همکاری ۳۴۳ اینداستریز و Certain Affinity ادامه پیدا میکند
به گفتهی Certain Affinity، همکاری این استودیو با ۳۴۳ اینداستریز در توسعهی Halo Infinite به شکلی جدید و هیجانانگیز، ادامه پیدا خواهد کرد.
بنا بر گفتهی سازندگان Halo Infinite، فصل بعدی این بازی که با نام Lone Wolves در تاریخ ۳ می (۱۳ اردیبهشت) عرضه میشود، محتواهای جدید بسیاری را به آن اضافه میکند. استودیوی ۳۴۳ اینداستریز هم کار روی حالت کوآپ بخش داستانی بازی و بخش Forge را ادامه میدهد که به ترتیب در فصل دوم و سوم بازی به آن اضافه خواهند شد. اکنون، به نظر میرسد که استودیوی Certain Affinity نقش پررنگتری در توسعهی آنها ایفا خواهد کرد.
این استودیو در صفحهی توییتر رسمی خود اعلام کرد:
بیش از ۱۵ سال است که در مجموعهی Halo مشارکت داشتهایم و باعث افتخار است که بگوییم روابطمان با ۳۴۳ در حال افزایش است و با توسعهی Halo Infinite به شکلی جدید و هیجانانگیز، ادامه پیدا خواهد کرد.
این استودیو سابقهی همکاری با ۳۴۳ را در کارنامه دارد و پیش از این روی بخش چندنفرهی نسخههای پیشین سری بازی Halo نظیر Halo 2: Anniversary کار کرده است. البته، نقش Certain Affinity در ادامهی روند توسعهی این بازی هنوز کاملاً مشخص نیست.
طی چند ماه گذشته، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای وابستگی و بستن قرارداد با استودیوهای تردپارتی، مورد انتقاد قرار گرفته بود. از دیگر مشکلات این استودیو در طول فرآیند طولانی ساخت Halo Infinite میتوان به تعدیل نیرو، مشکلات فنی و مدیریتی اشاره کرد. همچنین بنا بر گزارشاتی، این بازی در ابتدا قرار بود از دنیایی بسیار بزرگتر همانند بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهره ببرد، اما دو سوم آن در بازی نهایی حذف شد.
در آینده مشخص خواهد شد که آیا همکاری با Certain Affinity میتواند به پیشرفت این بازی کمک قابل توجهی بکند یا خیر. اخیراً نیز شایعاتی مبنی بر همکاری این استودیو با ایکس باکس برای ساخت یک عنوان انحصاری و کاملاً جدید در سبک و سیاق Monster Hunter منتشر شده بود و با انتشار آگهی شغلی جدید این استودیو قوت یافت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
طبق شایعات دارن روی مد بتل رویال کار میکنن
البته گفتن این بتل رویال قراره با بقیه بتل رویال ها از نظر ساختاری فرق کنه
خسته نباشید 🤣🤣🤣🤣
بابا جان این هیلو رو باید اکتیویژن بسازه اون موقع موفق خواهد شد
حالا اکتی ویژن که بازیساز نبوده و ناشر بوده، ولی اینطور کارا بد هم نبستا!! مثلا THE LAST OF US رو بدن شینجی میکامی بسازه هرچی باشه اون بهتر میتونه نسخه ی اورجینال تری برای ادامه ی RE4 رو بسازه، یا انچارتد رو بدن ایدوس یا کریستال داینامیکس بسازن… نظرت چیه؟
عجب جوابی دادی!
بدبخت نابود شد که!
هیچی 🤣🤣🤣
ای ای ای از قصد گفتی لست آف آس ای شیطون میخوای منو عصبانی 😂😂
اکتیویژن خودش ده تا پشتیبان برای وارزون و کالاف و…میخواد بعدشم چرا استودیو۳۴۳i رو کنار بزنه وقتی با چندتا استودیو پشتیبان میتونه کلی پیشرفت بکنه اگه با اکتیویژن همکاری کنن یک حرفی ولی کلا بدن اکتیویژن اصلا درست نیست.
اینم خوبه
یه جوری میگی انگار بازی آمار فروشش و دانلودش صفر شده هیچ پلیری نداره و کلا به یه ششکست تجاری تبدیل شده 😂😂😂😂😂
بابا حداقل اگه اکتی نسازه با هم همکاری کنن که وضع هیلو بهتر شه
آره با متای ۷۹ حتما مثل ونگارد موفق میشه 😒
این حرفا رو از کجا تون در میارید؟
والا همین هیلو اینفینیت تا اینجای کار بهترین شوتر نسله و فقط به خاطر تاخیر فصل دومش پلیراش کم شده
در ضمن این رو هم در نظر بگیر هیلو ۳ تا استدیو کار میکرده رو cod هم ۱۰ تا استدیو ولی بازم متای هیلو از cod خیلی خیلی بیشتره
من میگم اگه حداقل اکتی نمیسازه با هم همکاری کنن تا بهترش کنن
مایکروسافت باید این استودیوی پشتیبان رو خریداری کنه. (به شدت مایکرو، استودیوی پشتیبان کم داره)
هم این استدیو و هم spera soft که اونم روی هیلو کار کرده و ۶۰۰ نفر کارمند داره استدیو های پشتیبانی خوبی هستن
استودیوی “اسکایباکس” هم گزینه خوبی “هست” و هم روی هیلو اینفینیت کار کرده.
استودیوی “اسپلش دمیج” هم گزینه خوبی “بود” و روی Gears Tactics هم کار کرده ولی تنسنت نامرد خریداریش کرد. 😂
هیلو با گرافیک نسل هفتمی و ۳ هزار پلیر آنلاین مُرده! جمع کنید این جنازه رو!
حالا برو آخرین شوتر فرست پارتی پلی استیشن یعنی کیلزون متا هفتادتو بزن
آفرین چون سونی بهترش رو نداره ما هم به همین بازی ناقص بسنده میکنیم مثل این میمونه که سونی بگه چون مایکرو سبک ترس و بقا نداره لست بعدی باید گرافیک یک نسل قبل تر داشته باشه چون مایکرو مگه چی داره آنمی ویتین متا ۷۰؟یا فالوت زیر نود؟ همون استودیو که کیلزون میساخت الان بازیش از هیلو متا و فروش بالاتری رو داره!!!.
طبیعتا فن پلتفورمی که آخرین شوترش متا هفتاده که از هر لحاظ شکست کامل و آبروریزی بوده در جایگاهی نیست هیلو ترول کنه مثالش مثل اینه یه کرم شیر رو مسخره کنه خیلی متناقضه
و انمی ویتین چیه داداش اون اویل ویتینه که اون متا هفتادش مال وقتیه که نه مال مایکروسافت بوده نه مایکروسافت دخلی تو ساختش داشته حداقل اول اسمشو یادبگیره و فالوت هم که ار پی جیه چه ربطی به سبک ترس و بقا داشت؟😂😂
و بازم ربطی نداشت چون الان هورایزن میسازه اون فکت که آخرین شوتر فرست پارتی پلی استیشن کیلزون با متا هفتاد هست رو تغییر نمیده
حالا شاید یه شوک عصبی دادیم زنده شد بنده خدا…🤝😅
خو مثل کیلزون نیست که خاکشم کرده باشیم…
لیست کامنتای شمارو نگاه کنیم بالای ۲۰ بار اینو نوشتی کپی گرفتی همه جا الصاق میکنی
بچه های گیمفا همون پسری که الدر رینگ با ۱۲ دقیقه تموم کرد رکورد جدیش شده ۷ دقیقه بازیو تموم کرده ناموسن این چه نوع بازیه
بهینه سازی نسخه pc این بازی در یک کلام افتضاح بود، با اینکه گرافیکش در مقایسه با فورزا هورایزن ۵ ضعیف تره خیلی بیشتر به cpu و کارت گرافیک فشار میاره، ۷ گیگ vram برای این بازی معقول نیست، توی محیط باز هم فریم ریت تا ۴۰ سقوط میکنه
والا من رو سیستم وب گردیم نصب کردم gtx1650 و ryzen5 2600 قشنگ ۶۰ fps تویه btb میگیرم :)) شما حتما اون تکسچر های ۴k بازی رو روشن کردین
تو استیم رو گیمراست کلیک > دی ال سی ها > دی ال سی های رزولوشن تکسچر رو خاموش میکنی
دیگه وی رم نیاز نداری تقریبا ۴ گیگنیاز داری