اطلاعاتی از پروژه جدید سازنده سابق GTA منتشر شد
یک سرمایهگذار اطلاعات جدیدی را در مورد Everywhere، بازی جدید و جهان باز لزلی بنزیس (Leslie Benzies)، تهیهکننده سابق GTA فاش کرده است.
همانطور که روبرتو سرانو (Roberto Serrano)، تحلیلگر تجاری اذعان کرد، Galaxy Interactive ارائهای در وبسایت خود دارد که در آن جزئیات برخی از شرکتهایی که در آنها سرمایهگذاری شده است، ارائه میکند. بخشی از این جزئیات، شامل بیلد راکت بوی (Build a Rocket Boy) است، استودیوی جدید لزلی بنزیس، رئیس سابق راکستار نورث (Rockstar North). در حالی که اسناد اسم خاصی را در اطلاعات خود بیان نکردهاند، جزئیاتی در مورد آنچه تیم بنزیس روی آن کار میکند در دسترس است. این گزارش با اشاره به کتاب و فیلم درباره دنیای واقعیت مجازی، همه جا را به عنوان «مکانی آماده برای زندگی واقعی» توصیف میکند.
به نظر میرسد که این عنوان یک بازی جهان باز، AAA با تجربه چند نفره و ترکیب روایت حماسی چند فصلی است که بخش اعظم محتوای آن توسط بازیکنان تهیه و ارائه میشود. در این اثر بازیکنان میتوانند حتی جهانهای خود را ترکیب کنند. این جزئیترین اطلاعاتی است که تاکنون در مورد این بازی وجود دارد و علیرغم اینکه چندین سال در حال توسعه است، همچنان از دید عموم پنهان مانده است. تنها اطلاعات دیگر در مورد بازی، یک تیزر کوتاه داستانی در وب سایت رسمی آن است که می گوید:
در آینده ای نزدیک، فناوری بشریت را به پرتگاه یک تغییر جهانی خواهد کشاند. کسانی هستند که میخواهند از این فناوری فقط برای منافع خودشان استفاده کنند و کسانی هستند که میخواهند از آن برای کمک به بشریت استفاده کنند. آیا ما به ستارهها نگاه خواهیم کرد یا فقط به پاهایمان خیره میشویم؟ آیا ما الهام خواهیم گرفت یا در ترس زندگی میکنیم؟ در دل مردان و زنان، جنگ بین خیر و شر وجود دارد. همه چیز در حال تغییر است. برگشتی نیست؛ این یک بازی است. این یک جامعه است. این یک دنیای جدید است. طوفان در افق است و این تنها آغاز همه جا است.
بنزیس که یکی از تاثیرگذارترین چهرههای پشت سری GTA بود، در سال ۲۰۱۶ راکستار را در شرایط سخت ترک کرد و در سال ۲۰۱۷، شرکت بیلد راکت بوی را تاسیس کرد. این تهیه کننده از تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) بهخاطر دریافت ۱۵۰ میلیون دلار حق امتیاز پرداخت نشده شکایت کرد و مدعی شد که این شرکت سعی کرده است او را پس از گذراندن تعطیلات، به زور خارج کند. این ادعا در نهایت در سال ۲۰۱۸ رد شد. بیلد راکت بوی در اواخر سال ۲۰۲۰ تایید کرد که Everywhere که قبلا از موتور بازی سازی Lumberyard آمازون استفاده میکرد، به Unreal Engine نقل مکان کرده است. در بیانیهای که در آن زمان منتشر شد، آمده است:
ما بسیار هیجان زده هستیم که از این فناوری قدرتمند برای ایجاد دنیاهای شگفتانگیز و جدید استفاده کنیم و به طور فعال در همه رشتهها نیرو استخدام میکنیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یکی از مهره های کلیدی راکستار به بازیش بدجوری امید دارم
لزلی بنیزس یکی از مهم ترین اعضای راکستار(یا بهتره بگم سازنده gta ) که واقعا شخص پر استعدادیه به شخصه هایپ این گیمش هستم:)
بنیزس = بنزیس
اگه فقط چند نفره باشه که آشغالی بیش نیس اینم که میگه توسط بازیکنان ارائه میشه گواه اینو میده که بازی آنلاینه و به درد نخور . بازی جهان باز AAA معنیش این نیس مثل gta یه چیز خفن باشه خب دثاسترندینگم جهانباز بود با محیط یکنواخت و حصوله سربر که بعد از یک هفته کلا لوس میشد
بزار منتشر بشه بعد هیت بدید
الان اون ۱۵۰ ملیونو آخرش گرفت یا نه؟
شاهکاری در راهه.