تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا

تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
تاپ ۱۰ بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم the batman

فیلم The Batman، توانست تا خود را به عنوان اثری برجسته به مخاطبان بشناساند؛ این فیلم سرشار از نکات مختلف و جذاب است.

فیلم بتمن (The Batman) به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) است. نقش اصلی این فیلم ابرقهرمانی را رابرت پتینسون (Robert Pattinson) به تصویر می‌کشد. این فیلم در زمان اکران خود روی پرده سینماها موفق شد تا به فروشی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند که فراتر از فروش فیلم لیگ عدالت (Justice League) است.

فیلم «بتمن» علاوه بر اینکه نظر منتقدان را جلب کرده، مورد استقبال بینندگان نیز قرار گرفته است و بسیاری از افراد، آن را از جمله بهترین لایو اکشن‌ها از کاراکتر بتمن می‌دانند. نقش‌آفرینی رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی با بازیگران قبلی کاملا متفاوت است و یکی از دلایل موفقیت فیلم نیز همین است. در این ویدیو، قرار است به بررسی بهترین نکات از فیلم «بتمن» بپردازیم و علاوه بر آن، نکاتی را گوشزد کنیم که باید در فیلم بعدی بهبود پیدا کنند.

هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)meysambvafadarArnaldGramy kVisible 6-tigh man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عالی بود و ادامه این فیلم از بتمن تایید شد.

    ComicbazhadibiGramy k
  • درود،
    به نظرم دیدگاه عموم مردم نسبت به این فیلم زیادی مثبته و یک عده محدودی هم که عقیده دارن فیلم بده از سمت دیگر بوم سقوط کردن. (داخل ایران مخاطبینِ با دیدگاه منفی کمی بیشترن؟!)
    به نظر من، فیلم The Batman فضاسازی بی‌نظیری داره، بازی بازیگرها صرفاً “خوب” و “همسطحه” (بازی خارق‌العاده‌ای یا ضعیف اصلا وجود نداره) و اگرچه بارها ریتم خودش رو از دست میده، اما به طور کلی میشه گفت نسبت به ژانر کاراگاهی، کسی انتظار درگیرهای زیاد نولانی رو نداشت. همچنین کامیکی از بتمن هیچوقت نخوندم، برای همین قصد ندارم وارد موضوع پایبندی شخصیت‌ها به کامیک بشم یا این که بخوام در مورد شخصیت‌پردازی‌ها بنویسم.

    !!اسپویل!!
    .
    .

    منتهی بزرگ‌ترین اشکال فیلم رو اعمال ریدلر در دقایق پایانی فیلم میدونم. ریدلر از ابتدا تا انتها ویلنی شناخته میشه که به دنبال “آشکارسازی چهره گاتهام” هست و مدام این قضیه رو در ویترین اهداف و Intentionهای خودش میذاره، اما متوجه نمیشم که هدف از بمب‌گذاری و جاری کردن سیل داخل گاتهام چیه؟ ۲۰ دقیقه انتهایی فیلم بی‌هدف و کاملاً عبثه و حتی اعمال بتمن‌ هم توجیه شده نیست و این همه پرداخت و بیش از ۲ ساعت دیالوگ و کشمکش! در انتها عمل ویلن کاملاً توجیه نشده انجام میشه. نه پاسخی به این سوال داده میشه نه با جست‌وجوی عمیق در درون مایه‌های شخصیت ریدلر میشه به این پاسخ رسید. به نظر میرسه که صرفاً تیم نویسندگی قصد داشتن یک توییست جدید رو کنن.

    *در زمینه بررسی فیلم سینمایی مدعی نیستم و فقط از لنز یک مخاطب عادی به این فیلم نگاه کردم.

    هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)🇮🇷Hulk🇮🇷Defaltvafadar
    • Defalt گفت:

      اخرش خیلی بی منطق تموم شد بنظرم فیلمی نبود که بدونه با خودش چنده چنده تو بعضی از صحنه ها

      سوسمار اهنینمحمد حسین کریمی
    • احسنت.
      در رابطه با وفاداری به کمیک خوب بود اما بعضی جاها ریدلر دیگه داشت زیاده روی میکرد و میشد یک قاتل روانی در صورتی که در کمیک ریدلر قتل انجام نمیده و فقط بتمن رو با معماهاش بازی میده البته این ریدلر تقریبا همون بود ولی داشت زیاده روی میشد در قتل

      Arnaldمحمد حسین کریمی
    • ah1372 گفت:

      تنها فیلم سه ساعته ای بود که دلم نمی خواست تموم بشه ، یه بار هم نوار زمان فیلم رو نگاه نکردم ببینم کی تموم می شه

      Arnaldarshia.ya.mohadibiسوسمار اهنین
    • Comicbaz گفت:

      باید شخصیت ریدلر رو بشکافید که بفهمید . هر کار ریدلر از سختی هایی که خودش کشیده الهام گرفته
      ۱- انگشت شهردارو قطع چون میگفت تو یتیم خونه موشا انگشتمو گاز میگرفتن . ۲- رئیس پلیس پیت سویج رو با همون موشا کشت . ۳- دادستانو منفجر کرد چون میخواست تو عظاب رشوه هایی که گرفته بسوزه و جالب ترینشون نوعیه که میخواست بروس رو بکشه
      ۴-ریدلر تو ارخام به بتمن گفت که هر سال چندتا از بچها بخاطر سرما میمردن چون بخاری نداشتیم اما بروس وین جاش گرم بود . برا همون با بمب رفت سراغش تا با همون گرما بسوزه . ۵- بلا ریل رو میخواست بکشه چون مثه توماس وین داشت وعده های الکی میداد و اما چرا شهرو قرق کرد . ۶-تو ارخام ریدلر به بتمن میگه که من برای مردم شهر نامرئی بودم و اونا منو نمیدیدن . این کارو کرد که از مردم گاتهام انتقام بگیره و چرا با قرق شدن . سد های گاتهام با پول های پروژه ی بازسازی ساخته شدن تا گاتهام بخاطر مقدار بارونی که درش میاد قرق نشه . همون بودجه ای که باهاش توماس وین میخواست بچه یتمیم هارو باهاش زیر پر و بال بگیره و ریدلر میخواس با همون پروژه مردم گاتهام زجر بکشن . ارخام بیرون از گاتهام توی یه دریاست و برا همین ریدلر بتمنو اورد اونجا تا در عمان باشن چون فکر میکرد بتمن مثه خودشه

  • vafadar گفت:

    واقعا مت ریوز مخصوص بتمن ساخته شده

    arshia.ya.mohadibiسوسمار اهنینArnald🇮🇷Hulk🇮🇷Defalt
  • hadibi گفت:

    من که در سکوت کامل این فیلم رو دیدم و از تماشای اون لذت بردم . انتقادات و منفی بافی مهم نیست . اینکه بتمن مثل همیشه دلچسبه و کاردگردان مت ریوز هم فیلم رو خوب در آورده ، طوری که وقتی چن شب پیش فیلم رو دیدم صبح توی محل کار با دوستام و همکارا از ابعاد مختلف ش صحبت می کردیم ، من که دوست دارم یک بار دیگه این فیلم رو با دوبله حرفه ای یکی از شرکت های ایرانی مثل سورن ببینم .

    hadibi
تاپ ۱۰: بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم The Batman - گیمفا