Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا

Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد

قاسم نجاری
۱۸:۴۰ ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا

E3 2013 به نظر میرسد که قرار است به یک مراسم دیوانه وار تبدیل شود ، مخصوصا برای طرفداران Playstation و طرفداران استدیوی Santa Monica . این استدیو از طریق تویترش، به طرفداران هشدار داد که خودشان را‌ آماده کنند…

Santa Monica تویت کرد ” یک آخر هفته ی آرامش بخش را داشته باشید ، حواس خودتان را کاملا جمع کنید ،‌هفته ی بعد ،‌با دیوانگی E3 ، تبدیل به جنون میشود.

آنطور که از این تویت بر می آید باید شاهد یک IP جدید برای PS4 از طرف این استدیو باشیم.

Have a relaxing weekend, soothe your senses, next week is going to be madness with #E3 craziness

— Sony Santa Monica (@SonySantaMonica) June 8, 2013

فقط میتوان منتظر ماند ، چیز زیادی نمانده است …

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا
Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • God Of Game گفت:

    من گفته بودم که سانتا مونیکا ای پی جدید معرفی میکنه نه گاد اف وار ۴ :smug: مبارک طرفداراش :X-P:

  • Uncle SAM گفت:

    الان این تویت سانتا چه ربطی به تیتر داشت؟ کجاش گفته ip جدید؟؟

  • God Of Game گفت:

    عکس مقاله ها چرا شکلک زبون درازی شده ؟ 😐

  • mzr گفت:

    فقط میتوان مننظر ماند 😯
    اخه چه جوری ?:-)

  • kurosh گفت:

    خون به پاخواهدشد!خسته نباشی قاسم جان.مطمئنا جایی برای ایکس باکس نیست(جایی برای پیرمردهانیست:دی)

    • God Of Game گفت:

      درست حرف بزن … معلومه جای ما تو آشغالدونی نیست :smug:

        • God Of Game گفت:

          نه منظورم کنفرانس شرکت سونی تو e3 هست 😉

          • old wanted گفت:

            بابا ترو خدا یکم منطق داشته با . این مایکرو براتون چیکار کرده ؟ مگه چه قدر انحصاری می خواد بده بیرون ؟ مگه اصلا چند تا استدیو داره ؟ مگه چند تا بازی برتر نسل رو تونسته بسازه ؟ مگه چند تا فن داره ؟ مگه سخت افزار داره کنسولش ؟ مگه نو آوری داره ؟ خدایی سونی مایکرو رو داره قورت میده بعد من موندم چی جوری اینا اومدن گفتن ما سونی را خواهیم کشت ؟ الان شما برو نظرات افراد صاحب نام در صنعت بازی رو بخون میفهمی ؟ بابا نصف فنای مایکرو که اومدن زیر سایه ی سونی شما هم بیا جا زیاده

            • به کسی هیچ ربطی نداره که یه شخص به چه چبزی علاقه داره وهیچ کس هم حق نداره به علایق دیگران توهین کنه!!!!

            • BEST GAME گفت:

              ۱.کسی منکر بازیهای زیاد انحصاری سونی نشد :yes:
              2.از لحاظ نو آوری کینکت نوآورانه تر از موو بود البته قبول دارم نتونست به خوبی عمل کنه ولی نوآورانه بود :yes:
              از لحاظ کیفیت انحصاری ها هم که واقعا فوق العاده بود
              بطور نمونه:
              چرخ دنده ها جزو بهترینها و به نظر بعضیها بهترین شوتر سوم شخص
              هیلو بهترین fps
              و forza جزو بهترین ریسینگها
              ok :yes: :yes:

            • God Of Game گفت:

              مایکروساف برامون چیکار کرده ؟؟؟ چه سوالایی میپرسن بعضیا
              مایکرو همه کار کرده داداش …
              15 تا انحصاری میخواد بده بیرون که همشونم قطعا عالی هستن :yes:
              مهم این نیست چند تا استودیو داره مهم اینه که بازیهای انحصاریش توپ باشه …
              ایکس باکس بهترین بازی هارو داشت شاهکار هیلو که بهترین هم هست مخصوصا نسخه ۳ با متای ۹۷ و گرز اف وار ۳ فک کنم با متای ۹۲ و بهترین بازی ریسینگ نسل هفتم یعنی فورزا …
              سخت افزارش با این که تو نسل جدید کمی از سونی کمتره ولی هیچ فرقی با هم نمیکنن مطمعن باش …
              نو آوری نداره ؟ امکانات شبکه لایو و پر برنامه های دیگه که سونی هم تو خواب اینا رو نداره …

              وقتی هیچی نمیدونی هم دیگه بحث نکن :yes:

              • God Of Game گفت:

                همونطور که دوستمون بست گیم گفتن … بهترین fps جهان هیلو هست و کینکت هم که کلی نو آوری داره و خیلی از تون موو بهتره و گرز اف وار هم که یکی از بهترین سوم شخص های جهان یا شاید بهترین باشه که خیلی از بازیهای سوم شخص از اون تقلید میکنند :yes:

              • BEST GAME گفت:

                سخت افزار xbox ضعیفتره :smug:
                cpu ها که یکی هستش و لازم به توضیح نیستش
                گرافیک معلوم نیست
                میمونه رم که پهنای باند xbox با پهنای باند( 200gb/s )و پهنای باند( ps4 (176gb/s هستش/کسی که میگه پهنای باند xbox 68gb/s هستش چیزی از سخت افزار نمیدونه چون esram و move engine ها رو حساب نمیکنه :yes:
                5 گیگ هم به نسبت ۸ هم با سیستم cloud جبران شد :yes:

                • God Of Game گفت:

                  آره با سیستم فضای ابری گفتن که قدرت سخت افزاری سه برابر میشه :yes:

                • Nau*ghty Dog گفت:

                  آقا شما که حرف های آقا روزبه رو هر جایی که میری میگی یه بار از خودش بپرس کدوم سخت افزار قویتری داره(البته با توجه به اطلاعاتی که تا الآن داده شده) و با یسری عدد الکی بحثا رو نپیچونه من به هیچ وجه قصد ندارم اطلاعات ایشون رو زیر سوال ببرم ولی هیچ وقت جواب آخرو نمیگه و آدمو سردرگم میکنه،اصلا من آدم نوبیم و هیچی از سخت افزار بارم نمیشه و فقط جواب آخرو با اطلاعاتی که در دسته میخوام بدونم.

                • BEST GAME گفت:

                  داداش گفتم دیگه
                  چی واست گنگ بود.بگم 😉

                • Nau*ghty Dog گفت:

                  الآن جواب آخرت چی بود؟این که سخت افزار xone قویتره دیگه؟اگه جواب اینه که الکی بحث نکنید و باید بود و در عمل دید چون من فکر می کنم اینایی که میگین با این شدت در عمل تاثیرگذار نیست و در هر صورت حتی با فاصله خیلی کم هم که شده ps4 سخت افزار قویتری خواهد داشت.

                • BEST GAME گفت:

                  والا خودتون جوابتون رو دادید ولی همین esram داخل کنسول x360 هم بود ودلیل موفقیتش هم همین شد و تا همین سال پیش بازیها داخل x360 بهتر اجرا میشدن
                  و با توجه به این بنظرم xbox قویتره 😉

                • Nau*ghty Dog گفت:

                  گفتم که اگه نظرتون اینه باید صبر کرد چون اینایی که میگین در عمل فوق فوقش با هم برابر بشن که از نظر من این امکان نداره و ps4 قویتره خلاصه این که چند روز بیشتر به e3 نمونده و احتمالا همه چی درباره سخت افزار مشخص میشه و اون موقع همی چی مشخص میشه :yes:

                • BEST GAME گفت:

                  موافقم :yes: :yes:

                • amir nakhaee گفت:

                  د اخه عزیز من ps4 هم که همچین سیستمی به اسم Gaikai داره و با این سیستم تو فضای ابری هم باز هم ps4 برتری داره

                  :no: :no:

                • BEST GAME گفت:

                  عجله نکنید
                  یه خرده دندون رو جیگر بذارید تا E3 تا همچی معلوم بشه :lashes: :yes:

                • azizalizad گفت:

                  شما این پهنای باند هارو چطوری حساب کردی؟ شما عکس معماری xbox رو دیدی؟ تمام متخصصان ریز به ریز محاسبه کردن پهنای باند ۲۰۰ فقط برای خود move engine هاست بعدشم gpu هم توی ps قوی تره رابط cpu با edram هم قوی تره چی میگی شما؟
                  http://www.anandtech.com/show/6972/xbox-one-hardware-compared-to-playstation-4/3
                  اینجارو بخون
                  بعدشم اینم عکس معماری اصلی مموری های xbox
                  http://www.vgleaks.com/wp-content/uploads/2013/03/durango_memory.jpg
                  به خودم قول داده بودم دیگه قاطی این بحثا نشما نمیزاری که این دری وری هایی که شما گفتیم همه گنده های سخت افزار رد کردن شما صبر کن یه بنچمارک بیاد بعد صحبت کن

                • Supreme گفت:

                  تورو خداااا !!!!!
                  بیخیال بابا ، یعنی تو الان کل علم سخت افزار و مچاله کردی گذاشتی تو جیبت و IBM , intel , amd , nvidia این%:.۷-!همه زنگ زدن که دارن میرن خودکشی کنن !!!!
                  به جان تو من اگه این اعتماد بنفست رو توی دفاع کردن داشتم الان جای اوباما بودم باور کن .
                  جان من میدونی esram چیه ؟! نه جان من میدونی یا نه ؟!؟ آخه بیا برو ۲ تا مقاله دربارش بخون که اینجوری سوتی ندی بابا .
                  esram مثه حافظه سریع می مونه که بخاطر DDR3 که ضعیف واسه نسل بعد کمکش کنه و کاراییش مثه کش CPU می مونه و کمک میکنه به رم و گرافیک XBO که وقتی توی لود تکسچر و این حرفا کمک اورد این کمک کنه که سریع لود شه که GDDR5 به خاطر قدرت بالا اصلا احتیاجی به این نداره . که در کل performance ای که رم XBO میده 78GB نه ۲۰۰ عزیزم . این از ram
                  گرافیک ps4 حدود ۳۰-۴۰ درصد قوی تره برو سرچ کن و این از گرافیک
                  احتمالا cpu ها یکی باشن هر چند سونی میخواد توی E3 کلی بگه سخت افزار رو که بهت قول میدم $M به خاطر ترسش نگه …
                  و اینکه این قابلیت های TV ایکس باس وان که فقط و فقط مخصوص US هست و حتی اروپا که متوسط اینترنتش از آمریکا بیشترنمیتونه استفاده کنه چه برسه به تو که اگه بگیری …
                  و حالا میرسیم به CLOUD که کلا میدونی چی هست یا فقط شنیدی دربارش ؟!؟
                  سیستم cloud computing که احتیاج به اینترنت های خفن داره با latency زیر 20ms که فعلا میسر نیست و این فکری که تو میکنی و $M نمیتونه تو این نسل انجام بده و نهایت Cloud computing ای که بتونه استفاده کنه توی Draw distance , AI , texture و از قبیل ایناس که respawn داره استفاده میکنه واسه titanfall اونم شاید و احتمالا Gaikai هویج دیگه نه ؟ XBO نمی تونه با کلود فول گیم بازی رو استریم کنه که PS4 میتونه برو سرچ کن که در نهایت Sream از cloud computing بهتره توی این نسل برو به سرچ چرا که بعدا Gaikai تمام قدرتش و رو میکنه .
                  و اینم از CLoud که حتی نمیدونی چی هست 🙂
                  و در آخر تمام اون بازی هایی رو که نام بردی بیشتر از ۵ دیقه نتونستم بازی کنم چرا که BS بودن و من کاری به نظر تو ندارم . ولی اینو میدونم که با اینکه از سونی و انحصاریاش بدت میاد ولی حسودی میکنی چرا که نمیتونی بازیشون کنی .
                  جان من تو پست سونی اومدی کامنت گذاشتی ولی حتی نمیدونی داری چی میگی !!! عزیزه من PS4 اگه بعد چرا آخه دربارش نظر میدی ؟؟
                  آخ چرا میخوای مضحکه جمع بشی . بابا ما که کاری به شما نداریم خودتون میخواد بعد دم از حرف منطقی هم میزنی !!؟
                  حتی میدونم چون بازم هیچ کدوم از اینارو نمی فهمی تا آخر نمیخونی چرا که عادت کردی بخاطر همین نظزاتت همیشه اشتباه میشن ….
                  دیگه حال ندارم بیشتر توضیح بدم ولی اگه به تاریخچه PS یه نگاهی بندازی دیگه این حرفارو نمیزنی ….

              • old wanted گفت:

                نو آوری تو بازی رو میگم . شما دوست داری بری هر چند سال یک بار منتظر بمونی بعد ببینی مثل دفعه ی قبل یا هیلو اومد یا گرز یا فورزا . بعدشم دلتون رو به اون ۱۵ تا خوش نکنین . تعداد زیادیش مال کینکته و تعداد زیادیش هم . هم برای pc میاد هم برای سونی و ممکنه cod رو هم مثل کنفرانس انحصاری حساب کنه مایکرو . ۴۰ در برابر ۱۵ یعنی چی ؟ تازه ۱۵ تا استدیو سونی هم که دارن براش مثل چی بازی میدن . همشون هم بازی های بزرگین . در رابطه با نو اوری هر چند منظور من تو بازی بود اما باز هم سونی نو اوریش بیشتره . دسته که واقعا فوق العادست و پر از امکانات و مایکرو اومده فقط دسته رو بزرگ کرده . هماهنگی کامل با ps vita هم که اخر نو اوریه و بسیار کار امد . از افتخارات هم الکی از خودتون نگین بهترین بازی سوم شخص و fps و …. مدرک بیار تا با tlou و gow و killzone و ….. مقایسه بشه .

                • BEST GAME گفت:

                  اولا ۴۰ بازی شامل مولتی پاتفرم و بازیهای ویتا هم میشه
                  دوما شما انگار تو باغ نیستی
                  دسته xbox one هم به صورت wireles و هم به صورت usb به کنسول وصل میشود . و همچنین کیفیت صدای هد ستی که به دسته وصل میشه به لطف افزایش سرعت انتقال داده ها نسبت به کنترلر ۳۶۰ افزایش داشه .
                  دسته xbox one همچنین با استفاده از LED های مادون قرمز به کینکت کمک می کند تا فردی را که دسته در دست او است را تشخیص بدهد . برای مثال وقتی شما در حال بازی کردن به صورت split-screen هستید و جاتون رو با پلیر های دیگه عوض می کنین مکان صفحه شما نیز تغییر می کند.
                  خیلی بهتر از ویژگی که سونی گذاشته :yes:

                • BEST GAME گفت:

                  بهترین بازیه( شوتر سوم شخص) اونایی که اسم بردی سبکشون جداس
                  و بازیه هیلو هم بحثشو کردیم از همه لحاظ به غیر از گرافیک از کیلزون بالاتره.خواستی بگو واست متاها رو بیارم

                • God Of Game گفت:

                  به غیز از گرافیک ؟
                  هیلو ۴ بهترین گرافیک سال ۲۰۱۲ شد داداش گرافیک که اون کیلزون به گرد خاک هیلو نمیرسه :yes:

                • God Of Game گفت:

                  اون ۱۵ تا که سه تاش فعلا معرفی شده …
                  کی گفته برای کنسول های دیگه هم میاد ؟ :silly: چه حرفا شما یه نمونه بگو …
                  اون ۴۰ تا هم ۲۰ تاش ماله ps4 هست و شامل مولتی پلتنفرم هم میشه :yes:
                  نو آوری ایکس باکس خیلی هم بیشتره مثلا همین قابلیت اسکایپ که با دوستت تماس میگیری ادامه بازی رو بره و … الان شاژ اینترنتم تموم میشه چون ۸ صبح تا ۸ شبه و نامحدوده بخاطر همین نمیتونم بیام و بحث رو ادامه بدم

                • tmajorx گفت:

                  SONY
                  uncharted
                  last of us
                  heavy rain
                  beyond two souls
                  killzone
                  resistance
                  infamous
                  ratchet & clanck
                  god of war
                  jack & dextar
                  mode nation racer
                  با یه عالم بازی مثل heavnly swords

                  microsoft

                  gears of war
                  failo
                  forza
                  banjo :sick:

                  الان باز میان میگن عتیقمون با متای ۹۷ اون آشغال دیگمون با متای ۹۰
                  بعدشم برین یقه اون … بگیرین که این بحث و شروع کرد.
                  چن قاعدتن هر دو هم فن دارن هم دشمن هرکی ماله خودشو میخره چرا به علایق همدیگه توهین میکنین. باهم دوست باشین بشینین بازی کنین :rotfl:

                • BEST GAME گفت:

                  من منطقی حرف میزنم شما میای کمیت به رخ میکشی :پ
                  یبار دیگه کامنتهای منو بخون.ببین نوشتم از لحاظ تعداد انحصاری سونی خیلی بیشتره :yes:
                  در ضمن اگه هیلو رو عتیقه میدونی 😐
                  باید یاد آور بشم که کیلزون با لقب هیلو کیلر اومد و….
                  بحثو منطقی ببرید جلو نمیتونی مجبور نیستی کامنت فضایی بدی :sweat:

                • tmajorx گفت:

                  البته البته کمیت و کیفیت راستی gran turismo یادم رفت . :yes:
                  killzone که خیلی باحاله ببینیم تو e3 هیلو چیه .
                  برا این گفتم عتیقه چون ۱۲ ساله ای هیلورو ول نکردن :sick:

                • Nau*ghty Dog گفت:

                  کیفیت رو با چی مشخص میکنی؟فکر کنم با متا.
                  حالا شما بدون در نظر گرفتن سبک میانگینی از متای بازی های شاخ x360 و بازی های شاخ ps3 بگیری فکر کنم متوجه همه چی بشی و میبینی اون یه نمره تو متای هیلو که ۹۷ هست(البته فکر کنم اصلا واسه این نسل نیست) که از متای ۹۶ چندتا از بازی های این نسل ps3 یه نمره بیشتره و اصلا تاثیر نداره.
                  خلاصه باید مجموع کیفیت(متا) بازی ها رو با هم مقایسه کنیم که در این صورت کیفیت کل مشخص بشه.

                • BEST GAME گفت:

                  نخیر این قصه سر دراز دارد :hypnotized:
                  بیاید بدون فن بازی صحبت کنیم تا واقعیتها رو ببینیم
                  Nau*ghty Dog عزیز من گفتم توی زمینه های
                  شوتر اول شخص و شوتر سوم شخص و ریسینگ مایکرو بهتر عمل کرد ولی توی بقیه ی بازیها سونی بهتر بود 🙂
                  قبول دارم سونی بازهای شاخ زیادی داشت فداتشم قبول دارم :sweat:

                • Nau*ghty Dog گفت:

                  حالاشد 😀 :yes:
                  آخه تو کامنتی که سه چهارتا کامنت بالاتره فقط گفتی کمیت واسه سونی و کیفیت واسه مایکرو و این بازیا رو تفکیک نکردی.
                  ولی نظر من بازم همونه 😀 تو کیفیت کل سونی بهتره :evilgrin: :yes:

                • azizalizad گفت:

                  ریسینگ؟ اصلا قبول ندارم gt خودش تکه وقتی gt داشت راننده حرفه ای میساخت و کنترل های پیچیدشو میساخت فورزا کجا بود؟ بعدشم شما شاهکار های کد مستر رو در نظر نگیری یه وقت،توی سوم شخص هم که کلا صحبت نکنی بهتره حالا هیلو یه چیزی که اونم دارین سازندشو از انحصاری در میارین که میشه قضیه کوجیما با دیستنی شروع میشه با کالکشن بقیه تموم میشه

                • navida90 گفت:

                  آهای فنای xbox one اصلا چرا اومدین تو این خبر ؟ برید بشینید با کنسولتون حال کنید . چشم دیدن ip جدید سونی رو ندارید؟ براتون متاسفم .ماکرو اگه آآآآآدم بود فناشو زجر نمیداد (یکیشون خودم)
                  مثلا یه روز میگه نت دائم .یه روز میگه نت سرعت ۱.۵ مگ .یه روز میگه بازی میخای بفروشی :yes: .یه روز میگه قفل drm .یه روز میگه بازی میخای به دوستت بدی ۳۰ روز بعد شاید بتونی .یه روز میگه با xbox360 دیگه کاری ندارم فقط انحصاری پیتزا میدم بیرون فردا میگه نه .میاد کنسول رونمایی کنه هنوز مشخصاتش معلوم نیس! انحصاری معرفی میکنه اما در حد تیزر رندر شده . کالاف معرفی میکنه با ۲ تا خورشید .کینکت میزاره که چکت کنه . میخای online بازی کنی ۷ سال که بازی کنی پول یه کنسول از توش در میاد! کلی پول اضافه باید برا کینکت اجباری بدی ! میگه بازی انحصاری بعد یه مدت میبینی برا pc هم میده.میگه بازی ryse میدم رو ۳۶۰ بعد میاد میگه ماله نسل بعده . یه روز میگه از بازی سازای مستقل همایت میکنه یه روز میگه نه .یه روزxbox360 داری بازی میکنی ۳ چراغ مرگش روشن میشه ! انحصاریم که قربونش برم برا همه صلایق نداره . تازه بعد ۷ سال bluray!!! بعد ۷ سال باطری داخلی!! یادمه یه میکرو نینتندو داشتم دستش باتری میخورد کنترلی بود !! من موندم ماکروسافت به شما ها خدمات میده یا شما به اون !!! بازم بود اما دیگه خسته شدم بگم :no:
                  یهکم منطقی باشید بخدا منم xbox360 دارم اما مثل … پشیمونم

                • BEST GAME گفت:

                  خواستم جواب ندم زورم اومد انصافا
                  شما واقعا GT رو از FORZA بهتر میدونی 😐
                  بسه دیگه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

                • BEST GAME گفت:

                  navida90
                  سر بازی بحث میکردیم اینی که گفتید یعنی چی آخه :sweat:
                  در ضمن توی همه ی پست ها شما فن سونی هستید اینجا که شد خواستید بکوبید زدید جاده خاکی 😐
                  در ضمن شاید بعد E3 من هم سونی گرفتم خب که چی الان بحث ما سر بازیهای PS3 و X360 هستش :sweat:
                  OK :yes: :sweat:

                • navida90 گفت:

                  اولا من xbox360 خریدم چون ۱ سال زودتر از سونی اومد بیرون و سونی ضعیفتر عمل کرد به خاطر غرور زیاد .
                  دوما من ps3 نداشتم و تو حرفام از xbox گفتم از ps هیچی نگفتم.
                  سوما ما همه پول میدیم خدمات میخایم نه خدمات بدیم
                  چهارما از نظر بازی انحصاری که اصلا هیچچی نگم کافیه چون همهچی معلومه
                  پنجما اگه تو حرفایی که زدم حرف غیر واقعیت زدم بگو کدومش بی ربطه غیر از اینکه داقعیت محضه ؟؟؟؟؟؟

                • azizalizad گفت:

                  دوست من شما سازنده های gt رو میشناسی؟ سازنده های فورزا رو چطور؟ شما نمرات رو دیدی؟ به جز این فورزا آخریه که همیشه زیر gt بودین بعدشم من وقتمو از تو جوب نیووردم که هی بخوام جوابتو بدم در مورد سخت افزارم در همون حدی که لازم بود بهت منبع دادم اگه بخوای بحث کنی یعنی منطقت زیر خطه ….
                  الکی طرفداری میکنی اما توی e3 میبینی که بازم پیکوسافت مثل همیشه دری وری گفته اگه همین یوسف با یه نفر دیگه نرفتن رو سن برات پیتزا سفارش ندادن بیا هر چی خواستی به من بگو 😐 اما سونی ۸۰% بازی میکنن (مثل همیشه)

  • حرفی برای گفتن نمیمونه ! سانتامونیکا پیشینه ی فوق العاده ای داره !
    همون طور که قاسم عزیز گفت : فقط میتوان منتظر ماند !

  • Amir.AC گفت:

    فقط میتوان گفت………..

    عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :-* :-* :-* :-* :-*

  • saeidgamer گفت:

    معلوم نیست چه شاهکاریه :struggle:

  • kurosh گفت:

    اگربد منظورمو فهمیدید(منظورم باخوده کنسول بودنه گیمرها)باید یطور دیگه جمله رو بازکنم: ایکس باکس وان جلوی ps4 زانو خواهد زد!همونطور که این نسل این کنسول با بازیهthe last of us and beyond two soulsکنسوله ایکس باکس۳۶۰را به زانو درآورد که حتی مایکروسافت هم به وجه اومد!قابل توجه دوستان که من نه فن پی اس هستم نه ایکس باکس(چون کنسولشون رو ندارم)برطبق چیزی که هست ودیدم میگم!

    • God Of Game گفت:

      کی گفته ایکس باکس جلوی پلی استیشن زانو زد ؟

      بهترین بازی ریسینگ نسل هفتم فورزا انحصاری ایکس باکس شد …
      بهترین بازی fps و اول شخص دنیا هم شاهکار هیلو هستش نه اون کیلزون سونی …
      بهترین بازی سوم شخصی هم که وجود داره گرز آف وار هست (نظر شخصی)
      اون بازی beyond two souls که هنوز نیومده پس حرفی نزن درباره اون …
      the last of us هم که شاهکاره این درست …

      • old wanted گفت:

        جالبه شما برو جوایز uncharted ها رو ببین .
        بعد برو به کاور بهترین بازی نسل نگاه بنداز .
        بعد برگرد حرفت رو پس بگیر . کی گفته بهترین سوم شخص گرزه ؟ پس گاد اف وار و … بوق ؟
        بهترین اول خص دنیا رو کی گفته هیلو ؟ یه چیزی بگو ادم باور کنه بابا .
        دو تا استدیو دارن دلشون خوشه . اون اپیک هم که رفت دیگه چی مونده براتون ؟ دو تا بازی فزایی ؟

      • kurosh گفت:

        والا هیلو وکیلزون روبازی نکردم.اما فورزا رو بازی کردم تو ایکس باکس فامیلامون.بایدبگم این بازی بایدبره جلو گرندتوریسمو ی نسخهps1 بوق بزنه!کاربه گرافیک ندارم!من ملاکم دست فرمونه که خودم باگرندتوریسموی چندین سال پیش بیشترحال کردم تا فورزای ایکس باکس که گرافیگشم فوق العادس!گرز آف وار هم سبکش با گاد آف وارفرق نداره بنظرت؟اون شوترسوم شخصه اون هک اسلش(اگردرست سبکو گفته باشم چون ازچندنفرشنیدم این سبک هک اسلش هست)(البته اگرقصدشما ازحرفتون مقایسه این ۲ آی پی باشه)beyond two soulsهم درست که نیومده امابا اطمینان میگم که وقتی میاد ایکس باکس رو چهارچشی متحیرمیکنه!آخرین ما هم به قول شما شاهکاره!

        • God Of Game گفت:

          من اصلا گاد اف وار رو با گرز اف وار مقایسه نکردم اون یکی فن سونی اومد گفت گاد اف وار بهترین سوم شخصه من هم گفتم بهش اون هک اند اسلشه :yes:
          اون گرن توریسمو رو هم نسخه های جدیدشو با فورزا های جدید مقایسه کن بعد :yes:

        • sorena گفت:

          اقا کوروش هرچی خواستم دخالت نکنم نشد.. د آخه برادر بگی من ps3 دارم و ازش هم دفاع میکنم ایرادی داره؟ گرند توریسمو از فورزا بهتره؟ فورزا چهار بخوره تو سره ماکرو همون فورزا ۳ رو با گرند توریسمو ۵ (با این فرض که ps3 نداری!!!!) برو تو کلوپ بازی کن ببین کدوم شبیه سازه بهتری هست .. آخه برادر چرا الکی دعوا راه میندازی؟? الان چندتا پست دیدم که همین کارو کردی… وژدانا خودت بودی قبول میکردی یه pc باز که کنسول نداره اینقدر سره یه کنسول دعوا راه بندازه؟ اینقدر سنگ یه کنسول رو به سینه بزنه؟

          • tmajorx گفت:

            راست میگی ها ۳بار دعوا درست کرده 😐

            آقا کوروش خجالت نمیکشی ؟ 😐

          • kurosh گفت:

            سرناجان داداش بنده اصلا کنسولهps3 رواز نزدیک ندیدم!تنهادفعه ای که ی ps3 دیدم توی (ایران_خراسان رضوی_سعدی_پاساژبهزاد)بودکه خواستم قیمت کنم گفت ۱۲۰۰تازه فقط جعبشو دیدم نه خودشه:لول: بخاطراین بیشترسمته پی اس۳ رومیگیرم بخاطر ۲چیز: 1_بازی beyond two souls_و دوم بخاطر اینکه قبلا پی اس۱داشتم! بااینکه همش توسایتای بازی مثل بازیسنتر_پردیس گیم_دنیای بازی بودم تاحالاهیچ وقت انحصاریای مایکرو اینقد به اندازه آخرین ما و ماوراء:دو روح صدا نکرده بود!واسه همینه که علاقم هم به این کنسول هم این انحصاری شاهکارشه.تو ایکس باکس اکثربازیایی که انجام دادم(جزهیلو)بقیشون مضخرف بودن!(توکنسول فامیلامون)تنها بازی جالبی که انجام دادم دانته اینفرنوبود اگراشتباه نگم.ن سونی پدرمه نه مایکرو مادرمه که سرشون تعصب داشته باشم!کسی حرف حق بزنه قبول میکنم!اما انصافاهرکی بهم میگه کورش اینرو نگو نمیدونم چرا باز با این جمله حال میکنم:بازیbeyond میأرزه به کل کنسول ایکس باکس وانحصاریاش:لول:

  • BULLY گفت:

    فقط سانتا مونیکا و ناتی داگ ! بهترینن :rotfl: 😎

  • PsForJoin گفت:

    شاهکاری دیگر در راه هست ممنون قاسم جان

  • Playstation گفت:

    بعضی ها همچین سنگ ماکروسافت میزنند که انگار شرکت مال باباشونه

  • Playstation گفت:

    کنفراس سونی تو e3 گل دونیه خوشگل پسر . نه آشغال دونی . ضمنا از این به بعد درست صحبت کن نا سلامتی گیمری.. شرکت ماکروسافت مال بابات نیست که انقدر سنگشو به سینه میزنی .

  • Playstation گفت:

    یه xbox باز با منطق و با اخلاق و با فرهنگ هم وجود داشته دوست خوبم black one هست :yes: :yes:

  • باید دید چه شاهکاریه که این استدیو میخواد منتشر کنه… :chic:

  • Playstation گفت:

    بله درسته نه سونی و نه ماکروسافت مال ما هستش پس لطفا از تعصب الکی بیایید بیرون و فقط طرفدار باشید .

  • sorena گفت:

    سانتا مونیکا عالیه :yes: فقط خدا کنه یه بازی تاریخی حماسی مانند gow باشه :yes:

  • old wanted گفت:

    آقایون بهتره این بحث ادامه پیدا نکنه اصلا چه کاریه شما برو x box بازی کن ما هم ps .
    الان میان هممون رو بن می کنند و …. . بحث رو ادامه ندید . :yes:

  • Playstation گفت:

    جکع کن بابا کاسه و کوست رو یه کاری نکن یه چی بهت بگم بن بشما حواست رو جمع کن عقده ای بدبخت اون دهن گشادتم ببند و زر زیادی نزن

  • amir nakhaee گفت:

    xbox بازا چرا اطلاعات غلت میدین ps4 40 درصد از xbox قوی تر هست دیگه همه جا ثابت شده
    پهنای باندی که ps4 داره رو شما میخواین با xbox one یکی کنین جمع کنین بابا این نوشته رو بخونین ۱۰۰۰ بار باز میاین میگن که xbox قوی تره

    پردازنده هر دو کنسول بر اساس معماری Jaguar شرکت AMD -که خود طرح توسعه داده شده Bobcat Core می باشد- و بر اساس فن آوری ۲۸ نانومتری ساخته شده است. هر دو کنسول نیز از دو واحد پردازشی ۴ هسته ای Jaguar در کنار هم بهره گیری می کنند که در کل یک SoC هشت هسته ای را تشکیل می دهند.

    اما در مورد GPU وضعیت تفاوت دارد، به نحوی که SONY یک راه حل سرراست و مشخص را با بکارگیری ۱۸ واحد پردازش گرافیکی CGN -که در کل ۱۱۵۲ هسته Stream/ALU را تشکیل می دهند- ترجیح داده است. اما مایکروسافت تنها از ۱۲ واحد پردازش گرافیکی CGN که تعداد کل ۷۶۸ هسته Stream/ALU را شامل می شوند بکار گرفته است که در نتیجه قدرت پردازش گرافیکی XBOX One حدود ۳۳ درصد پایینتر از PS4 برآورد می شود، اما از یک حافظه سریع ۳۲ مگابایتی eSRAM هم در SoC خود بهره گیری کرده است که احتمال دارد بعنوان حافظه کش برای کاستن از بار حافظه اصلی و افزایش راندمان استفاده شود.

    بجز موارد بالا SONY از تراشه های پرسرعت GDDR5 با فرکانس اسمی ۵۵۰۰ مگاهرتز با عرض باند ۱۷۶ گیگابایت بر ثانیه در PS4 استفاده کرده است. این نوع تراشه ها معمولا در کارتهای گرافیکی قدرتمند PC استفاده می شوند در حالی که در اینجا هم بعنوان حافظه اصلی و هم حافظه گرافیکی استفاده شده است. مایکروسافت در کنسول جدید از حافظه های ۲۱۳۳ مگاهرتزی DDR3 با عرض باند ۶۸.۳ گیگابایت بر ثانیه استفاده کرده که بسیار کمتر از عرض باند حافظه PS4 است.

  • Playstation گفت:

    این ali10 هی میاد عین یه عقده ای همش میزنه تو سر بازی های ps3 و ps4 اون از last که هی میومد gta v رو میکوبوند تو سرش از اونورم forza رو کوبوند تو سر drive club کلا اگه از کنسول سونی و بازی هاش بدت میاد نیا کامنت بده برو تو بازی های ماکروسافت کامنت بده .من خودم استاد کوبوندن تو سر بازی های xbox هستم gears و halo هیچ فرقه به uncharted و kill zone نمیخورند تو گرافیکم که اصلا صحبتشو نکن . ۳ یا ۴ لول زیر اینها هستند. چشاتو باز کن بعد بیا کامنت بده

  • Hossein rad گفت:

    اولا خسته نباشید میگم تشکر از خبر ثانیا کجای این متن گفته ip جدید که شما تیتر زدید ip جدید با اینکه احتمال عرضه god of war4 خیلی کمه اما بازم نمیشه قضاوت کرد.

  • amir nakhaee گفت:

    تاپیکو به گند کشیدین اصلا به شما xbox بازا چه که میاین کل تاپیکو به گند کشیدین برین تو تاپیکای خودتون در مورد ps4 و xbox صحبت کنین :shout: :shout: :teeth:

  • tmajorx گفت:

    نمی خوام دعوا درست کنم فقط یه سوال دارم یه جواب بدون توهین میخوام.

    چرا تا به شما میگن فلان بازی هی میگین متا 😐

  • GOD OF WAR گفت:

    آهای فنای ایکس باکس بعد از E3حالتونو می پرسم با این ipجدید سانت مونیکا 😎 در ضمن کی گفته که GOD OF WAR4وجود نداره مگه تیزرشو ندیدین؟؟؟

  • Mahdi081 گفت:

    شاید همون خدای جنگ و کریتوس کبیره :chic:

  • من از بس اینا انحصاری دادن دیوونه شدم. رفتم بازی بخرم واسه PC هیچی جدید نبود. بازیای صد سال پیشو خریدم. مرگ بر انحصاری. درود بر مولتی پلتفرم!

  • Amir گفت:

    xbox بازا زیاد به انحصاریاشون امیدوار نباشن چون که از ۱۵ تا یکی دیشب معرفی شد اونم بنام Lococycle از دوستان خواهش میکنم تریلر این بازی بذارن تا بفهمن چی در انتظارشونه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • navida90 گفت:

    آهای فنای xbox one اصلا چرا اومدین تو این خبر ؟ برید بشینید با کنسولتون حال کنید . چشم دیدن ip جدید سونی رو ندارید؟ براتون متاسفم .ماکرو اگه آآآآآدم بود فناشو زجر نمیداد (یکیشون خودم)
    مثلا یه روز میگه نت دائم .یه روز میگه نت سرعت ۱.۵ مگ .یه روز میگه بازی میخای بفروشی :yes: .یه روز میگه قفل drm .یه روز میگه بازی میخای به دوستت بدی ۳۰ روز بعد شاید بتونی .یه روز میگه با xbox360 دیگه کاری ندارم فقط انحصاری پیتزا میدم بیرون فردا میگه نه .میاد کنسول رونمایی کنه هنوز مشخصاتش معلوم نیس! انحصاری معرفی میکنه اما در حد تیزر رندر شده . کالاف معرفی میکنه با ۲ تا خورشید .کینکت میزاره که چکت کنه . میخای online بازی کنی ۷ سال که بازی کنی پول یه کنسول از توش در میاد! کلی پول اضافه باید برا کینکت اجباری بدی ! میگه بازی انحصاری بعد یه مدت میبینی برا pc هم میده.میگه بازی ryse میدم رو ۳۶۰ بعد میاد میگه ماله نسل بعده . یه روز میگه از بازی سازای مستقل همایت میکنه یه روز میگه نه .یه روزxbox360 داری بازی میکنی ۳ چراغ مرگش روشن میشه ! انحصاریم که قربونش برم برا همه صلایق نداره . تازه بعد ۷ سال bluray!!! بعد ۷ سال باطری داخلی!! یادمه یه میکرو نینتندو داشتم دستش باتری میخورد کنترلی بود !! من موندم ماکروسافت به شما ها خدمات میده یا شما به اون !!! بازم بود اما دیگه خسته شدم بگم :no:
    یهکم منطقی باشید بخدا منم xbox360 دارم اما مثل … پشیمونم…

    • Supreme گفت:

      داداش گل گفتی ولی حیف که فایده نداره یعنی باز تو کتشون نمیره !!!
      اینا منتظر کپی شدنن که نمیدونن وقتی قرار ۲۴ ساعتی یه بار چک بشه که ببینه به اینترنت وصلی یا نه که در غیر اینصورت دستگاه بلاک میشه تا وقتی که دوباره به اینترنت وصل شی ، هیچ وقت کپی نمیشه 🙂
      ایقد $M میگن ولی اگه ویندوز اریجینال بگیرن !!

      • azizalizad گفت:

        یه سوال شما بالا گفتی که esram برای texture و… استفاده میشه اما اگه اینجوریه چرا با پل شمالی به cpu و ورودی خروجی ها وصله؟ من توی این چیزا زیاد ماهر نیستم هرچیم میدونم فقط خوندم
        در ضمن گوریلا توی بنچمارکش نشون داد که فقط از ۵ گیگ از رمش استفاده کرده و پهنا اضافی هم داشته اونم با ۸۰ کاراکتر و کلی آبجکت پس برا چی باید از اون سیستم اینترنتی استفاده کنه؟

        • Supreme گفت:

          PS4 و XBO هر دو SoC هستن پس هر قطعه میتونه به دیگری وصل باشه یا با هم کار کنن .
          و ESRAM به عنوان Embedded memory حساب میشه که چیزه عجیب و جدیدی نیست که اینتل خیلی وقت پیش با L1 cache و L2 cache همین معموری رو داشته ،
          البته کنسولای قبل eDRAM داشتن که باز شبیه به همین عمل میکردن .
          که eSRAM برای frame buffer storage استفاده میشه یعنی اینکه اطلاعات رو در حافظه اصلی نگه میداره و به محض نیاز با کمترین latency اطلاعات رو وارد میکنه که این از قبیل همون texture و این حرفا بود که گفتم . چرا که اینا در الویت هستن.
          که این عمل باعث میشه eSRAM با GPU و CPU مرتبط باشه .
          که APU هم همین کار رو انجام میتونه بده که در PS4 استفاده شده که خود AMD از APU استفاده شده توی PS4 خیلی تعریف کرده ولی نمیخوام از این حرف بزنم چون هنوز خیلی مشخص نیست .
          و درباره Cloud computing که اینو من در جواب دوستمون دادم که فکر میکنه دیگه همه بازی های XBO قرار اینطوری باشه که گفتم نهایت استفاده ازش در همین حد هست فعلا که respawn گفته مقداری شاید استفاده کنه چون بازیش کلا online هست . این بحث طولانی ای داره که نه حسش هس نه وقتش .
          و ۵ گیگ رم که گفتی : من Crysis 3 رو Max Out کشیدم که کلا خود بازی ۳ گیگ رم نیاز داشت و ویندوز سون ۱.۵ گیگ ، کلا میشه ۴.۵ گیگ .
          پس فعلا باز میگم فعلا ۵ گیگ زیاده چرا که باز ۲ گیگ بیشتر از Crysis3 در اختیار میده و بخاطر همین طبیعی که اینارو بگن …
          البته این بحث هارو نمیشه توی چند خط نوشت ولی خو سعی کردم کلی بگم.
          منم مثه تو توی شرکتشون که کار نمیکنم ولی چیزی که نظرمو جلب میکنه سعی میکنم به اندازه خودم درباره تحقیق کنم که بفهممش .

          • azizalizad گفت:

            ممنون اما من چون زیاد وقت مطالعه و گشتن دنبال اینارو ندارم تخصصم هم نیست باعث زحمتت شدم من فقط یه سری اطلاعات جزئی میدونستم
            حلاصه دستت مرسی
            فقط اگه زحمتی نیست و لطف کنی یه منبع بده که بخونم اطلاعاتم یکم بیشتر شه

  • satSuma گفت:

    خدا میدونه چی میخواد بشه این بازی! :yes: :-*

  • ما که از صبح نیستیم نمیتونیم هم تو بحثا شرکت کنیم
    ولی در کل ما گاد آف وار میخوایم

  • GOD OF WAR گفت:

    زنده باد سونی :yes: :yes: مرگ بر مایکروسافت :no: :no:

  • old gamer گفت:

    خدا کنه GOW باشه :inlove: :inlove: :inlove:

  • g-unit گفت:

    واااااااای عجب خبری! ایول به شرکت سانتا مونیکا :inlove:

  • mohammad.mgs گفت:

    خدای جنگ میتونه باشه میتونه نباشه
    میگه یه Ip جدید ?:-)

  • ۱۰۰% یه god دیگه داریم …………
    یعنی میشه…………. :inlove:

  • Black One گفت:

    GOD OF WAR
    ایـشون یکی از فن های با ادب سـونی

  • Black One گفت:

    GOD OF WAR
    ایـشون یکی از فن های با ادب سـونی هـستن..از نـظرشون کـاملا میشه اینو تشخیص داد :yes:

  • samijon گفت:

    santa monica هم مثل ناتی داگ خودشو ثابت کرده اگه God Of War باشه که محشر میشه.

  • veteya2000 گفت:

    من اهل کنسول نیستم تا حالا هم بغیر میکرو ۵۰۲ کنسوله دیگه ای نداشتم البته قبلش هم آتاری داشتم چرا دروغ ولی تو نسل جدید سونی سیاست خوبیو پیش گرفته و تا اینجا به نظرم برنده رقابت بوده

  • shahrum021 گفت:

    امیدوارم یه بازیه حماسی و اسطورهای هم سبک خدای جنگ باشه چون ادامه دادنه بازیه خدای جنگ با توجه به اینکه تو شماره ۳ بازی به پایان میرسه بی فایدست یه ip جدید و منحصر رو کنه 😎 :yes: :yes: :yes: :yes:

    • samijon گفت:

      درسته که تو نسخه سوم تقریبا داستان تموم شد ولی با اون پایانی که واسش گذاشتن .یعنی بعد از همه نوشته ها رد خون بود ولی جنازه کریتوس نبود یه امیدی رو واسش گذاشتن که ادامش بدن در غیر اینصورت نیاز نبود اونجوری تموم بشه.

  • kurosh گفت:

    میگم جریان اون کلاغه که انرژی کریتوس رومیگیره وکریتوس از ایکس لارژ به مدیوم تبدیل میشه:دی؟تو نسخه اولش هم سایزش بزرگ بود؟اصلایکی مختصر داستانشوبگه من بفهمم.تو کفش موندم

  • samijon گفت:

    اون کلاغه زئوس بود .در شماره یک بازی کریتوس موفق میشه جعبه پاندورا رو بدست بیاره و انرژیشو آزاد کنه واینطوری جسش بزرگ میشه و بعد از کشتن اریس که خدای جنگ بود حالا اون جانشینش بود.تو نسخه اولش هنگامی که با اریس میجنگه جسش بزرگ میشه.در کل داستانش چیزی نیست که خلاصه بشه مقالاتش تو گیمفا هست.
    https://gamefa.com/page/9/?cat=4
    یه سر به این صفحه بزن و همینطوری ادامه بده تا صفحه۸ و ۷ .خلاصه شش مقاله هست که بطور کامل توضیح داده شده

  • REZA.L گفت:

    خودشون دارن میگن IP جدید خدا جنگ نیست بچه ها 😉

  • tmajorx گفت:

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
    http://upcity.ir/images2/25302037959902945918.jpg
    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
    :rotfl:

Santa Monica یک IP جدید را در E3 2013 رونمایی خواهد کرد - گیمفا