بازی FIFA 22 بهزودی از Corss-Play پشتیبانی خواهد کرد
بازی FIFA 22 به زودی به صورت Cross-play قابل بازی خواهد بود، اما فعلا فقط در حالتهای خاص در دسترس است.
در پستی در وب سایت رسمی FIFA 22، اعلام شد که عملکرد کراسپلی در آیندهای نزدیک آزمایش خواهد شد و بازیکنان میتوانند در سیستمهای دیگر با حریفان رقابت کنند. در حال حاضر تست کراسپلی تنها در نسخههای نسل نهمی ایکس باکس، پلیاستیشن و استیدیا در دسترس خواهد بود، به این معنی که بازیکنان کنسولهای نسل هشتمی کماکان از این آپشن بیبهره خواهند بود. همچنین این قابلیت تنها به حالتهای خاص اضافه میشود، به این معنی که FIFA Ultimate Team کماکان از کراسپلی استفاده نمیکند.
در واقع، طبق یک پرسش و پاسخ در صفحه رسمی بازی، به نظر نمیرسد که حالت Ultimate Team در هیچ نقطهای کراسپلی شود و احتمالا در FIFA 23 این اتفاق خواهد افتاد. در این صفحه آمده است:
در حالی که میخواهیم تا حد ممکن بازیکنان خود را قادر به بازی با دوستان و دیگران کنیم، آزمایش را به این دو حالت محدود کردیم تا شانس بروز مشکلات جدید را در بازی کاهش دهیم. ما مطمئن هستیم که دادههای بازی و بازخوردی که از این دو حالت دریافت میکنیم به ما کمک میکند که چگونه کراسپلی را در عناوین بعدی پیادهسازی کنیم.
الکترونیک آرتس (Electronic Arts) میگوید که کراسپلی در فصلهای آنلاین درست مانند حالت عادی کار میکند. این شرکت ادعا میکند:
با فرض اینکه تست کراسپلی را فعال کردهاید، میتوانید به صورت عادی به فصلهای آنلاین بروید؛ کار دیگری لازم نیست انجام دهید. طبق معمول، بازی به دنبال یک حریف مناسب میگردد و ممکن است در نهایت روی پلتفرمی متفاوت از شما قرار بگیرند.
در یک گزارش در ماه فوریه که توسط Xfire اعلام شد، FIFA 23 برای اولین بار در تاریخ مجموعه شامل حالت کراسپلی میشود. این خبر جدید به این معنی است که کراسپلی زودتر از آن زمان ارائه شده است. طبق گزارشها، FIFA 23 شامل مسابقات جام جهانی فوتبال مردان و زنان میشود و همچنین ادعا شده است که الکترونیک آرتس قصد دارد توافقنامهها و مجوزهایی را که در حال حاضر با لیگها و تیمهای زنان برقرار است، گسترش دهد.
اوایل سال جاری گزارش دادیم که اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر اجرایی الکترونیک آرتس در یک جلسه داخلی به کارکنانش گفت که معتقد است برند فیفا مانع از رشد سری شده است. ویلسون در نظراتی که بهطور ناشناس به VGC ارائه کرد، ادعا کرد که برند فیفا از گسترش بازیهای سری به حالتهای فراتر از ۱۱v11 جلوگیری کرده است و اعلام کرد که تنها ارزشی که الکترونیک آرتس از نام برند در یک سال غیر از جام جهانی دریافت کرد، چهار حرف در جلوی جعبه بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
خیلی عالی شد منتظر این قابلیت بودم. باعث میشه با رفع مشکلات و باگهای این قابلیت فیفا ۲۳ با تجربه بهتری همراه باشه و عذاب آور نباشه انشاله البته