شرکت Embracer Group به خریدهای خود ادامه خواهد داد
از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا کنون، شرکت Embracer Group بودجهای ۸.۱ میلیارد دلاری را به ۶۲ تصاحب اختصاص داده است و ظاهرا خریدهای این شرکت ادامه خواهد داشت.
در چند ماه اخیر، شرکتهایی همچون مایکروسافت، تیکتو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) و سونی، با خریدهای گران قیمت خود ریخت و پاشهای زیادی را در صنعت بازی انجام دادهاند. شرکتهای دیگری نظیر تنسنت (Tencent) و نتایز (NetEase) هم در گفتگوهای خریدهایی چند میلیارد دلاری شرکت داشتهاند. در همین حین، شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group) نیز سرگرم خریدهای خود بوده است.
امبریسر گروپ که شرکت مادر دیپ سیلور (Deep Silver)، سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive)، تیاچکیو نوردیک (THQ Nordic) و بسیاری شرکت دیگر به حساب میآید، طی دو سال گذشته مجموعاً مبلغ ۸.۱ میلیارد دلار را به ۶۲ خرید خود اختصاص داده است و چنان که به نظر میرسد، این شرکت قصد ندارد به همین اندازه بسنده کند.
لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، مدیرعامل امبریسر گروپ، در گفتگو با فایننشال تایمز (Financial Times) از برنامهها برای تداوم خریدهای این شرکت خبر داده است و ظاهرا در ماههای آتی و سالهای پیش رو، شاهد خریدهای هرچه بیشتر این شرکت خواهیم بود. یکی از بخشهایی که امبریسر گروپ گسترش آن را در نظر دارد، بازار عناوین رایگان (free-to-play) این شرکت است. همچنین این شرکت بنا دارد تا خریدهای خود را به طور متمرکز در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، چین و لهستان انجام دهد.
از خریدهای شرکت امبریسر گروپ طی چند ماه اخیر، میتوان دارک هورس مدیا (Dark Horse Media)، گیرباکس اینترتینمنت (Gearbox Entertainment) و همچنین تریدی رلمز (۳D Realms) را نام برد. لازم به یادآوری است که در ماه نوامبر سال گذشتهی میلادی، یعنی حدودا ۵ ماه قبل، امبریسر گروپ اعلام کرد که ۳۷ خرید دیگر را برای ۱۲ ماه پیش رو برنامهریزی نموده است.
بد نیست در پایان به این موضوع هم اشاره کنیم که شرکت امبریسر گروپ چندی پیش وعده داد که تا پیش از آوریل ۲۰۲۶، بیش از ۲۵ بازی AAA که توسط استودیوهای این شرکت ساخته شدهاند و یا شرکتهای زیرمجموعهی امبریسر گروپ ناشر آنها هستند، منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
این Embracer Group از اون بازیکن ها پشت پرده هست بین این حواشی سونی و مایکروسافت و تنسنت بدجوری زیر زیرکی داره استودیو میخره همین الان بالای ۷۶ تا استودیو دارن !
از لحاظ تعداد استودیو صدر جدوله
آره لعنتی خیلی استودیو داره ولی بیشترشون یا پشتیبان هستن یا استودیو بازیسازی موبایل