استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برای فصل دوم Halo Infinite هیجانزده است
رئیس بخش چندنفرهی استودیوی ۳۴۳ در مصاحبهای با رسانهی Washington Post، از فصل دوم بازی Halo Infinite و اشتیاق این استودیو برای عرضهی آن میگوید.
تام فرنچ اخیراً در این مصاحبه درمورد هیجانزده بودن اعضای استودیوی ۳۴۳ برای عرضهی محتوای فصل بعدی بازی Halo Infinite و انتقادهایی که تا به حال به محتوای کم این بازی وارد بوده است، صحبت میکند.
فرنچ به هواداران قول داده است که فصل جدید، بسیاری از موارد که شامل نقشهها، حالتهای بازی و ویژگیهای جدید میشوند را به بازی اضافه میکند. او در ادامه میگوید که به مشکلات بخش چندنفرهی Halo Infinite آگاه است و بهروزرسانیهایی با هدف رفع آنها منتشر خواهند شد.
در رابطه با تأخیر یکسالهی پیش از عرضهی بازی نیز گفته شد که این کار برای بهبود بخشیدن به بازی و تبدیل آن به چیزی که از ابتدا هدف ساخت آن را داشتند بوده است.
حالتهای کوآپ و Forge که بسیار مورد انتظار هستند نیز طی فصل دوم و سوم این بازی به آن اضافه خواهند شد. همچنین، رئیس سابق بخش چندنفرهی بازی Halo Infinite یعنی اندرو ویتس (Andrew Witts) اخیراً این استودیو را ترک کرد.
برای مشاهدهی اطلاعات منتشرشده از فصل جدید این بازی، میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این برجک هم فرو ریخت
راستی کیلزونتون کی میاد؟ 😂
مرده از گور میشکید بیرون؟
هیلو اینفینیت مرد! تموم شد و رفت!
یک ضرب المثلی هست “کسی که به ما…. کلاغ …. بود” حالا اون قسمت های سه نقطش رو نمیتونم اینجا بگم، دقیقا مثال شما هست
همین مونده بود شما بیای برای ما فتوا بدی که هیلو مرده
بیا پایین بچه جان
حداقل دوتا ویدیو از کانال های معتبر ببین دوتا تحلیل درست حسابی بخون بعد بیا مارو از نظریات ارزشمندت بهره مند کن
من مخالف هیت در تمام ابعاد هستم هم از هیتر های سونی بدم میاد هم از هیتر های اکس باکس، ولی شخصا چون به هیلو خیلی علاقمند هستم و زیاد چیز میز در موردش میخونم خیلی سخته تحمل کردن اینکه یکی مثل شما که تو عمرش تا حالا هیلو بازی نکرده بیاد همچین تحلیل های آبکی و مسخره ای ارائه بده…
داداش شکر خورد
میگن کنسل شده
به ۱۰۰ میلیون پلیر میرسه این شاهکار😍😍😍🤩🤩🤩
کالاف دیوتی و ماینکرفت بیشتر از ۱ میلیارد پلیر😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
کراس فایر بیشتر از ۱ میلیارد پلیر تو شرق آسیا 🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩
پوله که داره میره تو جیب مایکرو برا خرید ناشرهای جدید 😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏🤩🤩🤩🤩🤩🤩
گیم پس بیشتر از ۲۵ میلیون عضو 🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍
ایموجیه زیاد نشانه ی فشار زیاده 😂 فعلا که سه هزار تا پلیر داره تازه رو پی سی که مجانیه و نه گیم پس میخواد نه لایو 😂 یعنی شبیه ساز کشاورزی پلیراش بیشتره ، دستینیه پنج سال پیش پلیراش بیشتره . ولی راست میگی با وجود فنایی مثل شما همینجور پوله که میره تو جیب مایکروسافت ( البته نصف سونیم فروش نداره 😅) و اونم همینجور بازی های فاخری مثل کراس فایر و کرک داون ۳ و نارگیل چینی و هیلوی نسل پنجی میندازه بهتون . یعنی شما ها دیگ کارتون از فن گذشته شما فرقه اید 😂 خودتونو دارید برا کنسولی می کشید که تو دو سال و نیم یه انحصاری تریپل a داستانی داشته که اونم هم گرافیکش داغون بود هم داستانش بعد این همه وقت هنوز یه کواپ و فصل دو نداره ، برا ریترنال که سرویس محور نیست کواپ اومد برا این هنوز نیومده . ( راستی اگه خواستی دوباره اسم بابیلون فال رو بیاری خواستم بهت بگم اون انحصاری سونی نیست چون کنسول فاخر عمو فیل تو ژاپن دو درصد فروش کشوره سازنده دیگ به خودش زحمت نداده برا ایکس باکس پورتش کنه وگرنه نه تو هیچ کدوم از مارکتینگای سونی بوده نه پولی براش داده ولی همین ک تو از کراس فایر ایکس بدترین بازیه ده سال اخیر بین شوتر ها به عنوان نقطه قوت ایکس باکس یاد میکنی خودش خیلیه ) . اون گیم پسم اگه به شصت میلیون نفر برسه تازه به سوددهی میرسه مقاله ی گیم اینفورمر رو مطالعه بفرما تازه اون مقاله برا وقتیه که هفتاد بیلیون پول کالاف یوزر ۴ نداده بود الان که دیگ تا خرخره تو ضرره
لعنتی اگه دقیق چند ماه دیگه هم تاخیر میخورد بازیش الان قطعا بخش فورج و مپ های بیشتر هم بود و…..
چرا ۳۴۳ انقدر زمان میبره توسعه بازیاش ؟ همچی هی تاخیر میخوره فکر کنم کم کاری میکنن
در جواب این سوال، امیدوارم هیتر ها و افراد با نیات بد از جوابم سوء استفاده نکنن، صرفا میخوام توضیح بدم که پشت پرده ی ۳۴۳ چه اتفاقی داره میوفته
طبق توضیحات Mint Blitz در کانال یوتیوبش که یکی از معروف ترین (شاید معروف ترین) هیلو باز روی کره ی زمین هست، این پیشروی بسیار کند به طور عمده دو دلیل داره:
1- گویا اینطور که به نظر میرسه سازنده ها برای انتشار به موقع بازی یکم در مضیقه بودن، به همین دلیل کد های بازی و حتی بعضا کد های انجین خیلی ماژولار و تمیز نوشته نشده، و بخاطر همین هردفعه که میخوان یک ویژگی جدید به بازی اضافه کنن شدیدا پدرشون در میاد
2- ۳۴۳ کلا ساختارش اینطوریه که اکثر کارکن هاش قرارداد های کوتاه مدت دارن و یک مدت کوتاهی هستن و میرن و جدید ها میان، و جدید ها که میان کلی زمان و هزینه میبره که کار با انجین و بازی رو یاد بگیرن
این دو دلیل عمده در کنار هم باعث شده که سرعت پیشروی کند و سخت بشه، البته گیمپلی عالی و شدیدا اعتیاد آور هیلو اینفینیت باعث شده نسبتا از این مشکلات و کمبود محتوا جون سالم در ببره و به محضی که یکم محتوای جدید رلیز بشه دوباره جمعیت هجوم میارن، ضمنا اینکه ۳۴۳ سر هیلو شدیدا داره به فیدبک کاربر ها و استریمر ها توجه میکنه و دائما با کاربر ها در ارتباط هست از طریق توییتر و غیره واقعا ارزشمند و امیدوار کننده هست
در مجموع به نظرم آینده ی روشنی در انتظار هیلو هست مخصوصا اگر بتونن دو مشکل ذکر شده رو یکجوری مدیریت کنن
امیدوارم پلی استیشن فن بوی ها (فن بوی هااااا) دیگه دست از سر کچل ۳۴۳ اینداستریز بردارن🥲
داداش اونا مگه به جز حرف مفت کار دیگه ای هم میکنن یکجوری میگی انگار میرن به کارمندا با چماق حمله میکنن🤣🤣🤣.
هر وقت فیل اسپنسر اومد و گفت بهترین محتوا رو تو این سیزن دیده اون موقع احتمالا ( احتمالا ) باید ناامید شد .
هیچوقت حرف زیاده نزده
همین هیلو گفت بازی خیلی خوبیه بهترینی هست که ۳۴۳ ساخته ولی شاهکار دورانساز نه نیست.ولی هیتراش همش حرف از شاهکار میزدن و سعی کردن بگن اینا قصد شاهکار ساختن دارن ولی نمیتونن که انتظارات رو ببرن بالا که از بالا بخوره زمین اینطور نشد ولی کم تاثیر هم نبود
گیم چه برا سونی باشه کاری که با tlo کردن چه برا ایکسباکس با هیلو فرقی نداره اینکه به تجربه دیگران خدشه بزنی جز مریض بودن چیز دیگه ای نیست
من گفتم شاید این دفعه باز هم حرف زیادی بزنه مثل crackdown 3 . همین .
البته بماند که ایشون داخل حرف زیادی زدن خودشو نشون داده ها . e3 های قبل از سال ۲۰۲۱ مدرک هستند .
و بدون من نمی گم هیلو اینفینیت بده (خودم شب بعدش که گفتن از الان مولتی پلیرش هست دانلودش کردم و باهاش حال کردم . متاسفانه به دلایلی کنسول رفت انباری و نتوستم انچنان تجربه اش کنم ) ولی اخه چرا همچین گیمی فقط بخاطر کمبود محتوا شده دلیل هیت فن بویا . که البته اونا فقط حرفشون تعداد پلیره .
و دقیقا من کجا به تجربه شما خدشه زدم ؟
فقط ۳۴۳ هیجان زده نیست ما هم هیجانزده ایم… چندین سال بود شوتر به این خارقالعادگی ندیده بودم، درواقع بعد بتل ۱ چنین شوتری نبوده. هیلو همیشه فوقالعاده بوده… یه عده سعی میکنن با بردن بحث به سمت گرافیک از اصل مسائل فاصله بگیرن، منتها نظراتشون انقدر بچگانه اس که نباید بهش اهمیتی داد. ۳۴۳ همینطور داره پیشرفت میکنه، بعید نیست دوباره بتونه شوتر ها رو در زمینه ی متا به بالای نود برگردونه، هرچند خیلی سخته اما ثابت کردن رد به جلو اند.
برترین شوتر تاریخ هیلو با نسخه انفینیت و شکست سنگین رقبا مثل بتل فیلد و کال اف دیوتی بار دیگه ثابت کرد بهترین شوتر تاریخ هست و سی میلیون پلیر در کمتر از چند ماه نشون دهنده این فکت هست.
پلیر فعال مهمه نه تعداد کل پلیرای یه بازی رایگان خیلیا برا امتحان کردن فقط نصب میکنن بعد چند دست خوششون نمیاد بازیو میذارن کنار
سرمون درد گرفت
به داچ چیف
سرمون درد گرفت
آره چه بدردنخوریه که براش هیجان داشته باشه واقعا که🤗
داش خیلی اسم و کامنتات سمن 😂
آخه بازی که زیر پنج هزار پلیر داره ببین که چه آشغالیه که رایگان هم رو گیم پس هست یارو رقبت به بازی کردن نداشته 😂😂😂🤣😂😂🤣