نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا

نمرات منتقدان به فیلم Morbius

علی محمدپناه
۱۹:۰۰ ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
فیلم morbius

نمرات و نظرات منتقدان به فیلم Morbius اعلام شده است. منتقدان این فیلم را امیدوارکننده اما بی‌زرق و برق و فراموش‌شدنی توصیف کرده‌اند.

فیلم موربیوس (Morbius)، جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی مشترک سونی است. این فیلم که سومین فیلم از این دنیای مشترک به شمار می‎‌رود، با بازی جرد لتو (Jared Leto) در نقش اصلی است. به تازگی، نقدهای این فیلم منتشر شده است. همانند فیلم ونوم (Venom)، شخصیت مایکل موربیوس در این فیلم به جای یک ابرشرور به عنوان یک ضدقهرمان به تصویر کشیده شده است.

پس از تاخیرهای فراوان، سرانجام فیلم «موربیوس» در تاریخ ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینماها اکران شد. در وب سایت راتن تومیتوز، ۶۶ نقد برای این فیلم منتشر شده است که امتیاز ۲۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز ۲۴ نقد به ثبت رسیده است که امتیاز ۳۷ از صد را برای این فیلم به ارمغان آورده است. در ادامه، نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد فیلم «موربیوس» قرار دارد.

فیلم morbius

نظر منتقدان:

«۷۵/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: لیا گرینبلات»

کارگردان سوئدی و شیلیایی، دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa)، یک درخشندگی تاریک به این اثر داده است. او درگیری‌های اجتناب‌ناپذیر در این فیلم را نسبت به دیگر فیلم‌های کمیک بوکی، متفاوت به تصویر کشیده است.

«۷۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

این فیلم اکشن و ترسناک، لذت‌های اندکی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این اثر دائما یک حس و حال دلهره‌آور را القاء می‌کند. در کل، به نظر می‌رسد که این فیلم به گونه‌ای طراحی شده است تا زمینه برای ساخت دنباله‌های بعدی از آن ایجاد شود.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مت دوناتو»

فیلم موربیوس می‌توانست تا یک فیلم ترسناک بسیار هیجان‌انگیز و جالب‌توجه باشد و پتانسیل آن را داشت تا یک فیلم ترکیبی عالی از ژانر ترسناک و ابرقهرمانی باشد اما به شیوه‌های مختلف، در انجام این کار شکست می‌خورد. فیلم موربیوس، اصلا تماشایی و به‌یادماندنی نیست.

«۵۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: کتی ریف»

تنها نکته شگفت‌انگیز در مورد فیلم «موربیوس» این است که این فیلم، یک اثر ترسناک است. با این حال، نکته ناامیدکننده آن، این است که این ترسناک بودن تنها در چندین لحظه خلاصه می‌شود.

«۴۲/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلاند»

فیلم «موربیوس» یک جایگاه عجیب و غریب در دنیای مرد عنکبوتی دارد. این فیلم، همانند فیلم‌های مرد عنکبوتی جذاب و تماشایی نیست؛ همانند فیلم‌های «ونوم» سرگرم‌کننده و خنده‌دار نیست؛ و همانند انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) از لحاظ فنی تماشایی و خارق‌العاده نیست.

«۴۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیویدر»

با وجود اینکه مت اسمیت نقش‌آفرینی قابل قبولی در نقش شخصیت منفی این فیلم دارد اما نمی‌تواند تا به خوبی در بین داستان جای بگیرد و همین باعث می‌شود تا پتانسیل بسیار جذاب او در این فیلم از بین برود.

«۴۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: مولی فریمن»

با وجود نقش‌آفرینی خوب جرد لتو،‌ فیلم «موربیوس» یک داستان خاستگاه ابرقهرمانی متوسط را بازگو می‌کند. در حقیقت، این فیلم یک بازآفرینی کم عمق از فیلم‌های بسیار بهتری است.

«۳۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

کاملا مشخص است که فیلم «موربیوس» یک داستان درست و حسابی ندارد و اصلا سازندگان سعی نکرده‌اند تا داستان آن را جالب‌توجه‌تر و بهتر بکنند. آن‌ها می‌توانستند تا با اضافه کردن صحنه‌های جالب‌تر، دیالوگ‌های بهتر و مواردی از این دست، فیلم را بسیار بهتر و جذاب‌تر کنند.

ChiefعلیDARKSIREN.P.morgan 𔓙meysambAtomic SoldierGramy kMamad123Jin sakai

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا
نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نمرات منتقدان به فیلم Morbius - گیمفا