نویسندهی Tomb Raider معتقد به کمرنگ شدن نقش پدر لارا در بازی بعدی این مجموعه است
نویسندهی داستان ریبوت Tomb Raider معتقد که زمان کمرنگ شدن نقش پدر لارا و مستقل شدن او به عنوان یک شخصیت با اعتماد به نفس و ماهر فرا رسیده است.
ریانا پرچت (Rhianna Pratchett) به عنوان یکی از نویسندگان اصلی نسخهی ریبوت بازی Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ و دنبالهی آن با نام Rise of the Tomb Raider، امیدوار است که لارا کرافت (Lara Croft) در بازی جدید مجموعهی Tomb Raider کمتر به مشکلات مربوط به پدرش بپردازد. در حالی که ریانا پرچت هیچ نقشی در نگارش داستان این بازی جدید این مجموعه و حتی بازی Shadow of the Tomb Raider نداشته است، اما وی معتقد است که بالاخره باید لارا کرافت را از زیر سایهی پدرش خارج کرده و او را در اوج ببینیم.
پس از وقایع چند بازی اخیر مجموعهی Tomb Raider، نویسندهی نسخهی ریبوت این بازی علاقه دارد تا شخصیت لارا کرفت را نزدیک به نسخهی کلاسیک خود ببیند. وی گفت:
من دوست دارم او را با اعتماد به نفس کامل ببینم و واقعاً از این ذات ماهرانه و بدجنس وی لذت میبرم. از زمانی که داستان ریبوت این مجموعه را نوشتیم، او در مسیر تکامل بود و به نوعی نسخهی آزمایشی یک غارتگر مقبره قلمداد میشد. این شخصیت لارا با صفاتی که Tomb Raider برای او در نظر گرفته است، مطابقت ندارند و باید در آینده سرسختی، شجاعت و تدبیر به او اضافه شوند.
ریانا پِرَچت چنین تصور میکند که شخصیت لارا کرافت در این مرحله از زندگیاش به تجربه و بلوغ کامل رسیده است و باید اعتماد به نفس خود را بیابد محکمتر و قاطعانهتر با وقایع پیرامونش تعامل کند.
بازی بعدی مجموعهی Tomb Raider که به عنوان ریشهدارترین مجموعهی اکشن ادونچر شناخته میشود و حتی عناوینی از جمله Uncharted نیز با الهام از آن ساخته شده است، در جریان رویداد State of Unreal شرکت اپیک گیمز (Epic Games) معرفی شد و استودیوی کریستال داینمیکز (Crystal Dynamics) اعلام کرد که برای توسعهی آن از موتور بازیسازی Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
مشکلی که با ریبوت داشتم کرکتر Conflicted لارا بود. انگار بخش داستانی کاملا جدا از گیمپلی کار شده بود. توی داستان لارا همش از کشتن هراس داشت و اولین کسی که کشت خیلی تاثیر گذار بود روش بعد توی داستان همینطوری دویست نفر رو میکشت :/
بنظرم اگه آپشن Non Lethal رو به بازی اضافه میکردن بهتر میتونستن این بخش رو جلوه بدن و یه جورایی choice and consequence به بازی اضافه کنن
هر نسخه جوون ترش میکنن. بابا یکم سنشو ببرین بالا دیگه😅
نه جان من بعد از سه تا بازی بازم ازون خدا بیامرز مایه بزارین، یخورده این شخصیت لارا رو از مثبتی در بیارین خاکستریش کنین اون جونای خپلم لطفا دیگه نباشه
باوووو مسخره اش رو در آوردن یکی از معروفترین و جذاب ترین شخصیت های مونت صنعت گیم فقط دنبال خاله بازیه و هرچی مرد اطرافش هستن هم فقط دوست اجتماعین. ☹️☹️☹️ باوووو یه عشقی، شور و شری باید بهش اضافه کنن.
کاش یه تامب رایدر ۲۰۱۳ دیگه تو راه باشه