احتمال بهرهگیری Need for Speed جدید از زیباشناسی انیمهای
به ادعای برخی از منابع، بازی Need for Speed جدید که احتمالاً در سال جاری معرفی خواهد شد، از سبک هنری انیمهای آمیخته شده با تصاویر واقعگرایانه بهره میگیرد.
به گفتهی جف گراب (Jeff Grubb) از نشریهی VentureBeat در پادکست Giantbomb، جدیدترین بازی مجموعهی Need for Speed از یک سبک هنری جدید، خاص و بسیار خیرهکننده بهره خواهد گرفت.
به گفتهی او:
این بازی از تصاویر واقعگرایانه یا همان photo-realistic بهره میگیرد، اما در کنار آن عناصر انیمهای نیز در طراحی هنریاش وجود خواهند داشت.
در واقع، تا به حال تبلیغات مربوط به یک خودرو را دیدهاید که در آن اتومبیلها در حال حرکت هستند و ناگهان شعلههایی از جنس انیمه از اگزوز آنها خارج میشود؟ این بازی نیز از همان سبک هنری و زیباشناسی بهره میبرد.
جف گراب همچنین توضیح داد که برخی از ویژگیهای محبوب حالتهای چند نفرهی مجموعهی Need for Speed نیز در این بازی وجود خواهند داشت.
حالت Autolog به بخش چندنفرهی این بازی بازگشته است و شما میتوانید تمامی قطعات ماشین خود را شخصیسازی کنید.
حالت Autolog یک شبکهی اجتماعی درون بازی در عناوین قبلی مجموعهی Need for Speed بود که به بازیکنان امکان دسترسی به محتوای بخش چندنفره را میداد.
در نهایت، جف گراب ادعا کرد که این بازی در یک نسخهی تخیلی از شهر شیکاگو به نام Lake Shore City جریان خواهد داشت. وی گفت:
استودیوی کرایتریون میخواهد این شهر حس واقعی بودن را به شما القا کند، حتی اگر در اصل یک شهر تخیلی باشد.
همچنین، هفتهی گذشته گزارش شد که بازی جدید مجموعهی Need for Speed در ماه آبان (نوامبر) سال جاری برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به عنوان ناشر و صاحب امتیاز مجموعهی Need for Speed در ماه فوریهی سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که وظیفهی توسعهی بازیهای جدید این مجموعه را به استودیوی کرایتریِن گیمز (Criterion Games) بازگردانده است، چرا که قصد دگرگون کردن ساختار استودیوی گوست گیمز (Ghost Games) را دارد که چهار بازی اخیر این مجموعه را توسعه داده بود.
استودیوی کرایتریِن گیمز، یک استودیوی مستقر در بریتانیا است که عمدتاً به دلیل توسعهی مجموعهی Burnout شناخته میشود. همچنین، این استودیو دو بازی Hot Pursuit 2010 و ۲۰۱۲ Most Wanted را توسعه داده بود و در ساخت بازی Need for Speed Rivals به عنوان استودیوی پشتیبان فعالیت کرده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
حتما میخواد میخواد مثل auto modellista بشه
خب قراره خرابکاری کنن.
من نمیدونم چرا اینقدر براشون سخته به گفته های مردم گوش کنن.
دیدین توی لودینگ کالاف موبایل چجورییه اطرافش
اونجوریه
کلا بریتانیا مهد ریسینگه
پلی گراند هم مال بریتانیاس
بهترین نید فور اسپید چند سال اخیر همین ماست وانتد ۲۰۱۲ بود که اینا ساختن
اون ماست وانتد هم باز هم اینا ساختن
فقط یه نوب میتونه موست وانتد ۲۰۱۲ رو یه بازی خوب معرفی کنه
ریبوت موست وانتد هر چی بود جز موست وانتد و نید فور اسپید
الکی فتوا صادر نکن نید فوراسپید موست وانتد ۲۰۱۲ از ۲۰۰۵ هم بهتر بود ، گرافیک و فیزیک و مکانینک بازی از زمان خودش جلوتر بود
یه نمره متاکریتیکش رو هم نگاه کنی بد نیست
فتوا صادر نمیکنم
ریبوت موست وانتد به عنوان ریسینگ بازی خوبیه
ولی حتی یکذره به موست وانتد شباهت نداره
حتی مهم ترین بخش بازی قبلی یعنی شخصی سازی رو فقط به عوض کردن رنگ بسنده کرده بودن!
پ.ن: اگه هم میخوای به متا حساب کنی نسخه پیسی ریبوت ۷۸ شد نسخه ۲۰۰۵ روی پیسی ۸۲
رو ۳۶۰ ریبوت ۸۴ نسخه اصلی هم ۸۴
ریبوت بازی درسته بازی رو تغییر میده ولی قرار نیست کل مکانیکا تغییر کنن
بازم سر حرفم هستم
ریبوت بازی هر چی بود جز موست وانتد
بخواطر جمله اولم معذرت میخوام
من از این نظر گفتم که نسبت به یه بازی نید فور اسپید متای خوبی گرفته
چون اکثرا سری نید فور اسپید متای زیر ۸۰ داره
ولی قبول تقریبا هیچ یک از المان های نسخه اولو نداشت
ولی دلیل نمیشه که یه بازی خوبو بخاطر نامگذاری اشتباهش کوبوند
چون واقعا بازی خوبی بوده
واقعا به نظرم موست وانتد ۲۰۱۲ خیلی مسخره و بازی خشکیه رو ایکس باکس ۳۶۰ دارمش واقعا مسخرس
خیلی جالب میتونه باشه دوست دارم ببینم چجوری درش اوردن
جالبه…
نه به راکستار و بعضی از استودیو ها که تا آرنج اطلاعات بازیشونو مخفی میکنن
نه به اینا که بازی هنوز تو مرحله ایده پردازی هستش رو لو میدن
هب
همچنین، هفتهی گذشته گزارش شد که بازی جدید مجموعهی Need for Speed در ماه آبان (نوامبر) سال جاری برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
ربطش به حرف دوستمون؟