تعمیرکاران نینتندو سوییچ از مشکلات محیط کاری خود میگویند
یک ناظر سابق در مرکز تعمیرات کنسول نینتندو سوییچ در ایالات متحده، ادعا کرده است که این شرکت در کنترلرهای معیوب غرق شده است.
در حالی که Nintendo of America به درخواستهای تعمیر مشتریان رسیدگی میکند، کار تعمیر توسط شرکتهای شخص ثالث مانند Syracuse و United Radio مستقر در نیویورک انجام میشود. کارمندان سابق این بخشها به Kotaku گفتند که در یک نقطه، به راحتی هزاران Joy-Con معیوب در هر هفته از راه می رسید. آنها افزودند:
در نهایت مجبور شدیم یک فضای کاری کاملا جدید را فقط برای تعمیر Joy-Con راهاندازی کنیم.
مشتریانی که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸، Joy-Con های معیوب ارسال کرده بودند، طبق گزارشها جایگزینهای جدیدی برای آنها فرستاده میشد؛ اما پس از سال اول، ادعا شده است که United Radio ملزم به تعمیر تمام کنترلرها بوده است. ناظر سابق ادعا کرد که United Radio به شدت به کارکنان آژانس وابسته است که اکثر آنها به طور بومی انگلیسی صحبت نمیکنند. این منجر به مشکلات ارتباطی، جابهجایی زیاد کارکنان و محیطی بسیار پر استرس شده است.
دریفت Joy-Con از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷، برای دارندگان سوییچ یک مسئله تکراری بوده است. این مشکل با تشکیل یک دادخواست دسته جمعی در ایالات متحده در جولای ۲۰۱۹ مورد توجه عموم قرار گرفت. مدت کوتاهی پس از این ارائه، نینتندو هزینه تعمیر Joy-Conهای خراب را متوقف کرده و شروع به بازپرداخت به کسانی کرد که قبلا برای تعمیر هزینه کرده بودند؛ اگرچه نقص واقعی کنترلرهای سوییچ رفع نشد. رئیس نینتندو در ژوئن ۲۰۲۰ طی پرسش و پاسخ سرمایهگذاران، اولین عذرخواهی عمومی بابت Joy-Con را از این شرکت ارائه کرد. شانتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa) گفت:
ما برای هر گونه ناراحتی که برای مشتریانمان در مورد کنترلرهای Joy-Con ایجاد شده عذرخواهی میکنیم. ما به بهبود محصولات خود ادامه میدهیم، اما در حال حاضر Joy-Con در معرض یک شکایت دسته جمعی در ایالات متحده بوده و یک موضوع معلق است. بنابراین ما نمیتوانیم در مورد اقدامات خاصی که ممکن است انجام دهیم، اظهار نظر کنیم.
نینتندو از آن زمان با چندین پرونده قضایی دریفت سوییچ مواجه شده است و این مشخص میکند که این شرکت از مشکل آگاه است، اما به جای رفع آن تصمیم گرفته است که به فروش محصولات معیوب ادامه دهد. سال گذشته از کمیسیون اروپا خواسته شد تا در مورد مسائل دریفت نینتندو سوییچ تحقیق کند. این گروه که نماینده ۴۴ سازمان مصرفکننده مستقل از ۳۲ کشور است، نامهای شکایتآمیز به کمیسیون اروپا در رابطه با “نقض گسترده در قوانین مصرفکننده اتحادیه اروپا، مربوط به منسوخ شدن زودهنگام محصولی به نام نینتندو سوییچ” ارسال کرد.
نینتندو در اکتبر گذشته اعلام کرد که همراه با انتشار Switch OLED، بهبودهایی در آنالوگها انجام شده است. با این حال، مدیر کل بخش توسعه و فناوری نینتندو گفت که تمام چوبهای آنالوگ به مرور زمان فرسوده میشوند، زیرا این قطعات از نظر فیزیکی در تماس با محیط هستند. کو شیوتا (Ko Shiota) گفت:
برای مثال، لاستیکهای خودرو هنگام حرکت خودرو فرسوده میشوند، زیرا در حال چرخش در اصطکاک دائمی با زمین هستند. بنابراین با همین فرض، از خود پرسیدیم که چگونه میتوانیم دوام را بهبود ببخشیم و نه تنها این، بلکه چگونه میتوان عملکرد و دوام را در کنار هم قرار داد؟ این چیزی است که ما به طور مداوم در حال کار روی آن هستیم.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
هر کی این مقاله رو ترجمه کرده دمش گرم ، از روان ترین متن هایی بود که خونده بودم – اما دربارهٔ خود این موضوع ، واضحه که چیزی به نام مشتری مداری برای نینتندو اصولا تعریف نشده و این مشکل خیلی از بیزینس های دیگه هم هست – وقتی یه شرکت از بحران مالی ۲۰۱۲ و خطر ورشکستگی یک دفعه اینطوری در پول غرق میشه واضحه که اولویت هاش تغییر میکنه – رد این چنین سیاست هایی رو میشه در دو شرکت دیگه هم دید ، چنانکه کینکت اجباری اکس باکس از یک طرف و بازی هفتاد دلاری و سرویس های گرون قیمت پلی استیشن همگی مصادیق نادیده گرفتن مخاطب بودن و هنوز هم داریم می بینیم – حل این مشکلات هم تنها منوط به اینه که فن بیس دفاع بیجا از زایل شدن حقوق خودشون نداشته باشن – این کار جواب میده ، همونطور که دربارهٔ ارتقاء بین نسلی هورایزن دیدیم
مشکل اینه که نینتندو رقیب نداره و بازار دستشه
مشکل اینه ک مفهوم کیفیت، بازاریابی، رقابت، انحصار، عرضه و تقاضا، نقاط ضعف، نقاط قوت، R&D، قیمتگذاری، مشتریمداری، روابط عمومی، تفاوت بازارها و … در تجارت و اقتصاد توسط مشتری هرگز ب درستی درک نمیشه، هیچ وقت هم قرار نبوده ک درک بشه، حتی گاهی اوقات فراتر از درک بعضی از متخصصان هم هست و اگر قرار باشه ی برند موفق بر اساس خواست اونا فعالیت کنه، طی کمتر از یک سال از روی زمین محو میشه.
چیزی ک بیش از هر چیز در دنیای امروز قابل مشاهده است، مخلوط کردن موضوعات مختلف و نتیجهگیری براساس نظر عامه جامعه است. برای نمونه در همین نظر بالا نه تنها چندین و چند موضوع پیچیده تنها در چند خط بیان و ب هم دیگه ربط داده شدن بلکه برای اونا راه حل هم ارائه شد.
جناب ملکی گرامی ، برای فهم برخی موضوعات و بیانش نیازی به دکترای اقتصاد نیست ؛ فعالیت شرکت ها در بازار خودش استراتژی شرکت مورد نظر رو به مخاطب خواهد داد – ساتورو ایواتا افتخار می کرد به اینکه مخاطب کودکان باشن ، ولی حالا همین سن مخاطب براش راه در رفتن و سر باز زدن از پذیرش مسئولیت جوی کان های خراب شده ، این فقط یه نمونشه تازه که به شرکت چطور پول روی سیاست هاش اثر میگذاره
البته ک ب دکترای اقتصاد نیاز نیست، بلکه بسیار بسیار فراتر از اون نیازه، اون هم ن یک نفر، بلکه صدها نفر متخصص در حوزههای مختلف.
من و شما آزادیم ک نظرات متفاوتی رو با نگرشهای مختلفی ارائه بدیم اما نباید انتظار داشته باشیم در هر زمینه صدق کنه، کاملاً منطقی باشه یا مشکل پیش اومده رو کنار بزنه. مسئله جویکان اصلاً موضوع محوری نظر من نبود. چنین مشکلات دنبالهداری برای همه شرکتها، بدون استثنا با هر سیاستی رخ میده. بحث اینه ک با مخلوط کردن موضوعات، جوابی برای این مسئله پیش نمیاد. مشتریمداری نینتندو یا هر شرکت دیگهای با این مشکلات یا برخی نقاط قوت تعریف نمیشن. از طرفی این ی بحث مجزاست ک من اصلاً دانش کافی ندارم ک دربارهاش اظهار نظر کنم اما مشخصه ک اغلب نظراتی ک میبینیم هم بدون دانش مورد نیاز پست میشن
در نهایت هم شما ب من بفرمایید اگر قراره پول روی سیاست شرکتها تاثیر نزاره، چ چیزی باید تاثیر بزاره؟ تمام ارزشهای یک شرکت هر چ قدر هم انسانی، در نهایت طوری سامان پیدا میکنن تا حول محور پول شکل بگیرن. چون مسئله اینه ک شرکت برای پایبندی ب همین ارزشهای فرضاً والا باید ب کار ادامه بده و تا زمانی این ممکنه ک درآمدزایی در ابعاد وسیع صورت بگیره
دوست عزیز جز این شرکتا کلی شرکت هم هست که وضعیت وخیمی داره، همین چند وقت پیش نبود که امار فرام سافتور اومد که کارمنداش ناراضین؟
حقیقتا اینه که کار زیادی رو کارمندا میکشن چون راس هرم فقط دنبال اینه که بگه ما درحال ساخت گیم هستیم
اینم درسته
دو چیز باعث سرافکندگی تمامی گیمر هان
۱.kon.ami
۲.joy.con
نه بخاطر خودشون بلکه بخاطر اسمشون
امیدوارم که بتونم با تنظیم شکایتی دقیق و محکم این سیستم سرمایه داری و ایرانی ستیز رو که میخوان فرهنگ و کودکان ما رو نابود کنن به زانو در بیارم
پ.ن:آقای میازاکی حواسم به شما و سایه هایی که دوبار نمیمیرند هم هست فکر کن برا …خودت بازی میسازی بازم از این ها میسازی؟ حیا کن!
سگا عشقه❤️
واقعا راست میگی اسماشون خیلی بده مخصوصا سه کلمه اولش اون یکیم سه کلمه اخرش😬