شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا

شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد

حسین غزالی
۲۱:۳۵ ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا

از شهرهای حاضر در GTA 6 گرفته تا شخصیت‌های قابل بازی و تاریخ انتشار تریلر، به همه آن‌ها اشاره شده است.

فردی جدیداً مدعی شده که اطلاعات زیادی از روند توسعۀ بازی GTA 6 و جزئیات فنی و هنری آن دارد. هرچند راکستار پیش‌تر به‌طور رسمی بازی GTA 6 را تأیید کرده بود، اما هنوز جزئیات فراوانی وجود دارند که طرفداران از آن‌ها بی‌خبرند. تاکنون نیز شاهد اخبار و شایعات زیادی بودیم که هرکدام به نحوی اشاره به محتوای این عنوان مورد انتظار داشتند.

حالا یک اینسایدر به‌نام Onion00048، ادعا کرده است که با چندین منبع معتبر در ارتباط بوده و به‌ گفته او، داستان GTA بعدی با داشتن حالتی مثل سفر در زمان، بین دهۀ ۸۰ میلادی و زمان حال جابه‌جا می‌شود. او در ادامه توضیح می‌دهد که همانند بازی GTA V، این عنوان شامل سه شخصیت قابل بازی خواهد بود. بخش داستانی نیز به دو برهۀ زمانی تقسیم‌بندی می‌شود که هرکدام برای یکی از کاراکترها هستند؛ اولی در سال ۱۹۸۵ و دومی در زمان حال.

همچنین گفته شده که بازی GTA 6 در موقعیت‌های چندگانه جغرافیایی اتفاق می‌افتد. مثل برخی از شایعاتی که قبلاً منتشر شده بودند، این اینسایدر معتقد است که شهرهای اصلی بازی Liberty City و Vice City خواهند بود. در عین حال، علاوه‌بر این شهرها، بازیکنان به آمریکای جنوبی (شهر ریودوژانیرو)، هاوانا در کوبا، یا یک شهر جدید برپایه شیکاگو (Chicago) سفر می‌کنند.

در ادامه این شخص توضیح می‌دهد که بازی GTA 6 از سال ۲۰۱۲، یعنی پیش از عرضۀ GTA V در حال توسعه بوده و طبق برنامه‌ریزی قبلی، راکستار باید زودتر از این‌ها این عنوان را معرفی می‌کرد. او گفت:

بازی GTA VI قرار بود زودتر و حوالی سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ معرفی شود اما به‌دلایلی همچون تمایل ضعیف کارکنان برای ادامه توسعه، به‌دلیل فشار کاری شاهد عقب افتادن معرفی آن، و حتی تغییراتی در داستان بودیم.

درنهایت، او گفت که باید انتظار یک اتفاق بزرگ را در بهار ۲۰۲۲ داشته باشیم؛ احتمال عرضۀ یک تریلر جدید از بازی در آن زمان بسیار زیاد است:

انتظار نداشته باشید که این تریلر بیشتر از یک دقیقه باشد. احتمالاً یک تیزر مشابه با آن‌چه که از Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۶ دیده بودیم منتشر شود.

در پایان، باید دید که سرانجام واکنش راکستار چه می‌تواند باشد؛ براساس آن‌چه که تاکنون شنیده‌ایم، تا عرضۀ اولین نمایش از GTA 6 فاصلۀ زیادی نداریم و اگر این اطلاعات درست باشند، شاهد جاه‌طلبانه‌ترین اثر راکستار تاکنون خواهیم بود.

Moein MM2parsa_-fury😈Sadra_gamer😈AnimalsعلیH.SONYdamhazerparsaKratosSTARFIELDاوچن ( بازی‌ساز آینده بازی‌باز فعلی)KurosMr.JkanameAlireza1882Visible 6-tigh manLeon S. KennedyFree as the windMehran.BaĶįņosąmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ShinjiMikami گفت:

    نظر منم همینطوره
    بنظرم با یه تیرز کوتاه معرفی میکنه و انتشار بازی هم میفته رو ۲۰۲۴ ۲۰۲۵
    اینکارو با الدر و فیبل و رد دد و استارفیلد و خیلی از عناوین دیگه هم کردن

    parsa_-furyGhaderi64MOHAMMADmpvitto corleoneVisible 6-tigh manZFBmjFree as the wind
  • scorpiones گفت:

    سلام
    خداکنه حداقل تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۴عرضه بشه و یک شاهکار به تمام معنا باشه.

    Moein MM2parsa_-furyGhaderi64vitto corleoneVisible 6-tigh manmjMehran.BaP.morgan 𔓙Jin sakai
  • Ghaderi64 گفت:

    من که حدسم اینه دو یا سه کاراکتر داره و قطعا کاراکتر زن داریم،Tez2 گفت سیستم چپتری داریم و و همچنین سیستم گذر زمان داریم،شهرا ظاهرا جزیره ای هستن و به هم پیوسته نیستن،Tez2 همچنین درباره اینکه منظور اینسایدرا از اینکه ابعاد بازی اول کوچیکه توضیح داد

    Moein MM2parsa_-furyGhaderi64Visible 6-tigh manMehran.BaعلیJin sakaiM.KhداناP.morgan 𔓙
    • اتفاقاً احتمالش زیاده که سیستم چپتری یا همون قسمت‌بندی داستان رو در GTA VI ببینیم. راکستار چیزهای زیادی رو بین سری رد دد و جی تی ای رد و بدل کرده و درس گرفتنش و بازخوردی که از اون سیستم رمان‌گونه تقسیم‌بندی داستان گرفته، (که بازخورد خوبی بوده) شاید نویدبخش این باشه که راکستار میخواد داستان جی تی ای ۶ رو هم یک حالت رمان‌گونه و سریال‌گونه خیلی قوی بهش بده. اینکه بعضی‌ها میگن امیدی ندارند به داستان بازی و اینکه راکستار قراره این شیوه سرویس محور رو توی جی تی ای وی آی هم پیش بگیره زیاد هنوز قابل تعیین کردن نیست و نباید زود قضاوت کرد. راکستار یک حالت دوقطبی هم داشته قبلاً و نشون داده که همیشه میتونه ۱۸۰ درجه بچرخه. مثل چرخش عجیبش از GTA IV با اون داستان جدی و خشک به بازی GTA V با اون آش دوغ‌ماست‌پنیر که پر بود از شوخی‌های بی‌مزه و اضافی. (در اون بازه زمانی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ داشت به سمت داستان های جدی پیش میرفت)

      Moein MM2parsa_-furyLone wolfGhaderi64Visible 6-tigh manعلیJin sakaiM.KhPaprikaداناmore
      • Armin Ezati گفت:

        آش دوغ‌ماست‌پنیر ، رو خوب اومدید 😂🤣
        در کل داستان gta v جای کار بیشتری داشت ( برخی از وقایع بازی انگار هیچ منطقی پشتشون نیست از نظر داستانی )
        مخصوصا اشنایی مایکل با فرانکلین که انگار روی سر نویسنده ها اسلحه گذاشته بودن که هر چه زودتر این بخش رو بنویسن

        Moein MM2parsa_-furySiRSiNaVisible 6-tigh manFree as the windعلیIker Casillasvitto corleoneJin sakaiحسین غزالیmore
        • آره متاسفانه جی تی ای وی در خیلی چیزها نسبت به شماره‌های قبلی سری افت می‌کنه و داستان فقط یکی از اوناست. نمونه خیلی واضحش کنترل و هندلینگ ماشین‌ها و وسیله‌های نقلیه است که نسبت به شماره چهار تا حد زیادی ساده‌سازی شدن. درباره اینکه انگار داستان بازی عجله‌ای نوشته شده هم حق دارید کاملاً. تنها نیستید توی این نتیجه گیری!

          Moein MM2parsa_-furyVisible 6-tigh manFree as the windIker Casillasعلیvitto corleoneJin sakaiP.morgan 𔓙Armin Ezati
          • Iker Casillas گفت:

            موافق نیستم این افت نبود یه سری مشکلات بود که تو نسخه V حلش کرد یا حداقل بهترش کرد .
            کنترل سخت ماشین تو gta iv رو بعضی ها به اشتباه واقع گرایانه برداشت میکنن که اصلا اینطور نیست . ماشین ها انگار ۱۰ تن وزن روشون هست + ترمز های کاسه ای داغون من حتی توی بازی های شبیه ساز ماشین سواری و مسابقه ای همچین چیزی ندیدم .
            story mode بازی هم واقعا عالی بود ! شاید بعضی ها بخاطر اینکه داستان به اندازه نسخه iv دارک نبود میگن ضعیف تر بود ولی داستان اصلی هر دو بازی خوب بودن به نظر من ! dlc های داستانی رو در نظر بگیریم بله gta iv محتوا داستانی بیشتری داره ولی اون طرف هم gta online که خودش دنیاییه …
            من پست برتری های gta iv نسبت gta v شما رو خوندم با احترام خیلیاش به نظرم اشتباه بود !
            مثلا اکشن هایی که به کلی حذف شدن مثل climb کردن روی دیوار و Crouch کردن اینا واقعا قابلیت های اضافی بودن و لازم نبودن توی gta v که حذف شدن ! یا مثلا فیزیک اب رو شما نوشتید تو iv برتری داره و تو gta v سطحیه و فانتزیه ، که این برعکسه من حتی رفتم توی یوتوب کلیپ هایی توی دنیا واقعی شبیه این کار رو دیدم , چیزی که دیدم خیلی بیشتر شبیه به gta v بود !
            کلن اگه ویدئو های جزئیات و برتری gta iv بیست دقیقه باشه مال gta v میشه ۱ ساعت !
            هیچوقت برام قابل هضم نیست چرا بعضیا میگن iv بهتر از v بود حتی بعضیا میگن v بدترین نسخه سری بود 😂😂
            البته یه چیزایی شنیدم که سال ۲۰۰۸ هم یه سری میگفتن جی تی ای سن اندرس بهتر از iv هست و این باز ادامه داره😂

            دژیparsa_-furyred-eyed Banished KnightShelbiavitto corleoneMãhdīærVisible 6-tigh manLeon S. Kennedy
            • Armin Ezati گفت:

              کنترل و هندلینگ وسایل نقلیه‌ در gta 4 مهارت محوره دوست عزیز و اگه پلیر کمی وقت بزاره و رانندگی بازی رو یاد بگیره قطعا سیستم رانندگی بازی تبدیل میشه به یکی از بهترین تجربه ها دلیل نیست که شما با سیستم رانندگی بازی حال نکردید پس سیستم رانندگی بازی اشغال باشه ( حتی الان برخی از وبسایت های گیمینگ معروف دارن در مورد این سیستم رانندگی gta 4 مقاله متعددی می‌نویسن و میگن که سیستم رانندگی بازی فوق العادست)
              داستان نسخه v به نوبه خود خوب بود البته اگه با gta iv و san andreas مقایسش نکنیم داستان نسخه iv هم شخصیت پردازی بهتری داشت هم روایت بهتری داره
              از نظر سطح جزئیات هم gta 4 باز هم برنده ی این میدونه گرافیک نسخه v فوق العادست اما از نظر سطح جزئیات میتونست بازی خیلی بهتر باشه ویدیو هاش تو یوتیوب موجوده که به مقایسه این دو گیم از نظر جزئیات می‌پردازد و خوب برتری gta 4 در این مقایسه ها مشهوده
              فیزیک اب هم در gta 4 کمی خوب تر از اب در اومده بود کافیه با یک هلیکوپتر برید رو روی سطح آب و جزئیات اب رو در این دو بازی ببینید که برتری gta 4 باز هم مشهوده
              همچنین کی گفته قابلیت پارکور رفتن و بالا رفتن از در و دیوار اضافی بود !!! برخی از بهترین مراحل gta san andreas و iv هم حول و حوش این قابلیت خفن اتفاق می‌افتادند کی گفته این قابلیت ها اضافی بود
              مورد بعدی هم مربوط میشه به کاهش تعداد مکان هایی که فرد میتونه در gta v به داخلشون بره در gta 4 تعداد مکان هایی که پلیر میتونست بره داخلشون قشنگ دو سه برابره gta v هستش
              موارد دیگه ای هم هست مثل گان پلی بهتر gta 4 ، ازادی عمل بیشتر مراحل gta 4 و …. که دیکه ذکرشون نمیکنم
              همچنین کی گفته gta v بدترین نسخه سریه !!! من همیشه گفتم gta v نسبت به iv و san andreas بازیه ضعیف تریره اما به تنهایی بازیه شاهکاریه
              من همیشه گفتم اگه بخوام سری gta رو رتبه بندی کنم iv و san andreas رتبه ی یک و دو و v رتبه ی سوم یا چهارم رو نزد من داره من هیچ وقت نمیگم gta v اشغاله و ….

              Moein MM2parsa_-furyP.morgan 𔓙red-eyed Banished Knight
              • Iker Casillas گفت:

                رانندگی با ماشینش مهارت محور بود؟ عجب
                به هر حال ماشیناش مشکل داشتن سیستم تعلیقشون هم انگار قشنگ غیر فعال بود ! یعنی میپیچیدی به طرف ماشین کاملا متمایل میشد بعضیا دوباره اینو نکته مثبت برداشت کردن .
                بازم همش دارید حرف خودتون میزنید که من درمورد هلیکوپتر و اینا گفتم 😀

                دژیparsa_-fury
                • Armin Ezati گفت:

                  بله مهارت محور بود شما تعصب دارید نمی تونید قبول کنید شما به من ربطی نداره
                  سیستم رانندگی gta iv وزن داره و اینم وزنم خیلی خوب تو بازی گنجانده شده
                  نکاتی که شما گفتید همش به سلیقه شما برمیگرده مگرنه سیستم رانندگی بازی واقع گرایانست
                  h.ttps://www.thegamer.com/gta4-driving-physics/amp/
                  قشنگ این مقاله رو بخونید

                  parsa_-fury
              • Iker Casillas گفت:

                Climb کردن منظورم بالا رفتن از دیوار نیست . همون حالتی میشه که شما از دیوار اویزون هستید و همونجوری با دست روی دیوار حرکت میکنید

                دژیparsa_-fury
                • Armin Ezati گفت:

                  همونم تو برخی از بهترین مراحل gta iv و san andreas نقش اساسی داشت

                  دژیparsa_-fury
                • Iker Casillas گفت:

                  توی san andres ما همچین چیزی نداشتیم !‌ 😀 عجب بابا …
                  فقط توی gta iv وجود داشت
                  نقش اساسی هم نداشت فقط توی یک مرحله از بازی ازش استفاده شد

                  دژیparsa_-fury
                • Armin Ezati گفت:

                  مرحله ی Tagging Up Turf در san andreas؟؟
                  همین قابلیت climb در این مرحله استفاده شده
                  لطفا بدون اطلاعات یه چیز نپرونیم

                  parsa_-fury
                • Iker Casillas گفت:

                  تو هنوز منظور منو از climb متوجه نشدی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  دارم میگم حالتی که از دیوار اویزون هستید و همونجوری با دست بین دیوار حرکت میکنید مثل بازی اساسینز و انچارتد

                  دژیparsa_-fury
                • Armin Ezati گفت:

                  دوست عزیز !! همین قابلیت که شما میگی در san andreas هم موجود بود چرا قبول نمیکنی ( اصلا قبل از اینکه cj بخواد بپره بالای یک دیوار باید ابتدا خودشو از اون دیوار اویزان بکنه و خوب میتونه در حالت اویزان بودن بین دیوارها حرکت کنه)
                  اصلا تو اکثر بازیها برای اینکه بتونی از دیوار بالا بری باید climb کنی
                  Climb کردن به تنهایی چیز زیاد مهم نیست مگر اینکه به بالارفتن از یک دیوار منجر بشه ( البته به جز در بازیهای سکو بازی )
                  اصلا چرا گیر دادین به این climb این همه من با دلایل منطقی در کامنت های پایینم جواب حرف های شما رو دادم چرا به اونا واکنش نشون نمیدی ؟؟

                  دژیparsa_-fury
                • Iker Casillas گفت:

                  https://8pic.ir/uploads/IMG-20220402-023959.jpg
                  بابااااا عکس بالا رو ببین 😂 دیگه اساسینز و انچارتد رو گفتم که باید متوجه میشدی
                  کجا منطقی جواب دادی هرچی میگم تو بی دلیل میگی نه اینطور نیست بازم همون اشتباهتون رو تکرار میکنید

                  دژیparsa_-fury
                • Armin Ezati گفت:

                  دوست بدون منطق همین اویزان شدن در gta iv و san andreas هم وجود داشت ( البته نه در حد assassin’s creed )
                  همچنین این عکسی که شما فرستادید هیچ ربطی به موضوع نداره هیچ کدوم از بازیهای gta سطح پارکور بازی سری assassin’s رو ندارن ( بهش نیاز ندارن )

                  دژیparsa_-fury
                • Armin Ezati گفت:

                  Climb کردن روی دیوار یا برای بالا رفتن از دیوار کاربرد داره یا پارکور رفتن در بازیها
                  در سری gta این Climb کردن برای بالا رفتن از دیوارها استفاده میشد
                  اصلا شما موضوع رو اشتباه گرفتید فکر کردی gta iv قابلیت Climb کردن در حد سری assassin’s داره خیر Climb کردن در gta iv و san andreas ۹۰ درصد اوقات برای بالا رفتن از دیواره ( به جز مواردی در هر دو نسخه )

                  parsa_-fury
              • Iker Casillas گفت:

                https://youtu.be/viUv3qx9FWc
                دقیقه ۶:۱۵
                منظورم از climb همین بود . که این ویژگی هم فقط تو GTA IV وجود داشت

                دژی
            • Shelbia گفت:

              به به یه آدم عاقل تو این جمع پیدا شد
              اونایی که میگن iv از v بهتره یه تختشون کمه و خیلی جزئی به مسائل نگاه میکنن.
              وی از اونجایی که عامه پسند تره سرگرم کننده تره هنری تر هم هست چون مخاطبان و عاشقان بیشتر داره و البته حق هم داره چون به قول خودتون نسخه آنلاین با دوستان واقعا دنیاییه!

              Iker Casillasکوروشدژیparsa_-furyred-eyed Banished Knight
          • ۱۰۰% موافقم . gta iv در داستان و شخصیت پردازی و اتمسفر و طراحی شهر و رانندگی و فیزیک و شرایط اب و هوایی و … از gta v سرتر بود . حتی موسیقی متن و لودینگ . انقلابی بود . gta v رو یک بار تموم کردم و انلاینش هم یک تستی زدم همون سالی که اومده بود . ولی هنوز هم دلم با gta iv هست که چقدر این لعنتی حس داشت روح داشت

            parsa_-furyحسین غزالیIker Casillasred-eyed Banished KnightArmin Ezati
  • جیم گفت:

    شایعاتی که جزئیات زیاد دارن رو باور نکنید

    Moein MM2ShelbiaVisible 6-tigh man
  • shadow گفت:

    یالا راکستار ما منتظر یک تریلر هستیم البته کل جهان منتظر هستن

    Moein MM2parsa_-furyGhaderi64Visible 6-tigh manP.morgan 𔓙
  • درست ترین شایعاتی که میشه لمسش کرد که به واقعیت نزدیکه مثلا از ۲۰۱۲ در حال ساختش بودن و توی دو برهه زمانی هست و …
    اینجوری که معلومه با یک شاهکار طرفیم

    Moein MM2parsa_-furyGhaderi64Visible 6-tigh manFree as the windP.morgan 𔓙
  • Squatlatex گفت:

    خیلی برای این بازی هایپم تنها بازی تو زندگیم هست که با اینکه گیم پلی یا تریلر ازش ندیدم بهش امید دارم خدا کنه خراب نشه و تا دو نسل از بقیه جهان بازهای دیگه تو بازار جلوتر باشه.
    نگو مثل ردد میخواد دوسال بعد تریلرش بیاد خدایا بسه دیگه.

    Moein MM2Ghaderi64Visible 6-tigh manAlireza1882Free as the windP.morgan 𔓙vitto corleone
  • Kratos گفت:

    بازم انقلابی از راکستار تو راهه شایدم بزرگترین انقلاب🔥🔥🔥

    Moein MM2parsa_-furyVisible 6-tigh manAlireza1882vitto corleone
  • SEHSANHS گفت:

    نه من که میدونم کل دنیا تو نقششه 😂😂😂 (اشاره به سلطان لیک های نا منظم)

    Moein MM2Jin sakaiVisible 6-tigh manP.morgan 𔓙
  • RDR2 گفت:

    “از سال ۲۰۱۲ در حال توسعه بوده”
    نمی دونم چرا جدیدا فکر میکنن هر چی مدت ساخت بیشتر باشه بازی هم بهتره اخه سال ۲۰۱۲ هنوز وارد نسل ۸ نشده بودیم اونوقت چطوری این بازی میخواد تمام نسل ۹ باشه ؟ تازه حتی اگر هم بشه از نظر فنی هر اتفاقی از ۲۰۱۸ افتاده ارزش داره قبلش دیگه اهمیت خاصی نداره
    این استوری مد که گفته در دو خط زمانی رخ میده کاملا بر گرفته از تخیلش هست به نظر من از این راکستار تازگیا بعیده چنین خط داستانی عظیمی و بیشتر مانورش رو سرویس محورش قراره باشه به احتمال بالا

    parsa_-furyShelbiaJin sakaiVisible 6-tigh man
    • Mãhdīær گفت:

      دوست گرامی
      صرفا به معنی ساخت نمیشه
      توسعه فقط این نیست که شروع کنن گیم پلی بسازن نه
      توسعه میتونه شامل داستان نویسی،کد نویسی،طراحی محیط،دیالوگ نویسی،ایده پردازی و خیلی چیز ها باشه

      Jin sakaiP.morgan 𔓙Visible 6-tigh man
    • rezagangster گفت:

      میادش میشه انقلابی ترین بازی تاریخ بعد دهن همه تون رو میبینده مخصوصا فن بوی ها رو و هیتر ها با متای ۹۸ بعد اون موقعی ببینم چی برای گفتن داری فن بوی سونی

      SquatlatexJin sakaiRDR2vitto corleoneGhaderi64
      • RDR2 گفت:

        فن راکستار هم هستم و کل بازی هاش رو عالی میدونم به غیر از gta v و معتقدم هنوز بازی در حد رد دد ۲ نیومده شما با خوندن اسم من متوجه اینکه طرفدار بازی های راکستار هستم میشی و باید بگم راکستار تغییر کرده مثلا فک کن یک رستوران تو محلتون هست که تو عاشق غذا هاشی ولی وقتی یکی از بهترین اشپز هاش بره یا کلا کبابی بشه دلیل میشه بازهم عاشق غذا هاش بشی

        دژیSquatlatexGhaderi64Shelbia
  • پاک امیدمو به راکستار از دست دادم حداقل سونی یا نتفلیکس یا مایکروسافت بخرتش تا آدم شه 🤬🤬🤬🤬

    Moein MM2دژیparsa_-furySquatlatexShelbiaGhaderi64Visible 6-tigh manAlireza1882علی
  • بابا جمع کنید این بازی کثیف رو. مسخره کردن هر کی میاد یه حرفی میزنه از اونور راکستار نه تایید میکنه نه تکذیب. بسه دیگه. از اون طرف هم مردم بریتانیا gta v میخرن لا نون میکنن میخورن به عنوان غذا. بسه دیگه حالم از هر چی gta بهم میخوره🤮

    Moein MM2دژیparsa_-furyred-eyed Banished KnightKing Jim RyanLeon S. KennedymjMãhdīær
  • زیاد بهش امیدوار نیستم چون دن مغز متفکر راکستار رفته

    Moein MM2دژیVisible 6-tigh manmjعلیP.morgan 𔓙Amir.rockstar
  • Ilya gamer گفت:

    زیاد به حرف این اینسایدر ها گوش نکنین
    زمان ساخت رد دد ۲ گفتن که بازی ۵ تا کاراکتر داره و دروغ گفتن
    یا وقتی که gta v میومد گفتن که توی داستانش با CJ روبرو میشیم اما از cj تو gta v را‌ک استار حتی اسم هم نبرد
    در کل چرت و پرت میگن

    Moein MM2King Jim RyanJin sakaiIlya gamerVisible 6-tigh manMãhdīær
  • Ada گفت:

    گذر زمان چیز باحالیه احتمالا داستان بازی جوریه که میانه هاش دارای فلشبک به اتفاقات چند سال پیش باشه

    Moein MM2AdaP.morgan 𔓙Visible 6-tigh man
  • Ķįņosą گفت:

    ای کاش واقعی باشه من عاشق شهر ریو هستم فضای جنگلی و سرسبز در حاشیه خیابوناش. اگه دقیق و با جزئیات کامل بازیو بسازن باید حیات وحش پر پیمونی هم داشته باشه.‌ در کل بعید نیس ریو تو بازی باشه چون شهریه که کلا خریدو فروش مواد توش زیاده و جی‌تی‌ای هم که کلا سرو کارش با همین چیزاس

    Moein MM2Jin sakaiVisible 6-tigh manAlireza1882P.morgan 𔓙
  • spartan گفت:

    این حرف ها شبیه ویدیو تو یوتیوب the play شده خیلی خوبه…
    ولی شخصیت ها و گذر زمان از پایان رد دد مشخص بود

    Moein MM2Visible 6-tigh man
  • Amir.rockstar گفت:

    کاری به درستی یا غلطی شایعات ندارم ولی اکثر شایعات خیلی شبیه همن و این یکم منو امیدوار میکنه

    Moein MM2mjP.morgan 𔓙Visible 6-tigh man
  • AlirezaLO گفت:

    سن آندرس که شاهکار بود

    Gta V به نظرم من یکی از Overrated ترین بازی های تاریخ بود که نمره ۸ هم زیادیشه

    حداقل این یکی شاهکار واقعی بدین بیرون جان هرکی دوس داری راکستار…

    دژیIker Casillas
  • gaz گفت:

    هعی بعد تریلوجی دیگه واسه ه بازی های نیستم به جز مدرن وارفر دو که نمی‌دونم چرا😐

    دژی
شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد - گیمفا