اولین بسته الحاقی Dying Light 2 ادامه داستان اصلی نخواهد بود
استودیو تکلند (Techland) جزئیات جدیدی در مورد برنامههای خود برای بستههای الحاقی Dying Light 2 ارائه داد.
قبل از انتشار بازی اصلی، استودیو سازنده اعلام کرد که قصد دارد از دومین نسخه Dying Light به مدت پنج سال پشتیبانی کند. تاکنون DLCهای ظاهری و آموزشهای پارکور به صورت رایگان توسط سازنده منتشر شده است، اما برنامههای آنها شامل دو بسته الحاقی داستانی و پولی نیز میشود که طبق برنامه، در اوایل سال جاری و در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.
در مصاحبهای با Game Informer، طراح اصلی بازی Dying Light 2، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektała)، گفت که اولین DLC داستانی بازی احتمالا دنبالهای بر اتفاقات بازی اصلی نخواهد بود. او گفت که استودیو در حال حاضر در حال توسعه محتوای داستانی است که در کنار رویدادهای اصلی رخ می دهد و او انتظار دارد که طرفداران را شگفت زده کند. او گفت:
گمانهزنیها و حدسهای زیادی در خصوص اولین DLC داستانی که قولش را داده بودیم در اینترنت وجود دارد. میتوانم بگویم برنامههای ما حتی به آن تئوریها نزدیک نیستند.
اسمکتالا اضافه کرد:
در برخی موارد، ما در حال اضافه کردن اتفاقاتی بودیم که در پایان بازی رخ داد. ما چندین ایده روی کاغذ داریم. این ایدهها امیدوارکننده به نظر میرسند، اما قطعا چالش مهمی پیش پای ما خواهد بود
او همچنین اعلام کرد که برخی از ویژگیهایی که به شدت مورد درخواست طرفداران قرار گرفتهاند، از جمله حالت New Game Plus، حالت Photo Mode و سطح سختی جدید نیز در راه هستند. او گفت:
اینها قطعا چیزهایی هستند که در حال حاضر روی میز قرار دارند و روی آنها کار میکنیم. من نمیخواهم وارد جزئیات زیادی شوم، اما مردم خیلی زود شاهد معرفی و اضافه شدن آنها به بازی خواهند بود.
تکلند هفته گذشته بهروزرسانی بزرگی از Dying Light 2 را برای رایانههای شخصی و کنسولها منتشر کرد. علاوه بر لیست طولانی از اصلاحات و بهبودها برای همه نسخههای بازی، حالتهای گرافیکی جدیدی برای نسخههای ایکسباکس در نظر گرفته شد. این شامل یک حالت گرافیکی جدید است که به صورت ۶۰ فریم در ثانیه روی Xbox Series X و Xbox Series S اجرا میشود. در اوایل این ماه، تکلند همچنین یک پچ نسل بعدی برای اولین نسخه Dying Light منتشر کرد که عملکرد نسخه ۲۰۱۵ را هنگام اجرا روی PS5 و Xbox Series X/S بهبود بخشید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
نظرات
یاد The Following افتادم.یادش بخیر اوّلین بازیم رو ps4 هم اون بود.