نام استودیوی توسعهدهندهی Tony Hawk تغییر پیدا کرد
استودیوی ویکاریوس ویژنز به عنوان توسعهدهندهی نسخهی ریمیک بازی Tony Hawk و Crash Bandicoot Trilogy پس از ادغام با بلیزارد نام خود را تغییر داد.
استودیوی ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) روز سه شنبه در توییتی نوشت:
ما رسماً با بلیزارد اینترتینمنت ادغام شدیم. تیم توسعهی ما در آلبانی، نیویورک باقی خواهد ماند و به طور کامل به توسعهی بازیهای بلیزارد اختصاص خواهد یافت.
بدین ترتیب، از امروز استودیویی به نام ویکاریوس ویژنز وجود خارجی ندارد و نام آن به بلیزارد آلبانی (Blizzard Albany) تغییر پیدا کرد. این ادغام پس از تصمیم اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) مبنی بر تبدیل استودیوی ویکاریوس ویژنز به عنوان یکی از تیمهای پشتیبانی بلیزارد در ژانویهی سال گذشتهی میلادی صورت گرفت. در آن زمان چنین مطرح شد که سازندهی عناوین Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و توسعهدهندهی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy دیگر به عنوان یک توسعهدهنده اصلی بازی نخواهد ساخت.
شرکت اکتیویژن بلیزارد طی مصاحبهای با GamesIndustry.biz گفت:
در آینده، تیم ویکاریوس ویژنز متشکل از ۲۰۰ نفر از کارمندان بلیزارد خواهد بود و به طور کامل به بازیها و ایدههای بلیزارد اختصاص خواهد یافت.
همچنین، در ماه اکتبر گذشته گزارش شد که ویکاریوس ویژنز پس از تکمیل شدن فرآیند ادغام خود با بلیزارد، به صورت مستقل نامی نخواهد داشت و اکنون به نظر میرسد که شاهد تکمیل این ادغام هستیم. این استودیوی کهنهکار با بیش از ۳۰ سال سابقه تاکنون دهها بازی مختلف از جمله Tony Hawk’s Underground 2 را توسعه داده بود. ویکاریوس ویژنز در سال ۲۰۰۵ توسط اکتیویژن خریداری شد و روی بسیاری از بزرگترین مجموعههای این ناشر از جمله Skylanders ،Guitar Hero ،Destiny و Call of Duty کار کرده است.
بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، به عنوان جدیدترین و آخرین بازی این استودیو به شمار میرود که در کنار دریافت نقدهای بسیار مثبت، از نظر فروش نیز آمار قابل توجهای به ثبت رسانید. همچنین، سهگانه Crash Bandicoot N. Sane در سال ۲۰۱۷ نیز با ثبت آمار فروش ۱۰ میلیون نسخهای در دو سال اول به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات