG(MANI(depression hater🦜👆khاتزیو آدیتوره
      • Mahdi Sam گفت:

        فمنیسم چهره خودش رو در حمایت از مانفیست‌هایی مثل S.C.U.M(Society for Cutting Up Men) نشون داده دیگه لازم نیست در مورد حقیقی و غیر حقیقیش بحث کنیم، الان فمنیسم چه افراطی، چه مین استریم از فاشیست‌های جنگ جهانی تندرو ترن چون اونا دست‌کم گاهی شک داشتن که درسته کارشون یا نه ولی اینا نه!

        Moein MM2ARYAPSAMG(MANI(depression hater🦜👆khاتزیو آدیتورهnavidphoenix
    • Mamadyakuza گفت:

      این چه تیتر کلیک خور زردی بود گیمفا نوشت، اخرش نوشته دادگاه رد کرده این قضیه رو، روانشناسه از طرف امبر هرده مشخصه باید همچین چیزی بگه روانشناس خود دادکاه رد کرد و قضیش بسته شد

      ARYAPSAMG
  • اینطوری باشه که ۳۰ درصد زنان جهان PTSD دارن.
    یکجوری میگی رفتار رنج آور که انگار طرف رو شکنجه جسمی داده

    Moein MM2اریاپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGHaj_HosseinعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙ETERNALMANDARKSIRENmore
  • Capitan گفت:

    یه جوری میگه اختلال پس از حادثه که انگار جانی دپ هر روز میزده سیاه و کبودش میکرده 😒
    آخه چجوری دکتری که هستی که دروغ میگی

    Moein MM2اریاپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGHaj_HosseinعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙DARKSIREN77more
  • Mengo گفت:

    این بشر از همون اول روانی بوده اگه قرار باشه کسی PTSD گرفته باشه اون جانی دپه از دست این نه برعکس

    Moein MM2ETERNALMANاریاپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGHaj_HosseinعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙DARKSIRENmore
  • Squatlatex گفت:

    یعنی دارن میگن اگرم روزی زنی مشکل روانی داشته باشه بازم تقصیر یک مرد بوده خداییش چطوری به خودشون میگن جهان اول؟جهان اول بودن که به درآمد و اینا نیست به فرهنگ جامعه هم ربط داره.

    Moein MM2اتزیو آدیتورهاریاARYAPSAMGHaj_HosseinسیناعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙DARKSIRENmore
  • نتیجه دادگاه هر چی باشه امبر هرد دیگه ادم سابق نمیشه و تو پروژه های مختلفی راهش نمیدن، احتمال زیاد هم از آکوامن دو حذف میشه
    همین الان به دو اختلال روانی محکومش کردن که برای یه بازیگر که نیازه سلامت روحی روانی بالایی داشته باشه این قضیه خیلی مهمه
    شخصیت مرزی و ptsd
    اصلا دیگه بقیه دادگاه مهم نیست
    همین دو تا مطلب بیان شده کافیه تا دنیای حرفه ایش نابود بشه
    بهتر بود ابرومندانه از جانی دپ بدون دعوا و مرافعه جدا میشد و هر دو طرف آسیبی نمی دیدند
    جانی دپ هم کم آسیب ندید از این جریانات.
    پ.ن: این خانم مظلوم نمایی رو خوب بلده اصلا معلوم نیست واقعا ptsd گرفته یا نه، نمیشه بهش اعتماد کرد

    Moein MM2اتزیو آدیتورهپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGHaj_HosseinعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙77alish82more
  • Alifz گفت:

    اختلال ptsd ؟

    اختلال ptsd در اثر یک حادثه بزرگ مثل تعرض و تجاوز یا از دست دادن والدین یا یک ضربه روحی بزرگ اتفاق میفته و تجربه دوباره اون حادثه یا یادآوری دوباره طرف رو عذاب میده

    طبق نوشته اومدن مثلا بگن والدینش رفتار پرخاشگرانه داشتن،اختلال شکل گرفته و جانی دپ هم پرخاش کرده و باعث تکرر ادراک و تجربه شده

    با توجه به خرابکاریش رو تخت به نظرم اگر داخل دادگاه از IBS استفاده می‌کردن توجیه بیشتری داشت (سندرم روده تحریک پذیر)

    Moein MM2پدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGHaj_Hosseinاتزیو آدیتورهֆǟʍʊʀǟɨعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙77more
  • Herfeiy گفت:

    اگر واقعا معلوم بشه این دکتر دروغ گفته و پول گرفته باید محاکمه بشه

    Moein MM2اریاپدر بزرگ دانته و ویرجیلARYAPSAMGSquatlatexHaj_Hosseinاتزیو آدیتورهعلیnavidphoenixP.morgan 𔓙more
  • کوروش گفت:

    مرگ و لعنت بر فمنیسم شیطانی که تنها هدفش نابودی مردان و بنیاد خانواده و جامعه هستش و میخواد بصورت فاشیستی دنیارو نابود کنه.
    پ.ن =یه زمانی من درمورد خطرها و کارهای کثیف دروغین فمنیست اینجا نوشتم ولی فقط منفی گرفتم و کسی گوش نکرد و امروز خدارو شکر میکنم که بالاخره مردم عزیز و بزرگم به این ایدولوژی نفرین شده ی کثیف آگاه شدن …آفرین

    ARYAPSAMGSquatlatexHaj_Hosseinاتزیو آدیتورهعلیnavidphoenixIliya
  • G.LN گفت:

    اینکه میگن طرف ptsd داره به خاطر رفتار جانی دپ چرت محضه.
    ایشون در هر حال همون شخصیت مرزی و نمایشی داره.
    این چه جور اثباتیه!؟
    واقعا عجب جادوگریه!!
    هنوزم ایلان ماسک هر جور رابطه رو رد میکنه!
    جادوگر.ج!!!!!

    Moein MM2SquatlatexHaj_Hosseinاتزیو آدیتورهعلیnavidphoenix
  • mo1234 گفت:

    جمع کنین بابا شما هم مسخره بازیتونو

    Moein MM2اریا
به دلیل رفتارهای جانی دپ، امبر هرد از PTSD رنج می‌برد - گیمفا