بخش بتل رویال Halo Infinite حاوی المانهای تک نفره خواهد بود + تاریخ احتمالی انتشار
طبق شایعات، بخش بتل رویال Halo Infinite با هدف جذب بازیکنانی که علاقهای به حالتهای کلاسیک ندارند، ساخته خواهد شد حاوی المانهای تک نفره است.
جز کوردن، خبرنگار نام آشنای بازیهای ویدیویی، به تازگی در پادکست Xbox Two اطلاعات بیشتری از بخش بتل رویال Halo Infinite منتشر کرده است. طبق اطلاعات جز کوردن، بخش بتل رویال این بازی حاوی المانهای تکنفرهی مختلفی است:
ماموریتهای جانبی Halo مانند کشتن تعدادی زیادی از دشمنان یا کشتن هدفهای با ارزش در بخش بتل رویال بازی، حاضر خواهند بود. این ماموریتها نوعی اهداف در حال تکامل هستند. فکر میکنم از طریق جمعآوری امتیاز و کشتن تمام دشمنان در این بازی برنده خواهید شد، اما کاملا مطمئن نیستم.
جز کوردن معتقد است که این بخش برای انتشار در فصل سوم بازی، که در اواخر ۲۰۲۲ در دسترس قرار میگیرد، برنامه ریزی شده اما امکان تاخیر آن به سال ۲۰۲۳ و فصل چهارم نیز وجود دارد:
فکر میکنم هیچ ضربالعجلی برای انتشار این بخش وجود ندارد. استودیو خواهان عرضهی حالت رویال به صورت آماده و کامل است؛ بنابراین امکان تاخیر عرضهی آن به فصل چهارم وجود دارد و به همین خاطر این حالت هنوز رسما معرفی نشده است.
جز کوردن ادعا کرد که بخش بتل رویال بازی حاوی مکانیکهای بازیکن علیه بازیکن علیه محیط (PvPvE) نیز است:
طبق شنیدههای من، سازندگان در حال آزمایش کردن مکانیکهای بازیکن علیه بازیکن علیه محیط هستند. آنها نمیخواهند این حالت صرفا یک کپی از PUBG باشد. این حالت یک بتل رویال سنتی نخواهد بود.
این خبرنگار نامآشنا، اطلاعاتی در مورد نقشه بازی نیز منتشر کرد:
این حالت، یک نقشه بزرگ خواهد داشت که اندازه آن به صورت دایرهای کم خواهد شد. شما مجبور به حرکت کردن در نقشه خواهید بود. اهداف مختلفی در این نقشه وجود خواهند داشت، برای مثال مشغول به اشغال پایگاههای مختلفی خواهید شد.
طبق شایعات، حالت بتل رویال Halo Infinite به مدت دو سال توسط استودیوی Certain Affinity در دست ساخت بوده است. این استودیو از سال ۲۰۰۷ در ساخت عناوین مختلفی از جمله Halo ،Call of Duty و Doom نقش داشته است.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
نظرات
خوب نیست😰😰😰😰😰نونونونو آه آه آه آه آه
خوب بود شوخیدم🙂
خیلی عالیه بازی نایسیه
الان منظورت از این کارت چیه؟ برای چی میری زیر هر پستی کامنت میزاری از دنیا گیم میپری میری اون انیمیشن بچه سالانه رو میگی؟فازت چیه ؟ 😐
بریم ببینیم چی میشه 👏
استدیو خوبی در حال ساخت بتل رویاله
به نطرم میتونه نقش ریون سافتور رو در فرانچایز هیلو بگیره
خیلی دوست داشتم halo انحصاری نبود و میتونستم روی ps4 بازی کنم 🗿💔
به نظرم بازی خیلی خوب و سرگرم کننده ای هست
و این بخش بتل رویال هم میتونه خیلی جالب باشه و پلیر های زیادی جذب کنه
نمیدونم چرا وقتی به بتل رویالش فکر میکنم یاد ایپکس میوفتم 😐😂
و باز هم باگ و یک شکست دیگه. این ای پی کلا باید جمع شه
مثل کیلزون؟(متا نسخه آخر : ۷۰)
خخخ آره تو راست میگی آخه
بله الان زنگ میزنم میگم آی پی رو جمع کنید چون فن بوی های نوبفا بهشون برخورده
تا روزی چیتراش کم باشه بازیش میکنم
تنها نکته که باعث خوشحالی من شد فقط ….ما نمیخوایم بازی کپی از PUBG باشه ،🤞🙂🙂🙂 واقعا یکی از دلایل موفقیت یک بازی بتل رویال اینه که خاص باشه مثل فورتنایت و ایپکس ……میبینم موفقیتشون رو چون هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن و صرفا یک کپی نیستن امیدوارم اگه هیلو بتل رویال میخواد داشته باشه یک چیزی خاصی باشه که تجربش رو برای هر کسی لذت. بخش کنه