بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا

بهای سیلی اسمیت می‌تواند اسکارش باشد

مینو فرجی
۲۳:۱۴ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا

بعد از اتفاقی که امروز صبح در مراسم اسکار افتاد و جنجال زیادی در رسانه‌ها بر پا کرد، این امکان وجود دارد که از ویل اسمیت خواسته شود تا جایزه اسکارش را برگرداند.

صبح امروز طی مراسم اسکار، ویل اسمیت (Will Smith) برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد بخاطر شوخی کریس راک (Chris Rock) با همسرش، روی استیج رفت و به مجری برنامه زنده سیلی زد.

آکادمی اسکار کدهای اخلاقی شدیدی دارد و به گفته یکی از منابع داخلی هالیوود، این کار اسمیت توهین بزرگی محسوب می‌شود و همه را شوکه کرد و باعث رنجش همگان گشت.

این فرد به خبرگزاری The Post گفته: فکر نکنم ویل تمایلی به بازگرداندن اسکارش داشته باشد.
اما پیج رسمی اسکار در توییتر اعلام کرده است؛ آکادمی هیچ‌گونه خشونتی را نمی‌پذیرد و تایید نمی‌کند. امشب نود و چهارمین مراسم اسکار را جشن گرفتیم که شایسته احترام و تقدیر از جانب تمامی علاقمندان به فیلم در سراسر دنیاست.

اسمیت بعد از سیلی که به راک زد، در مهمانی اسکار خندان و در حال عکس انداختن با جایزه‌اش دیده شد.

جاد اپتاو (Judd Apatow) کارگردان فیلم Knocked Up در توییتی که سریعا پاکش کرد از این رفتار اسمیت انتقاد کرده بود: ممکن بود اسمیت، کریس را بکشد. این دقیقا خشونت و خشم غیرقابل کنترل است. آن‌ها طی سه دهه گذشته هزاران شوخی کردند و این اولین بارشان نبود. اسمیت عقلش را از دست داده بود.

منبع: NYPost

کاپیتان قیمتHaj_HosseinعلیVisible 6-tigh manMariomanLucciola BalladDARKSIRENaref44meysambblackcityah1372Tlou part 2 game of the centuryvergil2maxحاج عرفانKurosMamad123Jin sakaiEivorMengoAtomic Soldiermore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا
بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ryan Bones گفت:

    این ابله اگر جنبه شوخی نداره چرا جایزه رو قبول کرده مگه نمیدونه ۹۳ ساله تو اسکار با مردم شوخی میکنن این حرکت فقط جنبه حاشیه ای و وایرال شدن داشت و ویل اسمیت کاملا سزاوار هست که آینده شغلیش به خطر بیوفته

    fbjgکاپیتان قیمتHaj_HosseinعلیReversepointGhost the greatAmir(PC & PS4)DuckFatherMariomanvitto corleonemore
    • Hil گفت:

      قضیه جنبه ی شوخی داشتن نیست!
      و ویل اسمیت هم سزاوار همچین چیزی نیست.
      دلیل عصبانیت ویل اسمیت اینه که همسرش بخاطر بیماری موهاشو از دست داده و دست خودش نبوده. مطمئنا اگر دست خودش بود موهاشو از ته نمی‌تراشید‌. و با این تیکه ی کریس راک یاد بلایی که بیماری سرش اورده افتاده غرورش و احساساتش هم جریحه دار شدن. ویل اسمیت هم با دونستن احساسی که همسرش داشته رفته کریس راک رو زده. کاری که کریس راک با همسر ویل اسمیت کرده مثل اینه که یه نفرو بخاطر معلولیتش مسخره کنیم. طبیعیه که ناراحت شه.

  • The Cat Lady گفت:

    ویل اسمیت اگه میخواد خودش رو با غیرت نشون میده میرفت اون پسره رو میزد که اون کارو با زندگیش کرد.

    Haj_HosseinMahdi.pasbanعلیReversepointMariomanعلیrecidivistTlou part 2 game of the centuryZFBSamantavakoli
  • فکر کنید به جای ویل اسمیت یک بازیگر سفید پوست به کریس راک بامزه و دوست داشتنی سیلی میزد بازم رسانه ها و اسکار انقدر منفعل بودن؟

    Haj_HosseinعلیNathanAmir(PC & PS4)علیvitto corleoneJin sakaiLucciola BalladSquatlatexTlou part 2 game of the centurymore
  • اگه میزدش حق داشت این هم میزدش.ولی جواب یه شوخی هرچند توهین آمیز صد در صد خشونت بدنی نیست و جاش میتونست همون توهین هایی که اسمیت بعد از زدنش کرد همون اول می‌گفت و کار به خشونت نمی‌کشید .کلا به نظرم اسکار همون موقع که مارلون براندو قیدش رو زد باید فهمید جوایز سیاسی شکل میدن یا میرن پشت فمینیست

    Haj_HosseinنyasiReversepointعلیAmir(PC & PS4)MariomanعلیP.morgan 𔓙Jin sakaiAlireza1882more
  • Lonesome guy گفت:

    کار خیلی خوبی کرد،من بودم جفت پا میومدم توی صورتش
    اگه جایزه هم ازش بگیرن شعور خودشون رو نشون میدن😐

    Haj_HosseinReversepointعلیDuckFatherMariomanعلیJin sakairecidivistTlou part 2 game of the centurySmore
  • Ahmad_bk گفت:

    کارش زشت بود دیگه اقا اونم جلوی جمع در حالی که میتونست فقط با تذکر از کنارش رد شه نه اینکه جلوی همه اون حرکتو بزنه

    Haj_HosseinReversepointعلیMariomanعلیvitto corleoneJin sakaiTlou part 2 game of the centuryXboss Series 5DARKSIRENmore
  • mbox گفت:

    قطعا از قبل هماهنگ شده بود اخرین تلاش های چپی ها برای جلب توجه افکار عمومی به جنازه مراسم اسکار

    Jin sakaiTlou part 2 game of the centurySDARKSIRENThe joker
  • Mohamad4A گفت:

    ویل اسمیت کار درستی کرد، تا دیگه خودش باشه به اسم شوخی به کسی توهین نکنه. به چهره زن ویل اسمیت نگاه کنید ببینید چقدر ناراحت میشه هرکسی دیگه ای بود با مشت میزد تو دهنش.

    Lonesome guyHaj_HosseinعلیAmir(PC & PS4)MariomanعلیJin sakaiTlou part 2 game of the centurySکوروش
  • harvey bent گفت:

    چی خشونت بابا یه جور باید میزد که پا نشه، بله شوخی داشتن ولی هیچ وقت راجع به مریضیه زن همدیگه شوخی نکردن
    لطفا i support the current thing نباشین خشونت غیر قابل کنترل فراتر از یه چکه

    Haj_HosseinعلیMohamad4AAmir(PC & PS4)DuckFatherMariomanعلیP.morgan 𔓙Jin sakaiTlou part 2 game of the centurymore
  • Star1 گفت:

    آکادمی اسکار رسما اعلام کرده جایزه رو پس نمیگیره, این اتفاقات اصلا ارزش خبری نداره

    Haj_HosseinعلیJin sakaiS
  • sam snake 47 گفت:

    یکی میگه واقعی بود یکی میگه فیک بود و بازیگری. هر چی بود جدید بود و رفت صدر اخبار… به هر حال دنیا دیگه تاب و تحمل خشونت رو نداره و امیدوارم قدرت های بزرگ دنیا به خصوص امریکا و روسیه دست از جنگ افروزی بردارن. خشونت چه کم چه زیاد چه کوچیک چه بزرگ ، حال بهم زنه و اعصاب ملت رو بهم میریزه.

    Haj_HosseinVisible 6-tigh manSquatlatexMariomanعلیvitto corleoneP.morgan 𔓙Alireza1882Tin TinThe joker
  • Squatlatex گفت:

    کریس راک زدن هنر نیست آقای اسمیث بروThe Rockرو بزن اگه مردی🤣xd.
    هنوز هیچی نشده چقدر میم شد.

    Haj_Hosseinعلیvitto corleoneP.morgan 𔓙Alireza1882Xboss Series 5کوروشSUNMANTin Tinfarshid
  • Squatlatex گفت:

    اسکار که اینجوری شد ولی به حال گیم اواردز منتظر فایت دادن استودیو فرام سافتور با بتسدا و سانتامونیکا و همچنین فیل اسپنسر با هرمن هاست و میازاکی هستیم(نینتندو چون فمیلی فرندلی هست از این فایت صفر نظر شده ازشون)🤣🤣🤣🤣xd.

    Haj_HosseinGhost the greatعلیAlireza1882SchibikenpachiTin TinPaprikafarshidSaeidm
  • بزارین همو بزنن امیدوارم شاهد همچین اتفاقایی بیشتر باشیم.
    کلی میم میشه از اینا در آورد خوراک اینه بری ردیت و دیسکورد بخندی

    Haj_HosseinDipper pines (s-n)Masuod Enayati
  • جدای از تمامی شوخی‌ها و برداشت‌ها، بخش ناراحت‌کنندۀ ماجرا اینه که ویل اسمیث برنده اسکار شد و مطمئنا تا ابد این سیلی زدن سایه‌ای روی اسکاری که برنده شد میندازه. کسی که این سیلی زدن رو حرکت بدی نمیبینه، در آینده هم از بولد بودن این اتفاق صحبت میکنه و اسکاری که برنده شد به حاشیه میره. و کسی که این سیلی زدن رو حرکت بدی میبینه هم همینطور، باز هم از سیلی زدن صحبت میکنه و اسکار به حاشیه میره. به نظرم ویل اسمیث در شرایط به شدت متزلزلی قرار داشته که این کار رو کرده و در بخش تاریکی از زندگی‌اش قرار داره، البته این کاملاً یک برداشت شخصیه.

    Haj_HosseinDipper pines (s-n)علیJin sakaiGozarmovaqatDARKSIRENparsa_45Gramy kfarshidSaeidmmore
    • خب ببینید آقای کریمی همسر ویل اسمیت به بیماری آلوپسی مبتلا هست.
      حالا بیماری آلوپسی چیست؟

      آلوپسی در اصطلاحات پزشکی به معنای ریزش یا کاهش موی سر و دیگر نقاط بدن است که می‌تواند در اثر عوامل مختلفی مانند عوامل هورمونی، عوارض دارویی، ابتلا به برخی از بیماری‌ها مانند بیماری‌های خودایمنی، بیماری‌های مربوط به غدد مانند بیماری‌های تیروئیدی به وجود آید. خیلی افراد گمان می‌کنند که این اتفاق ممکن است در اثر فشار روانی در فرد ایجاد شود؛ اما طبق تحقیقاتی که تاکنون انجام شده است؛ مدرکی دال بر این عامل مشاهده نشده است. آلوپسی با توجه به علت و شدت به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.

      اگرچه آلوپسی ممکن است در نقاط مختلفی از سطح بدن بروز کند، اما زمانی که موی سر را هدف قرار می‌دهد، ظاهری نامناسب ایجاد می‌کند که نیاز به درمان جدی دارد. مراجعه به پزشک متخصص و دریافت مشاوره‌‌های لازم در این خصوص می‌تواند دوره‌ی درمان بیماری را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

      اینکه کار ویل اسمیت درست نبود اجتناب‌ ناپذیره ولی این که کریس راک میاد و همسر کریس ویل اسمیت رو بخاطر بیماری ای که دست خودش نبود مورد تمسخر قرار میده واقعا منزجر کننده هست و به نظر شخصی من کار ویل اسمیت قابل توجیه هست و این اندازه گارد گرفتن مقابلش رو واقعا درک نمیکنم.

      Haj_HosseinDipper pines (s-n)SiRSiNaعلیاردک ایز هیِر ،،، دستو جیغو هوراااااااااP.morgan 𔓙Jin sakaiLucciola BalladSGozarmovaqatmore
      • من حرکت ویل اسمیث رو مورد انتقاد قرار ندادم، صرفاً از اتفاقی گفتم که در آینده ویل اسمیث رو تحت تاثیر قرار میده. اگر دقت کنید ابتدای کامنت این موضوع رو شرح دادم. ویل اسمیث کار درست یا اشتباهی کرده باشه در هر صورت بازخورد خوبی به نظر بنده نخواهد گرفت. البته شخصا ترجیح میدم در این مورد صحبت نکنم که کار درستی کرده یا نه. خیلی جالب نمیدونم که اثبات کنم ویل اسمیث کار اشتباهی انجام داد یا اثبات کنم کار اشتباهی انجام نداده. چیزی که بهش عقیده دارم، اینه که اتفاق رخ داده در اسکار ویل اسمیث و آینده‌اش رو تحت تاثیر قرار خواهد داد و همینطور ارج اسکاری که گرفته. بخوام در مورد حرکت ویل اسمیث صحبت کنم باید ببینم شوخی کریس راک در لحظه بوده یا از قبل نوشته شده و از بیماری آگاه بوده؟ شاید این از بی‌خردی کمدین بوده که در مورد جوک خودش تحقیق نکرده و در لحظه جوک رو ساخته!؟ آیا پاسخ هر شوخی‌ای برخورد فیزیکی هست؟ خط قرمز شوخی در آمریکا چقدر هست؟ و کلی تحلیل روان‌شناسی و عقیدتی که من خودم رو آگاه و حرفه‌ای در این موارد نمیدونم. به عبارت دیگه، من صرفاً در مورد پیامدها صحبت کردم.

        مورد دیگری هم وجود داره اینه که مدام می‌بینم اتفاق مذکور با جمع‌های کوچک در جامعه‌ای بسیار محدود و سنتی مقایسه میشه. رخ دادن چنین اتفاقی در مقابل ده‌ها دوربین در یکی از مهم‌ترین مراسم‌ها، توسط افرادی که الگوی بسیاری از افراد هستند خیلی فرق داره با اتفاقی که ممکنه در جمع چند نفره ما مردم عادی رخ بده و این مقایسه اشتباه رو زیاد دیدم. چه برداشت‌ها و شدت‌هایی میتونه از سوی افراد ساده جامعه دریافت بشه و چه واکنش‌های مشابه اما شدیدتری رو شکل بده. از نگاه سطحی دفاع از خانواده از سوی ویل اسمیث خیلی قشنگ و احساسیه اما خیلی‌ها هستند که از چنین الگوهایی برداشت‌‍های عجیب و شدیدی میگیرن که بعدها به ضررشون تموم میشه. فکر میکنم ویل اسمیث با کنترل خشم، میتونست خیلی بهتر حال کریس راک رو جا بیاره برای توهینی که کرد. حالا نه تنها شوخی کریس راک زیر سایه حمله فیزیکی اسمیث پنهان میشه، بلکه انگشت اتهام به سمت اسمیث میره در جوامع غربی. میتونست با سیاست بیشتری از خانواده خودش دفاع کنه و نتیجه بهتری هم ببینه.

        Ghost the greatP.morgan 𔓙Jin sakairecidivistDARKSIRENparsa_45SUNMANfarshidDream in Red (Playstation T)BHAALmore
        • AmirAgha گفت:

          آقای کریمی میخاستم بدونم اگه شما به جای ویل اسمیت بودین در اون لحظه چیکار میکردین؟😁😁

          Haj_HosseinGhost the greatعلیJin sakaicrystal sky
        • آقای کریمی بنظر من روی اینکه شوخی راک درست و بجا بوده یا نه، میشه نظری نداشت چون یکم حد و مرز کمدی و شوخی نامشخصه و عده‌ای معتقدن با هرچیزی میشه شوخی کرد و عده‌ای هم براش چارچوب میذارن.
          ولی در مورد واکنش ویل اسمیت این بی طرفی شما رو نمیپسندم. چون خیلی واضحه حتی با فرض اینکه شوخی کریس راک زشت و بیجا بوده، واکنش ویل اسمیت بهش اصلا درست و انسانی نبود!
          بنظرم بهترین حالتش این بود که بعد از مراسم اعتراض و ناراحتی خودش رو نسبت به این شوخی اعلام کنه. و در بدترین حالت همونجا میتونست جواب راک رو بده.
          دیگه اینکه تو مراسمی که خیلیا تو کل دنیا دارن دارن تماشاش میکنن بلند شه بزنه تو گوش کسی که کل دوربین ها روش هست حتی از بدترین حالت ممکن هم بدتره و غیرقابل حمایت.
          آقای کریمی شما معمولا تو اکثر موارد در جاهای صحیح نظرات خنثی و بی طرفانه میذارید ولی بعضی جاها این درست نیست و باید طرف درست قضیه رو بگیرید.
          البته از متن کامنتتون هم پیداست که همجوره میدونید واکنش ویل اسمیت اشتباه بوده ولی نمیدونم چرا رفتید تو پیله ی بی طرفی؟!

          Haj_HosseinعلیGozarmovaqatparsa_45crystal skyBHAALah1372هادی صفائی
          • بی‌طرفانه نظر ندادم، گفتم ترجیح میدم در مورد پیامدش صحبت کنم تا خود act. (این از صحبت های بعدی من مشخصه) دیگه خود اون act یه موضوع کلیشه‌ای و لوس تبدیل شده. پیامدش چیزیه که هیچکس صحبت نمیکنه جدا از درست یا غلط بودنش. به نظر من این چیزی نیست که شما با صحبت کردن عقیده طرف مقابلت رو تغییر بدی، اما به راحتی میشه در مورد پیامدش با انواع نظرها به نقطه‌ی اشتراک رسید و وقتی پیامد یک act اسفناک هست میشه نتیجه گرفت خود اون act عاقلانه نبوده. بنابراین بهترین روش برای مطرح کردن حرفی که میخوای بزنی اینه که دقیقاً «سیاست‌مدارانه» برخورد کنی، این یکی از قوی‌ترین روش‌ها برای مطرح کردن یک ایده به حساب میاد. چه مرتبط هم شد با بحث :دی

            علیSquatlatexparsa_45crystal skyBHAALPARASITE EVE 2هادی صفائی
            • خب خیالم راحت شد که اینجا بی طرف یا خنثی نبودید و فقط به جهت رسیدن به نتیجه ی مطلوب، از ارائه ی موضع نهایی خودتون سیاستمدارانه خودداری کردید.
              به قول معروف “هدف وسیله را توجیه می‌کند” ایشالا که اینم به بحث ربط داشته. :دی

    • این بخش تاریک از زندگی و شرایط متزلزل ، دقیقا برداشت من هم هست.

      محمد حسین کریمیعلی
  • Alieath گفت:

    جواب حرف بد واکنش فیزیکی نیست
    اونم که فقط یه شوخی بود

    یه جک نهایتا تا ۲۰ ثانیه بعد تو خاطر میمونه
    اما کار اسمیت تا آخر عمر سایه بدی رو حرفه‌اش میزاره

    آیا اگه بجای کریس راک شخصی مثه دوانی جانسون بود بازم سیلی در کار بود؟

    کار اسمیت از هرجهات اشتباه بود.

    Jin sakaiXboss Series 5Darkstalker KaatheSquatlatexchibikenpachifarshidDream in Red (Playstation T)crystal skyPARASITE EVE 2ah1372
  • crystal sky گفت:

    کار خوبی کرد مزخرف گفتن هم حدی داره چون اینا قبلا با هم هزاران شوخی کردن دلیل نمیشه هر چرت و پرتی به دهنت میاد بگی اونم جلوی همچین جمعیتی چون زنش هم ناراحت شد یه لحظه که نشونش داد شاید به این خاطر اسمیت همچین واکنشی نشون داد

    SiRSiNaMariomanعلیJin sakaiSquatlatexTlou part 2 game of the century
  • vergil2max گفت:

    درست که شوخی هم حدی داره و کریس هم شوخی خیلی سطح بالای کرد اما ای کاش ویل اسمیت خشمشو کنترل میکرد و اینقدر جدی نمیگرفت شوخی رو مثل بقیه افراد حاضر، اخه بقول بعضیا اگه قرار بود کریس برای هر شوخی که کرد یه سیلی میخورد، دیشب مرده بود 🙂
    بهرحال از کسی که الگوی خیلیا و نماد یه نژاد (سیاه پوستا) و حتی فرهنگه (بازیگرا بیشتر از هر شغلی در دیدن) انتظار میرفت متمندانه تر برخورد بکنه (اونم کشوری که بحساب مهد تمدن امروزیه) دقیقا مثل کاری که کریس بعد از سیلی خوردن کرد

    Jin sakaiSquatlatex
    • vergil2max گفت:

      حالا بگذریم که بنظرم اندرو گارفیلد و کامبریج (هرسه فیلم رو دیدم) افراد لایقتری بودن برای اسکار اما یه لحظه فکر کنید، اگه یه سفیدپوست اون سیلی رو زده بود چی میشد؟ یا اصلا چیکار میشد؟ (گرچه دوس نداشتم اینو بگم)
      میخوام اینو بگم که هرکسی فارغ از هر رنگ و نژاد و غیره باید یکسان و عادلانه باهاش برخورد بشه.
      البته شاید اسمیت هنوز تو فاز نقش کیگ ریچارد بوده اونموقع 🙂 (اگه فیلم دیده باشید میفهمید چی میگم)

    • کوروش گفت:

      مهد تمدن؟
      جدا شما آمریکای امروزی رو مهد تمدن میدونید؟
      چه تمدنی؟میشه لطفا توضیح بدید؟

      crystal skyعلی
  • reza8 گفت:

    یه لحظه خودتون رو بذارید جای اسمیت، عشقتون بیماره، حالا جلوی همه باهاش شوخی میشه اونم سر بیماریش… حالا قبلش ممکنه هزار تا اتفاق افتاده باشه که باز اینو تشدید کرده… می‌خوام بگم هیچوقت قضاوت نکنید هیچ چیزی رو…

    crystal skyعلیTlou part 2 game of the century
  • field man گفت:

    همش ساختگی بوده
    شما برو ببین بازدید اسکار در سال ۲۰۰۰ ۵۰٪ اما در سال ۲۰۲۱ کمتر از ۲۰٪ هست
    این اتفاق باعث جلب توجه همه بلا استثنا
    همش برنامه ریزی شده

    Jin sakaiSquatlatex
    • mo1234 گفت:

      هیچ بازیگری اونم تو این سطح نمیاد بخاطر اینکه تماشاچی اسکار بالا بره آبرو خودشو و زنشو ببره و خودش کوچیک کنه ( الان تو همه سایت ها دارن کار ویل اسمیت رو میکوبن و ازش انتقاد شدید میکنن حتی میخان اسکارشو بگیرن ) و مطمئن باش بخاطر پولم نیست چون بازیگرای هالیوود نمیان بخاطر پول خودشونو ببرن زیر انتقاد رسانه ها و مردم و نیازی به پول ندارن پس مطمئن باش واقعی بود نه ساختگی با تشکر

      علیJin sakai
  • mo1234 گفت:

    جالب اینجاس زنش هم خیلی ناراحت نشد و فقط یه اخم با شوخی کرد و تموم شد ولی بعدش اسمیت پاشد و این کار کرد ولی با این سیلی دوباره خودشو معروف کرد خخ

    Jin sakaicrystal skyPARASITE EVE 2
  • mm_44 گفت:

    حرکت عجیبی بود اینکه اولش خندید بعد یهو غیرتی شد :/

    علیSquatlatex
  • mm_44 گفت:

    حالا کریس هم خیلی حرف بد انچنانی نزد گفت قیافش شبیه یکی از بازیگرای g.i jane شده حرفش درحدی بد نبود که ویل بخوابونه در گوشش حتی خودشم اولش خندید
    یاد عصر جدید افتادم که امین حیایی یکی از شرکت کننده ها رو به خاطر رنگ پوستش مسخره کرد چرا اونجا کسی نخوابوند تو گوش حیایی تازه شوخی که حیایی کرد خیلی بدتر بود

    MariomanعلیJin sakaiSquatlatex
  • Arnald گفت:

    خیلی به اسمیت علاقه داشتم و دارم امیدوارم حالا اگر هم کارش اشتباه بوده اسکارشو نگیرن

    Mariomanchibikenpachi
  • Ramin گفت:

    کاری به شوخی مجری که از نظر خیلی ها زشت بوده ندارم،ولی جای ویل اسمیت اگه یه آدم غیر معروف بود همونجا دستگیر می شد و این قدر تبعیض بَده

    MariomanعلیSquatlatexchibikenpachiparsa_45
  • chibikenpachi گفت:

    ویل! دوره این لات بازی ها تموم شده.جایزه رو بده بیاد!! میخوام بدونم اگه ی تهیه کننده دم کلفت این شوخی کرده بود یا حتی تو روی زنش بهش توهین میکرد این احمق ب خودش جرات میداد ایت عکس العمل رو نشون بده ؟؟؟؟!!!

    crystal skyMarioman
  • پین هد گفت:

    چیزی از ارزش های ویل اسمیت به عنوان بازیگر قابل هالیوود برای من کم نمیکنه.

بهای سیلی اسمیت می‌ تواند اسکارش باشد- سینما گیمفا