سیدی پراجکت: نسخهی نسل جدید The Witcher 3 در جهنم توسعه گرفتار نیست
استودیوی سیدی پراجکت طی اعلامیهی چنین اذعان داشت که پروژهی توسعهی نسخهی نسل جدید بازی The Witcher 3 برخلاف گفتهی رسانهها در جهنم توسعه گرفتار نیست.
این ناشر لهستانی در روز چهارشنبه اعلام کرد که تاریخ انتشار نسخههای نسل جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt مجدداً با تاخیر مواجه شده است و روند توسعهی آن نیز به جای یک استودیوی خارجی در داخل سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) ادامه خواهد یافت.
به دنبال این موضوع و با توجه به عملکرد بسیار عجیب این استودیو در سال گذشته، بسیاری از نشریهها اعلام کردند که احتمالاً نسخهی نسل جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt با مشکلات جدیای روبرو است و اصطلاحاً در جهنم توسعه قرار دارد. این حال، طی تماسی که با سرمایهگذاران این شرکت در روز پنجشنبه برقرار شده بود، معاون ارشد سیدی پراجکت یعنی میخال نواکوفسکی (Michał Nowakowski) تاکید کرد که این بازی در جهنم توسعه قرار ندارد.
وی افزود:
من به سرفصلهایی که در سراسر اینترنت قرار گرفتند نگاه کردم و نظر من را یکی از آنها جلب کرد. این تیتر چنین نوشته بود که «تاریخ انتشار نسخهی نسل بعدی بازی The Witcher 3: Wild Hunt تا ابد با تاخیر مواجه خواهد شد» که به نظر میرسد به قرارگیری روند توسعهی آن در جهنم توسعه اشاره دارد.
من میخواهم بگویم این موضوع واقعیت ندارد. موارد زیادی وجود دارند که در سال آینده توسط ما منتشر خواهند شد.
اما تمام چیزی که میتوانم بگویم این است که ما تصمیم گرفتیم تا بازی را به صورت درون استودیویی توسعه دهیم. ما در حال ارزیابی زمان هستیم و این موضوع نیاز به کمی بررسی دارد.
هیچکس نگفته است که تاریخ انتشار این بازی برای مدتی طولانی تاخیر خورده است.
انتشار نسخهی نسل جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt در ابتدا برای سال گذشتهی میلادی برنامهریزی شده بود، اما در ماه اکتبر اعلام شد که این بازهی زمانی به سهماههی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی موکول شده است. همچنین، روز چهارشنبه اعلام شد که این تاریخ مجدداً تغییر یافته است و بازهی زمانی جدیدی برای انتشار آن نیز اعلام نشد.
لازم به ذکر است که نسخههای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس این بازی توسط استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در حال توسعه بود که پیشتر وظیفهی پورت نینتندو سوییچ آن را نیز برعهده داشت. پس از انتشار این بازی، دارندگان نسخههای نسل قبلی آن میتوانند آن را به صورت رایگان و در قالب یک بهروزرسان دریافت کنند. همچنین، این عنوان شامل یک بستهی الحاقی الهام گرفته شده از سریال خود خواهد بود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
خسته نباشی 😂
ی پچ ۶۰ فریم هم برا ویچر ۳ منتشر بشه کافیه واقعا
چون هنوز ک هنوزه فوق العادس
من نمیدونم چرا واقعا این کارا رو میکنن وقتی نمیتونن از پسش بر بیان
دلت خوشه ها ما پی سی بازها که همون روز اول انتشارش ۶۰ فریم بیشتر تجربه کردیم و انتظار داریم روی کیفیت بصری بیشتر کار کنه
ولی هوادارا در جهنم انتظار به سر می برن!!!!!!!
بازم دروغگویی رو شروع کردن
دو سال یک آپگرید نسل نهمی رو تاخیر زدن آخرش میاد مشخص میشه فقط ۶۰ فریم شده
ممنونم از سیدی پراجکت که با ویچر بهترین
تجربه گیمینگ منو رقم زد( چه خاطره هایی)
سایبرپانکم نسل نهمشو بازی کردم( فقط چون بنظرم خفنه)
ولی دیگه سر سوزن بهش اعتماد ندارم بلایی که سر من اورد
خیلی از روز اول سایبرپانک ضربه بدی خوردم، الانم
یه نیوگیم پلاس خشک خالی نمیدن برای سایبرپانک
که حداقل ارزش چندبار بازی کردن داشته باشه
هر موقع من از اول بخوام بازی کنم باید کلی گیگ و کوفت
مرض برم که لولم بره بالا بتونم چیز میز بکنم تو بدن V
خب حوصله میخواد دیگه ، خلاصه بقول ارتور: all those god damm years
ایشون در جهنم نیستن
اون دوران ۱۰۰۰ و خورده سال توی جهنم رو رد کرده و الان توی بُعد بعدی دنیوی هستن
دیگه چهارتا ستینگ رو عوض کردن که اینهمه ادا اصول نداره
خودشونو مسخره کردن