بهروزرسان جدید The Ascent قابلیت کراس-پلی آن را غیرفعال کرد
بهروزرسان اخیر بازی The Ascent علاوه بر قفل کردن نرخ فریم، قابلیت کراس-پلی را به دلیل مشکلات عدیدهی آن تا اطلاع ثانوی غیرفعال کرد.
بازی نقشآفرینی استودیوی نئون جاینت (Neon Giant) با نام The Ascent را میتوان یکی از بهترین بازیهای مستقل سال گذشته نامید که اگر مشکلات فنی گریبانگیر آن نبود، شاهد عملکرد به مراتب بهتری از سوی آن بودیم. این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی انحصاری زمانی کنسولهای ایکس باکس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شد و سپس در ماه گذشته در دسترس دارندگان کنسولهای پلی استیشن نیز قرار گرفت.
اما اخیراً طی یک بهروزرسان جدید که برای نسخههای پلی استیشن این بازی منتشر شده است، قابلیت کراس-پلی بین کنسولهای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در این بازی غیر فعال شد. به گفتهی توسعهدهندگان The Ascent، این ویژگی به صورت غیرعمدی در دسترس قرار گرفته بوده است و تا زمانی که کیفیت آن تایید شود، تحت آزمایشها و آزمون و خطاهای بیشتری قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، طی این بهروزرسان نرخ فریم نسخهی پلی استیشن ۴ بازی از حالت نامحدود به ۳۰ فریم کاهش یافت تا از عملکرد پرنوسان بازی جلوگیری شود.
علیرغم تمامی مشکلاتی که گریبانگیر بازی The Ascentبوده است، این بازی موفق شد تا به یک موفقیت تجاری بزرگ برای ناشر خود یعنی شرکت کِرو دیجیتال (Curve Digital) تبدیل شود و در مدت کوتاهی پس از انتشار خود موفق به کسب درآمد بیش از ۵ میلیون دلاری شود.
بازی The Ascent هم اکنون در دسترس کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات