دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا

دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده

علی محمدپناه
۱۳:۰۹ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
دادگاه جانی دپ و امبر هرد

دادگاه پرونده جانی دپ و امبر هرد در جریان است و هر کدام از آن‌ها، دیگری را به کارهای مختلفی متهم می‌کنند.

دادگاه پرونده جانی دپ (Johnny Depp) و همسر سابقش امبر هرد (Amber Heard) یکی از موضوعات داغ حال حاضر هالیوود به شمار می‌رود. در دادگاه جاری این پرونده، هر کدام از طرفین، دیگری را به خشونت و سوءاستفاده متهم می‌کنند. در ادامه، نگاهی به این پرونده و دادگاه خواهیم داشت. همراه با ما باشید.

موضوع دادگاه

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

امبر هرد و جانی دپ برای مدتی با یکدیگر ازدواج کرده بودند. با این حال، در سال ۲۰۱۶ میلادی،‌ امبر هرد با انتشار تصاویری از صورت کبود خود، ادعا کرده بود که جانی دپ به او آسیب زده است. همین منجر به آن شد که آن‌ها در سال ۲۰۱۷ میلادی از یکدیگر طلاق بگیرند؛ پس از طلاق،‌ امبر هرد برای ازدواج ۱۵ ماهه‌شان، مبلغ ۷ میلیون دلار را از جانی دپ به دست آورده بود.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، امبر هرد در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست، اظهار داشته بود که او قربانی خشونت خانگی بوده است. البته در این مقاله، به نام جانی دپ اشاره نشده بود. اما کاملا مشخص بود که هدف مقاله، جانی دپ است.

وکلای جانی دپ به دلیل نشر اکاذیب و اتهام‌های نادرست علیه جانی دپ که حرفه‌ بازیگری او را به حاشیه کشانده‌اند، تصمیم گرفتند تا از امبر هرد شکایت کنند. در نقطه مقابل نیز امبر هرد به دلیل این اتهامات، از جانی دپ و همچنین وکیل سابق خود شکایت کرده است.

در هر صورت، دادگاه جانی دپ و امبر هرد در ایالت ویرجینای آمریکا در جریان است و افراد مختلفی در لیست شاهدین قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیر عامل کمپانی تسلا یعنی ایلان ماسک (Elon Musk) و جیمز فرانکو (James Franco)، هم‌بازی امبر هرد در فیلم پاین‌اپل اکسپرس (Pineapple Express) اشاره کرد.

اتهام آزار و اذیت

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

در این دادگاه، امبر هرد برای اولین بار ادعا کرده بود که جانی دپ، او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وکیل امبر هرد اظهار داشته بود که این اتفاق در سال ۲۰۱۵ میلادی در استرالیا رخ داده بود. با این حال، جانی دپ و وکلای او، تمام این اتهامات را رد کردند.

مشاور ازدواج

در این دادگاه، مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد در لیست شاهدین قرار داشت؛ او در صحبت‌های خود اظهار داشته بود که آن‌ها به هنگام جدال‌ها و مشاجره‌های خود، سوءرفتارهای متقابلی داشتند. مشاور ازدواج آن‌ها اظهار داشته بود که آن‌ها به یکدیگر نیز ضربه می‌زدند. با این حال، او اظهار داشته بود که در جلسات، جانی دپ فرصت چندانی برای صحبت نداشته و امبر هرد بیشتر اوقات، در صحبت‌های او مداخله می‌کرد.

یکی دیگر از موارد بین جانی دپ و امبر هرد، مدفوعی بوده است که روی تخت آن‌ها بوده است. جانی دپ، آن را مدفوع انسان می‌داند و انگشت اتهام را به سوی امبر هرد یا یکی از دوستانش دراز می‌کند اما امبر هرد این اتهامات را رد می‌کند و آن مدفوع را به سگ‌های کوچک جانی دپ نسبت می‌دهد.

قطع شدن انگشت

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ در سال ۲۰۱۵ میلادی در استرالیا در حال فیلمبرداری پنجمین فیلم دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) بوده است. او در این دادگاه، اظهار داشته بود که امبر هرد به سمت او یک بطری شیشه‌ای پرتاب کرده است که باعث قطع نوک یکی از انگشتان دست راستش شده بود.

پیام‌های شوکه‌کننده

جانی دپ تایید کرده است که قبلا یعنی در سال ۲۰۱۳ و قبل از ازدواجش با امبر هرد، پیام‌هایی در مورد غرق کردن و سوزاندن امبر هرد به رفیقش پاول بتانی (Paul Bettany) داده است. جانی دپ در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز مشابه همین پیام را به دوستش آیزاک باروک (Isaac Baruch) داده بود.

استفاده از کوکائین

در این دادگاه، تصویری از خانه امبر هرد در لس آنجلس از سال ۲۰۱۳ نشان داده شده بود که در آن، چندین نوشیدنی و مقداری کوکائین دیده می‌شود؛ بنابر گفته وکلای امبر هرد، این‌ها همگی متعلق به جانی دپ بوده‌اند. جانی دپ نیز در پاسخ به این موضوع اظهار داشته بود که تا سن ۱۴ سالگی،‌ مواد زیادی را امتحان کرده است.


در هر صورت،‌ باید منتظر ماند و دید که نتیجه نهایی دادگاه جانی دپ و امبر هرد چه خواهد بود.

منبع: foxnews

Caxel105snowgirlDARKSIRENLucciola BalladAmir mohsen110077meysambHunTeR007IrNهمسایه ( فن بوی = پنچری )EspressoHaj_HosseinVisible 6-tigh manGramy kalinerdMehran.BaP.morgan 𔓙علیM.KhArnaldmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sefirot2011 گفت:

    موارد دیگه هم هست عکسهای عمل جراحی و بیمارستان رفتن جانی دپ هم منتشر شده ،اون فیلمی هم که هرد منتشر کرده مشخص از اول برای دپ نقشه کشیده بوده و آخرش هم میخنده چقدر این هرد نفرت انگیز حالا خوبه دپ فقط داشت به کابینتها ور میرفته و هیچ درگیری فیزیکی تو کلیپ نبوده ، در آخر اون ادعای هرد که میگفت برای پوشندن کبودی صورت از اون مواد آرایشی استفاده میکرده دیروز سازنده اون لوازم آرایشی تایید کرد که اون زمانی که هرد از اون مواد آرایشی استفاده میکرده ما این رو تولید نکرده بودیم
    اگر با وجود این همه دروغ فرافکنی هرد باز هم دپ مقصر شناخته بشه بدونید دستهای پشت پرده در میونه

    AmirdaneshvarisnowgirlARIAN.SHDARKSIRENLucciola BalladJaber-shamsAmir mohsennavidphoenix1100Rebel2292more
    • M.Kh گفت:

      دست های پشت پرده نیاز نیست
      قدرت فمنیستا دست کم گرفتی؟؟؟

      snowgirlARIAN.SHfbjgLucciola BalladhosseinJaber-shamsAmir mohsenMahyarMsmnavidphoenix1100more
    • kia (Bye All) گفت:

      فمنیست دهن مارو تو زندگی واقعی.گیم.سینما سرویس کرده.گفتن برابری اما اینا از اونورش افتادن

      Delaraاتزیو آدیتورهsnowgirlARIAN.SHETERNALMANMariomanJaber-shamsAmir mohsenP.morgan 𔓙Haj_Hosseinmore
    • Delara گفت:

      دست های پشت پرده؟! 😂چرند نگو. دادگاه بصورت آنلاین و زنده در تمام کشورهای جهان درحال پخشه. فکر کردی همه جا مثل ایرانه؟! دادگاهشون عادلانه و در حضور سی تا شاهده! کلیپ رو اگر دیدی و بازم به خشونت جانی شک داری قطعا یک زن ستیز و متعصب هستی. خشونتش توی فیلم رو ندیدید و میگید آمبر از قصد مدرک جمع کرده، خب جانی هم صدای آمبر رو ضبط کرده!! هردو مدرک جمع کردن و حق داشتن. و این وسط مدارک آمبر خیلی محکم تره! هفت ساله طلاق گرفته، توقع داشتید کرمپودر هفت سال پیشش رو هنوز نگه داشته باشه؟!! این کرمپودر استعاره ای بوده از کتک های جانی. نه اینکه همیشه اینو میزده! که البته بیشترشون طی مستی یا مصرف مشروب و گل همزمان توسط دپ رخ می‌داده اطرافیان دپ هم شهادت دادن ک دپ وقتی مصرف می‌کرد خشونت بخرج میداد. جانی پرونده ی پزشکی داره و پزشکش هم اعتیاد شدیدش و هم خودزنیش رو توی دادگاه تایید کرده. آمبر اس ام اس هایی رو نشون داده که دپ توش واقعا حال بهم زن حرف میزنه!! درضمن دپ خودش به زدن هرد اعتراف کرده اما فقط میگه زدمش ولی خب خون ک نیومد!!! و توی تمام وقت دادگاه هم یا مکث میکنه یا داره میخنده!! جای چرند گفتن برید فیلم دادگاهشون رو ببینید.

      اتزیو آدیتورهAmirdaneshvari
    • Delara گفت:

      عکس های عمل جانی درحالیه که با عینک آفتابی روی تخت بیمارستانه!! و کاملا مشخصه که توی فاز مواده. و از اون ترسناک تر اینه که ادعا میکنه آمبر انگشت منو قطع کرده، اما بعدش با همون انگشت بریده بجای اینکه بره بیمارستان شروع میکنه با خون خودش نقاشی کردن روی درودیوار و فحش نوشتن!!! و وقتی خونش بند میاد انگشتش رو میکنه توی سطل رنگ و روی تابلوی وسط هال یک آلت بزرگ میکشه!! و پزشک متخصصش هم گفته ک دستم لای در گیر کرده! اما به دوستش اس ام اس داده ک خودم انگشتم رو بریدم! و خدمتکارشون هم توی دادگاه شهادت داده ک وقتی وارد شدم شیشه مشروب شکسته بود اما خونی وجود نداشت! و بعدش انگشت جانی رو توی آشپزخونه پیدا کردن!! جانی بارها و بارها سابقه و پرونده ی خودزنی داشته و داره و پزشکش هم تمام اینارو تایید کرده.

      اتزیو آدیتورهARIAN.SHAmirdaneshvari
  • INJUSTICE 3 گفت:

    ببخشید توی بخش پیام های شوکه کننده جانی دپ به اونا پیام داده که یا اونا به جانی دپ پیام دادن ؟ اصلا چرا باید این پیاما رو به اونا بده ؟

    اتزیو آدیتورهLucciola BalladAmir mohsennavidphoenix1100G.LN77همسایه ( فن بوی = پنچری )MoReKaM.Kh
    • نyasi گفت:

      شوخی بین دوستان . خودت دیدی تو گروه های دوستانه بعضی چیزا هستن که اون گروه باهاش می خندن ولی برای بقیه اصلا معنی ای نداره .
      مثال خیلی معروفش اینه که مردم فحش می دن بعدش یه صدام و تمام .
      یا حالت دوم اینکه : ادمیزاده و از دست بقیه بخاطر کاراشون عصبیه و برای تخلیه کامل مجبوره یذره پیاز داغشو زیاد کنه ولی ایا می تونه بره زل بزنه تو چشم طرف و حرف اون چنینی بزنه ؟ نه . پس میاد به رفیقش میگه تا اروم بشه .
      احتمالا سال ۲۰۱۳ واسه شوخی بود ( یا اینکه جانی دپ رو عصبانی کرد ) ولی ۲۰۱۶ دیگه واقعا عنبر هرد رفته بود رو اعصابش .

      Amir mohsennavidphoenix110077HunTeR007IrNحاج عرفان
      • Delara گفت:

        برای شوخی بین دوستان، میگه میخوام زنم رو بکشم و جسدش بسوزونم و بعد به جسد سوخته شده اش تجاوز کنم تا مطمئن بشم که مرده؟؟!! برای شوخی بین دوست هاش بوده که مدام به آمبر اس ام اس می‌داده که تو یک Overused0(بسیار استفاده شده) هستی؟! برای شوخی به خدمتکار خونشون اس ام اس داده که جلوی در اتاق خواب دستشویی کنه تا وقتی آمبر خواست وارد بشه پاش بره توش؟! برای شوخی به دوستش ایمیل زده و راجع به زن قبلیش گفته که خوشحالم که آمبر اومد و از اون کلاش فرانسوی جدا شدم ؟! برای شوخی به آمبر اس ام اس داده که بیا بدنم رو ببر، کجاش رو دوست داری ببُری؟! اگر نبری خودم میبُرم؟!! و بعد از ماجرای بریده شدن انگشتش، باز هم به شوخی به دوستش اس داده که خودم انگشتم رو بریدم؟! خب شاید آمبر هم همه ی کاراش رو از روی شوخی در حق جانی انجام داده باشه!!!

        اتزیو آدیتورهARIAN.SHنyasi
  • lord--sega گفت:

    این غربی ها با این سبک زندگی غیر انسانی دارن برای دنیا
    راه و روش مشخص می کنند، بی دلیل نیست دنیا به این
    وضع اسف بار کشیده شده

    snowgirlAbsurd heroJaber-shamsAhmad_bkAmir mohsenTzzzT23navidphoenix1100مسافر خسته77more
    • example گفت:

      سبک زندگی غیر انسانی یعنی چی؟
      تا حالا از نزدیک با یه غربی برخورد داشتی که سبک و سیاق زندگیش رو ببینی که اینجوری نتیجه گیری کردی؟ یا منبعت ۲۰:۳۰ ؟

      Absurd heroMariomanJaber-shamsAhmad_bkAmir mohsenTHE SAINT SNAKEHaj_HosseinTzzzT23navidphoenix1100more
      • kurk گفت:

        شما خودت منبعت کجاست ؟ بی بی سی یا دوستای من و تو ؟واقعا دوستای خوبی هم هستن

        Absurd herohosseinJaber-shamsAhmad_bkAmir mohsenTzzzT23navidphoenix
        • example گفت:

          من خارج از ایران زندگی میکنم دوست عزیز
          یه چندتا سفری هم اینور اونور داشتم
          با خارجی از شرق و غربش نشست و برخواست داشتم و دارم
          والا چیزایی که من میبینم با دوتا چشم خودم با اون چیزایی که شما “تصور” میکنید در مورد غرب و شرق از زمین تا آسمون فرق میکنه!
          بسته بودن ایران و نداشتن تعامل با مردم کشورای دیگه باعث شده اکثرا شناخت درستی نسبت به دنیا نداشته باشن تو ایران که البته جای تاسفه.
          حالا گیریم که من ساکن داخل ایرانم و چیزی نمیدونم و ندیدم
          شمایی که میای غرب رو نقد میکنی بایستی چهارتا منبع و سند و دلیل بیاری برای حرف و ادعایی که داری
          میگه زندگی غیرانسانی، میپرسم یعنی چی؟ اومدی میگی خودت منبعت کجاس؟

          AmirdaneshvariLucciola BalladsnowgirlAbsurd herosam snake 47MariomanJaber-shams
          • kurk گفت:

            مبارکت باشه عزیزم هر جا زندگی میکنی شما میگی ۲۰:۳۰ من هم میگم اون شبکه ها هر کشوری هم فرهنگ خودشو داره نیازی به قضاوت جایی نیست اما تبلیغاتی که اونها انجام میدن در مورد ما و تبلیغاتی که ما انجام میدیم هر دو طرف الان به منی که ایرانی هستم ازشون میپرسم نظرتون در مورد من بگین از هر ده نفر شاید یکی دو نفر چیزای خوب بدونن بقیه میگن جنگ تروریست و هزار تا چیز دیگه اما از من که میپرسن خیلی راحت میگم هممون انسان هستیم غربی ها چون فکر میکنن جهان اولی هستن پس تبلیغات و یا هر چیزی دیگه ای که گفته میشه خیلی سندیت داره

    • نyasi گفت:

      جالبه خودشون هر چی عقیده مثل لگبت و فمنیسم ( این فمنیسم جدیدو میگم که فقط داره مردا رو کوچیکتر می کنه و خانواده ها رو از هم می پاشونه ) رو بزور به ادم تحمیل می کنن و اگه کسی مخالفت کنه زندگی و شغلش و … نابود میشه ولی گیر میدن به افرادی که دین هارو بزور به مردم تحمیل می کنن و اونارو ادم بد ( حالا قشنگ ترین اسم این بود ) خطاب می کنن . واقعا فرقی بینشون نیست اگه بخوایم ساده به قضیه نگاه کنیم .
      متاسفانه باید بگم افراد زیادی مخصوصا کوچکتر از من ( ۱۸ سالمه ) فقط بخاطر اینکه بگن ما خفنیم دارن از افکاری که ظاهرا درستن ولی بعد ها مشکلات بزرگ دیگه ای بوجود میارن پیروی می کنن .
      به شخصه نمی تونم با این سن و این تجربه کم بگم خیلی چیز می دونم چون افرادی هستن تو این سایت که بیشتر از من تجربه دارن و بیشتر از من می دونن . ولی وقتی نگاه می کنیم می بینیم غرب داره سبک زندگی سالم ایرانی ( که هزاران سال قدمت داره ) رو از بین می بره اون هم با رسانه .

      snowgirlJaber-shamsAmir mohsennavidphoenix110077ETERNALMANPS6.2027HunTeR007IrNهمسایه ( فن بوی = پنچری )more
      • چیزی که باید در مورد آمریکا بدونید اینه که در این کشور عقاید بسیاری وجود داره و اینطور نیست که همگی به … و Femenism اعتقاد داشته باشن، اتفاقاً در این جوامع اکثریت مردم عادی مثل من و شما اعتقادی ندارن به این مفاهیم (منظور نوع جدید فمنیسم هست که نابودگره) یا نگاه تحمیلی ندارن اما اون افرادی که اعتقاد دارن و عقاید خودشون رو تحمیل میکنن بسیار Vocal هستند و سوءاستفاده از آزادی بیان زیاد صورت میگیره. تاثیر این کشور روی ایران از دو دیدگاه ذکر شده هم محدود بوده اما همانطور که این افراد در آمریکا Vocal هستند، داخل ایران هم صدای بلندی دارن. جنگ Leftistها و Radical Rightهای آمریکا سابقه طولانی داره و به وضوح نشون میده که فرهنگ غربی یک خط ثابت نیست که ما مورد نقد قرار بدیم، منظور از فرهنگ غربی عقاید Leftistها هست یا Radical Right؟ سبک زندگی و خطی فکری ما ایرانی‌ها هم دوگانگی‌های زیادی داره که بحث‌های شدید سیاسی و اجتماعی به این موضوع اشاره دارن. همین که خیلی از ما جوان‌‍ها به سبک زندگی غربی ترغیب میشیم، یعنی سبک زندگی به قول شما کهن ایرانی در جایی کم گذاشته یا محدود کرده و از سمتی سبک زندگی غربی هم به افراط رسیده. بنابراین من نمیبینم بخاطر صرفاً «قدمت» چرا یکی باید برتر باشه یا بخاطر «مدرن» بودن صرفا چرا زندگی غربی برتره. به نظر من برای زندگی خوب، بهتره نکات مثبت هر سبک زندگی‌ای رو به زندگی خودمون تزریق کنیم.

        snowgirlJaber-shamsAmir mohsen1100G.LN77kia (Bye All)HunTeR007IrN🤘Mohsenj74Skyrim : The Elder Scrolls Vmore
        • نyasi گفت:

          ( به شخصه نمی تونم با این سن و این تجربه کم بگم خیلی چیز می دونم چون افرادی هستن تو این سایت که بیشتر از من تجربه دارن و بیشتر از من می دونن . )

          اما در مورد سبک زندگی ایرانی , من نگفتم خوبه یا بد , ولی غربی ها دارن کاری می کنن که مردم ازش دور بشن و نمی زارن اون کاری که شما گفتین رو بکنن . ولی مردم به من چه (تازه به این نتیجه رسیدم ) . همون کاری که گفتین رو می کنم .

          Amir mohsen1100
        • kia (Bye All) گفت:

          میشه از ضرب المثل ادب از که آموختی از بی ادبان استفاده کرد.ما مجبور نیستیم نکات منفی یک فرهنگ رو تقلید کنیم.میتونیم فرهنگ احترام به حیوانات اونهارو در کنار فرهنگ مهمان نوازی خودمون قرار بدیم.فرهنگی که با منطق همراه باشه بهتر از فرهنگ از رو عاداته

          نyasiDeleted accountMariomanJaber-shamsAmir mohsenP.morgan 𔓙1100
      • Shelbia گفت:

        میدونی چرا رسانه ی اونا تاثیر گذاره؟ چون با قدرت علمی و تلاششون تو ۲۰۰ سال حکومت نوپاشون کاری کردن که سابقه ۲۵۰۰ ساله ما درمقابلش حرفی برای گفتن نداره.اره دیگه.. این سابقه بجایی رسیده که پاهامونو بندازیم رو هم و مثل تنبلا بگیم ما گذشته داشتیم و اینا.. خوب هنر که نکردی هرچیزی یه شروعی داره و این درحالی هست که نسل مدرن اونا در تلاش واقعی به سمت پیشرفتن

        MariomanAmir mohsen1100
        • نyasi گفت:

          داداش فراموش کردی که اینا فقط با کشت و کشتار و محروم کردن کشورهای دیگه به این سطح رسیدن . امریکا خودش روی قاره ای از جسد سرخ پوستا درست شده . اروپایی ها تو هرکشوری رفتن کل حکومت اون کشور رو مال خودشون کردن و امکان پیشرفت رو ازشون گرفتن . خود ایران بین چند کشور اروپایی تقسیم شد و حکومت رو هم به فساد کشیدن جوری که اونا به پیشرفت خودشون ادامه می دادن و مردم کشور ما دنبال یه تیکه نون .
          فراموش نکن ریشه اطلاعات علمیشون دانشمندای قدیمی ما هستند . اگه اطلاعاتی و دانش هایی که ما به دست اوردیم نبود , اروپا هم اینجوری نبود .
          تنها علتی که رسانه اشون تاثیر گذاره اینه که ۹۰ درصد رسانه جهان دست اوناست . اگه کسی مخالفت کنه با رسانه مردم رو ضد اون حکومت می کنن .

    • M.Kh گفت:

      از رابطه دو نفر میشه تمام سبک زندگی غربی هارا نتیجه گرفت؟؟
      اونوقت از هزاران رابطه شکست خورده کشور خودمون یا کشور های مسلمون دیگه هیچ

      Amir mohsen110077HunTeR007IrNAshen undead the bearerAllli
    • فقط غربی‌ها؟ فکر میکنید داخل جوامع شرقی ( یا هر نقطه‌ دیگری در دنیا) سبک زندگی انسان‌ها خیلی والاتره؟ مثل این که از بطن جامعه خودمون و بسیاری از کشورهای شرقی آگاهی کافی ندارید. فرق ما به عنوان بخشی از جوامع شرقی با غربی‌ها اینه که خیلی از بی‌اخلاقی‌ها زیر پوست فرهنگ کهن و اسلامی انجام میشه و این به مراتب ترسناک‌تره. این که خیلی از بی‌اخلاقی‎ها و زندگی‌های غیرانسانی بخاطر رویکرد علنی‌ساز فرهنگ آمریکایی روشن و واضح به گوش ما میرسن دلیل نمیشه در تمامی جوامع شرقی سبک زندگی انسانی باشه، بلکه یکی از دلایلش خفقان و فرهنگ «گنگ کننده» هست.

      Amir mohsenAhmad_bk1100G.LN77Nathankia (Bye All)HunTeR007IrN🤘Mohsenj74O2more
    • Shelbia گفت:

      چرند بافی نکن روشنفکر اونا به بهترین شکل ممکن دارن زندگی میکنن این جور پستا جای ماهی گیری نیست… همین یذره انسانیت و قانونی که تو جامعت داری مدیون جامعه ی صنعتی و مدرنه که مدیون هموناست وگرنه باید برای عقایدت با شمشیر میجنگیدی

      نyasiMariomanAmir mohsenAhmad_bkP.morgan 𔓙
      • kaname گفت:

        احتراما مخالفم
        قوانین انسانی برای این چند صد سال نیست که مدیون کشورها مدرن امروزی باشیم که پیشینه تاریخی ندارند و هر چی دارند از مجموع علوم و تواریخ کشورهایی با قدمتهای کهن دارند
        الان با شمشیر نمیجنگند ولی با سلاح های مدرن میلیونها نفر غیر نظامی میکشن و جوابی که دارند مشکلشون با نظام یا دولتیه !!!
        ظاهر جنتلمن اما دستانی به خون آلوده

  • leftovers گفت:

    دروغ اول امبر برملا شد.یه لوازم ارایشی نشون داد وکیلش گفت از اون دوسال از این استفاده میکرده بعدا خود تولید کننده لوازم ارایشی تاریخ تولید محصول رو ۲۰۱۷ اعلام کرد ! و حسابی برا جانی خوب شد

    Jaber-shamsAmir mohsenTzzzT231100Rebel229277ETERNALMANkia (Bye All)K1HunTeR007IrNmore
  • Slik گفت:

    چی بگیم والا تو این داستانا داستان زیاد هست ولی خدا کنه بیشتر از این واسه جانی داستان نشه

    Jaber-shamsAmir mohsenHaj_HosseinRebel229277K1HunTeR007IrNهمسایه ( فن بوی = پنچری )Gramy kking nima shamsmore
    • Delara گفت:

      مطمئن باش که میشه. چون اسناد و مدارکی ازش رو شده که آمبر میخواست پنج سال پیش رو کنه. اعم از فیلم ها و اس ام اساش و پرونده ی پزشکیشون و اعتیاد شدیدش و شهادت دکتر و دوست هاش و… اما جانی گفت که با پرداخت هفت میلیون دلار پول مسالمت آمیز حلش کنن و دیگه دادگاه هارو شرکت نکنن.و قضیه تموم شد. بعدها فکر کرد که با قدرت رسانه و توجه مردم بهش میتونه دادگاه رو ببره، اما مدارک آمبر محکم تره و شکایتش صدمیلیون دلاریه.

  • Haj_Hossein گفت:

    این بشر حالمو به هم میزنه😐جانی دپ گرفتار زیبایی ظاهریش شده…

    Jaber-shamsAmir mohsenAhmad_bk
  • Dutch گفت:

    من که اخرشم نفهمیدم گناه کار اصلی کیه ولی بیشتر اینطور به نظر میاد که تقصیر زنشه کم ازش پول کنده دیده ضرر کرده بعد طلاق گفته بزار شکایت کنم بیشتر بگیرم ازین ببعد جانی نیست بهم پول بده

    Amir mohsenP.morgan 𔓙
  • ‌Aladar گفت:

    هر دو شیاد هستن بندازنشون زندان آب خنک بخورن .

    snowgirlJaber-shamsAmir mohsenAhmad_bkHaj_Hossein
  • پین هد گفت:

    آخرش تو این دادگاه حق به حق دار رسید.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا
دادگاه جانی دپ و امبر هرد | از انگشت قطع‌شده تا پیام‌های شوکه‌کننده - گیمفا